Материалдар / Күнделікті сабақ жоспары. 10-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күнделікті сабақ жоспары. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
663
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: Пәні: БиологияМектебі:Сыныбы: 10Оқушы саны:
ҰМЖ. Цитология негіздеріМұғалімнің аты-жөні: Ә.Ш. СыздықбаеваҚатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы2.1. Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері. Цитологиялық зерттеулердің басқа биологиялық ғылымдар, медицина және ауыл шаруашылығы үшін маңызы
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістері туралы біледі


Оқушылардың басым бөлігі: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістерін анықтай алады


Кейбір оқушылар: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістерін анықтайды, бағалайды
Бағалаукритерийлері
  • Цитология ғылымының мақсаттарын айта алады
  • Жасушаның ашылу тарихын, жасуша теориясының қалыптасу кезеңдерін анықтай алады
  • Жасушаның зерттеу әдістерін сипаттай алады алады
  • Тілдік мақсатОқушылар: Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері. Цитологиялық зерттеулердің басқа биологиялық ғылымдар, медицина және ауыл шаруашылығы үшін маңызын ұғына алады


    Негізгі сөздер мен тіркестер: цитология, цитохимия, цитогенетика, цитоэкология
    Сыныптағы диалог:

    Жазылым Оқулықтан «Биологиялық диктант» орындайды


    Айтылымбейнекөрсетілім көрсету


    Оқылыммәтінді бөліп, жұмыс беру
    Пәнаралық байланысАнатомия
    Алдыңғы оқуБиология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы туралы түсінік бар
    С а б а қ ж о с п а р ы
    Жоспарланған уақытСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлерРесурстар
    БасталуыҰйымдастыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Басбармақ» әдісҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін

    Оқушыларға цитология ғылымдары атауымен жеке тапсырма беруцитология, цитохимия, цитогенетика, цитоэкология



    Бас бармақ (қол)

    ОртасыОқулықпен жұмыс. «Ойтолғау» Постер дайындау. Жеке тапсырмалары: Әр оқушы берілген тақырып бойынша төмендегі алгаритм бойынша жұмыс жасайды:

    «Дайындал... Назар сал… Оқыңдар!» әдісі
  • Цитология ғылымы
  • Жасушаның ашылу тарихы
  • Жасуша теориясының қалыптасуы
  • Зерттеу әдістері


  • «Температураны өлшеу» әдісі

    Постер қорғау. Постерге қойылатын талаптар:Нақты Түсінікті Көрнекті

    Сергіту жаттығулары «Өсімдіктің өсуі»





    А3, түрлі түсті бояу қарындаштар, оқулық







    «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қойылады

    Аяқталуы« Кері байланыс». «Бес саусақ» әдісі арқылы алған білімдері бойынша кері байланыс алынады

    Бас бармақ- неден қиналдыңызБалан үйрек- кімге көмектестіңізОртан терек- көңіл күйіңізШылдыр шүмек- не үйрендіңіз Кішкене бөбек – қандай жетістікке жеттіңіз

    Үйге тапсырма: Жаңа тақырыпты оқу







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!