Күні: | Пәні: Биология | Мектебі: | Сыныбы: 10 | Оқушы саны: |
ҰМЖ. Цитология негіздері | Мұғалімнің аты-жөні: Ә.Ш. Сыздықбаева | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | 2.1. Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері. Цитологиялық зерттеулердің басқа биологиялық ғылымдар, медицина және ауыл шаруашылығы үшін маңызы |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістері туралы біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістерін анықтай алады |
| Кейбір оқушылар: Цитология ғылымы, жасушаның ашылу тарихы, жасуша теориясының қалыптасуы, зерттеу әдістерін анықтайды, бағалайды |
Бағалаукритерийлері | Цитология ғылымының мақсаттарын айта аладыЖасушаның ашылу тарихын, жасуша теориясының қалыптасу кезеңдерін анықтай аладыЖасушаның зерттеу әдістерін сипаттай алады алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Заманауи цитология пәні, міндеттері және зерттеу әдістері. Цитологиялық зерттеулердің басқа биологиялық ғылымдар, медицина және ауыл шаруашылығы үшін маңызын ұғына алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: цитология, цитохимия, цитогенетика, цитоэкология |
Сыныптағы диалог:
| Жазылым | Оқулықтан «Биологиялық диктант» орындайды |
| Айтылым | бейнекөрсетілім көрсету |
| Оқылым | мәтінді бөліп, жұмыс беру |
Пәнаралық байланыс | Анатомия |
Алдыңғы оқу | Биология ғылымы. Ғылымдар жүйесіндегі биологияның орны және маңызы. Биологияның басқа ғылымдармен байланысы туралы түсінік бар |
С а б а қ ж о с п а р ы |
Жоспарланған уақыт | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлер | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Басбармақ» әдісҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін
Оқушыларға цитология ғылымдары атауымен жеке тапсырма беруцитология, цитохимия, цитогенетика, цитоэкология
|
Бас бармақ (қол)
|
Ортасы | Оқулықпен жұмыс. «Ойтолғау» Постер дайындау. Жеке тапсырмалары: Әр оқушы берілген тақырып бойынша төмендегі алгаритм бойынша жұмыс жасайды:
«Дайындал... Назар сал… Оқыңдар!» әдісіЦитология ғылымыЖасушаның ашылу тарихыЖасуша теориясының қалыптасуыЗерттеу әдістері
«Температураны өлшеу» әдісі
Постер қорғау. Постерге қойылатын талаптар:Нақты Түсінікті Көрнекті
Сергіту жаттығулары «Өсімдіктің өсуі»
|
А3, түрлі түсті бояу қарындаштар, оқулық
«Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қойылады
|
Аяқталуы | « Кері байланыс». «Бес саусақ» әдісі арқылы алған білімдері бойынша кері байланыс алынады
Бас бармақ- неден қиналдыңызБалан үйрек- кімге көмектестіңізОртан терек- көңіл күйіңізШылдыр шүмек- не үйрендіңіз Кішкене бөбек – қандай жетістікке жеттіңіз
Үйге тапсырма: Жаңа тақырыпты оқу
| |