Материалдар / Күнделікті сабақ жоспары. 6-сынып

Күнделікті сабақ жоспары. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмекші құрал. Күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2019
689
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҰМЖ: Ғылым әлеміМектебі:Пәні: ЖаратылыстануОқушы саны:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 6Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыЗерттеуді жоспарлау

Оқу мақсаттары6.1.1.2- Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Зерттеудің мақсаты мен міндеті туралы түсінедіОқушылардың басым бөлігі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратадыКейбір оқушылар: Зерттеудің креативті әдісі және мәселені шешу жолдарын талдайды
Бағалау критерийі:Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін aжыратады
Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну, қолдану
Тілдік мақсаттар:Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар:Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)Табиғатты зерттеудің мәні неде?Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?

Жазылым бойынша ұсыныстар:оқушылар терминмен жұмыстанады, тапсырмаларды дәптерге түсіруге жұмыстанады

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Құндылықтарға баулуЖалпыға бірдей еңбек қоғамы топтық жұмыс, диалогты қарым қатынас орнату, өз бетімен жұмыс жасау, іздену қабілеттерін арттыру
ПәнаралықбайланысЖаратылыстану математика
Алдыңғы білім

Физика ғылымымен танысып, оның нені зерттейтінін біледі, өмірмен байланыстырып мысалдар келтіре алады.
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы6 минутІ. Ұйымдастыру 1.1 Cәлемдесу 1.2 Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу 1.3 Түгелдеу

ІІ. Үй тапсырмасының орындалуын тексеру.Үй тапсырмасын бағалауға арналған дескриптор:
  • «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?
  • Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер?
  • Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?
  • Қандай табиғат құбылыстары физикалық құбылыстарға жатады?
















  • Сабақтыңортасы15минут







    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұматты білуОқушылар топ бойынша кітаптағы тақырыппен танысып, топта талдайды,сонымен қатар топта қорғауға бір оқушы тағайындап,сол оқушы басқа топқа түсіндіреді. Топтың басқа мүшелері басқа топтың ақпараттарын алып, қорытындылайды.Сөйтіп бір-бірімен ақпарат алмасады

    Бағалау критерий:Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажыратады

    1-жұп. Зерттеудің мақсаты мен міндеті 2-жұп. Зерттеудің креативті әдісі және мәселені шешу



    Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

    «Серпілген сауал» әдісі
    А3 ақ парақ, фломастер, оқулықпен жұмыс.











    Сабақтыңсоңы

    Кері байланыс













    Үй тапсырмасы: Жаңа тақырыпты оқу.


















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ