Тақырыбы: "Күн, су, ауа – біздің достарымыз"
Мақсаты:Балаларды табиғаттың маңызды элементтері – күн, су және ауамен таныстыру.Олардың маңыздылығын түсіндіру, экологиялық тәрбиені қалыптастыру.Балалардың бақылау, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Құрал-жабдықтар:Күн, су және ауа туралы суреттер
Шарлар (ауа үшін), суы бар ыдыстар, су құюға арналған құралдар
Күннің, бұлттың, тамшының суреттері
Іс-әрекет барысы:
I. Кіріспе бөлім (5 минут)
1. Шаттық шеңбері
Тәрбиеші: "Балалар, бүгін біз табиғаттың ең керемет үш досымен танысамыз. Ол – күн, су және ауа! Олар бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?"
2. Жұмбақ шешу:
"Аспанда күн қызады,
Жерге жарық шашады." (Күн)
"Өзі көрінбейді,
Бірақ онсыз дем алмаймыз." (Ауа)
"Түссіз, бірақ өмір береді,
Онсыз тіршілік жоқ." (Су)
II. Негізгі бөлім (20 минут)
1. "Күн, су, ауа – бізге не үшін керек?" (Түсіндіру және тәжірибе)
Күн: Жылу мен жарық береді, өсімдіктерді өсіреді.
Су: Барлық тіршілік иелері үшін қажет, өсімдіктер мен адамдарға керек.
Ауа: Дем алуға қажет, онсыз тіршілік болмайды.
✅ Шағын тәжірибе:
Ауаны сезіну: Балалар қолдарын беттеріне желпу арқылы ауаның бар екенін сезінеді.
Судың маңыздылығын тексеру: Өсімдіктің біреуін суарады, екіншісін суармайды. Бірнеше күннен кейін айырмашылықты байқайды.
Күннің әсерін бақылау: Күн астында тұрған және көлеңкеде тұрған заттардың айырмашылығын салыстырады.
2. "Күн, су, ауа" – қимылды ойын
✅ "Күн шықты – жаңбыр жауды" ойыны
Тәрбиеші "Күн шықты!" десе, балалар қолдарын жоғары көтеріп, күнге ұқсап күлімсірейді.
"Жаңбыр жауды!" десе, балалар жаңбырды бейнелеп, қолдарымен төмен түсіріп көрсетеді.
"Жел соқты!" десе, балалар бір-бірін жел сияқты үрлейді.
✅ "Кім тезірек?" ойыны (Суды тасу ойыны)
Балалар екі командаға бөлініп, қасықпен немесе стақанмен суды бір ыдыстан екінші ыдысқа құюы керек.
Кім жылдам және ұқыпты орындайды, сол команда жеңеді.
III. Қорытынды бөлім (5 минут)
✅ "Сурет салу немесе жапсырмалау" (шығармашылық жұмыс)
Балалар күн, су немесе ауаның суретін салады немесе түрлі-түсті қағаздан жапсырма жасайды.
✅ Сұрақ-жауап:
"Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңдер?"
"Күн, су және ауа бізге не үшін керек?"
"Табиғатты қалай қорғау керек?"
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күн,су,ауа-біздің досымыз
Күн,су,ауа-біздің досымыз
Тақырыбы: "Күн, су, ауа – біздің достарымыз"
Мақсаты:Балаларды табиғаттың маңызды элементтері – күн, су және ауамен таныстыру.Олардың маңыздылығын түсіндіру, экологиялық тәрбиені қалыптастыру.Балалардың бақылау, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Құрал-жабдықтар:Күн, су және ауа туралы суреттер
Шарлар (ауа үшін), суы бар ыдыстар, су құюға арналған құралдар
Күннің, бұлттың, тамшының суреттері
Іс-әрекет барысы:
I. Кіріспе бөлім (5 минут)
1. Шаттық шеңбері
Тәрбиеші: "Балалар, бүгін біз табиғаттың ең керемет үш досымен танысамыз. Ол – күн, су және ауа! Олар бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?"
2. Жұмбақ шешу:
"Аспанда күн қызады,
Жерге жарық шашады." (Күн)
"Өзі көрінбейді,
Бірақ онсыз дем алмаймыз." (Ауа)
"Түссіз, бірақ өмір береді,
Онсыз тіршілік жоқ." (Су)
II. Негізгі бөлім (20 минут)
1. "Күн, су, ауа – бізге не үшін керек?" (Түсіндіру және тәжірибе)
Күн: Жылу мен жарық береді, өсімдіктерді өсіреді.
Су: Барлық тіршілік иелері үшін қажет, өсімдіктер мен адамдарға керек.
Ауа: Дем алуға қажет, онсыз тіршілік болмайды.
✅ Шағын тәжірибе:
Ауаны сезіну: Балалар қолдарын беттеріне желпу арқылы ауаның бар екенін сезінеді.
Судың маңыздылығын тексеру: Өсімдіктің біреуін суарады, екіншісін суармайды. Бірнеше күннен кейін айырмашылықты байқайды.
Күннің әсерін бақылау: Күн астында тұрған және көлеңкеде тұрған заттардың айырмашылығын салыстырады.
2. "Күн, су, ауа" – қимылды ойын
✅ "Күн шықты – жаңбыр жауды" ойыны
Тәрбиеші "Күн шықты!" десе, балалар қолдарын жоғары көтеріп, күнге ұқсап күлімсірейді.
"Жаңбыр жауды!" десе, балалар жаңбырды бейнелеп, қолдарымен төмен түсіріп көрсетеді.
"Жел соқты!" десе, балалар бір-бірін жел сияқты үрлейді.
✅ "Кім тезірек?" ойыны (Суды тасу ойыны)
Балалар екі командаға бөлініп, қасықпен немесе стақанмен суды бір ыдыстан екінші ыдысқа құюы керек.
Кім жылдам және ұқыпты орындайды, сол команда жеңеді.
III. Қорытынды бөлім (5 минут)
✅ "Сурет салу немесе жапсырмалау" (шығармашылық жұмыс)
Балалар күн, су немесе ауаның суретін салады немесе түрлі-түсті қағаздан жапсырма жасайды.
✅ Сұрақ-жауап:
"Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңдер?"
"Күн, су және ауа бізге не үшін керек?"
"Табиғатты қалай қорғау керек?"
шағым қалдыра аласыз













