Күн,су,ауа-біздің досымыз

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Күн,су,ауа-біздің досымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Күн,су,ауа- біздің досымыз
Материалдың қысқаша нұсқасы



Тақырыбы: "Күн, су, ауа – біздің достарымыз"



Мақсаты:Балаларды табиғаттың маңызды элементтері – күн, су және ауамен таныстыру.Олардың маңыздылығын түсіндіру, экологиялық тәрбиені қалыптастыру.Балалардың бақылау, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Құрал-жабдықтар:Күн, су және ауа туралы суреттер

Шарлар (ауа үшін), суы бар ыдыстар, су құюға арналған құралдар

Күннің, бұлттың, тамшының суреттері

Іс-әрекет барысы:

I. Кіріспе бөлім (5 минут)

1. Шаттық шеңбері

Тәрбиеші: "Балалар, бүгін біз табиғаттың ең керемет үш досымен танысамыз. Ол – күн, су және ауа! Олар бізге не үшін керек деп ойлайсыңдар?"

2. Жұмбақ шешу:

"Аспанда күн қызады,

Жерге жарық шашады." (Күн)

"Өзі көрінбейді,

Бірақ онсыз дем алмаймыз." (Ауа)

"Түссіз, бірақ өмір береді,

Онсыз тіршілік жоқ." (Су)

II. Негізгі бөлім (20 минут)

1. "Күн, су, ауа – бізге не үшін керек?" (Түсіндіру және тәжірибе)

Күн: Жылу мен жарық береді, өсімдіктерді өсіреді.

Су: Барлық тіршілік иелері үшін қажет, өсімдіктер мен адамдарға керек.

Ауа: Дем алуға қажет, онсыз тіршілік болмайды.

Шағын тәжірибе:

Ауаны сезіну: Балалар қолдарын беттеріне желпу арқылы ауаның бар екенін сезінеді.

Судың маңыздылығын тексеру: Өсімдіктің біреуін суарады, екіншісін суармайды. Бірнеше күннен кейін айырмашылықты байқайды.

Күннің әсерін бақылау: Күн астында тұрған және көлеңкеде тұрған заттардың айырмашылығын салыстырады.

2. "Күн, су, ауа" – қимылды ойын

"Күн шықты – жаңбыр жауды" ойыны

Тәрбиеші "Күн шықты!" десе, балалар қолдарын жоғары көтеріп, күнге ұқсап күлімсірейді.

"Жаңбыр жауды!" десе, балалар жаңбырды бейнелеп, қолдарымен төмен түсіріп көрсетеді.

"Жел соқты!" десе, балалар бір-бірін жел сияқты үрлейді.

"Кім тезірек?" ойыны (Суды тасу ойыны)

Балалар екі командаға бөлініп, қасықпен немесе стақанмен суды бір ыдыстан екінші ыдысқа құюы керек.

Кім жылдам және ұқыпты орындайды, сол команда жеңеді.

III. Қорытынды бөлім (5 минут)

"Сурет салу немесе жапсырмалау" (шығармашылық жұмыс)

Балалар күн, су немесе ауаның суретін салады немесе түрлі-түсті қағаздан жапсырма жасайды.

Сұрақ-жауап:

"Бүгін қандай жаңа нәрсе үйрендіңдер?"

"Күн, су және ауа бізге не үшін керек?"

"Табиғатты қалай қорғау керек?"









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі