“Келісемін” “Келісемін” “Қаралды”
Мектеп директоры : Мектеп директорының оқу ісі Әдістемелік бірлестік
жөніндегі орынбасары : жетекшісі :
...............................К.Умаралиев ...................................А.Баратов ...................................М.Исаметов
“.........”............................................ “.......”............................................ “......”...............................................
КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАР
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ
5 - 6 СЫНЫПТАР
Информатика пәні мұғалімі :Азамханов Неъматилла
2021-2022 оқу жылы
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаратылыстану 5-сынып
Оқу жүктемесі аптасына 2сағат, 1 жылда68 сағат
|
Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.1А Ғылым әлемі (4 сағ) |
1-тоқсан |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ғылымның рөлі Зерттеу сұрағы |
5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеуді жоспарлау |
5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Деректерді жинау және жазу |
5.1.4.1-нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2- бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Деректерді талдау Қорытынды және талқылау |
5.1.5.1 -қайталанған өлшеулер кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын анықтау 5.1.6.1-зерттеу сұрағы бойынша қорытынды тұжырымдау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.1В Ғалам.Жер.Адам (11 сағ) |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Макро әлем және микро әлем |
5.2.1.1-макро- және микроәлем нысандарын ажырата білу және мысалдар келтіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жер ғаламшарының пайда болуы Жердің құрылысы мен құрамы |
5.2.2.1-Жер ғаламшарының пайда болуын түсіндіру 5.2.2.2- Жердің құрылысы мен құрамын атау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жер қабықтары және олардың құрамы |
5.2.3.1- Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жерде тіршіліктің пайда болуы |
5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіршілік ету жағдайлары |
5.2.4.2- тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жергілікті жердің жоспары. Шартты белгілер |
5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты белгілер» ұғымдарын түсіндіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.2.5.2 -шартты белгілерді қолданып, жергілікті жердің планын оқу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі |
5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық түсіру, бағдарлық түсіру) 5.2.5.4- тіркеу талаптарына сай жергілікті жердің қарапайым пландарын сызу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дүние бөліктері мен материктерді игеру және зерттеутарихы |
5.2.6.1- материктер мен дүние бөліктерін игеру және зерттеу тарихын сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұхиттарды зерттеу тарихы |
5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дүние жүзі халқының нәсілдік құрамы |
5.2.7.1 -дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі. |
5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің қалыптасу факторларын анықтау 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін дәлелдеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау1 |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қайталу сабағы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.2 A Заттар және материалдар (15 сағ) |
2-тоқсан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сұйықтықтардағыжәнегаздардағы диффузия |
5.3.1.1- бөлшектердің сұйық және газтектес заттарда таралуын түсіндіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қатты, сұйықжәнегазтәріздізаттардыңқұрылымы |
5.3.1.2- заттардың қатты, сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіру |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Заттардыңқасиеттері |
5.3.1.3-заттардың қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін, созылғыштығын, иілімділігін сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Физикалықжәнехимиялыққұбылыстар |
5.3.1.4- физикалық және химиялық құбылыстарды ажырату |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Таза заттаржәнеқоспалар |
5.3.2.1-қоспалар мен таза заттарды ажырату |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қоспатүрлеріжәнеолардыбөлуәдістері |
5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ерітінділердайындау |
5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні дайындау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ерігензаттыңмассалықүлесі |
5.3.2.4- еріген заттың массалық үлесін есептеу |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Заттардыжіктеу |
5.3.2.5- заттарды ерігіштігі бойынша, металдар және бейметалдарға жіктеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғаттазаттардыңтүзілуі. Жасандызаттар |
5.3.3.1 -кейбір табиғатта түзілген және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар келтіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Заттардықоспаданбөліпалу |
5.3.3.2 -зертханалық жағдайда заттарды бөліп ала алу |
2 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау2 |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3-тоқсан |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер ( 10 сағ) |
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Табиғаттағызаттарайналымы |
5.4.1.1-өлі табиғатта болатын үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу, климаттық үдерістер) |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тау түзілу. Үгілу |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Климаттықүдерістер |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жансызтабиғаттажүретінүдерістердіңсебептері мен салдары |
5.4.1.2-өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіріағзалардыңқасиеттері |
5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ қасиеттерін сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіріағзалардыңқұрылымдықдеңгейлері |
5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тіріағзалардымикроскопиялықзерттеу |
5.4.2.3 -микроскоппенжұмысістеуережелерінқолдану 5.4.2.4 -уақытша микропрепарат дайындау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Фотосинтез |
5.4.2.5-фотосинтез үдерісін түсіндіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Фотосинтез пигменттері |
5.4.2.6-өсімдіктердепигменттердіңболуынзерттеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Фотосинтезгеқажеттіжағдайлар |
5.4.2.7 -фотосинтездіңжүруіүшінқажеттіжағдайларынзерттеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5.3 В Энергия және қозғалыс (9 сағ) |
Энергия түрлері |
5.5.1.1 -энергия түрлерін ажырату |
1 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Температура жәнежылуэнергиясы |
5.5.1.2 -температура мен жылуэнергиясынажырату |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жылулықұлғаю |
5.5.1.3 -термометрді пайдалана отырып температураны өлшеу |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ғимараттардыжылулықоқшаулау |
5.5.1.4- ғимараттарда жылу оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін түсіндіру |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Температураныөлшеу |
5.5.1.5 -жылулықұлғаюдысипаттау |
1 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Энергияныңөзараайналуы |
5.5.1.6 Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
“Келісемін” “Келісемін”
“Қаралды”
Мектеп директоры : Мектеп
директорының оқу ісі Әдістемелік
бірлестік
жөніндегі орынбасары :
жетекшісі :
...............................К.Умаралиев
...................................А.Баратов
...................................М.Исаметов
“.........”............................................
“.......”............................................
“......”...............................................
КҮНТІЗБЕЛІК - ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ
ПӘНІ
5 - 6
СЫНЫПТАР
Информатика пәні мұғалімі
:Азамханов Неъматилла
2021-2022 оқу
жылы
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
Жаратылыстану
5-сынып
Оқу жүктемесі аптасына 2сағат,
1 жылда68 сағат Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімдері Тақырыптар Оқу
мақсаттары Сағат
саны 5.1А Ғылым әлемі (4
сағ) 1-тоқсан Ғылымның
рөлі Зерттеу
сұрағы 5.1.1.1- ғылымның қызметтерін
адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1-
зерттеу сұрағы
мен болжамды
тұжырымдау 1 Зерттеуді
жоспарлау 5.1.3.1- зерттеу жоспарын
құрастыру 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу
кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін
тұжырымдау 1 Деректерді жинау және
жазу 5.1.4.1-нысандар параметрлерін
өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2- бақылаулар мен өлшеу
деректерін тіркеу 1 Деректерді
талдау Қорытынды және
талқылау 5.1.5.1 -қайталанған өлшеулер
кезіндегі арифметикалық орташа шаманы есептейді және тенденцияларын
анықтау 5.1.6.1-зерттеу сұрағы бойынша
қорытынды тұжырымдау 1 5.1В Ғалам.Жер.Адам (11
сағ) Макро әлем және микро әлем 5.2.1.1-макро- және
микроәлем
нысандарын ажырата білу және
мысалдар келтіру 1 Жер ғаламшарының пайда болуы Жердің құрылысы мен құрамы 5.2.2.1-Жер ғаламшарының пайда болуын
түсіндіру 5.2.2.2- Жердің құрылысы мен
құрамын атау 1 Жер қабықтары және олардың
құрамы 5.2.3.1- Жер қабықтарын және
олардың құрамдас бөліктерін сипаттау 1 Жерде тіршіліктің пайда болуы 5.2.4.1 -Жерде тіршіліктің
пайда болуын сипаттау 1 Тіршілік ету жағдайлары 5.2.4.2- тіршілік етуге
қажетті жағдайларды анықтау 1 Жергілікті жердің жоспары. Шартты белгілер 5.2.5.1 -«жоспар» және «шартты
белгілер» ұғымдарын түсіндіру 1 5.2.5.2 -шартты белгілерді
қолданып, жергілікті жердің планын оқу Жергілікті жердің түсірілімі. Жоспарды рәсімдеу ережесі 5.2.5.3 -бір тәсіл бойынша
жергілікті жердің түсірілімін жасау (көз мөлшермен түсіру, полярлық
түсіру, бағдарлық түсіру) 5.2.5.4- тіркеу талаптарына
сай жергілікті жердің қарапайым пландарын
сызу 1 Дүние бөліктері мен материктерді
игеру және зерттеутарихы 5.2.6.1- материктер мен дүние
бөліктерін игеру және зерттеу тарихын
сипаттау 1 Мұхиттарды зерттеу тарихы 5.2.6.2- мұхиттарды зерттеу тарихын
сипаттау 1 Дүние жүзі халқының нәсілдік құрамы 5.2.7.1 -дүниежүзі халқының
нәсілдік құрамын, негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу
аймақтарын анықтау 1 Нәсілдік белгілердің қалыптасуы. Нәсілдер теңдігі. 5.2.7.2 -нәсілдік белгілердің
қалыптасу факторларын анықтау 5.2.7.3 -нәсілдер теңдігін
дәлелдеу 1 Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау1 1 Қайталу
сабағы 5.2 A Заттар
және материалдар (15
сағ)
2-тоқсан Сұйықтықтардағыжәнегаздардағы
диффузия 5.3.1.1- бөлшектердің сұйық
және газтектес заттарда таралуын түсіндіру 1 Қатты,
сұйықжәнегазтәріздізаттардыңқұрылымы 5.3.1.2- заттардың қатты,
сұйық және газ күйіндегі құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес
түсіндіру 2 Заттардыңқасиеттері 5.3.1.3-заттардың
қасиеттерін: тығыздығын, аққыштығын, жылу және электрөткізгіштігін,
созылғыштығын, иілімділігін сипаттау 1 Физикалықжәнехимиялыққұбылыстар 5.3.1.4- физикалық және
химиялық құбылыстарды ажырату 1 Таза заттаржәнеқоспалар 5.3.2.1-қоспалар мен таза заттарды
ажырату 1 Қоспатүрлеріжәнеолардыбөлуәдістері 5.3.2.2 -қоспалардың түрлерін
сипаттайды және бөлу әдістерін ұсыну 2 Ерітінділердайындау 5.3.2.3-құрамы белгілі ерітіндіні
дайындау 1 Ерігензаттыңмассалықүлесі 5.3.2.4- еріген заттың
массалық үлесін есептеу 2 Заттардыжіктеу 5.3.2.5- заттарды ерігіштігі
бойынша, металдар және бейметалдарға
жіктеу 1 Табиғаттазаттардыңтүзілуі.
Жасандызаттар 5.3.3.1 -кейбір табиғатта түзілген
және жасанды жолмен алынған заттарға мысалдар
келтіру 1 Заттардықоспаданбөліпалу 5.3.3.2 -зертханалық жағдайда заттарды
бөліп ала алу 2 Тоқсан бойынша жиынтық
бағалау2 1 3-тоқсан 5.3 А Тірі және өлі табиғаттағы
үдерістер ( 10
сағ) Табиғаттағызаттарайналымы 5.4.1.1-өлі табиғатта болатын
үдерістерді атау (табиғатта заттардың айналымы, тау түзілу, үгілу,
климаттық үдерістер) 1 Тау түзілу. Үгілу 1 Климаттықүдерістер 1 Жансызтабиғаттажүретінүдерістердіңсебептері мен
салдары 5.4.1.2-өлі табиғаттағы болып жатқан
үдерістердің себеп-салдарларын түсіндіру 1 Тіріағзалардыңқасиеттері 5.4.2.1-тірі ағзалардың ортақ
қасиеттерін сипаттау 1 Тіріағзалардыңқұрылымдықдеңгейлері 5.4.2.2 -тірі ағзалардың құрылымдық
деңгейлерін сипаттау 1 Тіріағзалардымикроскопиялықзерттеу 5.4.2.3 -микроскоппенжұмысістеуережелерінқолдану 5.4.2.4 -уақытша микропрепарат
дайындау 1 Фотосинтез 5.4.2.5-фотосинтез үдерісін
түсіндіру 1 Фотосинтез пигменттері 5.4.2.6-өсімдіктердепигменттердіңболуынзерттеу 1 Фотосинтезгеқажеттіжағдайлар 5.4.2.7 -фотосинтездіңжүруіүшінқажеттіжағдайларынзерттеу 1 5.3 В Энергия және
қозғалыс (9
сағ) Энергия түрлері 5.5.1.1 -энергия түрлерін
ажырату 1 Температура жәнежылуэнергиясы 5.5.1.2 -температура мен
жылуэнергиясынажырату 1 Жылулықұлғаю 5.5.1.3 -термометрді пайдалана
отырып температураны өлшеу 1 Ғимараттардыжылулықоқшаулау 5.5.1.4- ғимараттарда жылу
оқшаулағыштарын пайдаланудың практикалық әдістерін
түсіндіру 1 Температураныөлшеу 5.5.1.5
-жылулықұлғаюдысипаттау 1 Энергияныңөзараайналуы 5.5.1.6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













