Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
күнтізбелік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика, 3 сынып
Барлығы – 68 сағат, аптасына 2сағаттан
№ |
|
Өтілетін тақырыптар |
с/с |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
І тоқсан |
|
|
|
|
|
Қайталау (11с) |
|
|
|
1 |
1 |
0-ден 1000-ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азай- ту. Сандарды оқу, жазу, топтастыру, салыстыру. 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуін қайталау |
1 |
4.09 |
|
2 |
2 |
Кестелік қосу және азайту. Қосудың және азайтудың ауызша тәсілі |
1 |
5 |
|
3 |
3 |
Ауызша қосу және азайту тәсілі (Математикалық диктант) |
1 |
11 |
|
4 |
4 |
Көбейту және бөлу. Көбейту компоненттері мен нәтижесінің аталуы. Өрнектерді оқу және жазу |
1 |
12 |
|
5 |
5 |
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. 2 және 4-ке дейінгі сандарды кестелік көбейту |
1 |
18 |
|
6 |
6 |
Бөлу амалының мәні |
1 |
19 |
|
7 |
7 |
Теңдеулерді шешу. Теңдіктер, теңсіздіктер құру |
1 |
25 |
|
8 |
8 |
Шамалар |
1 |
26 |
|
9 |
9 |
Геометриялық фигуралар. Периметр. Шаршы мен тіктөртбұрыш периметрін табу тәсілдері |
1 |
2.10 |
|
10 |
10 |
Өтілген материалды пысықтау |
1 |
3 |
|
11 |
11 |
Оқу жылы басындағы Тест |
1 |
9 |
|
|
|
Бір таңбалы сандарды көбейту және бөлудің сәйкес жағдайлары.Геометриялық фигураның ауданы. Әріпті өрнек. (42с) |
|
|
|
12 |
1 |
Үштаңбалы сандарды разрядтары бойынша қосу және азайту |
1 |
10 |
|
13 |
2 |
Разрядтан бір рет аттап өту арқылы қосудың және азайтудың жазбаша тәсілі |
1 |
16 |
|
14 |
3 |
Өтілген материалды пысықтау .Өзіндік жұмыс |
1 |
17 |
|
15 |
4 |
Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосудың және азайтудың жазбаша тәсілі |
1 |
23 |
|
16 |
5 |
735 + 265, 1000 – 735 түріндегі қосудың және азайтудың жазбаша тәсілі |
1 |
24 |
|
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
17 |
6 |
Белгісіз көбейткіші, бөлгіші, бөлінгіші бар теңдеулер |
1 |
6.11 |
|
18 |
7 |
Есептер шығару. Көбейтінді мен бөліндіні табуға арналған қарапайым есептер шығару (кері есептер) |
1 |
7 |
|
19 |
8 |
Есептер шығару. Өтілген материалды пысықтау |
1 |
13 |
|
20 |
9 |
Өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі |
1 |
14 |
|
21 |
10 |
Құрама есептерді шығару |
1 |
20 |
|
22 |
11 |
1 санына көбейту және бөлу |
1 |
21 |
|
23 |
12 |
0 санын көбейту және бөлу. 0 санына бөлуге болмайтындығы |
1 |
27 |
|
24 |
13 |
Берілген саннан бірнеше есе артық немесе кем сандар |
1 |
28 |
|
25 |
14 |
Еселіктік салыстыруға арналған есептер. Кері есептер. |
1 |
4.12 |
|
26 |
15 |
5 санына көбейту және бөлу кестесі. |
1 |
5 |
|
27 |
16 |
Өзіндік жұмыс №2 |
1 |
11 |
|
28 |
17 |
6 санына көбейту және бөлу кестесі |
1 |
12 |
|
29 |
18 |
Өтілген материалды пысықтау. Құрама кері есептерді шығару |
1 |
18 |
|
30 |
19 |
Өткенді пысықтау. Бақылау жұмысы |
1 |
25 |
|
31 |
20 |
Өтілген материалды пысықтау |
1 |
26 |
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
32 |
21 |
Үлес |
1 |
8.09 |
|
33 |
22 |
Санның үлесін және үлесі бойынша санды табу |
1 |
9 |
|
34 |
23 |
7 санына көбейту және бөлу кестесі |
1 |
15 |
|
35 |
24 |
Есептер шығару. Пысықтау |
1 |
16 |
|
36 |
25 |
8 және 9 сандарына көбейту және бөлу |
1 |
22 |
|
37 |
26 |
Өтілген материалды бекіту |
1 |
23 |
|
38 |
27 |
Санды және әріпті өрнектер |
1 |
29 |
|
39 |
28 |
Екі әріптен тұратын өрнектің мәні |
1 |
30 |
|
40 |
29 |
Пысықтау.Математикалық диктант |
1 |
5.02 |
|
41 |
30 |
Геометриялық фигуралардың ауданы (S). Ауданның өлшем бірлігі (см2). Палетка |
1 |
6 |
|
42 |
31 |
Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. Санның квадраты |
1 |
12 |
|
43 |
32 |
Аудан өлшем бірліктері (дм2, м2). Тіктөртбұрыштың және шаршының ауданын табу |
|
13 |
|
44 |
33 |
Өтілген материалды пысықтау. |
|
19 |
|
45 |
34 |
Өтілген материалды пысықтау. |
1 |
20 |
|
46 |
35 |
Есептер шығару |
1 |
26 |
|
47 |
36 |
Бағасы, саны, құны |
1 |
27 |
|
48 |
37 |
Есептер шығару |
1 |
5.03 |
|
49 |
38 |
Өзіндік жұмыс №1 |
1 |
6 |
|
50 |
39 |
Геометриялық фигуралардың ауданы (S). Ауданның өлшем бірлігі (см2). Палетка |
1 |
12 |
|
51 |
40 |
Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. Санның квадраты |
1 |
13 |
|
52 |
41 |
Аудан өлшем бірліктері (дм2, м2). Тіктөртбұрыштың және шаршының ауданын табу |
1 |
19 |
|
53 |
42 |
Өтілген материалды пысықтау. |
1 |
20 |
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|
|
|
|
1000-ға дейінгі сандарды көбейту және бөлудің ауызша тәсілі.(15 ) |
|
|
|
54 |
1 |
Бағасы, саны, құны |
1 |
3.04 |
|
55 |
2 |
10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10х3, 30:3, 100х3, 300:3 түріндегі амалдарды есептеу |
1 |
9 |
|
56 |
3 |
Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу |
1 |
10 |
|
57 |
4 |
1000-ға дейінгі сандарды бөлу және көбейту (кестеге келтірілетін жағдайлар) |
1 |
16 |
|
58 |
5 |
36 · 2, 2 · 36, 360 · 2,2 · 360, 36 · 20 түріндегі көбейту |
1 |
17 |
|
59 |
6 |
Өтілген материалды пысықтау. |
1 |
23 |
|
60 |
7 |
Қосындыны санға бөлу. |
1 |
24 |
|
61 |
8 |
Есептерді әртүрлі амалдармен шығару |
1 |
30 |
|
62 |
9 |
48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу. 70:2, 700:2, 700:20 түріндегі бөлу |
1 |
8 |
|
63 |
10 |
Өтілген материалды пысықтау |
1 |
|
|
64 |
11 |
58:2, 580:2, 580:20 түріндегі бөлу |
1 |
14 |
|
65 |
12 |
Өтілген материалды пысықтау (Бақылау жұмысы) |
1 |
|
|
66 |
13 |
36:12, 88:44 түріндегі екітаңбалы сандарды бөлу |
1 |
15 |
|
67 |
14 |
Теңдеу шешу (ауызша есеп) |
1 |
21 |
|
68 |
15 |
Теңдеу шешу. Есеп мазмұны бойынша теңдеу құру |
1 |
22 |
|
Қазақ тілі, 3 сынып
Барлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағаттан
№ |
№ |
Тақырыптар |
с/с |
мерзімі |
ескерту |
|
|
І тоқсан |
|
|
|
|
|
Тіл және сөйлеу (2 сағат): |
|
|
|
1 |
1 |
Тіл және сөйлеудің маңызы |
1 |
4.09 |
|
2 |
2 |
Ауызша және жазбаша тілде сөйлеу |
1 |
6 |
|
|
|
Дыбыс және әріп (14) |
|
|
|
3 |
1 |
Дыбыс және әріп |
1 |
11 |
|
4 |
2 |
Дыбыстардың жазылуын еске түсіреміз |
1 |
13 |
|
5 |
3 |
Оқу жылы басындағы Диктант |
1 |
18 |
|
6 |
4 |
Э дыбысы. |
1 |
20 |
|
7 |
5 |
В дыбысы |
1 |
25 |
|
8 |
6 |
Ф дыбысы |
1 |
27 |
|
9 |
7 |
Ф дыбысы |
1 |
2.10 |
|
10 |
8 |
Ф дыбысы |
1 |
4 |
|
11 |
9 |
Ч, щ дыбыстары |
1 |
9 |
|
12 |
10 |
Ч, щ дыбыстары. |
1 |
11 |
|
13 |
11 |
Ц дыбысы |
1 |
16 |
|
14 |
12 |
Ц дыбысы(Сөздік диктант) |
1 |
18 |
|
15 |
13 |
X, һ дыбыстары |
1 |
23 |
|
16 |
14 |
X, һ дыбыстары |
1 |
25 |
|
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
Мәтін(7+2) |
|
|
|
17 |
1 |
Мәтіннің тақырыбы |
1 |
6.11 |
|
18 |
2 |
Мәтіннің жоспары, құрастыру сызбасы |
1 |
8 |
|
19 |
3 |
Мәтіннің түрлері. Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау |
|
13 |
|
20 |
4 |
Мазмұндама. |
1 |
15 |
|
21 |
5 |
Мәтіннің түрлері. Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау |
1 |
20 |
|
22 |
6 |
Диалог және монолог |
1 |
22 |
|
23 |
7 |
Хат жазып үйренеміз |
1 |
27 |
|
24 |
8 |
Хат жазып үйренеміз |
1 |
29 |
|
25 |
9 |
Шығарма. |
1 |
4.12 |
|
|
|
Сөйлем (21) |
|
|
|
26 |
1 |
Сөйлем түрлері |
1 |
6 |
|
27 |
2 |
Сөйлем мүшелері |
1 |
11 |
|
28 |
3 |
Бастауыш |
|
13 |
|
29 |
4 |
Баяндауыш |
1 |
20 |
|
30 |
5 |
Диктант |
1 |
25 |
|
31 |
6 |
Бастауыштан кейін қойылатын сызықша |
1 |
27 |
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
32 |
7 |
Тұрлаулы мүшелер |
1 |
8.09 |
|
33 |
8 |
Тұрлаусыз мүшелер |
1 |
10 |
|
34 |
9 |
Тұрлаусыз мүшелер |
1 |
15 |
|
35 |
10 |
Сөйлем мүшелерінің байланысы. |
1 |
17 |
|
36 |
11 |
Сөйлем мүшелерінің байланысы |
1 |
22 |
|
37 |
12 |
Сөйлем мүшелерінің байланысы |
1 |
24 |
|
38 |
13 |
Шығарма |
1 |
29 |
|
39 |
14 |
Жалаң және жайылма сөйлем |
1 |
31 |
|
40 |
15 |
Жалаң және жайылма сөйлем |
1 |
5.02 |
|
41 |
16 |
Жалаң және жайылма сөйлем |
1 |
7 |
|
42 |
17 |
Мазмұндама. |
1 |
12 |
|
43 |
18 |
Қаратпа сөз |
1 |
14 |
|
44 |
19 |
Қаратпа сөздің тыныс белгілері |
1 |
19 |
|
45 |
20 |
Қаратпа сөздің тыныс белгілері. |
1 |
21 |
|
46 |
21 |
Диктант. |
|
26 |
|
|
|
Сөз және оның мағынасы (6) |
|
|
|
47 |
1 |
Сөз және оның мағынасын еске түсіреміз |
1 |
28 |
|
48 |
2 |
Мәндес сөздер. |
1 |
5.03 |
|
49 |
3 |
Қарама-қарсы мағыналы сөздер |
1 |
7 |
|
50 |
4 |
Мағынасы әртүрлі сөздер |
1 |
12 |
|
51 |
5 |
Бақылау диктанты |
1 |
14 |
|
52 |
6 |
Өткенді пысықтау. |
1 |
19 |
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|
|
|
|
Сөз құрамы (11) |
|
|
|
53 |
2 |
Сөз құрамын еске түсіреміз |
1 |
4.04 |
|
54 |
3 |
Сөз құрамы |
1 |
9 |
|
55 |
4 |
Сөз құрамы |
1 |
11 |
|
56 |
5 |
Түбір және туынды сөз |
1 |
16 |
|
57 |
6 |
Түбір және туынды сөз |
1 |
18 |
|
58 |
7 |
Түбір мен қосымшаның жазылуы |
1 |
23 |
|
59 |
8 |
Диктант |
1 |
25 |
|
60 |
9 |
Түбір мен қосымшаның жазылуы |
1 |
30 |
|
61 |
10 |
Түбір мен қосымшаның жазылуы |
1 |
|
|
62 |
11 |
Түбір мен қосымшаның жазылуы |
1 |
2.05 |
|
63 |
1 |
Сөз таптары (5) Зат есім |
1 |
|
|
64 |
2 |
Негізгі және туынды зат есім |
1 |
14 |
|
65 |
3 |
Етістік. Негізгі жөне туынды етістік |
1 |
|
|
66 |
4 |
Сын есім. Негізгі және туынды сын есім |
1 |
16 |
|
67 |
5 |
Сан есім. Есептік және реттік сан есім |
1 |
21 |
|
68 |
6 |
Сөз таптарын қайталау |
1 |
23 |
|
Әдебиеттік оқу, 3-сынып
Барлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан
№ |
№ |
Өтілетін тақырыптар |
с/с |
мерзімі |
ескерту |
|
|
І тоқсан |
|
|
|
|
|
Талаптан да, білім мен өнер үйрен (6 сағат) |
|
|
|
1 |
1 |
Н. Әлімқұлов. Қоңырау. Ы. Алтынсарин. Өнер-білім бар жұрттар |
1 |
5.09 |
|
2 |
2 |
М. Әуезов. Кітап қадірі |
1 |
12 |
|
3 |
3 |
Ғ. Мүсірепов. Автобиографиялық әңгіме |
1 |
19 |
|
4 |
4 |
Ә. Балта. Кітап оқудың пайдасы |
1 |
26 |
|
5 |
5 |
Айлакер бала (ертегі) |
1 |
3.10 |
|
6 |
6 |
Қойшының баласы (ертегі) |
1 |
10 |
|
|
|
Маужырап барқыт қоңыр күз (4сағат) |
|
|
|
7 |
1 |
М. Дулатұлы. «Күз». Ғ. Оралбаев. «Күз келбеті» |
1 |
17 |
|
8 |
2 |
Т. Жароков. «Күз» |
1 |
24 |
|
|
|
ІІ тоқсан |
|
|
|
9 |
3 |
М. Әуезов. «Күзгі құс керуені» |
1 |
7.11 |
|
10 |
4 |
М. Төрежанов. Алғыс |
1 |
14 |
|
|
|
Туған елім — туған жерім ( 6 сағат) |
|
|
|
11 |
1 |
Ө. Қанахин. Туған жер |
1 |
21 |
|
12 |
2 |
М. Мақатаев. Үш бақытым |
1 |
28 |
|
13 |
3 |
М. Сәрсеке. Тамсандырған дала |
1 |
5.12 |
|
14 |
4 |
Қазақстан көлдері. (Мазмұндама) |
1 |
12 |
|
15 |
5 |
Ырыс - Сыр (аңыз) |
1 |
19 |
|
16 |
6 |
Байлық тұмасы |
1 |
26 |
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
Ата-бабам тарихы — менің тарихым (10сағат) |
|
|
|
17 |
1 |
Қобыланды батыр |
1 |
9.01 |
|
18 |
2 |
Ө. Тұрманжанов. Шал мен бала |
1 |
16 |
|
19 |
3 |
Ш. Мұртаза. Бала Тұрар |
1 |
23 |
|
20 |
4 |
А. Жақсыбаев. Батырдың ұрпағы |
1 |
30 |
|
21 |
5 |
Ж. Жабаев. Менің өмірім |
1 |
6.02 |
|
22 |
6 |
Ш. Мұртаза. Интернат наны |
1 |
13 |
|
23 |
7 |
М. Тәнекеев. Ғажайып адам |
1 |
20 |
|
24 |
8 |
С. Бердіқұлов. Желаяқ. |
1 |
27 |
|
25 |
9 |
Ә. Сәрсенбаев. Халық кегінің күйшісі |
1 |
6.03 |
|
26 |
10 |
Шығарма |
1 |
13 |
|
27 |
10 |
Т. Әбдірахманова. Даналарым |
1 |
20 |
|
|
|
ІV тоқсан |
|
|
|
|
|
Жақсыдан үйрен (6 сағат) |
1 |
3.04 |
|
28 |
1 |
Қ. Мырза Әли. Не үшін? |
1 |
10 |
|
29 |
2 |
Б. Момышұлы. Ұшқан ұя |
1 |
17 |
|
30 |
3 |
Ө. Тұрманжанов. «Сіз», «біз» деген - жылы сөз» |
1 |
24 |
|
31 |
4 |
Д. Қасенов. Өзін-өзі жеңген бала |
1 |
8 |
|
32 |
5 |
А. Жақсыбаев. Оқымысты бала |
1 |
|
|
33 |
6 |
Мазмұндама |
1 |
15 |
|
34 |
7 |
Б. Соқпақбаев. Менің атым Қожа |
1 |
22 |
|
Дүниетану 3 сынып
Аптасына 1 сағат
№ |
Өтілетін тақырыптар |
Өмір қауіпсіздігінің негіздері |
сағат саны |
мерзімі |
ескерту |
|
1- тоқсан |
|
|
|
|
|
Адам организмі және оны күту (8 сағат) |
|
|
|
|
1 |
Адам ағзалары және олардың қызметі |
Төтенше жағдай бұл не? |
1 |
|
|
2 |
Тері және оның атқаратын қызметі |
|
1 |
|
|
3 |
Тірек-қимыл жүйесі. Қаңқа және бұлшық ет |
|
1 |
|
|
4 |
Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызметі |
|
1 |
|
|
5 |
Тыныс алу жүйесі. Тыныс алу мүшелері |
|
1 |
|
|
6 |
Ас қорыту жүйесі. Ас қорыту жүйесінің ағзалары |
|
1 |
|
|
7 |
Жүйке жүйесі.Тест |
|
1 |
|
|
8 |
Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері. Олардың адам өміріндегі маңызы мен қызметі (Аралық бақылау) |
|
1 |
|
|
|
Табиғат және адам (14 сағат) |
|
|
|
|
|
Адам табиғатты қалай зерттейді? |
|
|
|
|
9 |
Бақылау. Сарамандық жұмыс |
|
1 |
|
|
|
2- тоқсан |
|
|
|
|
10 |
Математиканың дүниетанумен байланысы |
|
1 |
|
|
|
Табиғат құбылыстары. Денелер. Заттар |
|
|
|
|
11 |
Табиғат құбылыстары |
|
1 |
|
|
12 |
Денелер. Заттар |
Тұрмыстық жарақат-тардың алдын алу |
1 |
|
|
|
Ауа. Су. Ауа райы |
|
|
|
|
13 |
Ауа.Тест |
Оқушылардың көшеде,жолда өздерін ұстай білу тәртібінің ережесі |
1 |
|
|
14 |
Табиғаттағы су |
|
1 |
|
|
15 |
Бұлт. Жауын-шашын(Аралық бақылау).Сарамандық жұмыс |
|
1 |
|
|
|
Пайдалы қазбалар және оларды қорғау |
|
|
|
|
16 |
Тау жыныстары |
Оқушылардың көшеде,жолда өздерін ұстай білу тәртібінің ережесі |
1 |
|
|
|
3- тоқсан |
|
|
|
|
17 |
Кенді пайдалы қазбалар |
|
1 |
|
|
18 |
Гранит. Әктас. Құм. Саз. Тұз |
|
1 |
|
|
19 |
Мұнай және табиғи газ |
|
1 |
|
|
20 |
Бар байлықты бүкіл қоғамның игілігі үшін пайдалану |
|
1 |
|
|
21 |
Пайдалы қазбаларды қорғау |
|
1 |
|
|
22 |
Топырақ. Топырақты қорғау.Тест |
|
1 |
|
|
|
Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі (12 сағат) |
|
|
|
|
|
Өсімдіктердің алуан түрлілігі |
|
|
|
|
23 |
Өсімдіктер алуан түрлі |
|
1 |
|
|
24 |
Өсімдіктер қандай болады?Сарамандық жұмыс |
|
1 |
|
|
25 |
Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
Өсімдіктердің тіршілік ортасы |
Қауіпсіздік бойынша практикалық сабақтар |
1 |
|
|
|
4- тоқсан |
|
|
|
|
27 |
Жабайы және мәдени өсімдіктер |
|
1 |
|
|
|
Жануарлардың алуан түрлілігі |
|
|
|
|
28 |
Жануарлардың алуан түрлілігі |
|
1 |
|
|
29 |
Құрттар және ұлулар |
Қауіпсіздік бойынша практикалық сабақтар |
1 |
|
|
30 |
Улы өрмекшітәрізділер. Тест |
|
1 |
|
|
31 |
Жануарлардың тіршілік ортасына бейімделуі |
|
1 |
|
|
32 |
Өсімдіктер мен жануарлардың табиғаттағы байланысы.Сарамандық жұмыс |
|
1 |
|
|
33 |
Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау |
|
1 |
|
|
34 |
Топсаяхат |
|
1 |
|
|