Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
күнтізбелік жоспар
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
462
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика, 3 сыныпБарлығы – 68 сағат, аптасына 2сағаттан
Қазақ тілі, 3 сыныпБарлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағаттан
№ | Өтілетін тақырыптар | с/с | Мерзімі | Ескерту | |
І тоқсан | |||||
Қайталау (11с) | |||||
1 | 1 | 0-ден 1000-ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азай-ту. Сандарды оқу, жазу, топтастыру, салыстыру. 1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуін қайталау | 1 | 4.09 | |
2 | 2 | Кестелік қосу және азайту. Қосудың және азайтудың ауызша тәсілі | 1 | 5 | |
3 | 3 | Ауызша қосу және азайту тәсілі (Математикалық диктант) | 1 | 11 | |
4 | 4 | Көбейту және бөлу. Көбейту компоненттері меннәтижесінің аталуы. Өрнектерді оқу және жазу | 1 | 12 | |
5 | 5 | Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.2 және 4-ке дейінгі сандарды кестелік көбейту | 1 | 18 | |
6 | 6 | Бөлу амалының мәні | 1 | 19 | |
7 | 7 | Теңдеулерді шешу. Теңдіктер, теңсіздіктер құру | 1 | 25 | |
8 | 8 | Шамалар | 1 | 26 | |
9 | 9 | Геометриялық фигуралар. Периметр. Шаршы мен тіктөртбұрыш периметрін табу тәсілдері | 1 | 2.10 | |
10 | 10 | Өтілген материалды пысықтау | 1 | 3 | |
11 | 11 | Оқу жылы басындағы Тест | 1 | 9 | |
Бір таңбалы сандарды көбейту және бөлудің сәйкес жағдайлары.Геометриялық фигураның ауданы. Әріпті өрнек. (42с) | |||||
12 | 1 | Үштаңбалы сандарды разрядтары бойынша қосу және азайту | 1 | 10 | |
13 | 2 | Разрядтан бір рет аттап өту арқылы қосудың жәнеазайтудың жазбаша тәсілі | 1 | 16 | |
14 | 3 | Өтілген материалды пысықтау .Өзіндік жұмыс | 1 | 17 | |
15 | 4 | Разрядтан екі рет аттап өту арқылы қосудың жәнеазайтудың жазбаша тәсілі | 1 | 23 | |
16 | 5 | 735 + 265, 1000 – 735 түріндегі қосудыңжәне азайтудың жазбаша тәсілі | 1 | 24 | |
ІІ тоқсан | |||||
17 | 6 | Белгісіз көбейткіші, бөлгіші, бөлінгіші бар теңдеулер | 1 | 6.11 | |
18 | 7 | Есептер шығару. Көбейтінді мен бөліндіні табуғаарналған қарапайым есептер шығару (кері есептер) | 1 | 7 | |
19 | 8 | Есептер шығару. Өтілген материалды пысықтау | 1 | 13 | |
20 | 9 | Өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі | 1 | 14 | |
21 | 10 | Құрама есептерді шығару | 1 | 20 | |
22 | 11 | 1 санына көбейту және бөлу | 1 | 21 | |
23 | 12 | 0 санын көбейту және бөлу. 0 санына бөлуге болмайтындығы | 1 | 27 | |
24 | 13 | Берілген саннан бірнеше есе артық немесе кем сандар | 1 | 28 | |
25 | 14 | Еселіктік салыстыруға арналған есептер. Кері есептер. | 1 | 4.12 | |
26 | 15 | 5 санына көбейту және бөлу кестесі. | 1 | 5 | |
27 | 16 | Өзіндік жұмыс №2 | 1 | 11 | |
28 | 17 | 6 санына көбейту және бөлу кестесі | 1 | 12 | |
29 | 18 | Өтілген материалды пысықтау. Құрама кері есептерді шығару | 1 | 18 | |
30 | 19 | Өткенді пысықтау. Бақылау жұмысы | 1 | 25 | |
31 | 20 | Өтілген материалды пысықтау | 1 | 26 | |
ІІІ тоқсан | |||||
32 | 21 | Үлес | 1 | 8.09 | |
33 | 22 | Санның үлесін және үлесі бойынша санды табу | 1 | 9 | |
34 | 23 | 7 санына көбейту және бөлу кестесі | 1 | 15 | |
35 | 24 | Есептер шығару. Пысықтау | 1 | 16 | |
36 | 25 | 8 және 9 сандарына көбейту және бөлу | 1 | 22 | |
37 | 26 | Өтілген материалды бекіту | 1 | 23 | |
38 | 27 | Санды және әріпті өрнектер | 1 | 29 | |
39 | 28 | Екі әріптен тұратын өрнектің мәні | 1 | 30 | |
40 | 29 | Пысықтау.Математикалық диктант | 1 | 5.02 | |
41 | 30 | Геометриялық фигуралардың ауданы (S). Ауданның өлшем бірлігі (см2). Палетка | 1 | 6 | |
42 | 31 | Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. Санның квадраты | 1 | 12 | |
43 | 32 | Аудан өлшем бірліктері (дм2, м2). Тіктөртбұрыштыңжәне шаршының ауданын табу | 13 | ||
44 | 33 | Өтілген материалды пысықтау. | 19 | ||
45 | 34 | Өтілген материалды пысықтау. | 1 | 20 | |
46 | 35 | Есептер шығару | 1 | 26 | |
47 | 36 | Бағасы, саны, құны | 1 | 27 | |
48 | 37 | Есептер шығару | 1 | 5.03 | |
49 | 38 | Өзіндік жұмыс №1 | 1 | 6 | |
50 | 39 | Геометриялық фигуралардың ауданы (S). Ауданның өлшем бірлігі (см2). Палетка | 1 | 12 | |
51 | 40 | Тіктөртбұрыш және шаршының ауданы. Санның квадраты | 1 | 13 | |
52 | 41 | Аудан өлшем бірліктері (дм2, м2). Тіктөртбұрыштыңжәне шаршының ауданын табу | 1 | 19 | |
53 | 42 | Өтілген материалды пысықтау. | 1 | 20 | |
ІV тоқсан | |||||
1000-ға дейінгі сандарды көбейту және бөлудің ауызша тәсілі.(15 ) | |||||
54 | 1 | Бағасы, саны, құны | 1 | 3.04 | |
55 | 2 | 10 мен 100 сандарына көбейту және бөлу. 10х3, 30:3, 100х3, 300:3 түріндегі амалдарды есептеу | 1 | 9 | |
56 | 3 | Толық ондықтар мен жүздіктерді көбейту және бөлу | 1 | 10 | |
57 | 4 | 1000-ға дейінгі сандарды бөлу және көбейту (кестеге келтірілетін жағдайлар) | 1 | 16 | |
58 | 5 | 36 · 2, 2 · 36, 360 · 2,2 · 360, 36 · 20 түріндегі көбейту | 1 | 17 | |
59 | 6 | Өтілген материалды пысықтау. | 1 | 23 | |
60 | 7 | Қосындыны санға бөлу. | 1 | 24 | |
61 | 8 | Есептерді әртүрлі амалдармен шығару | 1 | 30 | |
62 | 9 | 48:2, 480:2, 480:20 түріндегі бөлу. 70:2, 700:2, 700:20 түріндегі бөлу | 1 | 8 | |
63 | 10 | Өтілген материалды пысықтау | 1 | ||
64 | 11 | 58:2, 580:2, 580:20 түріндегі бөлу | 1 | 14 | |
65 | 12 | Өтілген материалды пысықтау (Бақылау жұмысы) | 1 | ||
66 | 13 | 36:12, 88:44 түріндегі екітаңбалы сандарды бөлу | 1 | 15 | |
67 | 14 | Теңдеу шешу (ауызша есеп) | 1 | 21 | |
68 | 15 | Теңдеу шешу. Есеп мазмұны бойынша теңдеу құру | 1 | 22 |
Қазақ тілі, 3 сыныпБарлығы – 68 сағат, аптасына 2 сағаттан
№ | № | Тақырыптар | с/с | мерзімі | ескерту |
І тоқсан | |||||
Тіл және сөйлеу (2 сағат): | |||||
1 | 1 | Тіл және сөйлеудің маңызы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |