күнтізбелік жоспар 5 сынып көркем еңбек қыз балаларға

Тақырып бойынша 11 материал табылды

күнтізбелік жоспар 5 сынып көркем еңбек қыз балаларға

Материал туралы қысқаша түсінік
күнтізбелік жоспар 5 сынып көркем еңбек қыз балаларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Көркем еңбек» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Көркем еңбек пәні 5 сынып

Аптасына: 2 сағат, барлығы: 68 сағат

Бөлім/ ортақ тақырып

Сабақ тақырыбы


Оқу мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Ескертулер

а

б

I тоқсан

1

1

Визуалды өнер

Бейнелеу өнеріндегі көркем құралдары. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары.

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы).

1

05.09

04.09


2

2

Классикалық өнердің үздік туындылары. Қазақстандық суретшілердің шығармашылығы.

5.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарында берілген идеялар мен тақырыптарды сипаттау.

5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.

1

06.09

05.09


3

3

Натюрморт өнері.

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

1

12.09

11.09


4

4

Ұлттық сәндік натюрморт. 1-сабақ.

5.1.6.4-Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу.

1

13.09

12.09


5

5

Ұлттық сәндік натюрморт. 2-сабақ.

5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

19.09

18.09


6

6

Пейзаж.


5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

20.09

19.09


7

7

Табиғатпен үйлесім.

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

26.09

25.09


8

8

Әуе перспективасы.

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

27.09

26.09


9

9

Индустриалды пейзаж.

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

1

03.10

02.10


10

10

Қала пейзажы.

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

1

04.10

03.10


11

11

Сызықтық перспектива.

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

10.10

09.10


12

12

Пластикалық пішіндер өнері.

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік).

5.3.3.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) сипаттау.

1

11.10

10.10


13

13

Мүсін өнері.

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

17.10

16.10


14

14

Шығармашылық жұмыс. 1-сабақ.



5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

5.1.6.4 -Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану және эксперимент жүргізу.

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

18.10

17.10


15

15

Шығармашылық жұмыс. 2-сабақ.

5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу.

5.2.1.1 Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

5.3.1.1-Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме).

1

24.10

23.10


16

16

Көрме ұйымдастыру.

5.3.1.1-Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме).

1

25.10


24.10

09.09.2024 жыл, №347 бұйрығына сәйкес

II тоқсан

17

1

Сәндік-қолданбалы өнер

Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі пішіндер мен ерекшеліктері. Қазақстан халқының сәндік-қолданбалы өнері.

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

1

07.11

06.11


18

2

Ою-өрнектің түрлері мен қысқаша тарихы. Қазақ халқының ою-өрнегі (түрлері, стильдеу, мотивтері).

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

1

08.11

07.11


19


3

Көркем кестелеу. Кесте түрлері.

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

1

14.11

13.11


20

4

Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу.

5.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу.

1

15.11

14.11


21

5

Нобай орындау.

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

1

21.11

20.11


22

6

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. 1-сабақ.

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану.

1

22.11

21.11


23

7

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. 2-сабақ.

5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

28.11

27.11


24

8

Көркемдік кестемен бұйымды безендіру. 3-сабақ.

5.2.6.1-Материалдар мен құралдарды техника қауіпсіздігін сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау.

1

29.11

28.11


25

9

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. 1- сабақ.

5.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау.


1

05.12

04.12


26

10

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. 2- сабақ.

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.


1

06.12

05.12


27

11

Өру өнері. Өру түрлері. Материалдар және құрал-жабдықтармен танысу. 3- сабақ.

5.1.4.1-Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.

1

12.12

11.12


28

12

Нобай дайындау.

5.1.5.2-Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

1

13.12

12.12


29

13

Бұйым өру. 1-сабақ.

5.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

19.12

18.12


30

14

Бұйым өру. 2-сабақ.

5.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

20.12

19.12


31

15

Бұйым өру. 3-сабақ.


5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

26.12

25.12


32

16

Жұмыстардың көрмесі.

5.3.1.1-Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме)

1

27.12

26.12


III тоқсан

33

1

Дизайн және технология

Тоқыма материалдарының классификациясы мен сипаттамалары.

5.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының классификациясын, құрамы мен қарапайым тоқылу әдісін сипаттау және білу.

1

09.01

09.01


34

2

Материалдардың түрлері мен қасиеттерін зерттеу.

5.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының классификациясын, құрамы мен қарапайым тоқылу әдісін сипаттау және білу.

1

10.01

15.01


35

3

Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрылғылар. 1-сабақ.

5.2.2.1-Тігін машинасының құрылысын, жіп өткізуді сипаттау және білу, машина тігістерін орындау.

5.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық (үтік) өңдеуге арналған жабдықтарын білу, сипаттай алу және қолдану.

1

16.01

16.01


36

4

Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрылғылар. 2-сабақ.

5.2.6.2-Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу).

1

17.01

22.01


37

5

Тігін бұйымдарының классификациясы.

5.1.6.3-Тоқыма материалдары мен бұйымдарының классификациясын, құрамы мен қарапайым тоқылу әдісін сипаттау және білу

1

23.01

23.01


38

6

Идеядан өнімге (тігін бұйымдары).

5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым жасау.

5.2.6.1-Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып демонстрациялау.

1

24.01

29.01


39

7

Дизайн, киімді макеттеу (қағаз, тоқыма материалдар). 1-сабақ.

5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау.

1

30.01

30.01


40

8

Дизайн, киімді макеттеу (қағаз, тоқыма материалдар). 2-сабақ.

5.2.3.1-Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу.

1

31.01

05.02


41

9

Костюм құру (мини-манекенде немесе қуыршақта). 1-сабақ.

5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

06.02

06.02


42

10

Костюм құру (мини-манекенде немесе қуыршақта). 2-сабақ.

5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау.

1

07.02

12.02


43

11

Костюм құру (мини-манекенде немесе қуыршақта). 3-сабақ.

5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау.

1

13.02

13.02


44

12

Тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны (құрақ, пэчворк, квилт).

5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау.

1

14.02

19.02


45

13

Идеяларды құру.

5.1.5.1-Өзінің және өзгенің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірибесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау.

1

20.02

20.02


46

14

Нобай. Материалды таңдау және дайындау. Жұмыстың орындалу бірізділігі.

5.1.4.1-Шығамашылық жұмысты орындау кезеңдерін анықтай отырып, жоспар дайындау.

1

21.02

26.02


47

15

Бұйым дайындау. 1-сабақ.

5.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

27.02

27.02


48

16

Бұйым дайындау. 2-сабақ.

5.2.3.1- Тоқыма бұйымдарын пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен, тігін машинасында өңдеу.

1

28.02

05.03


49

17

Бұйым дайындау. 3-сабақ.

5.2.3.2-Түрлі материалдардан (тоқыма, табиғи және жасанды) қарапайым бұйым орындау.

1

06.03

06.03


50

18

Бұйымды безендіру. 1-сабақ.

5.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

07.03

12.03


51

19

Бұйымды безендіру. 2-сабақ.


5.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1


13.03

13.03


52

20

Бұйымды безендіру. 3-сабақ.

5.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану.

1

14.03


19.03



53

21

Жұмысты қорғау.

5.3.1.1-Бүкіл сыныпқа дайын жұмысты таныстыру (көрме)

5.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша конструктивті пікірлер, ұсыныстарды білдіру

1

20.03


20.03


IV тоқсан

54

1

Тамақтану мәдениеті

Дұрыс тамақтанудың негіздері.

5.2.4.1-Дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу.

5.1.3.1-Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).

1

03.04

02.04


55

2

Ас мәзірін әзірлеу.

5.2.4.2-Дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыру.

1

04.04

03.04


56

3

Асхананың жабдықталуы.


5.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1

10.04

09.04


57

4

Тағам әзірлеуге арналған құралдар-жабдықтар, аспаптар мен ыдыс-аяқтар.

5.2.6.2-Қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигиенасының ережелерін білу (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру және тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу).

1

11.04

10.04


58

5

Тағам дайындауға арналған құрал-жабдықтардың мүмкіндіктерін зерттеу.

5.2.4.3-Тағам әзірлеуге арналған құралдар мен жабдықтарды зерделеу және олардың мүмкіншілігін анықтау

1

17.04

16.04


59


6

Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы. 1-сабақ.


5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып).

1


18.04

17.04


60

7

Бутербродтар мен сусындардың әзірлену технологиясы. 2-сабақ.

5.1.3.1 -Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып).

1

24.04

23.04


61

8

Сусындар дайындау технологиясы.

5.2.4.4-Суық тағамдар мен сусындар дайындау технологиясын білу және қолдану

1

25.04

24.04


62


9

Жемістер мен көкөністерден салаттар әзірлеу технологиясы. 1-сабақ.


5.2.4.4-Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын білу және қолдану.

5.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша конструктивті пікірлер, ұсыныстарды білдіру.

1





02.05


30.04



63

10

Жемістер мен көкөністерден салаттар әзірлеу технологиясы. 2-сабақ.

5.1.3.1-Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу(оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы).

1

08.05

07.04


64

11

Үй мәдениеті

Жеке бастың гигиенасы.

5.2.5.3-Жеке басының гигиенасы ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау.

1

09.05


08.04


65

12

Өз-өзіне күтім жасау.

5.2.5.4-Өз бетінше өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану.

1

15.05

14.04


66

13

Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары.

5.2.5.1-Өсімдік шаруашылығы мен жеміс-көкөніс түрлерінің негізгі бағыттарын зерделеу және сипаттау

1

16.05

15.04


67

14

Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. 1-сабақ.

5.2.6.1-Техника қауіпсіздігін қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.

1


22.05

21.04


68

15

Өсімдік шаруашылығындағы көктемгі жұмыстар. 2-сабақ.

5.2.5.2-Өсімдік шаруашылығында көктемгі жұмыстар жүргізу (топырақты өңдеу, зиянкес жәндіктерден қорғау, егу мен отырғызу).

1

23.05

22.04



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.04.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі