Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік жоспар Цифрлық сауаттылық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Тақырыптық - күнтізбелік жоспар келесі нормативтік құжаттар негізінде құрылды:«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы; «Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығы); «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығы);«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы);«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық тасымалдау құралдары тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы №286 бұйрығы);«ҚР БҒМ кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» (ҚР БҒМ 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы, 4-қосымша);«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы); «Қашықтықтан білім беру технологиялары бойынша оқу процесін ұйымдастыру қағидаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 20 наурыздағы № 137 бұйрығы); «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2023-2024 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат.
Оқыту мақсаты – білім алушыларды компьютер құрылғысы, ақпаратты ұсыну және өңдеу, Интернет желісінде жұмыс істеу, есептік ойлау, робототехника мәселелері бойынша заманауи ақпараттық технологияларды практикада пайдалану үшін базалық біліммен, іскерлікпен және дағдылармен қамтамасыз ету болып табылады.
Оқыту міндеттері:
1) білім алушыларға компьютер туралы, қазіргі заманғы цифрлық құрылғылар және олардың қоғамдағы рөлі туралы бастапқы ақпараттар беру;
2) ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың есептей білу, роботтарды жинау және программалау, іздеу, жинақтау, өңдеу, ақпараттарды сақтау және тарату дағдыларын қалыптастыру;
3) білім алушылардың әртүрлі қолданбалы программаларды қолдану арқылы өз идеяларын ұсыну дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету;
4) байланыс, ақпарат алмасу және ынтымақтастық үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануын ынталандыру;
5) білім алушыларды компьютермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелеріне үйрету.
Оқулық: Цифрлық сауаттылық. Оқулық Р. Қадыркұлов, Ә.Д. Рұсқұлбекова,Н.Қ.Беристемова 2021ж. Алматы кітап.
2, 3–сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспардың ерекшеліктері
Пән мазмұнындағы тақырыптарды оқыту оқушыларды алгоритмдеу мен программалауға байланысты негізгі ұғымдармен таныстыруға және бастапқы дағдыларды қалыптастыруға арналған. Атап айтқанда: «алгоритм», «программа» ұғымдарымен, программалау ортасының интерфейсімен таныстыру, тінтуірмен орындалатын әрекеттерді іске асыру, объектіні белгілеу, сүйреу, батырманы екі рет басу. Дайын программа бойынша скриптерді құру, программаға өзгерістер енгізу, программаны жүргізу дағдылары қалыптастырылады.
«Цифрлық сауаттылық» пәнінен бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалаулар жүргізілмейді. Жартыжылдықтар соңында «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша «есептелді» («есептелмеді») қойылады. Білім алушы оқыту мақсаттары бойынша практикалық тапсырмаларды орындаған жағдайда «есептелді» қойылады.
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 2-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім.Компьютер – 4 сағат:
2-бөлім.Шығармашылық және компьютер -4 сағат:
3-бөлім.Сөзбе сөз–8 сағат
4-бөлім.Мултемедиа–5 сағат
5-бөлім.Робототехника:сенсорлар – 5
6-бөлім.Робототехника «Билейтін робот» жобасы–8
«Цифрлық сауаттылық» оқу пәнінің 3-сыныптағы базалық білім мазмұны
1-бөлім. Бағдарламалау -8
2-бөлім. Ойын құру -8
3-бөлім.Робототехника-10
4-бөлім. Презентациялар-5
5-бөлім. Мәтін, графика және презентация-5
2023-2024 оқу жылы 1-сыныпқа арналған
Жаңартылған бағдарлама бойынша «Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
1-бөлім Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы «Саяхат»)
|
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
1.1.3.1 информатика кабинетінде тәртіп ережелерін сақтау; |
1 |
10.01 |
|
2 |
Интернет желісіндегі жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік |
1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну; |
1 |
17.01 |
|
|
3 |
Желідегі қажетсіз байланыстар |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
24.01 |
|
|
4 |
Қауіпсіздікті сақтайық.Жоба жұмысы |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну; |
1 |
31.01 |
|
|
5 |
2-бөлім Программалау (ортақ тақырыбы «Дәстүр және фольклор»)
|
Менің алғашқы программам |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
14.02 |
|
6 |
Scratch программасында жоба құру |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
21.02 |
|
|
7 |
«Қош келдің,Наурыз!» жобалық жұмысы |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
28.02 |
|
|
8 |
Scratch программасында жобаны сақтау және ашу |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
06.03 |
|
|
9 |
Музыкалық аспаптар.Жобалық жұмыс |
1.4.1.1 Сызықты алгоритмді іске асыру; 1.4.2.1 Программалау ойын алаңында жобаны құру,сақтау және ашу (Scratch) |
1 |
13.03 |
|
|
10 |
3-бөлімБіздің өміріміздегі роботтар(ортақ тақырыбы «Тағам және сусындар», «Дені саудың жаны сау»)
|
Роботпен алғашқы танысуым |
1.5.1.1 Білім беру роботының негізгі моделін жинау; |
1 |
20.03 |
|
11 |
Роботқа арналған программа |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
03.04 |
|
|
12 |
Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы |
1.5.2.1 Роботтың белігілі жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. Роботқа арналған программаны жүктеп алып,іске қосу; |
1 |
10.04 |
|
|
13 |
Роботтың қозғалысы |
1.5.2.2 Дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 Роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру 1.5.2.4 Роботты артқа жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
17.04 |
|
|
14 |
Роботтың алға,артқа жылжу қозғалысы |
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |