Материалдар / Күнтізбелік жоспар, Жаңартылған 5-7 сыныптар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күнтізбелік жоспар, Жаңартылған 5-7 сыныптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
587
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан тарихы 5-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат Атамұра баспасы

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Оқу мақсаты
Cағат саны
Мерзімі
Ескерту

1-тоқсан (16 сағат)

1
5.1 А Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі 16 сағат



























ТЖБ №1
Күні ________



Кіріспе сабақ
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның ежелгі тарихында не оқытылады?
Ежелгі Қазақстан тарихына жалпы шолу
1
5.09


2

Алғашқы адамдардың өмірі
Зерттеу сұрағы: Алғашқы адамдар қалай өмір сүрді?
5.1.1.1 – алғашқы адамдардың антропологиялық белгілерін сипаттау;
1
7.09


3


5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету
1
12.09


4

Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары
Зерттеу сұрағы: Археологтар Қазақстан жерінен тас дәуіріне жататын қандай олжаларды тапты?
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;
1

14.09


5


5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;
1
19.09


6


5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау
1
21.09


7

Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі
Зерттеу сұрағы: Мезолит пен неолит дәуірлерінде алғашқы адамдардың өмірі қалай өзгерді?
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
1
26.09


8


5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау
1
28.09


9

Ботай мәдениеті
Зерттеу сұрағы: Не себепті ботайлықтарды жылқыны алғашқы қолғаы үйретушілер деп атайды?
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау
1
3.10


10

Қазақстан территориясында металлургияның пайда болуы
Зерттеу сұрағы: Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі адамдардың өмірін қалай өзгертті?
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

1
5.10


11

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері
Зерттеу сұрағы:
Қазақстандағы қола дәуірі ескерткіштерінің қандай ерекшеліктері бар?
БЖБ №1
5.2.2.2 – археологиялық деректерге сүйене отырып, андронов және беғазы-дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау;
1
10.10


12


5.2.2.5 – Ә.Марғұланның Қазақстан археологиясының дамуына қосқан үлесін айқындау.
1
12.10


13

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері
Зерттеу сұрағы: Тасқа салынған суреттер ежелгі адамдардың дүниетанымын қалай бейнелейді?
5.2.1.1 – алғашқы адамдардың наным-сенімдерін сипаттау;
1
17.10


14


5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау
1
19.10


15

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат
(Туған ел бағдарламасы: Мұражайға саяхат: Туған өлкенің аңыз - ертегілері )
5.1.2.1 – алғашқы адамдардың тұрмыс- тіршілігін шығармашылық түрде көрсету


1

24.10


16



1
26.10


2-тоқсан

17
5.2А
Ежелгі көшпелілер өмірі 10 сағат
Қазақстан территориясында темірдің игерілуі
Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адам өмірін қалай өзгертті?
5.4.2.2 – металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру
1
7.11


18



1
9.11


19

Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
Зерттеу сұрағы: Көшпелі мал шаруашылығы неліктен шаруашылықтың негізгі түріне айналды?
5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру
1
14.11


20


5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу
1
16.11


21



1
21.11


22

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті
Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
1
23.11


23


5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну
1
28.11


24



1
30.11


25

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы
Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің қандай салт-дәстүрлері бүгінгі күнге дейін сақталды?
БЖБ №2
5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
1

5.12


26



1
7.12


27
5.2В
Сақтар 6 сағат



ТЖБ №2
Күні ________


Сақтар туралы тарихи мәліметтер
Зерттеу сұрағы: Қандай дереккөздер сақтар туралы мәлімет береді?
5.3.1.1 – картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;
1

12.12


28


5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
1
14.12


29



1
19.12


30

Алтын адам археологиялық олжасы
Зерттеу сұрағы: Есік обасынан табылған Алтын адам кім болды?
БЖБ №3
(Туған ел бағдарламасы: Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер)
5.2.3.1 – қазақстандық ғалымдардың археологиялық жаңалықтарын білу;
1
21.12


31


5.2.2.4 – Есік обасынан табылған Алтын адам археологиялық олжасының ерекшеліктерін анықтау;
1
26.12


32


5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
1
28.12


3-тоқсан (20 сағат)

33
5.3А
Сақтар
12 сағат

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары
Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр патша қорғандары деп аталады?
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;
1



34


5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;
1



35


5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау
1



36

Берел қорғандары
Зерттеу сұрағы. Берел қорымынан табылған олжалар сақтардың мәдениетін қалай сипаттайды?
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;
1



37


5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;
1



38


5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау
1



39

Тасмола археологиялық мәдениеті
Зерттеу сұрағы: Мұртты обалардың ерекшелігі неде?
5.2.2.1 – археологиялық ескерткіштерді сипаттау;
1



40


5.2.1.2 – ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;
1



41

Сақ патшайымы Томирис
Зерттеу сұрағы: Тарихи деректерде Томиристің бейнесі қалай сипатталған?
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
1



42

Шырақтың ерлігі
Зерттеу сұрағы: Сақтар тәуелсіздік үшін қалай күресті?
(Туған ел бағдарламасы: Өңірдің тарихи тұлғалары: батырлар, билер, палуандар)
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

1



43



1



44

Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі
Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?
БЖБ №4
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
1



45
5.3В
Үйсіндер мен қаңлылар
8 сағат






ТЖБ №3
Күні ________

Үйсіндер туралы жазба деректер
Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?
5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ;
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру;
1



46


5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау
1



47

Қаңлылардың қалалық мәдениетінің дамуы
Зерттеу сұрағы: Қаңлыларда қала мәдениетінің дамуы немен байланысты?
5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру;
1



48


5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау
1



49

Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Зерттеу сұрағы: Сыма Цянь қаңлы қоғамын қалай сипаттады?
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
1



50


5.3.1.2 - ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
1



51

Үйсіндер мен қаңлылардың материалдық және рухани мәдениеті
Зерттеу сұрағы: Үйсіндер мен қаңлылар мәдениетінің ерекшеліктері қандай?
БЖБ №5
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
1



52


5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну
1



4-тоқсан (16 сағат)

53
54А Ғұндар
8 сағат

Ғұн тайпаларының бірігуі
Зерттеу сұрағы:Неге Мөде шаньюй Жер - мемлекеттің негізі деді?
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;
1



54


5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру
1



55

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары
Зерттеу сұрағы:Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?
5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау
1



56



1



57

Ғұндардың Батысқа қоныс аударуы
Зерттеу сұрағы: Ғұндардың Батысқа қоныстануы қандай өзгерістерге әкелді?
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету
1



58



1



59

Аттила және оның жаулаушылық жорықтары
Зерттеу сұрағы: Ежелгі авторлар Аттилаға қандай баға береді?
БЖБ №6
5.1.1.3 – ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету;
1



60


5.3.2.2 – Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау
1



61
5.4В Сарматтар
4 сағат
Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі
Зерттеу сұрақтары: Сармат қоғамы несімен ерекшеленеді?
(Туған ел бағдарламасы: Жәдігерлер сыр шертеді)
5.2.2.1 - археологиялық ескерткіштерді сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
1



62


5.3.1.1 – картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету;
5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру
1



63

Сарматтардың саяси тарихы
Зерттеу сұрағы: Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды?
БЖБ №7
5.3.2.1 – Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау
1



64



1



65
5.4 С
Ежелгі Қазақстан тарихына шолу
4 сағат

ТЖБ №4
Күні ________
Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты
Зерттеу сұрағы: Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпаты қалай өзгерді?
5.1.1.2 – Ежелгі Қазақстан адамдарының антропологиялық тұрпатын анықтау

1



66



1



67

Ежелгі Қазақстанға саяхат
БЖБ №8
5.4.1.1 – ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;
5.4.1.2 – көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру;
1



68


5.4.2.1 – еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;
5.4.2.3 – Ұлы Жібек жолының пайда болуын түсіндіру
1














Қазақстан тарихы 7-сынып, аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны
Оқу мақсаты
Cағат саны
Мерзімі
Ескерту

1-тоқсан

1
7.1А
VI – IX ғасырлардағы Қазақстан
16 сағат






























ТЖБ №1
Күні ________
Кіріспе сабақ
Зерттеу сұрағы: Орта ғасырлар тарихы нені оқытады?
Қазақстанның орта ғасырлар тарихына жалпы шолу
1
4.09


2

Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер
Зерттеу сұрағы: VI-IX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?
6.3.1.1 – оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы Түрік қағанаты құрылуының тарихи маңызын анықтау;
1
8.09


3


6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
1
11.09


4


6.3.2.2 – ерте түрік қағанаттарының сыртқы саясатының негізгі бағыттарын анықтау ;
1
15.09


5


6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттау үшін Ұлы Дала ұғымын қолдану
1
18.09


6

Ежелгі түріктердің жазуы
Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
1

22.09


7


6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру
1
25.09


8

Атлах шайқасы
Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын халықтар шайқасы деп атайды?
6.3.2.3 – Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау;
1
29.09


9


6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау
1
2.10


10

Оғыз мемлекеті
Зерттеу сұрағы: Қазақстанның орта ғасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай?
6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

1
6.10


11

Қимақ қағанаты
Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?
БЖБ №1
6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;
1
9.10


12


6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау
1
13.10


13

Түріктер туралы тарихи деректер
Зерттеу сұрағы: Қытай және араб деректері түркілер туралы қандай ақпарат береді?
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;
1
16.10


14


6.2.1.1 – түркілердің дүниетанымдық ерекшеліктерін түсіндіру
1
20.10


15

Түркі әлемі қалыптасуының басталуы
Зерттеу сұрағы: Түрік тілдес халықтардың миграциясы Еуразия тарихына қаншалықты әсерін тигізді?
6.3.2.1– тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсіндіру;
1
23.10


16


6.1.1.1 – түркі тілдес тайпаларды атап, олардың картада территориялық орналасуын көрсету
1
27.10


2-тоқсан (16 сағат)


17
7.2А
X ғ. – XІІІ ғ. басындағы Қазақстан
16 сағат







































ТЖБ №2
Күні ________
X ғ. – XIII ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы саяси үдерістер
Зерттеу сұрағы: X ғ. – XIII ғ. басында саяси карта қаншалықты өзгерді?
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
1
6.11


18


6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
1
10.11


19

Қарахан мемлекеті
Зерттеу сұрағы: Неліктен Қарахан мемлекеті ислам дінін мемлекеттік дін деп жариялады?

6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
1
13.11


20


6.2.1.2 – ислам дінінің қоғамдық өмірге ықпалын анықтау;
1
17.11


21


6.3.1.4 – тарихи ұғымдарды қолданып, Қарахан мемлекетіндегі жер иелену ерекшеліктерін түсіндіру
1
20.11


22

Наймандар, керейіттер және жалайырлар
Зерттеу сұрағы:Найман, керейіт пен жалайырлардың ортағасырлардағы саяси сахнадағы рөлі қандай болды?
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау
1
24.11


23

Қыпшақ хандығы
Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы Дешті Қыпшақ деп аталды?
6.3.1.3 – X ғ. – XIII ғ. басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;
6.3.2.4 – қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау;
1
27.11


24


6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда Ұлы Дала ұғымын қолдану
1
4.12
1.12

25

Халықаралық байланыстардың дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі
Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы халықаралық байланыстардың дамуына ықпал етті ме?
(Туған ел бағдарламасы: Туристік маршруттар)
6.4.2.2 – Ұлы Жібек жолының халықаралық қатынастардың дамуындағы орнын анықтау
1
4.12


26

Ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына Ұлы Жібек жолының ықпалы
Зерттеу сұрағы: Ұлы Жібек жолы ортағасырлық Қазақстанның экономикалық және мәдени дамуына қалай әсер етті?
6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау;
1
8.12


27


6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау;
1
11.12


28


6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру
1
15.12


29

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті
Зерттеу сұрағы: Әлем өркениетінің дамуына түрік мәдениеті қандай үлес қосты?
БЖБ №2
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;
1
18.12


30


6.2.2.2 – ортағасырлық сәулет өнері ескерткіштерінің ерекшеліктерін түсіндіру;
1
22.12


31


6.2.3.2 – Әл-Фарабидің және басқа да ғалымдардың ортағасырлық ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау;
1
25.12


32


6.2.2.4 – түркі кезеңіндегі қоғамды бейнелеуде М.Қашғари, Ж.Баласағұни және А.Яссауи еңбектерінің тарихи құндылығын түсіндіру;
6.2.3.3 – Кодекс Куманикус сөздігінің халықаралық байланыстардағы рөлін анықтау
1
29.12


3-тоқсан (20 сағат)

33
7.3А
XIII – XV ғасырдың
I жартысындағы Қазақстан
16 сағат

Моңғол империясының құрылуы
Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
1



34


6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру
1



35

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы
Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады?
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру
1



36


6.3.1.5 – Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау
1



37

Моңғол шапқыншылықтарының салдарлары
Зерттеу сұрағы: Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?
6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;
1



38


6.3.1.8 – Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау
1



39

Қазақстан территориясында ұлыстардың құрылуы
Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;
1




40


6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;
1



41


6.3.1.7 – ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
1



42

Ақ Орда
Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;
6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау
1



43


6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
1



44

Моғолстан. Әбілқайыр хандығы
Зерттеу сұрағы: Моғолстан мен Әбілқайыр мемлекеттеріндегі оқиғалар қандай саяси өзгерістерге әкелді?
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;
6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау;
1



45


6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру
1



46

XIII – XV ғасырлардағы Қазақстанның мәдениеті
Зерттеу сұрағы: XIII – XV ғасырлардағы өнер мен әдебиет ортағасырлық қоғамды қалай бейнелейді?
(Туған ел бағдарламасы: Жомарт жүрек, ғұламалар)
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау
1



47

Ортағасырлық саяхатшылардың Қазақстан туралы мәліметтері
Зерттеу сұрағы: Ортағасырлық саяхатшылар Қазақстанды қалай сипаттады?
БЖБ №3
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау;
1



48


6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау
1



49
7.3В Қазақ халқының қалыптасуы
2 сағат
Қазақ халқының қалыптасу үдерісінің аяқталуы
Зерттеу сұрағы:Ұлы Дала мұрагері – қазақ халқы қалай қалыптасты?
БЖБ №4
6.1.1.3 – ежелгі және ортағасырлар тарихының оқиғалары арасында байланыс орнату арқылы қазақ халқы қалыптасуының негізгі кезеңдерді анықтау;
1



50


6.1.1.4 – қазақ этнонимінің мағынасын түсіндіру
1



51
7.3С Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы
2 сағат

ТЖБ №3
Күні ________
Қазақ хандығының құрылуы
Зерттеу сұрағы:Неліктен Қазақ хандығы Орталық Азиядағы алғашқы ұлттық мемлекет деп саналады?
БЖБ №5
6.3.1.9 – Қазақ хандығы құрылуының тарихи маңызын анықтау;
6.2.3.4 – М.Х.Дулатидің Тарихи-Рашиди еңбегінің маңыздылығын түсіндіру;
1



52


6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
6.2.1.3 – тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда Ұлы Дала ұғымын қолдану
1



4-тоқсан (16 сағат)

53
7.4А
Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуы 13 сағат

Қасым хан тұсындағы Қазақ хандығының күшеюі
Зерттеу сұрағы: Не себепті Қадырғали Жалайыр: Жәнібек ханның ұлдарының арасында аса белгілі болғаны Қасым хан еді... деп жазды?
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
1



54


6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
1



55

Хақназар хан кезіндегі Қазақ хандығының сыртқы саясаты
Зерттеу сұрағы:Неліктен Хақназар хан билеген кезеңді Қазақ хандығының қайта жаңғыруы деп атайды?
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
1



56


6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
1



57

Тәуекел хан тұсындағы Қазақ хандығының оңтүстік шекараларының нығаюы
Зерттеу сұрағы: Тәуекел хан қазақ жерлерін біріктіру мақсатында қандай саясат ұстанды?
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
1



58

Есім хан билігі кезіндегі Қазақ хандығы бірлігінің нығаюы
Зерттеу сұрағы: Есім хан Қазақ хандығының біртұтастығын қалай сақтап қалды?
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
1



59


6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
1



60

Жәңгір хан және қазақ-жоңғар қарсылығы
Зерттеу сұрағы:Орбұлақ шайқасының әлемдік әскери өнер тарихындағы алатын орны қандай?
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнері жетістіктерін сипаттау;
1



61


6.3.2.7 – Орбұлақ шайқасындағы қазақ жасағының әскери өнердегі шеберлігі мен ерлігін бағалау
1



62

Тәуке хан тұсындағы қазақтардың қоғамдық-құқықтық жүйесі
Зерттеу сұрағы: Неліктен А.Левшин Тәуке ханды Дала Ликургі деп атады?
6.3.1.10 – қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;
1



63


6.3.2.6 – қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау
1



64

Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы
Зерттеу сұрағы: Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды?
БЖБ №6
6.1.2.1 – Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау;
1



65


6.3.1.11 – қоғамдық-саяси өмірдегі сұлтан, би, батыр, жыраулардың қызметтерін сипаттау
1



66
7.4В
XVI – XVII ғасырлардағы экономика мен мәдениет 3 сағат


ТЖБ №4
Күні ________
XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениеті
Зерттеу сұрағы:XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың рухани мәдениетінде халық өмірі қалай көрініс табады?
(Туған ел бағдарламасы: Туған өлке мәдениеті)
6.2.2.1 – күй, аңыз, шежіре, эпостық жырлардың тарихи дереккөзі ретіндегі маңыздылығын айқындау
1



67

XVI – XVII ғасырлардағы қазақтардың материалдық мәдениеті
Зерттеу сұрағы:Неліктен киіз үй көшпелілердің материалдық мәдениетінің ең жоғарғы үлгісі деп саналады?
БЖБ №7
6.2.2.5 – көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау
1



68

Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы
Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің дәстүрлі шаруашылығының ерекшелігі неде?
(Туған ел бағдарламасы: Туған өлке жылнамасы)
6.4.1.2 – көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау
1





























Дүние жүзі тарихы 5-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат

Бөлімдері
Тақырыптар
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту

1-тоқсан (8 сағат)

1
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін
Алғашқы адам қалай пайда болды
5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру;
5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру
1
6.09


2

Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған
5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін алғашқы қауымдық өнер ұғымын пайдалану;
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу
1
13.09


3

Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады
БЖБ №1
5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;
5.4.1.2 – неолиттік төңкеріс ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;
5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру
1
20.09


4
1 В бөлімі –
Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
1
27.09


5

Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламыз
БЖБ №2
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1
4.10


6
1 С бөлімі –
Ежелгі Египет тарихы










ТЖБ №1
Күні ________
Неліктен Египет Қара жер деп аталған
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
1
11.10


7

Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз
Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді
Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жіберді
БЖБ №3
5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;
5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау
5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

1
18.10


8



1
25.10


2-тоқсан (8 сағат)

9
2 А бөлімі –
Қос дөңгелекті арбалар және империялар
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
1
8.11


10

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
1
15.11


11

Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
1
22.11


12

Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды ма
БЖБ №4
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
1
29.11


13
2 В бөлімі –
Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі

ТЖБ №2
Күні ________
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1
6.12


14

Император Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді
5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін касталық жүйе ұғымын қолдану;
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау
1
13.12


15

Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды
БЖБ №5
5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
1
20.12


16

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау
1
27.12


3-тоқсан (10 сағат)

17
3 Абөлімі –
Ежелгі Қытай
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
1



18

Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау
1



19

Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаланды
БЖБ №6
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
1



20
3 В бөлімі –
ЕжелгіГрекия
Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1



21

Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды
5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
1



22

Ежелгі Спарта Афинадан несімен ерекшеленді

5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
1



23

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады
БЖБ №7
5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;
1



24
3 С бөлімі –
Ежелгі Грекия мәдениеті

ТЖБ №3
Күні ________
Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті
5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру
1



25

Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан
5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
1



26

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті
БЖБ №8
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау
1



4-тоқсан (8 сағат)

27
4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
1



28


5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
1



29

Ежелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан
5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;
5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
1



30

Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайды
БЖБ №9
5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;
5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау
1



31
4В бөлімі –
Рим дәуірлер тоғысында
4 А бөлімі –Рим империясының гүлденуі






ТЖБ №4
Күні ________
Ұлы Константин кезінде Рим империясы қалай өзгерді

5.3.2.2 - басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін түсіндіру
5.2.1.1 – негізгі діни ұғымдарды (Құдай, ғибадатхана, абыз, қасиетті жазбалар, пұт) түсіндіру
5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау
1



32

Ежелгі дүниенің мәдени мұрасы қандай

5.2.2.3 – Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру;
5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;
5.2.4.1 – ежелгі қоғамның дамуындағы жазудыңрөлін сипаттау
1



33

Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды
БЖБ №10

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану;
5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;
1



34


5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау
1























Дүние жүзі тарихы 7-сынып, аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат


Бөлімдер
Тақырыптыр
Оқу мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
Ескерту

1-тоқсан (8 сағат)

1
1 А бөлімі - Рим империясының құлауы
Кіріспе. Неліктен Батыс Рим империясы құлады

6.3.1.1 – ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;
6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу
1
6.09


2

Рим империясы Шығыста неліктен сақталды
6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу
1
13.09


3

Түрік қағаны Истемиге 568 жылы Византия неліктен елші жіберді
Княгиня Ольганың Константинопольге сапары Киев Русін қалай өзгертті
БЖБ №1
6.3.2.4 – Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым-қатынасының мысалында қарастырып, сипаттау
1
20.09


4
1В бөлімі -Феодализм

Феодалдық экономика ерекшеліктері неде
6.4.2.1 – экономикалық қатынастардың формаларын түсіндіру арқылы феодалдық шаруашылықтың ерекшеліктерін сипаттау;
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау
1
27.09


5

Феодалдық қоғам қалай ұйымдасқан
6.1.1.1 – феодалдық қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттау;
6.1.2.1 – үстемдік етушілер мен бағыныштылардың (феодалдар мен шаруалардың) өзара қатынасын сипаттау
1
4.10


6

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді
БЖБ №2
6.4.1.1 – қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.2.2 – өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау
1
11.10


7
1С бөлімі – Ислам тарихы



ТЖБ №1
Күні ________
Исламның тарихында 610 және 1258 жылдар аралығында қандай басты оқиғалар орын алды
6.3.2.5 – ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың сипатын түсіндіру
1
18.10


8

Неліктен VIII-XII ғасырды ислам мәдениетінің "алтын ғасыры" деп атайды
БЖБ №3
6.2.2.1 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын орнату арқылы діндерің әлемдік мәдениетке ықпалын анықтау;
6.2.2.4 – Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау;
6.2.3.1 – Шығыс ойшылдары жетістік
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!