Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Абай облысы білім басқармасының Аягөз ауданы білім бөлімінің "С.Нұғыманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
«Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
6-сынып
Аптасына 5 сағат
Оқу жылында 180 сағат
|
№ р/с |
Ауыспалы тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 тоқсан 43 сағат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
|
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
5.1.2.18бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау 5.1.2.23жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау; |
1 |
1.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 |
|
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану |
5.1.2.28ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; 5.1.2.30ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке бөлуді орындау; |
1 |
2.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 |
|
Жиын |
5.4.1.2жиындардың қиылысуы және бірігуі анықтамаларын білу; 5.4.1.3берілген жиындардың қиылысуы
мен бірігуін табу, нәтижесін |
1 |
5.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
4 |
|
Пайыз. Диаграмма |
5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару 5.4.3.3кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу; |
1 |
6.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 |
6.1А Қатынастар және пропорциялар |
Екісанныңқатынасы. Екісанныңпайыздыққатынасы |
6.1.1.1екі санның қатынасы нені көрсететінін түсіну; 6.1.2.1сандардың қатынасы ұғымын меңгеру; |
1 |
7.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6 |
|
Екісанныңқатынасы. Екісанныңпайыздыққатынасы |
6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынасты табу; 6.5.2.1 екі санның қатынасын оқу және жазу; |
1 |
8.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 |
|
Пропорция. Пропорцияныңнегізгіқасиеті |
6.1.2.3пропорция анықтамасын білу; 6.1.2.4пропорцияларды ажырату және құрастыру; |
1 |
9.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 |
|
Пропорция. Пропорцияныңнегізгіқасиеті |
6.1.2.5пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану; 6.5.2.2пропорцияны оқу және жазу; |
1 |
12.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
9 |
|
Тура пропорционалдықтәуелділік. Керіпропорционалдықтәуелділік |
6.1.1.2 қандай шамалар тура пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру, есептер шығару; |
1 |
13.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 |
|
Тура пропорционалдықтәуелділік. Керіпропорционалдықтәуелділік |
6.1.1.3 қандай шамалар кері пропорционалды болатынын түсіну және оларға мысалдар келтіру,есептер шығару; |
1 |
14.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
11 |
|
Тура пропорционалдықтәуелділік. Керіпропорционалдықтәуелділік |
6.5.1.1 шамалары тура және кері пропорционалдықпен байланысты есептерді ажырату және шығару; |
1 |
15.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
12 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.5.1.2пайызға берілген есептерді пропорция арқылы шешу; |
1 |
16.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.5.1.2пайызға берілген есептерді пропорция арқылы шешу; |
1 |
19.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
14 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.1.2.6 шамаларды берілген қатынаста бөлу; |
1 |
20.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
15 |
|
Мәтінді есептерді пропорцияның көмегімен шығару |
6.1.2.7 шамаларды берілген сандарға кері болатын пропорционал бөліктерге бөлу; |
1 |
21.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
16 |
|
Масштаб |
6.1.1.5 масштаб ұғымын меңгеру; 6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
22.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
17 |
|
Масштаб |
6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
23.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
18 |
|
Масштаб |
6.5.1.3картамен, сызбамен, жоспармен жұмыс барысында масштабты қолдану; |
1 |
26.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19 |
|
Шеңбердіңұзындығы. Дөңгелектіңауданы. Шар. Сфера |
6.3.3.2шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу; 6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану; |
1 |
27.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 |
|
Шеңбердіңұзындығы. Дөңгелектіңауданы. Шар. Сфера |
6.3.3.4дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану; |
1 |
28.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
21 |
|
Шеңбердіңұзындығы. Дөңгелектіңауданы. Шар. Сфера БЖБ1 |
6.3.1.7 шар мен сфера туралы түсінігінің болуы; |
1 |
29.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
22 |
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
Оңсандар. Теріссандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
1 |
30.09 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
23 |
|
Оңсандар. Теріссандар. Координаталық түзу. Қарама-қарсы сандар |
6.1.1.4 координаталық түзудің анықтамасын білу және координаталық түзуді салу; 6.1.1.7 қарама-қарсы сандар ұғымын меңгеру, оларды координаталық түзуде белгілеу; |
1 |
3.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
24 |
|
Бүтінсандар. Рационалсандар |
6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; |
1 |
4.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 |
|
Бүтінсандар. Рационалсандар |
6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу; |
1 |
5.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
26 |
|
Бүтінсандар. Рационалсандар |
6.1.2.11 рационал сандардың ішкі жиындарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеу; |
1 |
6.10 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Искак Салтанат ҚайратқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Күнтізбелік жоспар математика 6 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Күнтізбелік жоспар математика 6 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінен 6 сыныпқа күнтізбелік жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі Абай облысы білім басқармасының Аягөз ауданы білім бөлімінің "С.Нұғыманов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" КММ «Математика» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар Ұзақ мерзімді жоспар 6-сыныпАптасына 5 сағат Оқу жылында 180 сағат
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













