№
|
Тақырыптар
|
Мақсаты
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
|
І тоқсан
|
9
|
|
|
1-бөлім: Жанды табиғат
|
|
1
|
Табиғат және музыка
|
3.1.1.1- тыңдалған әуеннің
сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне
салыстыру
3.1.1.2 - музыкалық шығармаларды
интонация, әуен арқылы танып ажырату
|
1
|
|
|
2
|
Музыкадағы жанды табиғат
көріністері
|
3.1.2.1 - көркем образдарды аша
отырып,түрлі сипатты әндерді орындау
|
1
|
|
|
3
|
Музыкадағы жанды
табиғат көріністері (жалғасы)
|
3.1.3.3 - музыкалық шығармаларды талдау
барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және
ажырату
|
1
|
|
|
4
|
Табиғаттты аялайық!
|
3.1.3.4 - музыкалық жанрлар мен стильдерді
анықтау және ажырату 3.1.3.5 - ұлттық, үрмелі, симфониялық оркестр
аспаптарын ажырату
|
1
|
|
|
2-бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирең
|
|
5
|
Музыкадағы көңіл күй
|
3.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұмыстар
жасау үшін өз идеясын ұсыну
|
1
|
|
|
6
|
Музыкадағы көңіл
күй (мұңды)
|
3.3.1.1 - өз шығармашылық жұмысын көрсету,
өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу
|
1
|
|
|
7
|
Терме – нақыл, өсиет
|
3.1.1.2 - музыкалық шығармаларды
интонация, әуен арқылы танып ажырату
|
1
|
|
|
8
|
Айтыс – сөз сайысы
|
3.1.2.3 - музыкалық штрихтарды қолдана
отырып, аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету
|
1
|
|
|
9
|
Жақсылық жасай білейік
|
3.3.1.1 - өз шығармашылық жұмысын көрсету,
өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу
|
1
|
|
|
ІІ тоқсан
|
7
|
|
|
3-бөлім: Уақыт
|
|
10
|
Музыка және уақыт
|
3.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық
жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық
көркемдеуші құралдарды қолдану
|
1
|
|
|
11
|
Музыка уақыт толқынында
|
3.1.1.1- тыңдалған әуеннің
сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтау және
салыстыру
3.1.3.6 - нотамен қарапайым
әуендер орындау
|
1
|
|
|
12
|
Көнеден жеткен жетіген
|
3.2.1.1- музыкалық шығармашылық жұмыстар
жасау үшін өз идеясын ұсыну
|
1
|
|
|
13
|
Біздің оркестр
|
3.1.3.4 - музыкалық жанрлар мен
стильдерді анықтау және ажырату
3.1.2.3 - музыкалық штрихтарды қолдана
отырып,аспаптарда ойнау дағдыларын көрсету
|
1
|
|
|
14
|
Музыка және сәулет
|
3.1.3.2 - музыкалық форманың құрылымын
анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді
|
1
|
|
|
15
|
Музыка және сәулет (жалғасы)
|
3.1.1.1- тыңдалған әуеннің
сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне
салыстыру
3.1.3.3 -музыкалық шығармаларды талдау
барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және
ажырату
|
1
|
|
|
16
|
Әлемдегі театрлар
|
3.2.1.2 - қарапайым
музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау
үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану
3.3.1.1 - өз шығармашылық жұмысын көрсету,
өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу
|
1
|
|
|
ІІІ тоқсан
|
10
|
|
|
5-бөлім: Өнер
|
|
17
|
Музыка және поэзия
|
3.1.1.1- тыңдалған әуеннің сипатын,
мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне
салыстыру
|
1
|
|
|
18
|
Музыка бейнелейді
|
3.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық
жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық
көркемдеуші құралдарды қолдану
|
1
|
|
|
19
|
Музыка және мүсін
|
3.1.2.1 - көркем образдарды аша
отырып,түрлі сипатты әндерді орындау
|
1
|
|
|
20
|
Музыка және форма
|
3.1.3.4 - музыкалық жанрлар мен
стильдерді анықтау және ажырату
3.1.3.5 - ұлттық, үрмелі, симфониялық
оркестр аспаптарын ажырату
|
1
|
|
|
21
|
Музыка және қозғалыс
|
3.2.1.1- музыкалық шығармашылық жұмыстар
жасау үшін өз идеясын ұсыну
|
1
|
|
|
6-бөлім: Атақты тұлғалар
|
|
22
|
Ұлы Дала сал-серілері (Біржан
сал)
|
3.1.3.3 - музыкалық шығармаларды талдау
барысында негізгі музыкалық ұғымдарды анықтау және
ажырату
|
1
|
|
|
23
|
Ұлы Дала сал серілері(Ақан
сері)
|
3.1.3.4 - музыкалық жанрлар мен стильдерді
анықтау және ажырату
|
1
|
|
|
24
|
Жалынды ақын-күйшілер
|
3.2.1.2 -қарапайым музыкалық-шығармашылық
жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық
көркемдеуші құралдарды қолдану
|
1
|
|
|
25
|
Қазақ оркестрін тұңғыш ұйымдастырушы –
Ахмет Жұбанов
|
3.1.3.5 - ұлттық, үрмелі, симфониялық
оркестр аспаптарын ажырату
|
1
|
|
|
26
|
Музыкалық колейдоскоп
|
3.1.2.2. – әнді негізгі дирижерлық
қимылдар көмегімен орындау
|
1
|
|
|
ІV
тоқсан
|
8
|
|
|
7-бөлім: Су – тіршілік көзі
|
|
27
|
Су әуені
|
3.1.3.1 - музыкалық көркемдеуші құралдарды
анықтау және оларды орындауда қолдану
|
1
|
|
|
28
|
Өзеннің көркем нақыштары
|
3.1.2.1 - көркем образдарды аша
отырып,түрлі сипатты әндерді орындау
|
1
|
|
|
29
|
Айдынды шалқар аралым!
|
3.1.2.2. – әнді негізгі дирижерлық
қимылдар көмегімен орындау
|
1
|
|
|
30
|
Су – ырыстың көзі
|
3.1.1.2 - музыкалық шығармаларды
интонация, әуен арқылы танып ажырату
|
1
|
|
|
8-бөлім: Демалыс мәдениеті.
Мерекелер
|
|
31
|
Мерекелік қуаныш
|
3.2.1.1- музыкалық шығармашылық жұмыстар
жасау үшін өз идеясын ұсыну
|
1
|
|
|
32
|
Көңілді адымдайық
|
3.1.2.1 - көркем образдарды аша
отырып,түрлі сипатты әндерді орындау;
3.1.2.2. – әнді негізгі дирижерлық
қимылдар көмегімен орындау.3.1.3.6 - нотамен қарапайым әуендер
орындау
|
1
|
|
|
33
|
Мерекелі мамыр
|
3.1.2.1 - көркем образдарды аша
отырып,түрлі сипатты әндерді орындау
|
1
|
|
|
34
|
Балалар мерекесі
|
3.3.1.1 - өз шығармашылық жұмысын көрсету,
өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалай білу
|
1
|
|
|
|
Барлығы:
|
34
|
|
|