Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ф. КП-АТК-04-001 (ред. 1.0)
Ақмола облысы Білім басқармасы жанындағы «Астрахан ауылы Агротехникалық колледжі» МКҚК
ГККП «Агротехнический колледж село Астраханка» при управлении образования Акмолинской области
БЕКІТЕМІН
УТВЕРЖДАЮ
«Астрахан а. АТК» МКҚК басшысының ОІ орынбасары
Заместитель руководителя по УР ГККП «АТК с. Астраханка»
Тур Л.И. ______________
«____»_____________2023 ж.
Оқу жұмыс бағдарламасы
Рабочая учебная программа
Пән: Қазақ әдебиеті
Топ: Ф -131
Мамандығы: 07161600 «Ауыл шаруашылығын механикаландыру»
Біліктілік: 3W07161603 «Ауыл шаруашылығы өндірісінің тракторист-машинисі»
3W 07161601 «Жөндеуші – слесарь»
Оқу нысаны: күндізгі негізгі орта білім беру базасында
Жалпы сағат саны: 72 сағат, 3 кредит
Әзірлеуші: _________ Оразбекова З.М
Түсіндірме жазба
Осы жұмыс оқу бағдарламасы «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы «Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 03.08.2022 ж. №348 бұйрығымен техникалық және кәсіптік мемлекеттік жалпыға міндетті стандартқа сәйкес әзірленді. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы. Білім алушылар қазақ әдебиетін 1 курста оқиды, жалпы сағат саны: 96. 1 семестр - 48 сағат, 2 семестр- 24 сағат.
«Қазақ әдебиеті» оқу бағдарламасының мақсаты: білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
Міндеттері:
-қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі курсының құрылымы мен мазмұнын ондағы теориялық және педагогикалық-психологиялық мәселелері, әдебиет теориясының оқытудың жалпы маңызы мен оның негізгі принциптері, әдеби білім беруде оқу процесін ұйымдастыру түрлері, әдеби шығарманы оқып-үйренудің жолдары мен амалдары, көркем шығармаларды жанрлық сипатына қарай оқыту тәсілдері көзделеді.
Қалыптастырылатын құзіреттілік: Көркем шығармалардағы көтерілген маңызды проблемаларды білу. Шығармашылық іс – әрекет тәжірибесін қалыптастыру.Көркем шығарманы өзіндік ой- пікірі, көзқарасы тұрғысында терең талдап пайымдау, әсерлі, көркем тілмен жүйелі баяндауға дағдылану.
Постреквизиттер: осы пәнді оқыту барысында алынған теориялық, практикалық білімдері болашақта игеретін мамандықтары бойынша ,қазақ тілін меңгеруге ықпалын тигізеді.
Пререквизиттер: осы пәнді меңгеру үшін, келесі пәндер бойынша алынған білімге сүйенуіміз қажет: тарих, қазақ әдебиет, мәдениеттану
Оқуға қажетті құралдар,жабдықтар: ТҚЖ, компьютер, проектор, оқулықтар.
Оқытушының байланыс құралдары:
Т.А.Ә. (егер болса) Оразбекова Зауреш Мухтаровна |
тел.: 87757410184 |
е-mail: orasvek@mail.ru |
Семестр бойынша сағаттарды бөлу
Пән атауы |
Барлық сағат саны |
Соның ішінде |
|||||||
1 курс |
2 курс |
3 курс |
4 курс |
||||||
1 семестр |
2 семестр |
3 семестр |
4 семестр |
5 семестр |
6 семестр |
7 семестр |
9 семестр |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Қазақ әдебиеті |
72 |
48 |
24 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Пән бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
72 |
48 |
24 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Барлығы |
72 |
48 |
24 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Оқу жұмыс бағдарламасы мазмұнының мазмұны
№ |
Тараулар/ оқыту нәтижелері |
Бағалау өлшемдері/ сабақ тақырыптары |
Барлық сағат саны |
Оның ішінде |
Студенттің өзіндік жұмысы |
Студенттің педагогпен жұмысы |
Сабақ түрі |
|||
теорялық |
жеке
- - - - - - - |
|||||||||
1 |
Шығармадағы көркемдеуіш құралдардың орны мен қызметін таниды. |
Тақырып 1. Абай шығармашылығы. «Сегіз аяқ» өлеңі Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; |
2 |
2 |
|
|
|
кіріспе |
||
2 |
Әдеби шығарманың жанрлық табиғатына талдау жасау, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру. |
Тақырып 2. Абай «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңі. Шығармадағы көркемдеуіш құралдардың орны мен қызметін таниды. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
3 |
Әдеби шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау. |
Тақырып 3. «Лай суға май бітпес қой өткенге» өлеңі Көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйек сөздерді шығармашылық жұмыстарда қолданады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
4 |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау. |
Тақырып 4. А.Құнанбаевтың он жетінші қарасөзі Көркем шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, жаңашылдығына баға беріп, әдеби эссе жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
5 |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтау, көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығын бағалау. |
Тақырып 5. А.Құнанбаевтың отыз екінші қарасөзі Қанатты сөздер, дәйек сөздер Көркем шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, жаңашылдығына баға беріп, әдеби эссе жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
6 |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну |
Тақырып 6. А.Құнанбаевтың отыз екінші қарасөзі Қанатты сөздер, дәйек сөздер. Шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
7 |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну. |
Тақырып 7. А.Құнанбаевтың отыз екінші қарасөзі Көркем шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, жаңашылдығына баға беріп, әдеби эссе жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас сабақ |
||
8 |
Ойын сюжет желісін негізге алып дәлелдейді. |
Тақырып 8. «Масғұт» поэмасы.Әдеби эссе жазу Шығарманың композициялық ерекшелігін ажыратады, ойын сюжет желісін негізге алып дәлелдейді. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
9 |
Басты кейіпкердің ерекшелігін сипаттайтын мінез-құлықты анықтайды. |
Тақырып 9. М.Сәрсеке. «Қаныш Сәтбаев» роман-эссе |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
10 |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалайды. |
Тақырып 10. М.Сәрсеке. «Қаныш Сәтбаев», І бөлім «Кенжетай» |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас сабақ |
||
11 |
Көркем шығарманың мазмұнын мен пішінін, әдеби шығарманың тұжырымдамасын түсіндіріп,тәжірибеде қолдану. |
Тақырып 11. М.Сәрсекенің "Қаныш Сәтбаев" роман эссесінің ІІ бөлімі. «Үлкен Жезқазған» «Бәрі де майдан үшін» І, ІІ, ІІІ бөлімдерді өз ойымен байланыстырады, өзіндік түйін түйеді. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
12 |
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалайды. |
Тақырып 12. М. Сәрсекенің "Қаныш Сәтбаев" роман эссесінің ІІІ бөлімі |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
13 |
Көркем шығарма үзінділерімен жұмыс: кейіпкерлеріне талдау, саралау жұмыстарын жасау |
Тақырып 13. А.Кемелбаева. «Шашты» әңгімесі Әдеби шығарма құрылысына талдау жасау арқылы көркем шығарма бөліктерімен танысады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
14 |
Әдеби шығарманың тұжырымдамасымен жұмыс жүргізу, көркем шығармадағы образ жүйесіне талдау жасау, шығарма үзінділерін саралау, тұжырымдау. |
Тақырып 14. Т.Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгіме. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
15 |
Көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
Тақырып 15. Т.Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгіме. Шығарма |
2 |
2 |
|
|
|
Аралас сабақ |
||
16 |
Шығарма сюжеттері мен кейіпкерлер іс-әрекетін салыстырады, жобалар ұсынады |
Тақырып 16. Т.Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгіме |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
17 |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіндіреді. |
Тақырып 17. Оразақын Асқар. «Шетте жүрген бауырларға» өлеңі |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
18 |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралайды |
Тақырып 18. Ш.Мұртаза. «Бесеудің хаты» драмасы. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
19 |
Көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
Тақырып 19. Ш.Мұртаза. Бесеудің хаты» драмасы |
2 |
2 |
|
|
|
Дәстүрлі сабақ |
||
20 |
Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды |
Тақырып 20. Ш.Мұртаза. «Бесеудің хаты» драмасы. Ойтолғау. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
21 |
Әдеби шығармада көтерілген мәселелерге талдау жасау арқылы шығармашылық жұмыс (әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазу, қазақ әдебиеті мен әлем әдебиетіндегі ортақ құндылықтарды анықтау. |
Тақырып 21. Ш.Мұртаза. «Бесеудің хаты» драмасы.Эссе Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
22 |
Қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын анықтау, бағалау. |
Тақырып 22. Ж.Бөдеш «Жалғыз» поэмасы шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
23 |
Әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды |
Тақырып 23. Еркін тақырыпқа шығарма жазу |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
24 |
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсінеді |
Тақырып 24. Ж.Бөдеш «Жалғыз» поэмасы |
2 |
2 |
|
|
|
Дәстүрлі сабақ |
||
25 |
Көркем шығармадағы образдар жүйесіне назар аудару, шығарма үзінділерімен жұмыс жүргізу. |
Тақырып 25. О.Бөкей. «Атау кере» повесі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
26 |
Көркем шығарманың тілдік ерекшелігіне талдау жасау, қазақ және әлем әдебиетіндегі құндылықтармен салыстыру жұмыстарын жүргізу |
Тақырып 26. О.Бөкей. «Атау кере» повесі. Әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
27 |
Шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
Тақырып 27. О.Бөкей. «Атау кере» повесі. Шығарма шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
28 |
Көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалайды. |
Тақырып 28. Әдеби және еркін тақырыпқа шығарма жазу |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
29 |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. |
Тақырып 29. Ж.Әбдірашев. «Дала, сенің ұлыңмын» өлеңі Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсетеді. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
30 |
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды |
Тақырып 30. Б.Мұқай.«Өмірзая» романы |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
31 |
Әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
Тақырып 31. Б.Мұқай.«Өмірзая» романы. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
32 |
Шығармашылық жұмыс (эссе, әңгіме, өлең, әдеби және еркін тақырыптарға шығарма) жазады. |
Тақырып 32. Б.Мұқай.«Өмірзая» романы. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
33 |
Көркем шығармадағы Абай бейнесін даралап көрсетеді. |
Тақырып 33. Ерболат Әбікенұлы пәтер іздеп жүр едік |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
34 |
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды. |
Тақырып 34. М. Әуезов. «Абай жолы» роман-эпопеясы 1, 2-том. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
35 |
Шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды. |
Тақырып 35. Қ.Мырзалиев. «Қызыл кітап» поэмасы |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
36 |
Нәтиже сабақ |
Тақырып 36. С.Балғабаев. «Тойдан қайтқан қазақтар» комедиялық драмасы. |
2 |
2 |
|
|
|
Жаңа сабақ |
||
|
Курстық жоба/ жұмыс (егер жоспарланған болса) |
- |
- |
|
|
|
|
|||
|
Барлық сағат саны |
72 |
72 |
|
|
|
|