Күнтізбелік тақырыптық жоспар. 6 сынып Жаратылыстану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Күнтізбелік тақырыптық жоспар. 6 сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалау саны

Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау саны

1 – тоқсан

2 – тоқсан

3 – тоқсан

4 - тоқсан

5 – сынып

2

1

2

2

6 - сынып

2

1

2

2


Түсінік хат

Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі орта білім беру деңгейінің 5,6-сыныптарында «Жаратылыстану» пәніне арналған тақырыптық – күнтізбелік жоспар «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу - ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 23 қыркүйектегі № 406 бұйрығымен енгізілді), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығымен енгізілді), Қазақстан Республикасы оқу – ағарту министрлігі 2022 жылғы «16» қыркүйектегі № 399 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-6-сыныптарына арналған «Жаратылыстану» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасы (өзгерістер мен толықтырулар 2022 жылғы 09 қарашада енгізілді), «2023 – 2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу - тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына сай құрылған.

Үлгілік оқу бағдарламасы бойынша 5-6-сыныптарда «Жаратылыстану» пәнінен қарастырылатын бөлімдер толығымен қалдырылған, оқыту мақсаттары жүйеленді. Барлық оқу бағдарламаларында да, Ұзақ мерзімді жоспарда да тақырыптар мен бөлімшелерді меңгеруге қажетті сағат сандары көрсетілмеген. Бөлімшелердің арасында сағат сандарын бөлу құқығы практик - мұғалімге берілген, бірақ материал кестеде көрсетілгендей сол тоқсанда игерілуі тиіс. Сабақ барысында білім алушылардың байқау, ғылыми зерттеуді жоспарлау, деректерді алу және ұсыну, нәтижелерді түсіндіру тәрізді зерттеушілік, ойлау, сөйлеу және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аудару қажет. Мысалы, түрлі тақырыптарды зерделеу арқылы, білім алушы зерттеу жоспарын құрастыруды, бақылауды, эксперименттер жүргізуді, нәтижелерді ауызша және жазбаша сипаттауды және бағалауды, қорытынды және тұжырымдама жасауды үйренеді. Ол білім алушының үйде, мектепте, табиғатта бақыланған нысандар мен құбылыстарды түсінуі үшін, алынған білім мен дағдыларды күнделікті өмірде қолдану біліктерін дамытады. «Жаратылыстану» пәнін оқыту процесінің тәрбиелік әлеуетін арттыру ерекшеліктері бастауыш сыныптағы «Адам - Табиғат - Қоғам» тарауларындағы алған білімдерінің негізінде қоршаған орта түсінігін, экологиялық мәдениетті қалыптастыруға болады. Табиғаттағы құбылыстарды, үрдістерді жаратылыстану ғылымдар бағытында қарастыратын маңызды пәннің бірі. «Жаратылыстану» пәнін оқытуда білім алушылардың жоғары сыныптарда оқытылатын «Химия», «Физика», «Биология» пәндері туралы түсінігі қалыптасады. Білім алушының бойында жер, қоршаған орта, табиғат туралы, оның алуантүрлілігінің себептері, халқы мен шаруашылық әрекеті туралы білім мен «адам – табиғат – қоғам – мәдениет» жүйесіндегі өмірлік құндылықтар меңгерілген жағдайда жаратылыстану ғылыми. Оқу-тәрбие үдерісінде оқушыларға құндылықтар арқылы тәрбие беруді қалыптастырудағы өлкетану компонентті қосымша қамту негізінде жаратылыстану пәні география, биология пәндерімен тығыз байланысты. Білім алушыларды болашақ мамандығын және әлеуметтік рөлін таңдауға көмектеседі және олардың жалпы мәдениетін қалыптастырады.


130 бұйрық


Пәндері бойынша орта мерзімді (күнтізбелік - тақырыптық) жоспар

Жаратылыстану пәні 6 сынып

Барлығы 68 сағат, аптасына 2 сағат


р

Бөлім/ Тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескертулер



І ТОҚСАН

1


6.1

Ғылым әлемі

Ғылым рөлі.


6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау

1



2

Зерттеу сұрағы

6.1.2.1 тәуелді, тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтау

1



3

Зерттеуді жоспарлау

6.1.3.1 жоспар бойынша зерттеу жұмысын жүргізу

6.1.3.2 қауіпсіз жұмыс жүргізудің жағдайларын анықтау

1



4

Деректерді жинау және тіркеу

6.1.4.1 Халықаралық бірліктер жүйесінің өлшем бірліктерін пайдалану

1



5

Мәліметтерді талдау

6.1.5.1 алынған деректерді графикалық түрде көрсету

1



6

Қорытынды және талқылау

6.1.6.1 алынған қорытындыларды түрлі формада көрсету БЖБ 1

1



7

6.1

Адам. Жер.

Ғалам

Макро- және микроәлем

6.2.1.1 макро- және микроәлем нысандарының параметрлерін атау

1



8

Жер туралы жалпы мағлұматтар

6.2.2.1 Жер бетіндегі бақыланатын үдерістер мен құбылыстарды түсіндіру

6.2.2.2 Жердің қасиеттерін түсіндіру

1



9

Жер өрістері және олардың құрамдас бөліктері

6.2.3.1 Жер қабықтарының өзара байланыс тәсілдерін түсіндіру

1



10

Жердегі тіршілік

6.2.4.1 Жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы ғылыми болжамдарды салыстыру

6.2.4.2 адамның Жерде тіршілік етуінің қазіргі жағдайларын бағалау

1



11

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу

6.2.5.2 шартты белгілерді пайдаланып, географиялық карталарды оқу

1



12

Жер бетін бейнелеу тәсілдері

6.2.5.3 масштабты пайдаланып, арақашықтықты есептеу

6.2.5.4 географиялық координаттарды анықтау

6.2.5.5 сағаттық белдеулер картасын пайдаланып, уақытты анықтау

1



13

Материктер мен мұхиттар

6.2.6.1 жоспар бойынша материктер мен олардың физикалық-географиялық аймақтарының табиғат ерекшеліктерін анықтау

6.2.6.2 жоспар бойынша мұхиттар табиғатының ерекшеліктерін анықтау БЖБ 2

1



14


Халық географиясы

6.2.7.1 халықтың қоныстану заңдылық тарын анықтау

6.2.7.2 халық тығыздығының көрсеткіштеріне баға беру

6.2.7.3 дүниежүзіндегі халық тығыздығының жоғары және төмен аймақтарын анықтап, себептерін түсіндіру

1



15

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1


ТЖБ

16


Тоқсандық қорытынды қайталау сабағы


1



ІІ ТОҚСАН

17

6.2 Заттар және материал-дар

Заттардың

құрылысы мен

қасиеттері


6.3.1.1 атом мен молекулаларды, қарапайым және күрделі заттарды айыра білу


1




18

6.3.1.2 атомның негізгі бөлшектерін және олардың орналасуын сипаттау

1



19

6.3.1.3 заттардың қасиеттерін (балқу және қайнау температураларын) сипаттау

1




20


Заттардың жіктелуі


6.3.2.1 заттарды органикалық және бейорганикалық заттар күйінде жіктеу


1





21

6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау

1



22

6.3.2.2 тірі және өлі табиғатта қышқыл, сілтілі және бейтарап ортаны айыра біледі және әмбебап индикатор көмегімен ортаны анықтау

1



23

6.3.2.3 бейтараптандыру үдерісін түсіндіру

1



24

Заттардың пайда

болуы мен оларға

қол жеткізу


6.3.3.1 жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау

1



25

6.3.3.2 тұрмыстық химия өнімдерін қолдану саласын және оларды қауіпсіз қолдану ережелерін түсіндіру

1



26

6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

1



27


6.3.3.3 Қазақстандағы пайдалы қазбалардың орындарын және қолдану салаларын анықтау

1



28

6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету

1



29

6.3.3.4 Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндеудің ірі орталықтарын атау және көрсету

БЖБ 3

1



30

6.3.3.5 пайдалы қазбалардың өндірілуі мен өңделінуінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіру

1



31

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1


ТЖБ

32

Тоқсандық қорытынды қайталау сабағы


1



ІІІ ТОҚСАН

33

6.3 Тірі және өлі табиғатта-ғы үдерістер

Өлі табиғаттағы үдерістер


6.4.1.1 өлі табиғаттағы болып жатқан үдерістерді модельдеу (таудың жасалу, мүжілу үдерістері, табиғатта заттардың айналымы)

1



34

6.4.1.2 табиғаттағы заттардың химиялық айналымын түсіндіру

1



35

6.4.2.1 жасуша компоненттерін анықтау

1



36

6.4.2.2 тірі ағзаларға тән үдерістерді түсіндіру

1



37


6.4.2.3 ағзалардың қоректену типтерін ажырату

6.4.2.4 толыққанды тамақтану рационын құру

1




38

6.4.2.5 азық-түлік өнімдеріндегі органикалық заттардың болуын тестілу

1



39

6.4.2.6 ағзалардағы қоректік заттардың тасымалдануын модельдеу

1



40

6.4.2.7 тыныс алғанда және тыныс шығарғандағы ауа құрамындағы айырмашылықты зерттеу

1



41

6.4.2.8 ағзадан бөлініп шығатын өнімдерді атау

1



42

6.4.2.9 тірі ағзалардың тітіркендіргіштерге жауап беру реакциясын зерттеу БЖБ 4

1



43


6.3 Энергия және қозғалыс

Энергия түрлері мен көздері


6.5.1.1 энергия көздерін атау

6.5.1.2 энергияны шығарумен және оның жұтылуымен байланысты үдерістерді атау және мысалдар келтіру

1




44

6.5.1.3 электр энергиясының бірлігін атау

6.5.1.4 электр энергиясының құнын есептеу

1



45

6.5.1.5 энергияны алудың баламалы көздерін ұсыну

1



46

Қозғалыс


6.5.2.1 қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру және түсіндіру

1



47

6.5.2.2 қатты денелер, сұйықтар мен газдардың қысымдарын айыра білу

1



48

6.5.2.3 адам қаңқасының құрылысын сипаттау

6.5.2.4 бұлшық еттің құрылысын сипаттау

1



49

6.5.2.5 тірі ағзалар үшін қысымның мәніне мысалдар келтіру БЖБ 5


1



50

6.5.2.6 тиісті құралдарды қолдана отырып, атмосфералық және артериялық қысымды өлшеу және қорытынды жасау

1



51

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1


ТЖБ

52

Тоқсандық қорытынды қайталау сабағы


1



IV ТОҚСАН

53


6.4 Экология және тұрақты даму

Экожүйелер


6.6.1.1 экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын график түрінде көрсету және түсіндіру


1




54

6.6.1.2 экожүйе ауысымдарының себептерін түсіндіру


1




55


6.6.1.3 экологиялық пирамидада энергия мен заттардың ауысуын түсіндіру


1




56


Тірі ағзалардың сан алуандығы

6.6.2.1 өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану

1




57


6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу


1




58

Табиғатты қорғау


6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау

1



59

6.6.3.1 өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептерін талдау

1



60

6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну

1



61

6.6.3.2 экологиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну БЖБ 6

1



62

6.4 Әлемді өзгертетін жаңалықтар

Әлемді өзгерткен

жаңалықтар

6.7.1.1 әлемді өзгерткен жаңалықтардың маңызын талқылау

1



63

6.7.1.2 жаратылыстану ғылымдарын дамытуда қазақстандық ғалымдардың үлесін талқылау

1



64

6.7.1.2 жаратылыстану ғылымдарын дамытуда қазақстандық ғалымдардың үлесін талқылау

1



65

Болашақ жаңалықтары

6.7.1.3 ғылыми зерттеулердің бағыттарының болашақтағы дамуына болжам жасау БЖБ 7

1



66

6.7.1.3 ғылыми зерттеулердің бағыттарының болашақтағы дамуына болжам жасау

1



67

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау

1


ТЖБ

68


Тоқсандық қорытынды қайталау сабағы


1










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.03.2025
300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі