Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар арнайы педагог 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін
_____________________________
«_____»___________2023ж.
Арнайы педагогтың жеке сабақтарының І тоқсанға жасаған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
(2 сыныпқа арналған)
Бөлім\Ауыспалы тақырыптар |
Тақырыптар |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
«Тыңдалым және айтылым» «Санға дейінгі ұғым» Өзім туралы
|
Дыбысқа назар аудару Заттардың қасиеттері. |
0.1.1.1 нұсқауды түсіну; 0.1.1.2 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну; 0.1.1.1 заттардың тобынан қасиеттері бірдей (түсіне, көлеміне, түріне қарай) заттардың суретіндегі бір немесе бірнешеуін анықтау; |
1 |
|
Сөз мағынасы Үлкен-кішкентай |
0.1.2.1 сөз мағынасын түсіну; 0.1.2.2 қысқа әңгіме және өлең мәтінін тыңдау, мәтін атауымен мазмұнды сәйкестендіру; 0.1.2.1 екі салыстырылатын үлкен-кішкентай затты тану және көрсету; |
1 |
|
|
Мәтін Көлемді заттар |
0.1.2.3 тыңдаған материалдың мазмұны бойынша және мәтінге берілген суреттерге байланысты сұрақтарға жауап бере білу (мұғалім көмегімен). 0.1.2.2 жазық заттарды шамасына қарай салыстырғанда мұғалімнің көрсетуі бойынша, үлгі бойынша, мұғалімнің сөздік нұсқауы бойынша өздігінен салу (көлемді заттарды салыстырғанда қою) тәсілдерін пайдалану; |
1 |
|
|
Мәтінді тыңдау Көлеміне қарай заттардың қасиеттері |
0.1.3.1 қарапайым тапсырмаларды орындай білу; 0.1.2.3 көлемі бойынша салыстыру кезінде әрбір 2-3 заттың қасиетін атау (үлкен – кішкентай); |
1 |
|
|
Қоршаған ортадағы әр түрлі дыбыстар Заттарды топқа бөлу |
0.1.4.1 тілдік емес дыбыстарды ажырату: қоршаған ортадағы әр түрлі дыбыстарды ажырата білу (жапырақтың сыбдыры, қоңыраудың шылдыры, аяқты басқандағы дыбыс); 0.1.2.4 көлемнің қасиетіне қарай заттарды топқа бөлу (жіктеу) (үлкен-кіші); 0.1.2.5 ойын, тұрмыстық, заттық әрекеттерде заттардың көлемін есепке алу; 0.1.2.6 заттарды көлемі бойынша (3-5) саралау (реттеу); |
1 |
|
|
Жануарлардың дыбыстары Ұзын-қысқа |
0.1.4.2 жануарлардың дыбысын ажырату (сиыр, ит); 0.1.4.3 әр түрлі дыбыс шығаратын заттарға-ұшақтың, машинаның дауысы, жануарларға еліктеу; 0.1.3.1 салыстырылып отырған екі ұзын (қысқа) затты танып білу және көрсету; |
1 |
|
|
Дауысты дыбыстар Заттарды ұзындығына қарай салыстыру |
0.1.4.4 дауысты дыбыстарды өзара ажырата білу; 0.1.3.2 заттарды ұзындығына қарай салыстырғанда мұғалімнің көрсетуі бойынша, үлгі бойынша, мұғалімнің сөздік нұсқауы бойынша өздігінен салу және қатар қою тәсілдерін пайдалану; 0.1.3.3 ұзындығы бойынша салыстыру кезінде әрбір 2-3 заттың қасиетін атау (ұзынқысқа, ұзынырақ- қысқарақ); |
1 |
|
|
Дауыссыз дыбыстар Заттарды ұзындығына қарай топтарға бөлу |
0.1.4.5 дауыссыз дыбыстарды өзара ажырата білу; 0.1.3.4 заттарды ұзындық белгілері (ұзын, қысқа) бойынша топтарға бөлу (жіктеу); 0.1.3.5 ойын, тұрмыстық, заттық әрекеттерде заттардың ұзындығын есепке алу; 0.1.3.1. 6(3-5) заттарды ұзындығы бойынша саралау (реттеу); |
1 |
|
|
Дауысты және дауыссыз дыбыстар Заттарды ұзындығына қарай салыстыру |
0.1.4.6 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырата білу; 0.1.3.7 ұзындығына қарай салыстыру, бір зат екіншісінен қаншалықты ұзын (қысқа) екендігін көрсету; 0.1.3.8 заттарды ұзындығына қарай салыстырғаннан кейін оларды теңестіру; |
1 |
|
|
|
Артикуляциялық және тыныс алу жаттығулары; Кең-тар ұғымы; |
0.1.5.1 артикуляциялық және тыныс алу жаттығуларын жасай білу; 0.1.5.2 артикуляциясы жеңіл дыбыстарды айта білу; 0.1.4.1 салыстырылып отырған екі кең (тар) затты танып білу және көрсету; 0.1.4.2 заттарды еніне қарай салыстырғанда мұғалімнің көрсетуі бойынша, үлгі бойынша, мұғалімнің сөздік нұсқауы бойынша өздігінен салу және қатар қою тәсілдерін пайдалану; |
1 |
|
«Оқуға дайындық» «Санға дейінгі ұғым» Менің мектебім
|
Сөз және сөйлем Заттарды еніне қарай (кең-тар) топтарға бөлу; |
0.2.1.1 тыңдау барысында тіл бірлестіктерін (сөз, сөйлем) ажырату; 0.2.1.2 тыңдау барысында тіл бірлестіктерін (сөз, сөйлем, мәтін) ажырату; 0.2.1.3 қысқа мәтінің мазмұнын түсіну 0.1.4.3 ені бойынша салыстыру кезінде әрбір 2-3 заттың қасиетін атау (кең-тар, кеңірек - тарлау); 0.1.4.4 заттарды еніне қарай (кең-тар) топтарға бөлу (жіктеу); 0.1.4.5 ойын, тұрмыстық, заттық әрекеттерде заттардың енін есепке алу; |
1 |
|
Мәтін Көлемді заттар |
0.1.2.3 тыңдаған материалдың мазмұны бойынша және мәтінге берілген суреттерге байланысты сұрақтарға жауап бере білу (мұғалім көмегімен). 0.1.2.2 жазық заттарды шамасына қарай салыстырғанда мұғалімнің көрсетуі бойынша, үлгі бойынша, мұғалімнің сөздік нұсқауы бойынша өздігінен салу (көлемді заттарды салыстырғанда қою) тәсілдерін пайдалану; |
1 |
|
|
Сөйлем Заттарды ені бойынша салыстыру; |
0.2.2.1 мұғалімнің көмегімен сұрақ бойынша сөйлем құрастыру; 0.2.2.2 cызба бойынша сөйлем құрай білу 0.1.4.6 (3-5) заттарды ені бойынша саралау (реттеу); 0.1.4.7 2-3 заттың әр қайсысының қасиеттерін екі өлшем бойынша салыстырғанда тану, көрсету және атау: ені мен ұзындығы (кең және ұзын, кең және тар, ұзын және тар, қысқа және тар) |
1 |
|