Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 4.2. Практикалық жұмыс
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
4-бөлім: Роботтардың жарысы |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.2. Практикалық жұмыс |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
|
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Жеке практикалық жұмыс орындау. Екі түс датчикті роботтың сызық бойымен қозғалу алгоритмі Енді роботты сызық бойымен жылдам және сенімді қозғалтудың тағы бір жолымен танысайық. Ол үшін роботқа екі түс датчигін орналастырамыз. Робот Цвет (Түс) және Яркость отраженного цвета (Шағылған түстің жарықтығы) режімдерін пайдаланып, қара сызық бойымен қозғалыс жасайды. Біз сызық бойымен қозғалу программасын жазудың алдында екі түс датчигі бар роботтың өзін құрастырып алайық. Робот екі датчигімен сызық бойымен қозғалу үшін төмендегі алгоритмді таңдауымыз керек:
Е Осы алгоритмді іске асыру үшін екі түс датчигінің көрсеткіштерін бақылап отыруымыз керек. Ол үшін бір-біріне кірістірілген қосып-ажыратқыштарды пайдаланамыз. Қозғалыс бастардың алдында бірінші датчиктің, одан кейін екінші датчиктің көрсетікштерін өңдейміз Программа құрастырылып болған соң, оны роботқа өткізіп, программа жұмысын робот арқылы тестілейміз. Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан өту уақытын есептейміз
Дескриптор: Жалпы – 10 балл.
екі түс датчикті роботтың сызық бойымен қозғалу программасын құрастырады. |
|||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 4.5. Практикалық тапсырмалар
№10-сабақ.
|
Бөлім: |
4-бөлім. Роботтардың жарысы |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||
|
Күні: |
|
|||
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.5. Практикалық тапсырмалар |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.3.5 объектіні табу үшін ультрадыбыстық датчикті пайдалану; 5.3.3.4 робот қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін қолдану. |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Робот құрауда және программасын жасау кезінде қай пәндерден алған білімің көмегін тигізді? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсіл Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқамерзімді жоспар Сабақтың
тақырыбы: 4.2. Практикалық
жұмыс
№7-сабақ. Бөлім: 4-бөлім: Роботтардың
жарысы Педагогтің
аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны: Сабақтың
тақырыбы: 4.2. Практикалық
жұмыс Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты робот қозғалысын ұйымдастыруға
арналған түс датчигін қолдану. Сабақтың
мақсаты: Барлық оқушылар: роботтың сызық бойымен
қозғалысының талаптарын
анықтайды. Көптеген
оқушылар: роботтың сызық бойымен
қозғалысының талаптарын
салыстырады. Кейбір
оқушылар: роботтың сызық бойымен
қозғалысын жасаудың маңыздылығын
сипаттайды.
Құндылықтарға
баулу:
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады. Сабақтың
барысы: Сабақ
кезеңі/Уақыты Педагогтің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Қызығушылықты
ояту 7
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Роботты
сызық бойымен қозғалыс жасауға қалай үйретуге
болады? Робот
қозғалысын ұйымдастыруда түс датчигін қалай қолдану
керек.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады. ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы Мағынаны
ашу. 31
мин. Жеке практикалық жұмыс
орындау.
Екі түс датчикті роботтың сызық бойымен
қозғалу алгоритмі Енді роботты сызық
бойымен жылдам және сенімді қозғалтудың тағы бір жолымен танысайық.
Ол үшін роботқа екі түс датчигін орналастырамыз.
Робот Цвет (Түс) және Яркость
отраженного цвета (Шағылған түстің
жарықтығы) режімдерін пайдаланып, қара сызық бойымен
қозғалыс жасайды. Біз сызық бойымен қозғалу
программасын жазудың алдында екі түс датчигі
бар роботтың өзін құрастырып
алайық.
Робот екі датчигімен
сызық бойымен қозғалу үшін төмендегі алгоритмді таңдауымыз
керек:
егер екі түс датчигі де ақты көрсе, онда
робот алға қозғалады;
егер түс датчиктердің бірі ақ, ал екіншісі
қараны көрсе, онда ол аққа
бұрылады;
егер екі түс датчигі қараны көрсетсе, онда
робот өзін қиылыста тұр деп
есептейді.
Е Осы алгоритмді іске асыру үшін екі түс
датчигінің көрсеткіштерін бақылап отыруымыз керек. Ол үшін
бір-біріне кірістірілген қосып-ажыратқыштарды пайдаланамыз.
Қозғалыс бастардың алдында бірінші датчиктің, одан кейін екінші
датчиктің көрсетікштерін
өңдейміз Программа құрастырылып болған соң, оны
роботқа өткізіп, программа жұмысын робот арқылы тестілейміз.
Роботты іске қосып, оның қара сызық сызылған алаңнан өту уақытын
есептейміз
Дескриптор: Жалпы – 10
балл.
екі түс датчикті роботтың
сызық бойымен қозғалу алгоритмін
анықтайды; екі түс датчикті роботтың сызық бойымен
қозғалу программасын
құрастырады. Сабақтың
соңы Ой
толғаныс. Рефлексия 7
мин.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды. Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз? Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз? Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау «Диалог және қолдау
көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды. «Мадақтау сөз» әдісі.
1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары орындалады.
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
Қысқамерзімді жоспар Сабақтың
тақырыбы: 4.5. Практикалық тапсырмалар
№10-сабақ. Бөлім: 4-бөлім. Роботтардың
жарысы Педагогтің
аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны: Сабақтың
тақырыбы: 4.5. Практикалық
тапсырмалар Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
5.3.3.5 объектіні табу
үшін ультрадыбыстық датчикті
пайдалану; 5.3.3.4 робот
қозғалысын ұйымдастыруға арналған түс датчигін
қолдану. Сабақтың
мақсаты: Барлық оқушылар: робот программаларын
анықтайды. Көптеген
оқушылар: робот программаларын
салыстырады. Кейбір
оқушылар: робот қозғалысының алгоритмдері
мен программасын қолданудың
маңыздылығын сипаттайды.
Құндылықтарға
баулу:
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады. Сабақтың
барысы: Сабақ
кезеңі/Уақыты Педагогтің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Қызығушылықты
ояту 7
мин. (Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау. 2.Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады. Lego Mindstroms EV3
жиынтығындағы түрлі датчиктерді пайдаланып қандай қызықты жобалар
дайындай алдыңдар? Робототехникамен
айналысатындар үшін қандай білім мен дағдының қажет екенін
байқадыңдар? Робот құрауда және
программасын жасау кезінде қай пәндерден алған білімің көмегін
тигізді?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсіл | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

кі
түс датчикті роботтың сызық бойымен қозғалу
программасы
















