Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 3.7. Санды енгізу және шығару
№7-сабақ.
|
Бөлім: |
3-бөлім. «рython тілінде программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.7. Санды енгізу және шығару |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.2.1 Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: input және print командалары программада атқаратын қызметін біледі. Көптеген оқушылар: Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуда функцияларды пайдаланады. Кейбір оқушылар: Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Төменде берілген сұрақтарға ұжым болып талқылау жасайды. - Күнделікті өмірдегі іс-әрекеттеріңнің бірін сызықты алгоритм ретінде қалай өрнектеген болар едің? -Математикадағы сандар осімен программалаудағы деректер типінің өзара байланысын қалай сипаттайсың? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин. |
Оқулықпен жұмыс: (Т) «Айналмалы бекет» әдісі арқылы екі топқа оқулықтағы мәтінді топта оқып, талдап, келесі топпен ой бөлісу беріледі. |
1-топ: prіnt () 2-топ: input () |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
||||||||||
|
|
(Т) №1 тапсырма. Практикалық тапсырмада input() және print() функцияларының қолдануына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау жолдарына программа құрастырыңдар: |
1-топ: 1) 352*985*25*3 2-топ: 2) 362+1206+215554+6957+628 |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
|
Оқулық, жұмыс дәптері ДК |
||||||||||
|
|
Сызықтық программаларды құруға арналған тапсырмалар (Т) 1-топ: №2 тапсырма. Х сандар осінде Х1 және Х2 бүтін санды нүктелері берілген (1-сурет). Осы нүктелер арасындағы қашықтықты табатын программа құрастыр.
(Т) 2-топ: №3 тапсырма. Х -тің мәні берілген деп, төмендегі өрнектін мәнін есепте.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -берілген тапсырманы дұрыс орындайды. |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
«Еркін микрофон» әдісі арқылы төменде берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||||||
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: 3.8.Сызықтық алгоритмдерді программалау
№8-сабақ.
|
Бөлім: |
3-бөлім. «Рython тілінде программалау» Сабақтың тақырыбы: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
3.8.Сызықтық алгоритмдерді программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.3.2.1 Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Программа құрастыру үшін қандай білім мен дағды қажетті екенін біледі. Көптеген оқушылар: Сызықтық құрылымдағы программаны құру қадамдарын пайдаланып, мысалдар келтіреді. Кейбір оқушылар: Сызықтық алгоритмдерге программа жазады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым-қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі артады. 1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идея бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады. 3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды. 4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Қысқамерзімді
жоспар
Сабақтың
тақырыбы: 3.7. Санды енгізу
және шығару
№7-сабақ. Бөлім: 3-бөлім. «рython
тілінде программалау» Педагогтің
аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны: Сабақтың
тақырыбы: 3.7. Санды енгізу
және шығару Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты 6.3.2.1 Рython
тіліндегі сызықтық алгоритмдерді
жазу. Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар:
input және print командалары
программада атқаратын қызметін біледі.
Көптеген
оқушылар:
Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуда функцияларды
пайдаланады.
Кейбір
оқушылар: Рython тіліндегі
сызықтық алгоритмдерді жазады. Құндылықтарға
баулу: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады. Сабақтың
барысы: Сабақ
кезеңі/Уақыты Педагогтің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Қызығушылықты
ояту 7
мин.
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Төменде берілген сұрақтарға ұжым болып талқылау
жасайды.
- Күнделікті өмірдегі
іс-әрекеттеріңнің бірін сызықты алгоритм ретінде қалай өрнектеген
болар едің?
-Математикадағы сандар осімен
программалаудағы деректер типінің өзара байланысын қалай
сипаттайсың?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Сабақтың ортасы Мағынаны
ашу. 31
мин. Оқулықпен
жұмыс:
(Т) «Айналмалы бекет» әдісі
арқылы екі
топқа оқулықтағы мәтінді топта оқып, талдап, келесі топпен ой
бөлісу беріледі.
1-топ: prіnt ()
2-топ: input ()
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
Оқулықтағы ақпаратпен
танысады.
Топ ішінде талқылау
жүргізеді.
Топтар арасында таныстыру
жұмыстарымен жалғастырады.
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
(Т) №1 тапсырма. Практикалық тапсырмада
input() және print() функцияларының
қолдануына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау
жолдарына программа құрастырыңдар:
1-топ:
1) 352*985*25*3
2-топ:
2) 362+1206+215554+6957+628
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
input() және
print() функцияларының қолдануына талдау
жасайды.
Берілген есептердегі
өрнектердің орындау жолдарына программа
құрастырады.
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
Сызықтық
программаларды құруға арналған
тапсырмалар
(Т) 1-топ:
№2
тапсырма.
Х сандар осінде Х1
және
Х2 бүтін санды нүктелері
берілген (1-сурет). Осы нүктелер арасындағы қашықтықты табатын
программа құрастыр. Мысалы Нәтиже 4
-8 12
(Т) 2-топ: №3
тапсырма.
Х -тің мәні берілген деп, төмендегі өрнектін мәнін
есепте.
Мысалы Нәтиже 5 79
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-берілген тапсырманы дұрыс
орындайды.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
«Еркін микрофон» әдісі
арқылы төменде
берілген сұрақтарға жауап береді.
input() функциясындағы
әдістердің қандай маңызы бар?
print() функциясында
end=’\n’ әдісін қандай мақсатта қолданады?
Программалау кезінде
input() функциясын қолдану алгоритмнің
қай қасиетін орындауға мүмкіндік туғызады?
input() және
print() функцияларының қандай негізгі
айырмашылығы бар.
‘548+895+1000+5012’ жолынан
сандарды ажыратып, оларды бір-біріне қосу үшін input() функциясы қалай жазылады?
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
Қысқамерзімді жоспар Сабақтың
тақырыбы: 3.8.Сызықтық
алгоритмдерді программалау
№8-сабақ. Бөлім: 3-бөлім. «Рython
тілінде программалау» Сабақтың
тақырыбы: Педагогтің
аты-жөні: Күні: Сыныбы: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны: Сабақтың
тақырыбы: 3.8.Сызықтық
алгоритмдерді программалау Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты 6.3.2.1 Рython
тіліндегі сызықтық алгоритмдерді
жазу; Сабақтың
мақсаты:
Барлық
оқушылар: Программа құрастыру
үшін қандай білім мен дағды қажетті екенін
біледі.
Көптеген
оқушылар:
Сызықтық құрылымдағы программаны құру қадамдарын
пайдаланып, мысалдар келтіреді.
Кейбір
оқушылар: Сызықтық алгоритмдерге
программа жазады. Құндылықтарға
баулу:
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым-қатынас
жасау қабілеті, жауапкершілігі
артады.
1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идея бойынша «Жалпыға бірдей
еңбек қоғамы» құндылығы
қалыптасады.
2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-
қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және
сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде
сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын
құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін
сақтайды. 4. Өмір бойы оқу,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы
қалыптасады. Сабақтың
барысы: Сабақ
кезеңі/Уақыты Педагогтің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Бағалау Ресурстар Сабақтың
басы Қызығушылықты
ояту. 7
мин. (Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















