Материалдар / Күнтізбелік тақырыптық жоспар Дүние жүзі тарихы 5 сынып

Күнтізбелік тақырыптық жоспар Дүние жүзі тарихы 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнында жасалған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1329
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
БөлімдеріТақырыптарСағат саныОқу мақсаттарыСынып МерзіміҮй тапсырмасы
I тоқсан (8 с.)
бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейінАлғашқы адам қалай пайда болды.Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған1

5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»5.09§-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу


Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады

15.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»12.09§-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу
1 В бөлімі Өзен алқаптары өркениеттері

Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды15.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»19.09§-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру


Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламызБЖБ № 115.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»26.09§-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру
1 С бөлімі Ежелгі Египет тарихыНеліктен Египет «Қара жер» деп аталғанЕжелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз.Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді.1

5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»3.10

§-7-8-9-10 Сурет желісімен әңгіме құрастыру


Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жібердіБЖБ № 215.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»10.10§-7-8-9-10 Сурет желісімен әңгіме құрастыру
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)1I тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»17.10Қайталау


Тоқсандық қайталау1I тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»24.10Қайталау
II тоқсан (8 с.)
2 А бөлімі Қос дөңгелекті арбалар және империяларҚос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті.Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды.15.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»7.11§-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу


Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды15.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»14.11§-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу


Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды маБЖБ № 315.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»21.11§-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу
2 В бөлімі Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфіЕжелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кеттіИмператор Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді1

5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»28.11

§-14 кесте жасау


Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды15.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»5.12§-15-16-17Әңгіме құрастыру


Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыдыБЖБ № 4

15.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»12.12§-15-16-17Әңгіме құрастыру
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)1II тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»19.12Қайталау


Тоқсандық қайталау1II тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»26.12Қайталау
III тоқсан (11 с.)
3 А бөлімі Ежелгі Қытай











Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті15.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»9.01§-18 кесте құрастыру


Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді15.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»16.01§-19-20кесте құрастыру


Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаландыБЖБ № 515.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»23.01§-20кесте құрастыру
3 В бөлімі Ежелгі ГрекияКрит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады15.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»30.01§-21кесте құрастыру


Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды15.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»6.02§-22 кесте құрастыру


Ежелгі Спарта Афинадан несінем ерекшеленді

15.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»13.02§-22 кесте құрастыру


Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады15.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»20.02§-23-24Мәтін желісімен сурет салу

3 С бөлімі Ежелгі Грекия мәдениеті

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті. Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан.15.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»27.02§-25-26-27Мәтін желісімен сурет салу



Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйреттіБЖБ № 615.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»6.03§-25-26-27Мәтін желісімен сурет салу

Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ)1III тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»13.03Қайталау


Тоқсандық қайталау1ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»20.03Қайталау
IV тоқсан (7 с.)
4 А бөлімі Рим империясының гүлденуі











Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналдыЕжелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан1

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру; 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»3.04

§-28 кесте жасау








5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»





Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайдыБЖБ № 715.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж»10.04§-28 кесте жасау
770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ