Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Күнтізбелік тақырыптық жоспар Дүние жүзі тарихы 5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнында жасалған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1329
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жаңартылған оқу бағдарлама негізіндегі «Дүние жүзі тарихы» пәні бойынша 5 сыныпқа арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Бөлімдері | Тақырыптар | Сағат саны | Оқу мақсаттары | Сынып | Мерзімі | Үй тапсырмасы |
I тоқсан (8 с.) | ||||||
1А бөлімі – Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейін | Алғашқы адам қалай пайда болды.Неліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған | 1 | 5.1.1.1 – түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын түсіндіру; 5.1.1.2 – адамдар тобыры, ру, қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 5.09 | §-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу |
Неліктен адамдар егіншілік және мал шаруашылығымен айналыса бастады | 1 | 5.4.1.1 – кәсіп және шаруашылық түрлерін (терімшілік, аңшылық, балық аулау, егіншілік, мал шаруашылығы, металл өңдеу, айырбас сауда) сипаттау;5.4.1.2 – «неолиттік төңкеріс» ұғымын түсіндіру, оның мәнін ашу;5.4.2.1– экономикалық ілгерілеуді түсіну үшін шаруашылықтың иемденуші және өндіруші түрлерін салыстыру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 12.09 | §-1-2-3-4Мәтін желісімен сурет салу | |
1 В бөлімі – Өзен алқаптары өркениеттері | Неліктен ежелгі өркениеттер өзен алқаптарында дамыды | 1 | 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 19.09 | §-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру |
Өзен алқаптарындағы өркениеттер туралы қалай біле аламызБЖБ № 1 | 1 | 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау; 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 26.09 | §-5-6Сурет желісімен әңгіме құрастыру | |
1 С бөлімі – Ежелгі Египет тарихы | Неліктен Египет «Қара жер» деп аталғанЕжелгі Египет пирамидалары қалай салынғаны туралы қайдан білеміз.Ежелгі Египет тұрғындарының өмірі туралы Тутанхамон мазары қандай сыр шертеді. | 1 | 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу;5.2.2.2 – Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 3.10 | §-7-8-9-10 Сурет желісімен әңгіме құрастыру |
Пунт жеріне перғауын Хатшепсут кемелерін не үшін жібердіБЖБ № 2 | 1 | 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 10.10 | §-7-8-9-10 Сурет желісімен әңгіме құрастыру | |
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) | 1 | I тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 17.10 | Қайталау | |
Тоқсандық қайталау | 1 | I тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 24.10 | Қайталау | |
II тоқсан (8 с.) | ||||||
2 А бөлімі – Қос дөңгелекті арбалар және империялар | Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті.Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды. | 1 | 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 7.11 | §-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды | 1 | 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 14.11 | §-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу | |
Орта Азия империялары Таяу және Орта Шығыс империялары сияқты қуатты болды маБЖБ № 3 | 1 | 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау;5.3.1.1 - ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 21.11 | §-11-12-13 Мәтін желісімен сурет салу | |
2 В бөлімі – Ежелгі Үндістан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі | Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кеттіИмператор Ашока буддизмді қабылдаса да, неліктен индуизм басым болып қала берді | 1 | 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру5.1.2.3 – қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін «касталық жүйе» ұғымын қолдану;5.2.1.3 – ежелгі қоғамның дамуына діндердің ықпалын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 28.11 | §-14 кесте жасау |
Үндістанның Тынық мұхит пен Жерорта теңізі аралығындағы сауда орталығы ретіндегі рөлі қаншалықты маңызды болды | 1 | 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау;5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 5.12 | §-15-16-17Әңгіме құрастыру | |
Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыдыБЖБ № 4 | 1 | 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 12.12 | §-15-16-17Әңгіме құрастыру | |
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) | 1 | II тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 19.12 | Қайталау | |
Тоқсандық қайталау | 1 | II тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 26.12 | Қайталау | |
III тоқсан (11 с.) | ||||||
3 А бөлімі – Ежелгі Қытай | Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті | 1 | 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 9.01 | §-18 кесте құрастыру |
Терракот әскері Ежелгі Қытай туралы қандай ақпарат береді | 1 | 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 16.01 | §-19-20кесте құрастыру | |
Ежелгі қытайлықтар ғылыми білімдерін қалай пайдаландыБЖБ № 5 | 1 | 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 23.01 | §-20кесте құрастыру | |
3 В бөлімі – Ежелгі Грекия | Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады | 1 | 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 30.01 | §-21кесте құрастыру |
Ежелгі афиндықтар қаншалықты еркін болды | 1 | 5.3.1.1 – ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;5.3.1.2 – Афина мемлекетінде демократияның пайда болуын түсіндіру; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 6.02 | §-22 кесте құрастыру | |
Ежелгі Спарта Афинадан несінем ерекшеленді | 1 | 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 13.02 | §-22 кесте құрастыру | |
Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады | 1 | 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 20.02 | §-23-24Мәтін желісімен сурет салу | |
3 С бөлімі – Ежелгі Грекия мәдениеті | Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті. Ежелгі Грекия өнерінде мифтер қандай көрініс тапқан. | 1 | 5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру 5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 27.02 | §-25-26-27Мәтін желісімен сурет салу |
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйреттіБЖБ № 6 | 1 | 5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;5.2.4.1– ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 6.03 | §-25-26-27Мәтін желісімен сурет салу | |
Тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) | 1 | III тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 13.03 | Қайталау | |
Тоқсандық қайталау | 1 | ІІІ тоқсан бойынша оқу мақсаттары | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 20.03 | Қайталау | |
IV тоқсан (7 с.) | ||||||
4 А бөлімі – Рим империясының гүлденуі | Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналдыЕжелгі Рим қоғамы Рим мәдениетінде қалай көрініс тапқан | 1 | 5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану; 5.3.1.1– ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау;5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;5.2.2.3 – ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру; | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 3.04 | §-28 кесте жасау |
5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | ||||||
Спартактың көтерілісі ежелгі Римдегі құлдықты қалай сипаттайдыБЖБ № 7 | 1 | 5.1.2.2 – ежелгі дүниедегі құлдықтың ерекшеліктерін анықтау;5.3.2.3 – Ежелгі Римдегі Спартак көтерілісін сипаттау, себептерін анықтау | 5 «В» «Г» «Ғ» «Д» «Ж» | 10.04 | §-28 кесте жасау | |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |