Түсінік хат
Орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі акпараттық бейнесін, адам мен ақпараттык ортаның тиімді өзара қарым- қатынасын калыптастырудағы ақпараттык білімнің мәнімен, қазіргі заманғы акпараттык қоғамдагы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттык технологияны пайдалану дағдыларын калыптастырумен анықталады.
Оқ ыт уд ың не гі зг і ма қс ат ы оқ уш ыл ар ды ң оқ у пр оц ес ін де ко мп ью те рл ік те хн ол ог ия ны ин фо рм ат ик а ме н ма те ма ти ка пә ні ң кі рі кт ір іп оқ ут уғ а мү мк ін ді к ту ғы зу бо лы п та бы ла ды. Оқ ыт у ма зм ұн ы ин фо рм ат ик ан ың ло ги ка лы к жә не ба ғд ар ла ма лы қ ас пе кт іл ер ін қалыптастыруға ба ғы тт ал ған. Мұ нд ай ма зм ұн Ме мл ек ет ті к ақ па ра тт ан ды ру ба ғд ар ла ма сы ны ң ма қс ат ы ме н мі нд ет те рі не н ту ын да йды.
Ба ғд ар ла ма ла у не гі зі 5,6,7 сы ны п оқ уш ыл ар ын а ар на лғ ан Sс га tс һ қолдану ку рс ты қ ба ғд ар ла ма сы ны ң ма зм ұн ы оқ уш ыл ар ды ң өзіндік ан им ац ия лык, ин те ра кт ив ті оқ иғ ал ар ды, ой ын да р ме н мо де ль де рд і құрастырудың жа ңа ба гд ар ла ма пы қ ор та сы бо лы п та бы ла ды.
Ку рс ап та сы на 1 са ға тт ан жа лп ы кө ле мі 34 са ға тқ а ес еп те лг ен.
Ин фо рм ат ик ад ан 5,6,7 сы ны п оқ уш ыл ар ды ң жа с ер ек ше лі кт ер ін е ка ра й ар на лг ан Sс га tс һ қолдану ку рс ты қ ба ғд ар ла ма сы пә ні не н бі лі м бе ру та қы ры пт ық жо сп ар да ғы әрбір бө лі мд ер ге сә йк ес те нд ір іл іп ұсынылады.
Ба ғд ар ла ма кұ ры лы мы на тө ме нд ег і мә се ле ле р ен еді: 5,6,7 сы ны п бо йы нш а бі лі м бе ру ма зм ұн ын ың мі нд ет ті ми ни му мы; оқ уш ыл ар ды ң да йы нд ық де ңг ей ін е қойылатын та ла пт ар; та қы ры пт ық жо сп ар лау.
По яс ни те ль на я за пи ска
Пр ог ра мм а ра зр аб от ан а в со от ве тс тв ии с Го су да рс тв ен ны м об ще об яз ат ел ьн ым ст ан да рт ом ср ед не го об ра зо ва ния. Це ль ю об уч ен ия яв ля ет ся фо рм ир ов ан ие у об уч аю щи хс я ин фо рм ац ио нн ой ко мп ет ен тн ос ти че ре з си ст ем ат из ац ию ба зо вы х зн ан ий по те ор ет ич ес ки м ос но ва м ин фо рм ат ик и и со вр ем ен ны х ин фо рм ац ио нн ых те хн ол ог ий, пр ив ит ие на вы ко в ра бо ты с пр ог ра мм ам и об ра бо тк и ин фо рм ац ии ра зл ич но го ви да, ра зв ит ие ал го ри тм ич ес ко го и оп ер ац ио нн ог о мы шл ен ия. оз на ко мл ен ие с од ни м из яз ык ов пр ог ра мм ир ов ан ия и пр ин ци па ми мо де ли ро ва ния.
За да чи об уч ен ия:
-
сф ор ми ро ва ть пр ед ст ав ле ни е об ин фо рм ац ии;
-
сф ор ми ро ва ть на вы ки ис по ль зо ва ни я ос но вн ых ср ед ст в вы чи сл ит ел ьн ой те хн ик и и те ле ко мм ун ик ац ий;
-
на уч ит ь по ль зо ва ть ся ос но вн ым и ба зо вы ми ал го ри тм ич ес ки ми ко нс тр ук ци ям и на яз ык е пр ог ра мм ир ов ан ия;
-
сф ор ми ро ва ть на вы ки ра бо ты с ин фо рм ац ио ин ым и те хн ол ог ия ми по об ра бо тк е ин фо рм ац ии; сф ор ми ро ва ть на вы ки ис по ль зо ва ни я ср ед ст в ин фо рм ац ио нно-ко мм ун ик ац ио нн ой те хн ол ог ии в пр ое кт но й де ят ел ьн ос ти;
-
ра зв ив ат ь ал го ри тм ич ес ко е и оп ер ац ио нн ое мы шл ен ие, ло ги че ск ие, ин те лл ек ту ал ьн ые и тв ор че ск ие сп ос об но ст и уч ащ их ся ср ед ст ва ми ин фо рм ац ио нно-ко мм ун ик ац ио нн ых те хн ол ог ий.
В ку рс ах по ос но ва м пр ог ра мм ир ов ан ия бу ду т об уч ат ь по пр ог ра мм е Sс га tс һ дл я 5,6, 7 кл ас са х в ко то ро м де ти на уч ат ьс я со зд ав ат ь ан им ац ии, иг ры и св ои мо де ли.
Об ъе м уч еб но й на гр уз ки по ин фо рм ат ик е со ст ав ля ет: в 5,6,7 кл ас са х - 1 ча с в не де лю, 34 ча са в уч еб но м го ду.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пән: ИТ - сынып
5,6,7 сынып
|
№ |
Тақырыптар атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Техника қауіпсіздігі ережелері, Скретч бағдарламасының негізгі функцияларымен танысу |
1 |
|
|
2 |
Скретч ортасында артқы фон өзгерту, бейнелер қою Скретчте алғашқы анимация жасау Бейненің оң жақ, сол жақ, артқы жағының көрінісін жасау |
1 |
|
|
3 |
Анимация құру
|
1 |
|
|
4 |
Әртүрлі эуендер қосу 1 .Билеу
|
1 |
|
|
5 |
Әртүрлі музыкалық асбаптардың дауысына скрипт жасап кірістру
|
1 |
|
|
6 |
Бейнені қозғалысқа енгізу скриптісін қүру
|
1 |
|
|
7 |
Әртүрлі ноталармен дыбыстар әуендер қосу
|
1 |
|
|
8 |
Жоба жасау-практикалық жұмыс
|
1 |
|
|
9 |
Допты үстау скиптісін қүру
|
1 |
|
|
10 |
Анимация қүрудың бірінші кезеңі
|
1 |
|
|
11 |
Анимацияның екінші кезеңі
|
1 |
|
|
12 |
Практикалық жұмыс Деңгейлік ойындар құру |
1 |
|
|
13 |
Екі бейнені бір мезетте жүргізу скриптісін құру
|
1 |
|
|
14 |
Кішкентай Марио ойынының дизайнын құру |
1 |
|
|
15 |
Бейнелерді жасау |
1 |
|
|
16 |
Ойынның қүралдарын жазу |
1 |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс Өткенді қайталау |
1 |
|
|
18 |
Паскал программалау тілдерінің альфавитімен танысу 1. Алгоритнің құрылуы |
1 |
|
|
19-20 |
Программаның бөлімдері жэне функциялар
|
2 |
|
|
|
|||
|
21 |
Алгоритмнің түрлері 1. Сызыктық, Тармақталу |
1 |
|
|
22 |
Қайталау операторлары. FOR…to…do… |
1 |
|
|
23 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
24 |
Қайталау операторлары \Wһі1е….do… гереаt...untі1.. |
1 |
|
|
25 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
26 |
Паскаль тілінің негізгі функциялары 1. МОD, DІV,ОRD,LENDTH, UРСАSE,РRЕD,SUСС, СОРҮ,VАL, INSERT,СОNСАТ |
1 |
|
|
27 |
Жоба жасау
|
1 |
|
|
28-29 |
Жиымдар
|
2 |
|
|
|
|||
|
30 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
31-32 |
Қосымша программалар
|
2 |
|
|
|
|||
|
33-34 |
Практилық жұмыс-Жоба жасау |
2 |
|
|
|
|||
|
|
Барлығы |
34 |
|
Календарно-тематический план
Предмет: ИТ - класс
Класс: 5,6,7
|
№ |
Тема урока |
Кол-во часов |
Сроки |
|
1 |
Техника безопасности, Знакомство со средой Sсгаtсһ |
1 |
|
|
2 |
Изменение фона сцены в среде Sсгаtсһ Анимация в среде Sсгаtсһ Представление правой, левой и задней строны объекта |
1 |
|
|
3 |
Создние анимации
|
1 |
|
|
4 |
Добавление музыки
|
1 |
|
|
5 |
Прописание скриптов, используя мелодии разных музыкальных инструментов
|
1 |
|
|
6 |
Прописание скриптов для движения образа
|
1 |
|
|
7 |
Добавление разных мелодий
|
1 |
|
|
8 |
Практическая работа -создание проекта
|
1 |
|
|
9 |
Прописание скриптов - держание мяча
|
1 |
|
|
10 |
Первый этап создания анимации
|
1 |
|
|
11 |
Второй этап создания анимации
|
1 |
|
|
12 |
Практическая работа. Создать уровневые игры |
1 |
|
|
13 |
Прописание скриптов на одновременное движение двух объектов
|
1 |
|
|
14 |
Создание дизайна игры Марио |
1 |
|
|
15 |
Создание объектов |
1 |
|
|
16 |
Создание инструментов игры |
1 |
|
|
17 |
Практическая работа. Повторение пройденного материала |
1 |
|
|
18 |
Знакомство с программированием Паскаль Создание алгоритма |
1 |
|
|
19-20 |
Структура программы
|
2 |
|
|
|
|||
|
21 |
Виды алгоритма Линейные. Ветвления |
1 |
|
|
22 |
Оператор повторения FOR…to…do… |
1 |
|
|
23 |
Практическая работа |
1 |
|
|
24 |
Операторы повторения Wһі1е….do… гереаt...untі1.. |
1 |
|
|
25 |
Практическая работа |
1 |
|
|
26 |
Основные стандартные функции изыка Паскаль МОD, DІV,ОRD,LENDTH, UРСАSE,РRЕD,SUСС, СОРҮ,VАL, INSERT,СОNСАТ |
1 |
|
|
27 |
Создание проекта
|
1 |
|
|
28-29 |
Массивы
|
2 |
|
|
|
|||
|
30 |
Практическая работа |
1 |
|
|
31-32 |
Приложения
|
2 |
|
|
|
|||
|
33-34 |
Практическая работа - создание проекта |
2 |
|
|
|
|||
|
|
Всего |
34 часа |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар ИТ - сынып
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар ИТ - сынып
Түсінік хат
Орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі акпараттық бейнесін, адам мен ақпараттык ортаның тиімді өзара қарым- қатынасын калыптастырудағы ақпараттык білімнің мәнімен, қазіргі заманғы акпараттык қоғамдагы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттык технологияны пайдалану дағдыларын калыптастырумен анықталады.
Оқ ыт уд ың не гі зг і ма қс ат ы оқ уш ыл ар ды ң оқ у пр оц ес ін де ко мп ью те рл ік те хн ол ог ия ны ин фо рм ат ик а ме н ма те ма ти ка пә ні ң кі рі кт ір іп оқ ут уғ а мү мк ін ді к ту ғы зу бо лы п та бы ла ды. Оқ ыт у ма зм ұн ы ин фо рм ат ик ан ың ло ги ка лы к жә не ба ғд ар ла ма лы қ ас пе кт іл ер ін қалыптастыруға ба ғы тт ал ған. Мұ нд ай ма зм ұн Ме мл ек ет ті к ақ па ра тт ан ды ру ба ғд ар ла ма сы ны ң ма қс ат ы ме н мі нд ет те рі не н ту ын да йды.
Ба ғд ар ла ма ла у не гі зі 5,6,7 сы ны п оқ уш ыл ар ын а ар на лғ ан Sс га tс һ қолдану ку рс ты қ ба ғд ар ла ма сы ны ң ма зм ұн ы оқ уш ыл ар ды ң өзіндік ан им ац ия лык, ин те ра кт ив ті оқ иғ ал ар ды, ой ын да р ме н мо де ль де рд і құрастырудың жа ңа ба гд ар ла ма пы қ ор та сы бо лы п та бы ла ды.
Ку рс ап та сы на 1 са ға тт ан жа лп ы кө ле мі 34 са ға тқ а ес еп те лг ен.
Ин фо рм ат ик ад ан 5,6,7 сы ны п оқ уш ыл ар ды ң жа с ер ек ше лі кт ер ін е ка ра й ар на лг ан Sс га tс һ қолдану ку рс ты қ ба ғд ар ла ма сы пә ні не н бі лі м бе ру та қы ры пт ық жо сп ар да ғы әрбір бө лі мд ер ге сә йк ес те нд ір іл іп ұсынылады.
Ба ғд ар ла ма кұ ры лы мы на тө ме нд ег і мә се ле ле р ен еді: 5,6,7 сы ны п бо йы нш а бі лі м бе ру ма зм ұн ын ың мі нд ет ті ми ни му мы; оқ уш ыл ар ды ң да йы нд ық де ңг ей ін е қойылатын та ла пт ар; та қы ры пт ық жо сп ар лау.
По яс ни те ль на я за пи ска
Пр ог ра мм а ра зр аб от ан а в со от ве тс тв ии с Го су да рс тв ен ны м об ще об яз ат ел ьн ым ст ан да рт ом ср ед не го об ра зо ва ния. Це ль ю об уч ен ия яв ля ет ся фо рм ир ов ан ие у об уч аю щи хс я ин фо рм ац ио нн ой ко мп ет ен тн ос ти че ре з си ст ем ат из ац ию ба зо вы х зн ан ий по те ор ет ич ес ки м ос но ва м ин фо рм ат ик и и со вр ем ен ны х ин фо рм ац ио нн ых те хн ол ог ий, пр ив ит ие на вы ко в ра бо ты с пр ог ра мм ам и об ра бо тк и ин фо рм ац ии ра зл ич но го ви да, ра зв ит ие ал го ри тм ич ес ко го и оп ер ац ио нн ог о мы шл ен ия. оз на ко мл ен ие с од ни м из яз ык ов пр ог ра мм ир ов ан ия и пр ин ци па ми мо де ли ро ва ния.
За да чи об уч ен ия:
-
сф ор ми ро ва ть пр ед ст ав ле ни е об ин фо рм ац ии;
-
сф ор ми ро ва ть на вы ки ис по ль зо ва ни я ос но вн ых ср ед ст в вы чи сл ит ел ьн ой те хн ик и и те ле ко мм ун ик ац ий;
-
на уч ит ь по ль зо ва ть ся ос но вн ым и ба зо вы ми ал го ри тм ич ес ки ми ко нс тр ук ци ям и на яз ык е пр ог ра мм ир ов ан ия;
-
сф ор ми ро ва ть на вы ки ра бо ты с ин фо рм ац ио ин ым и те хн ол ог ия ми по об ра бо тк е ин фо рм ац ии; сф ор ми ро ва ть на вы ки ис по ль зо ва ни я ср ед ст в ин фо рм ац ио нно-ко мм ун ик ац ио нн ой те хн ол ог ии в пр ое кт но й де ят ел ьн ос ти;
-
ра зв ив ат ь ал го ри тм ич ес ко е и оп ер ац ио нн ое мы шл ен ие, ло ги че ск ие, ин те лл ек ту ал ьн ые и тв ор че ск ие сп ос об но ст и уч ащ их ся ср ед ст ва ми ин фо рм ац ио нно-ко мм ун ик ац ио нн ых те хн ол ог ий.
В ку рс ах по ос но ва м пр ог ра мм ир ов ан ия бу ду т об уч ат ь по пр ог ра мм е Sс га tс һ дл я 5,6, 7 кл ас са х в ко то ро м де ти на уч ат ьс я со зд ав ат ь ан им ац ии, иг ры и св ои мо де ли.
Об ъе м уч еб но й на гр уз ки по ин фо рм ат ик е со ст ав ля ет: в 5,6,7 кл ас са х - 1 ча с в не де лю, 34 ча са в уч еб но м го ду.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Пән: ИТ - сынып
5,6,7 сынып
|
№ |
Тақырыптар атауы |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1 |
Техника қауіпсіздігі ережелері, Скретч бағдарламасының негізгі функцияларымен танысу |
1 |
|
|
2 |
Скретч ортасында артқы фон өзгерту, бейнелер қою Скретчте алғашқы анимация жасау Бейненің оң жақ, сол жақ, артқы жағының көрінісін жасау |
1 |
|
|
3 |
Анимация құру
|
1 |
|
|
4 |
Әртүрлі эуендер қосу 1 .Билеу
|
1 |
|
|
5 |
Әртүрлі музыкалық асбаптардың дауысына скрипт жасап кірістру
|
1 |
|
|
6 |
Бейнені қозғалысқа енгізу скриптісін қүру
|
1 |
|
|
7 |
Әртүрлі ноталармен дыбыстар әуендер қосу
|
1 |
|
|
8 |
Жоба жасау-практикалық жұмыс
|
1 |
|
|
9 |
Допты үстау скиптісін қүру
|
1 |
|
|
10 |
Анимация қүрудың бірінші кезеңі
|
1 |
|
|
11 |
Анимацияның екінші кезеңі
|
1 |
|
|
12 |
Практикалық жұмыс Деңгейлік ойындар құру |
1 |
|
|
13 |
Екі бейнені бір мезетте жүргізу скриптісін құру
|
1 |
|
|
14 |
Кішкентай Марио ойынының дизайнын құру |
1 |
|
|
15 |
Бейнелерді жасау |
1 |
|
|
16 |
Ойынның қүралдарын жазу |
1 |
|
|
17 |
Практикалық жұмыс Өткенді қайталау |
1 |
|
|
18 |
Паскал программалау тілдерінің альфавитімен танысу 1. Алгоритнің құрылуы |
1 |
|
|
19-20 |
Программаның бөлімдері жэне функциялар
|
2 |
|
|
|
|||
|
21 |
Алгоритмнің түрлері 1. Сызыктық, Тармақталу |
1 |
|
|
22 |
Қайталау операторлары. FOR…to…do… |
1 |
|
|
23 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
24 |
Қайталау операторлары \Wһі1е….do… гереаt...untі1.. |
1 |
|
|
25 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
26 |
Паскаль тілінің негізгі функциялары 1. МОD, DІV,ОRD,LENDTH, UРСАSE,РRЕD,SUСС, СОРҮ,VАL, INSERT,СОNСАТ |
1 |
|
|
27 |
Жоба жасау
|
1 |
|
|
28-29 |
Жиымдар
|
2 |
|
|
|
|||
|
30 |
Практикалық жұмыс |
1 |
|
|
31-32 |
Қосымша программалар
|
2 |
|
|
|
|||
|
33-34 |
Практилық жұмыс-Жоба жасау |
2 |
|
|
|
|||
|
|
Барлығы |
34 |
|
Календарно-тематический план
Предмет: ИТ - класс
Класс: 5,6,7
|
№ |
Тема урока |
Кол-во часов |
Сроки |
|
1 |
Техника безопасности, Знакомство со средой Sсгаtсһ |
1 |
|
|
2 |
Изменение фона сцены в среде Sсгаtсһ Анимация в среде Sсгаtсһ Представление правой, левой и задней строны объекта |
1 |
|
|
3 |
Создние анимации
|
1 |
|
|
4 |
Добавление музыки
|
1 |
|
|
5 |
Прописание скриптов, используя мелодии разных музыкальных инструментов
|
1 |
|
|
6 |
Прописание скриптов для движения образа
|
1 |
|
|
7 |
Добавление разных мелодий
|
1 |
|
|
8 |
Практическая работа -создание проекта
|
1 |
|
|
9 |
Прописание скриптов - держание мяча
|
1 |
|
|
10 |
Первый этап создания анимации
|
1 |
|
|
11 |
Второй этап создания анимации
|
1 |
|
|
12 |
Практическая работа. Создать уровневые игры |
1 |
|
|
13 |
Прописание скриптов на одновременное движение двух объектов
|
1 |
|
|
14 |
Создание дизайна игры Марио |
1 |
|
|
15 |
Создание объектов |
1 |
|
|
16 |
Создание инструментов игры |
1 |
|
|
17 |
Практическая работа. Повторение пройденного материала |
1 |
|
|
18 |
Знакомство с программированием Паскаль Создание алгоритма |
1 |
|
|
19-20 |
Структура программы
|
2 |
|
|
|
|||
|
21 |
Виды алгоритма Линейные. Ветвления |
1 |
|
|
22 |
Оператор повторения FOR…to…do… |
1 |
|
|
23 |
Практическая работа |
1 |
|
|
24 |
Операторы повторения Wһі1е….do… гереаt...untі1.. |
1 |
|
|
25 |
Практическая работа |
1 |
|
|
26 |
Основные стандартные функции изыка Паскаль МОD, DІV,ОRD,LENDTH, UРСАSE,РRЕD,SUСС, СОРҮ,VАL, INSERT,СОNСАТ |
1 |
|
|
27 |
Создание проекта
|
1 |
|
|
28-29 |
Массивы
|
2 |
|
|
|
|||
|
30 |
Практическая работа |
1 |
|
|
31-32 |
Приложения
|
2 |
|
|
|
|||
|
33-34 |
Практическая работа - создание проекта |
2 |
|
|
|
|||
|
|
Всего |
34 часа |
|
шағым қалдыра аласыз













