Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Қазақ тілі" 1-сынып Т2 №399 бұйрық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат Күнтізбелік-тақырыптық жоспар: Үлгілік оқу жоспарлары:ҚР Оқу-ағарту министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген «бастауыш,негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары», 12.08.2022 ж №365; бұйрығымен енгізілген өзгерістермен; Стандарт: «мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы, 23.09.2022 ж. № 406 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен). Үлгілік оқу бағдарламасы: «жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» ҚР Оқу-ағарту министрінің 16.09.2022ж. №399 бұйрығы 21.11.2022 ж. № 467, 05.07.2023 ж. № 199 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен. Әдістемелік нұсқау хат:2023-2024 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатына сәйкес әзірленген Оқыту мақсаттары арқылы мұғалімдер сөйлеу қызметінің төрт дағдысын (тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым) қалыптастырады, сонымен қатар, оқушылардың жетістігін бағалайды және оқытудың келесі кезеңі туралы ақпарат береді. Оқу жоспары, пән туралы түсініктеме. 1- сыныпқа арналған орта мерзімді оқу жоспары «Қазақ тілі» оқу бағдарламасы негізінде құрастырылған. Орта мерзімді жоспардың мақсаты – мұғалімге әдістемелік көмек көрсету. Оқушыларға мемлекеттік тілді үйретумен қатар, оны қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға тәрбиелеу. Сөйлесім әрекетінің түрлерін дамыту, дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар Қазақ тілі 1-сынып
|
|||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
№
|
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|||||||
1-тоқсан 17 сағат |
|
|
|||||||||||
1.Өзім туралы
|
1. |
Сәлем! Сенің атың кім? |
1.1.1.1* хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ымишараны қолдану) 1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
01.09 |
|
|||||||
2. |
Бұл кім? |
1.5.1.2* мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану 1.5.1.4 сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін мұғалімнің қолдауымен дұрыс қолдану |
1 |
07.09 |
|
||||||||
3. |
Бұл не? |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 |
08.09 |
|
||||||||
4. |
Неше доп? |
1.5.1.1 *мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
14.09 |
|
||||||||
5. |
Мен жеті жастамын |
1.1.3.1* тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау 1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
15.09 |
|
||||||||
6. |
Мен қарындаш аламын |
1.5.1.3* сөйлеу барысында мұғалімнің қолдауымен етістіктің шақтарын, бұйрық рай, болымды/болымсыз етістікті қолдану |
1 |
21.09 |
|
||||||||
7. |
Кел, ойнайық! |
1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 |
22.09 |
|
||||||||
8. |
Кел, қайталайық! |
1.5.1.4 сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін мұғалімнің қолдауымен дұрыс қолдану |
1 |
28.09 |
|
||||||||
2. Менің мектебім |
|
Мынау-мектеп |
1.5.1.3* сөйлеу барысында мұғалімнің қолдауымен етістіктің шақтарын, бұйрық рай, болымды/болымсыз етістікті қолдану |
1 |
29.09 |
|
|||||||
2. |
Менің сыныбым |
1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану |
1 |
05.10 |
|
||||||||
3. |
Қызыл қарындаш |
1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
06.10 |
|
||||||||
4. |
Мынау-кітап |
1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану 1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 |
12.10 |
|
||||||||
5. |
Бірінші сабақ |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну |
1 |
13.10 |
|
||||||||
6. |
Мен бірінші сыныпта оқимын |
1.5.1.2* мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын ауызша тілде қолдану |
1 |
19.10 |
|
||||||||
7. |
Мектепте |
1.1.3.1* тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау |
1 |
20.10 |
|
||||||||
8. |
Мен туралы |
1.5.1.3* сөйлеу барысында мұғалімнің қолдауымен етістіктің шақтарын, бұйрық рай, болымды/болымсыз етістікті қолдану |
1 |
26.10 |
|
||||||||
|
9 |
Кел, қайталайық! |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
27.10 |
|
|||||||
2 -тоқсан 15 сағат |
|||||||||||||
3.Менің отбасым және достарым |
1. Бұл – менің інім |
1.1.1.1* хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ымишараны қолдану) |
1 |
09.11 |
|
||||||||
2. |
Менің анам |
1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну 1.2.6.1* мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау |
1 |
10.11 |
|
||||||||
3. |
Бұл – менің отбасым |
1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну 1.5.1.4 сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін мұғалімнің көмегімен дұрыс қолдану |
1 |
16.11 |
|
||||||||
4. |
Менің досым |
1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану |
1 |
17.11 |
|
||||||||
5. |
Сен аулада не істейсің? |
1.2.1.1* сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану |
1 |
23.11 |
|
||||||||
6. |
Менің достарым |
1.1.3.1* тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау |
1 |
24.11 |
|
||||||||
7. |
Кел, қайталайық! |
1.4.1.1 постер жасау/суретте бейнеленген затқа белгісөздерді жазу |
1 |
30.11 |
|
||||||||
8. |
Менің кітапшам |
1.4.4.1 бас (бас) және кіші әріптерді және олардың қосындыларын жазу, санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес анық жазу |
1 |
01.12 |
|
||||||||
4. Бізді қоршаған әлем
|
1. |
Аңдар |
1.1.5.1 мәтіннің тақырыбын иллюстрациясы арқылы болжау 1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну |
1 |
07.12 |
|
|||||||
2. |
Аю қандай? |
1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру |
1 |
08.12 |
|
||||||||
3. |
Аулада |
1.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша тілде қолдану |
1 |
14.12 |
|
||||||||
4. |
Мен сурет саламын |
1.2.4.1* фото/сурет/қуыршақтарды қолданып, шағын мәтінді үлгі бойынша мазмұндау |
1 |
15.12 |
|
||||||||
5. |
Бүгін күн қандай? |
1500 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |