Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Санау" пәнінен орташа ақыл-ой кемістігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Санау" пәнінен орташа ақыл-ой кемістігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар "Санау" пәнінен орташа ақыл-ой кемістігі үйден оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін» «Келісемін»

Мектеп директорының м.у.а: Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: ________________Ж.Кулданова _______________А.Жұматаева

«_____»_____________2024жыл «_____»_____________2024жыл





Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыға арналған

«Санау» пәнінен күнтізбелік-тақырыптық жоспары







Пәні: Санау


Мұғалім: Л.Олжабаева


Сынып: 5









ммм




2024-2025 оқу жылы



Р/с

Бөлім/тақырыптар

Сабақ тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағаттар саны

Мерзімдер

Ескертпе




1 – тоқсан (15 - сағат)






1

Нөмірлеу

1-10 аралығындағы сандар

5.1.1 10-ға дейін нөмірлеуді қайталау

1

03.09.2024





2

1-10 аралығындағы сандар

5.1.2 он бірлікті ондыққа (таяқшалар мен діңгектер бумасы) біріктіру

1

05.09





3

1-10 аралығындағы сандар

5.1.3 «ондық» сөзін санау бірлігі ретінде қолдану

1

10.09





4

11-20 аралығындағы сандар

4.1.4 11-ден 20-ға дейінгі сандарды заттық-практикалық

әрекетте әртүрлі әдіспен алу (бірлікті алдындағы

санға қосу, бірді келесі саннан алу, ондыққа

бірнеше бірлікті қосу)

1

12.09





5

1-20 аралығындағы сандар

5.1.5 1-ден 20-ға дейінгі сандарды жазу

1

17.09





6

1-20 аралығындағы сандар

5.1.6 1-ден 20-ға дейінгі сандардың жазуын танып, оқу


1

19.09





7

11-19 аралығындағы сандар

5.1.7 11-ден 19-ға дейінгі сандардыондық пен бірлікке

салу, ал 20 санын көрнекі материалды қолдана отыра екі

ондыққа бөлу

1

24.09





8

1-20 аралығындағы сандар

5.1.8 көптік пен 1-20 сандарын олардың сан қатарындағы

орны бойынша салыстыру

1

26.09





9

1-20 аралығындағы сандар

5.1.9 сан есімдерді (реттік және есептік) 20 саны көлемінде сан қатарын тірек ете және тірек етпей тура және кері тәртіпте атау

1

01.10





10

1-20 аралығындағы сандар

5.1.10 сандық қатарға негізделе және нақты заттарды

қолдана отыра 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тура және

кері тәртіпте санау

1

03.10















1-20 аралығындағы сандар

5.1.11 20-ға дейінгі заттардың санын «Қанша?» деген

сұраққа жауап бере отыра анықтау

1

08.10





11

11-20 аралығындағы сандар

5.1.12 11-ден 20-ға дейінгі сандарды калькуляторда салу

1

10.10





12

Арифметикалық амалдар

«+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) таңбалары

5.2.1 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 10

саны көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру

1

15.10





13

«+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) таңбалары

5.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру

1

17.10





14

«+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) таңбалары

5.2.2 заттық-тәжірибелік әрекет ізімен «+» (плюс), «–» (минус), «=» (тең) белгілерін пайдалана отырып, 20 саны

көлемінде қосу мен азайтуға есеп құрастыру

1

22.10





15


«+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) таңбалары

5.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

1

24.10





2 – тоқсан (16 сағат)




16

Арифметикалық амалдар

«+» (плюс),

«–» (минус), «=» (тең) таңбалары

5.2.3 20 саны көлеміндегі қосынды мен айырманы табу кезінде пайдаланылатын тәсілдер: қайта санау; үстемелеп

санау; 1-ден азайтып, есептеу; калькулятор

1

05.11





17


Шамалар



Теңге. Монета

5.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану

1

07.11





18

Теңге. Монета

5.3.1 ойындар мен жаттығулар барысында 1,2, 5, 10 тг монеталарды үлгі және сөздік нұсқау бойынша тану


1

12.11





19

20





Кеңістікті бағдарлау


5.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


1

14.11

19.11





21

22

Кеңістікті бағдарлау


5.3.3 жақын ортадағы заттар мен нысандарды сөздік нұсқау

бойынша (арасында, ортасында, қарсысында ,іші мен

сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) табу


1

21.11

26.11





23

24

Кеңістікті бағдарлау


5.3.4 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою


1

28.11






Кеңістікті бағдарлау


5.3.4 заттар және олардың бейнелерін еліктеу мен үлгі бойынша көлденеңнен қатарластырып қою


1

03.12





25

26

Кеңістікті бағдарлау


5.3.5 Педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші,

соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдындатұрған затты көрсету


1

05.12






Кеңістікті бағдарлау


5.3.5 Педагогтың өтініші бойынша қатарда тұрған бірінші,

соңғы, шеткі, белгілі біреуінен кейінгі не алдындатұрған затты көрсету


1

10.12





27

28


Кеңістікті бағдарлау


5.3.6 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір-

біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру


1

12.12






Кеңістікті бағдарлау


5.3.6 2-3 затты еліктеу, үлгі, сөздік нұсқау бойынша бір-

біріне қатысты белгілі бір кеңістіктікте (арасында, ортасында, қарсысында, іші мен сыртында, үстінде, астында, алдында, жанында) орналастыру


1

17.12





29

30


Апта

5.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау


1

19.12






Апта

5.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау


1

24.12





31

Жыл


5.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау


1

26.12






32

3 – тоқсан (21 сағат)




Апта

5.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау


1

09.01.25





33


Жыл


5.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау


1

14.01





34

Апта

5.3.7 аптадағы күн санын ретпен атау


1

16.01





35

Жыл


5.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау


1

21.01





36

Жыл

5.3.8 жыл мезгілі мен жыл айын атау

1

23.01





37


Затты тең екі бөлікке бөлу


5.3.9 бүтін затты тең 2 бөлікке бөлу

1

28.01





38

Затты тең екі бөлікке бөлу


5.3.9 бүтін затты тең 2 бөлікке бөлу

1

30.01





39

Көрнекі геометрия элементтері

Геометриялық фигуралар

5.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық

денелер: шар, куб, діңгек

1

04.02





40

Геометриялық фигуралар

5.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық

денелер: шар, куб, діңгек


1

06.02





41

Геометриялық фигуралар

5.4.1 геометриялық фигураларды танып, атау: дөңгелек, сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрыш, геометриялық

денелер: шар, куб, діңгек


1

11.02





Геометриялық фигуралар

5.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау

1

13.02





42




43

Геометриялық фигуралар

5.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздік нұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау

1

18.02





44

Геометриялық фигуралар

5.4.2 геометриялық фигуралардан еліктеу, үлгі және сөздікнұсқаулық бойынша қарапайым аппликациялар мен оюлар жасау


1

20.02












45

Геометриялық фигуралар


5.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек,

квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру


1

25.02





46

Геометриялық фигуралар


5.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек,

квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру


1

27.02





47

Геометриялық фигуралар


5.4.3 еліктеу және үлгі бойынша бөліктерден дөңгелек,

квадрат, тікбұрыш, сопақ, үшбұрыш құру


1

04.03





48

Геометриялық фигуралар

5.4.4 сызбада нүкте, түзу және қисық сызықтар, дөңгелек,сопақ, квадрат, тікбұрыш,үшбұрышты тану


1

06.03





49

Геометриялық фигуралар

5.4.4 сызбада нүкте, түзу және қисық сызықтар, дөңгелек,сопақ, квадрат, тікбұрыш,үшбұрышты тану

1

11.03





50

Геометриялық фигуралар

5.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы

дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану


1

13.03





51


Геометриялық фигуралар

5.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы

дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану


1

18.03





52


Геометриялық фигуралар

5.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы

дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану


1

20.03












4 – тоқсан (16 сағат)







54

Көрнекі геометрия элементтері

Геометриялық фигуралар

5.4.5 үлгі және атауы бойынша сипау арқылы

дөңгелек,сопақ, тікбұрыш, квадрат, үшбұрышты тану


1

01.04





55

Геометриялық фигуралар

5.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын

сызу; алған фигураны штрихтау

1

03.04





56


Геометриялық фигуралар

5.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын

сызу; алған фигураны штрихтау

1

08.04





57


Геометриялық фигуралар

5.4.6 дөңгелек, сопақ, квадрат, үшбұрыштың шаблонын

сызу; алған фигураны штрихтау

1

10.04





58


Геометриялық фигуралар

5.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және

бұрышты сызу

1

15.04





59


Геометриялық фигуралар

5.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және

бұрышты сызу

1

17.04





60


Геометриялық фигуралар

5.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және

бұрышты сызу

1

22.04





61


Геометриялық фигуралар

5.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша

квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру

1

24.04





62


Геометриялық фигуралар

5.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша

квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру

1

29.04

01.05. кірікт.




63


Геометриялық 64фигуралар

5.4.8 сызғыштың көмегімен берілген ұзындық бойынша

квадрат,тікбұрыш, үшбұрышты құру

1

01.05





64

Арифметикалық есептер

Сома және қалдық

5.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты

табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен

алуға есептерді құрастыру

1

06.05





65


Сома және қалдық

5.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты

табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен

алуға есептерді құрастыру

1

08.05





66


Сома және қалдық

5.5.1 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты

табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі есептерді шешу, одан кейін атауы жоқ сандарды қосу мен

алуға есептерді құрастыру

1

13.05





67


Сома және қалдық

5.5.2 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты

табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі

есептерді шешу, одан кейін сандардың атауын жаза

отыра қосу мен алуға есептерді шешу

1

15.05





68

69


Сома және қалдық

5.5.2 20-ға дейінгі жабық нәтижесі бар сома мен қалдықты

табуға бағытталған драматизаци я-есептер мен көрнекі

есептерді шешу, одан кейін сандардың атауын жаза

отыра қосу мен алуға есептерді шешу

2

20.05-22.05









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2025
254
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі