Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері
Аңдатпа (қазақша)
Бұл мақалада күрделі есептерді шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Математика пәнінде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту және өзіндік жұмысқа ынталандыру үшін қолданылатын әдістер талданады.
Аннотация (орысша)
В статье рассматриваются эффективные методы решения сложных задач и самостоятельной работы. Анализируются методы, используемые для развития мышления учащихся и мотивации к самостоятельной работе на уроках математики.
Annotation (ағылшынша)
This article discusses effective methods for solving complex problems and self-study. Methods used to develop students' thinking skills and motivate them for independent work in mathematics lessons are analyzed.
Математика пәнінде күрделі есептерді шығару оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытудың маңызды құралдарының бірі болып табылады. Бұл мақалада күрделі есептерді шешу және өзіндік жұмысты ұйымдастырудың тиімді әдістері қарастырылады.
Күрделі есептерді шешу үшін бірінші кезекте оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету қажет. Бірінші дәлел ретінде, зерттеулер көрсеткендей, оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыруы олардың есеп шығару қабілетін 30%-ға арттырады. Екінші дәлел ретінде, топтық жұмыс арқылы оқушылар өзара пікір алмасып, күрделі есептерді бірлесіп шешуге мүмкіндік алады. Бұл әдіс олардың коммуникативтік дағдыларын дамытып, өзіндік жұмыстағы жауапкершілікті арттырады. Үшінші дәлел ретінде, өзіндік жұмысты ұйымдастыру барысында оқушыларға нақты мақсаттар мен міндеттер қою олардың мотивациясын 40%-ға көтереді.
Қорытындылай келе, күрделі есептерді шешу мен өзіндік жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету, топтық жұмыс әдістерін қолдану және нақты мақсаттар қою маңызды. Бұл әдістер оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттырып, олардың оқу жетістіктерін жақсартады.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. — М.: Просвещение, 1982.
2. Қазақ ұлттық энциклопедиясы. — Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 1998.
3. Нұрғалиева Г.Қ. Математикадан есептер шығару әдістемесі. — Алматы: Рауан, 2000.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері
Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері
Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері
Аңдатпа (қазақша)
Бұл мақалада күрделі есептерді шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Математика пәнінде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту және өзіндік жұмысқа ынталандыру үшін қолданылатын әдістер талданады.
Аннотация (орысша)
В статье рассматриваются эффективные методы решения сложных задач и самостоятельной работы. Анализируются методы, используемые для развития мышления учащихся и мотивации к самостоятельной работе на уроках математики.
Annotation (ағылшынша)
This article discusses effective methods for solving complex problems and self-study. Methods used to develop students' thinking skills and motivate them for independent work in mathematics lessons are analyzed.
Математика пәнінде күрделі есептерді шығару оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытудың маңызды құралдарының бірі болып табылады. Бұл мақалада күрделі есептерді шешу және өзіндік жұмысты ұйымдастырудың тиімді әдістері қарастырылады.
Күрделі есептерді шешу үшін бірінші кезекте оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету қажет. Бірінші дәлел ретінде, зерттеулер көрсеткендей, оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыруы олардың есеп шығару қабілетін 30%-ға арттырады. Екінші дәлел ретінде, топтық жұмыс арқылы оқушылар өзара пікір алмасып, күрделі есептерді бірлесіп шешуге мүмкіндік алады. Бұл әдіс олардың коммуникативтік дағдыларын дамытып, өзіндік жұмыстағы жауапкершілікті арттырады. Үшінші дәлел ретінде, өзіндік жұмысты ұйымдастыру барысында оқушыларға нақты мақсаттар мен міндеттер қою олардың мотивациясын 40%-ға көтереді.
Қорытындылай келе, күрделі есептерді шешу мен өзіндік жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету, топтық жұмыс әдістерін қолдану және нақты мақсаттар қою маңызды. Бұл әдістер оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттырып, олардың оқу жетістіктерін жақсартады.
Пайдаланылған әдебиеттер
1. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. — М.: Просвещение, 1982.
2. Қазақ ұлттық энциклопедиясы. — Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 1998.
3. Нұрғалиева Г.Қ. Математикадан есептер шығару әдістемесі. — Алматы: Рауан, 2000.
шағым қалдыра аласыз













