Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күрделі есепті шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері


Аңдатпа (қазақша)

Бұл мақалада күрделі есептерді шығару мен өзіндік жұмыстың тиімді әдіс-тәсілдері қарастырылады. Математика пәнінде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту және өзіндік жұмысқа ынталандыру үшін қолданылатын әдістер талданады.

Аннотация (орысша)

В статье рассматриваются эффективные методы решения сложных задач и самостоятельной работы. Анализируются методы, используемые для развития мышления учащихся и мотивации к самостоятельной работе на уроках математики.

Annotation (ағылшынша)

This article discusses effective methods for solving complex problems and self-study. Methods used to develop students' thinking skills and motivate them for independent work in mathematics lessons are analyzed.


Математика пәнінде күрделі есептерді шығару оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамытудың маңызды құралдарының бірі болып табылады. Бұл мақалада күрделі есептерді шешу және өзіндік жұмысты ұйымдастырудың тиімді әдістері қарастырылады.

Күрделі есептерді шешу үшін бірінші кезекте оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету қажет. Бірінші дәлел ретінде, зерттеулер көрсеткендей, оқушылардың теориялық білімдерін практикамен ұштастыруы олардың есеп шығару қабілетін 30%-ға арттырады. Екінші дәлел ретінде, топтық жұмыс арқылы оқушылар өзара пікір алмасып, күрделі есептерді бірлесіп шешуге мүмкіндік алады. Бұл әдіс олардың коммуникативтік дағдыларын дамытып, өзіндік жұмыстағы жауапкершілікті арттырады. Үшінші дәлел ретінде, өзіндік жұмысты ұйымдастыру барысында оқушыларға нақты мақсаттар мен міндеттер қою олардың мотивациясын 40%-ға көтереді.

Қорытындылай келе, күрделі есептерді шешу мен өзіндік жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін оқушылардың теориялық білімдерін тереңдету, топтық жұмыс әдістерін қолдану және нақты мақсаттар қою маңызды. Бұл әдістер оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттырып, олардың оқу жетістіктерін жақсартады.


Пайдаланылған әдебиеттер

1. Бабанский Ю.К. Оптимизация процесса обучения. — М.: Просвещение, 1982.

2. Қазақ ұлттық энциклопедиясы. — Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 1998.

3. Нұрғалиева Г.Қ. Математикадан есептер шығару әдістемесі. — Алматы: Рауан, 2000.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі