Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
|
||
Күні: |
04.03.2020ж |
||
Cыныбы: |
10 сынып |
||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Курманбаева А.А. |
||
Қатысқандар саны: |
|
||
Қатыспағандар саны: |
|
||
Сабақ тақырыбы: |
Күрделі функцияның туындысы |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
Оқушылар: осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастырады. |
||
Сабақ мақсаттары: |
10.3.1.14 күрделі функцияның туындысын табуды біледі және қолдана алады |
||
Жетістік критерийлері |
Оқушылар осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастыруы тиіс. |
||
Бағалау критерийлері: |
|
||
Тілдік мақсат: |
Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: туынды, күрделі функцияның туындысы, дифференциал. |
||
Құндылыққа баулу: |
Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты- бәсекеге қабілетті, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы. |
||
Пәнаралық байланыс: |
Геометрия, тұрмыста қолдана алу |
||
АКТ қолдану дағдылары: |
Интерактивті тақта, интернет ресурстары (bilim land сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, формулалар. |
||
Бастапқы білім: |
Туынды |
||
Сабақ барысы: |
|||
Сабақтың жоспарлау кезеңдері: |
Сабақтағы жоспарлы іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Атауы |
|||
Ұйымдастыру 2 мин |
- сәлемдесу; - келмеген оқушыларды анықтау; - оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау; -оқушылардың назарын сабаққа аудару; -бағалау парақшасын тарату; - жағымды психологиялық ахуал туғызу. |
Қағаз қиындылары |
|
Үй тапсырмасын тексеру 1 мин 4 мин |
Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алмастырып, үй жұмысының жауабын тексереді. Нәтижесі: Өзара тексеру жүреді. Дескриптор: Білім алушы
Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту. Нәтижесі: Алған білімдерін жүйелейді. Дескриптор: Білім алушы
|
Слайд Дәптер |
|
2 мин Танысу 3 мин |
«Жылдам сұрақ» әдісі Күрделі функция дегеніміз не? Мақсаты: Көпір тапсырмасын бекіту. Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады. Дескриптор: Білім алушы
Анықтама: У= f (u) функциясы берілсін. Анықталу облысы uЄ U, ал функция мәндерінің жиыны У болсын. Айнымалы u өз кезегінде айнымалы х- ке тәуелді функция болса, яғни u=g(х),хЄ Х, онда у=f( g( x)) функциясы х- аргументі бойынша Х жиынында анықталған күрделі функция болады.
Мақсаты: Теориялық білімдерін қайталау арқылы диалогқа түседі. Нәтижесі: Математикалық тілде дұрыс сөйлеу дағдысы қалыптасады. Дескриптор: Білім алушы
|
Білім ленд, 2 бет, Видео Білім ленд, 3 бет, Видео |
|
Сәйкестендіру 6 мин Топтық жұмыс |
Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады. Нәтижесі: Негізгі ойды түйіндейді. Дескриптор: Білім алушы
Тапсырма: 7; 9;10 жаттығу, 6- бет |
Білім ленд, 4 бет, видео 7; 9;10 жаттығу 6- бет |
|
Салыстыру 6 мин |
Мақсаты: Есепті бірігіп шығарады, бір-біріне үйретеді. Диалогқа түседі. Нәтижесі: Тапсырманы бірігіп орындайды. Дескриптор: Білім алушы
|