Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


    Күні:

    04.03.2020ж

    Cыныбы:

    10 сынып

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Курманбаева А.А.

    Қатысқандар саны:


    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы:

    Күрделі функцияның туындысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

    Оқушылар: осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастырады.


    Сабақ мақсаттары:

    10.3.1.14 күрделі функцияның туындысын табуды біледі және қолдана

    алады

    Жетістік

    критерийлері

    Оқушылар осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

    Бағалау критерийлері:

    • Күрделі функцияның туындысын біледі;

    • Күрделі функцияның туындысының формуласын қолдана алады;

    • Күрделі функцияның туындысын дұрыс тауып, берілген нүктедегі мәнін есептей алады.

    Тілдік мақсат:

    Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: туынды, күрделі функцияның туындысы, дифференциал.

    Құндылыққа баулу:

    Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты- бәсекеге қабілетті, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы.

    Пәнаралық байланыс:

    Геометрия, тұрмыста қолдана алу

    АКТ қолдану дағдылары:

    Интерактивті тақта, интернет ресурстары (bilim land сайттар, видеолар, есептер),

    таратпа материалдар, формулалар.

    Бастапқы білім:

    Туынды

    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарлау кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарлы іс-әрекет

    Ресурстар

    Атауы

    Ұйымдастыру

    2 мин

    - сәлемдесу;

    - келмеген оқушыларды анықтау;

    - оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау;

    -оқушылардың назарын сабаққа аудару;

    -бағалау парақшасын тарату;

    - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    Қағаз қиындылары

    Үй тапсырмасын тексеру

    1 мин






    4 мин

    • «Көршіңді тексер» әдісі

    Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алмастырып, үй жұмысының жауабын тексереді.

    Нәтижесі: Өзара тексеру жүреді.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Күрделі функцияның туындысының формуласын біледі [1];

    • Формуланы дұрыс қолданады [1];

    • Жауабын дұрыс жазады [1].

    • «Метасызба»

    Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

    Нәтижесі: Алған білімдерін жүйелейді.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

    • Байланысты табады [1];

    • Ортаны біледі [1];

    • Құбылысты нақты сипаттай алады [1];

    • Көріністі анықтайды [1];

    • Үдерісті толық аша біледі [1];

    • Нәтижені анықтап, қорытынды жасайды [1].

    Слайд

    Дәптер





    2 мин











    Танысу

    3 мин




    • «Қайталау- оқу айнасы»

    «Жылдам сұрақ» әдісі

    Күрделі функция дегеніміз не?

    Мақсаты: Көпір тапсырмасын бекіту.

    Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Күрделі функцияны біледі [1];

    • Күрделі функцияның формуласын жаза алады [1].

    Анықтама:  У= f (u) функциясы  берілсін.  Анықталу  облысы  uЄ U, ал функция мәндерінің жиыны У болсын.  Айнымалы   u өз  кезегінде  айнымалы  х- ке  тәуелді  функция болса, яғни u=g(х),хЄ Х,

    онда у=f( g( x))  функциясы   х- аргументі  бойынша  Х жиынында  анықталған  күрделі  функция  болады.

    • «Спираль» әдісі арқылы метасызбаның екі негізін, арасындағы байланысты және ортасын толтырады.

    Мақсаты: Теориялық білімдерін қайталау арқылы диалогқа түседі.

    Нәтижесі: Математикалық тілде дұрыс сөйлеу дағдысы қалыптасады.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

    • Байланысты табады [1];

    • Ортаны біледі [1];

    Білім ленд, 2 бет,

    Видео












    Білім ленд, 3 бет,

    Видео





    Сәйкестендіру

    6 мин


    Топтық жұмыс




    • «Серіктесті оқыту» әдісі.

    Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады.

    Нәтижесі: Негізгі ойды түйіндейді.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Күрделі функцияның туындысын табады [1];

    • Дұрыс жауапты сәйкестендіреді [1];

    • Құбылысты нақты сипаттай алады [1]

    Тапсырма: 7; 9;10 жаттығу, 6- бет



    Білім ленд,

    4 бет, видео

    7; 9;10 жаттығу

    6- бет


    Салыстыру

    6 мин


    • «Графикалық органайзер» әдісі

    Мақсаты: Есепті бірігіп шығарады, бір-біріне үйретеді. Диалогқа түседі.

    Нәтижесі: Тапсырманы бірігіп орындайды.

    Дескриптор: Білім алушы

    • Сыртқы функцияның туындысын табады [1

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Курманбаева Алия Акынкожаевна
      25 Қырқүйек 2023
      476
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Күрделі функцияның туындысы 10 сынып

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Күрделі функцияның туындысы 10 сынып

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға көмекші құрал
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары


      Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


      Күні:

      04.03.2020ж

      Cыныбы:

      10 сынып

      Мұғалімнің аты-жөні:

      Курманбаева А.А.

      Қатысқандар саны:


      Қатыспағандар саны:


      Сабақ тақырыбы:

      Күрделі функцияның туындысы

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

      Оқушылар: осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастырады.


      Сабақ мақсаттары:

      10.3.1.14 күрделі функцияның туындысын табуды біледі және қолдана

      алады

      Жетістік

      критерийлері

      Оқушылар осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

      Бағалау критерийлері:

      • Күрделі функцияның туындысын біледі;

      • Күрделі функцияның туындысының формуласын қолдана алады;

      • Күрделі функцияның туындысын дұрыс тауып, берілген нүктедегі мәнін есептей алады.

      Тілдік мақсат:

      Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: туынды, күрделі функцияның туындысы, дифференциал.

      Құндылыққа баулу:

      Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты- бәсекеге қабілетті, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы.

      Пәнаралық байланыс:

      Геометрия, тұрмыста қолдана алу

      АКТ қолдану дағдылары:

      Интерактивті тақта, интернет ресурстары (bilim land сайттар, видеолар, есептер),

      таратпа материалдар, формулалар.

      Бастапқы білім:

      Туынды

      Сабақ барысы:

      Сабақтың жоспарлау кезеңдері:

      Сабақтағы жоспарлы іс-әрекет

      Ресурстар

      Атауы

      Ұйымдастыру

      2 мин

      - сәлемдесу;

      - келмеген оқушыларды анықтау;

      - оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау;

      -оқушылардың назарын сабаққа аудару;

      -бағалау парақшасын тарату;

      - жағымды психологиялық ахуал туғызу.

      Қағаз қиындылары

      Үй тапсырмасын тексеру

      1 мин






      4 мин

      • «Көршіңді тексер» әдісі

      Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алмастырып, үй жұмысының жауабын тексереді.

      Нәтижесі: Өзара тексеру жүреді.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Күрделі функцияның туындысының формуласын біледі [1];

      • Формуланы дұрыс қолданады [1];

      • Жауабын дұрыс жазады [1].

      • «Метасызба»

      Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

      Нәтижесі: Алған білімдерін жүйелейді.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

      • Байланысты табады [1];

      • Ортаны біледі [1];

      • Құбылысты нақты сипаттай алады [1];

      • Көріністі анықтайды [1];

      • Үдерісті толық аша біледі [1];

      • Нәтижені анықтап, қорытынды жасайды [1].

      Слайд

      Дәптер





      2 мин











      Танысу

      3 мин




      • «Қайталау- оқу айнасы»

      «Жылдам сұрақ» әдісі

      Күрделі функция дегеніміз не?

      Мақсаты: Көпір тапсырмасын бекіту.

      Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Күрделі функцияны біледі [1];

      • Күрделі функцияның формуласын жаза алады [1].

      Анықтама:  У= f (u) функциясы  берілсін.  Анықталу  облысы  uЄ U, ал функция мәндерінің жиыны У болсын.  Айнымалы   u өз  кезегінде  айнымалы  х- ке  тәуелді  функция болса, яғни u=g(х),хЄ Х,

      онда у=f( g( x))  функциясы   х- аргументі  бойынша  Х жиынында  анықталған  күрделі  функция  болады.

      • «Спираль» әдісі арқылы метасызбаның екі негізін, арасындағы байланысты және ортасын толтырады.

      Мақсаты: Теориялық білімдерін қайталау арқылы диалогқа түседі.

      Нәтижесі: Математикалық тілде дұрыс сөйлеу дағдысы қалыптасады.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

      • Байланысты табады [1];

      • Ортаны біледі [1];

      Білім ленд, 2 бет,

      Видео












      Білім ленд, 3 бет,

      Видео





      Сәйкестендіру

      6 мин


      Топтық жұмыс




      • «Серіктесті оқыту» әдісі.

      Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады.

      Нәтижесі: Негізгі ойды түйіндейді.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Күрделі функцияның туындысын табады [1];

      • Дұрыс жауапты сәйкестендіреді [1];

      • Құбылысты нақты сипаттай алады [1]

      Тапсырма: 7; 9;10 жаттығу, 6- бет



      Білім ленд,

      4 бет, видео

      7; 9;10 жаттығу

      6- бет


      Салыстыру

      6 мин


      • «Графикалық органайзер» әдісі

      Мақсаты: Есепті бірігіп шығарады, бір-біріне үйретеді. Диалогқа түседі.

      Нәтижесі: Тапсырманы бірігіп орындайды.

      Дескриптор: Білім алушы

      • Сыртқы функцияның туындысын табады [1

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Ашық сабақ 10 сынып
        25.00.2023
        476
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Курманбаева Алия Акынкожаевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации