Материалдар / Күрделі функцияның туындысы 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Күрделі функцияның туындысы 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар жас мамандарға көмекші құрал
Авторы:
25 Қырқүйек 2023
197
10 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Күні:

04.03.2020ж

Cыныбы:

10 сынып

Мұғалімнің аты-жөні:

Курманбаева А.А.

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:

Күрделі функцияның туындысы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

Оқушылар: осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастырады.


Сабақ мақсаттары:

10.3.1.14 күрделі функцияның туындысын табуды біледі және қолдана

алады

Жетістік

критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша танысу, сәйкестендіру, салыстыру, зерттеу, жалпылау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.

Бағалау критерийлері:

  • Күрделі функцияның туындысын біледі;

  • Күрделі функцияның туындысының формуласын қолдана алады;

  • Күрделі функцияның туындысын дұрыс тауып, берілген нүктедегі мәнін есептей алады.

Тілдік мақсат:

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді меңгереді. Мысалы: туынды, күрделі функцияның туындысы, дифференциал.

Құндылыққа баулу:

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты- бәсекеге қабілетті, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы.

Пәнаралық байланыс:

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары:

Интерактивті тақта, интернет ресурстары (bilim land сайттар, видеолар, есептер),

таратпа материалдар, формулалар.

Бастапқы білім:

Туынды

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарлау кезеңдері:

Сабақтағы жоспарлы іс-әрекет

Ресурстар

Атауы

Ұйымдастыру

2 мин

- сәлемдесу;

- келмеген оқушыларды анықтау;

- оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау;

-оқушылардың назарын сабаққа аудару;

-бағалау парақшасын тарату;

- жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Қағаз қиындылары

Үй тапсырмасын тексеру

1 мин






4 мин

  • «Көршіңді тексер» әдісі

Мақсаты: Оқушылар бір-бірінің дәптерлерін алмастырып, үй жұмысының жауабын тексереді.

Нәтижесі: Өзара тексеру жүреді.

Дескриптор: Білім алушы

  • Күрделі функцияның туындысының формуласын біледі [1];

  • Формуланы дұрыс қолданады [1];

  • Жауабын дұрыс жазады [1].

  • «Метасызба»

Мақсаты: Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.

Нәтижесі: Алған білімдерін жүйелейді.

Дескриптор: Білім алушы

  • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

  • Байланысты табады [1];

  • Ортаны біледі [1];

  • Құбылысты нақты сипаттай алады [1];

  • Көріністі анықтайды [1];

  • Үдерісті толық аша біледі [1];

  • Нәтижені анықтап, қорытынды жасайды [1].

Слайд

Дәптер





2 мин











Танысу

3 мин




  • «Қайталау- оқу айнасы»

«Жылдам сұрақ» әдісі

Күрделі функция дегеніміз не?

Мақсаты: Көпір тапсырмасын бекіту.

Нәтижесі: Алған білімдерін қайта жаңғыртады.

Дескриптор: Білім алушы

  • Күрделі функцияны біледі [1];

  • Күрделі функцияның формуласын жаза алады [1].

Анықтама:  У= f (u) функциясы  берілсін.  Анықталу  облысы  uЄ U, ал функция мәндерінің жиыны У болсын.  Айнымалы   u өз  кезегінде  айнымалы  х- ке  тәуелді  функция болса, яғни u=g(х),хЄ Х,

онда у=f( g( x))  функциясы   х- аргументі  бойынша  Х жиынында  анықталған  күрделі  функция  болады.

  • «Спираль» әдісі арқылы метасызбаның екі негізін, арасындағы байланысты және ортасын толтырады.

Мақсаты: Теориялық білімдерін қайталау арқылы диалогқа түседі.

Нәтижесі: Математикалық тілде дұрыс сөйлеу дағдысы қалыптасады.

Дескриптор: Білім алушы

  • Екі негізді дұрыс анықтайды [1];

  • Байланысты табады [1];

  • Ортаны біледі [1];

Білім ленд, 2 бет,

Видео












Білім ленд, 3 бет,

Видео





Сәйкестендіру

6 мин


Топтық жұмыс




  • «Серіктесті оқыту» әдісі.

Мақсаты: Оқушылар бір-бірімен пікір алмасады.

Нәтижесі: Негізгі ойды түйіндейді.

Дескриптор: Білім алушы

  • Күрделі функцияның туындысын табады [1];

  • Дұрыс жауапты сәйкестендіреді [1];

  • Құбылысты нақты сипаттай алады [1]

Тапсырма: 7; 9;10 жаттығу, 6- бет



Білім ленд,

4 бет, видео

7; 9;10 жаттығу

6- бет


Салыстыру

6 мин


  • «Графикалық органайзер» әдісі

Мақсаты: Есепті бірігіп шығарады, бір-біріне үйретеді. Диалогқа түседі.

Нәтижесі: Тапсырманы бірігіп орындайды.

Дескриптор: Білім алушы

  • Сыртқы функцияның туындысын табады [1

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!