Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Алгоритм ұғымдарын біледі Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритм қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Жалған → Лож →False Ақиқат → Истина → True Емес → Не → Not Және → И → And Немесе → Или → Or |
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика. |
|
Алдыңғы білім |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Мұғаліммен амандасады. Сабаққа дайындалады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта |
|
|
5 мин.
|
Ұжымдық жұмыс Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта |
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы мысал есепті Программалау тілінде көрсетеді.
|
Дәптермен жұмыс Мұғалімнің түсіндірген мысалдарын дәптерге түртіп алады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта Кітап Дәптер |
|
|
. Сабақтың ортасы
31 мин.
|
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Оқулықтағы 168-169 беттегі мысал есептерді Python программасында орындау.
Дескриптор:
4 балл |
Компьютер |
|||
|
(ЖЖ) 2-тапсырма. Программалау тілінде күрделі шарттарды жазуда қолданылатын логикалық амалдарды өзара салыстырыңдар.
Дескриптор:
4 балл |
|||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты бекіту Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Сабақты қорытындылау. Рефлексия. Classroom screen |
|
|||
|
|
Үй тапсырмасы 169 бет 4 тапсырма |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күрделі шарттарды программалау
Күрделі шарттарды программалау
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Күрделі шарттарды программалау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Алгоритм ұғымдарын біледі Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде тармақталған алгоритм қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Жалған → Лож →False Ақиқат → Истина → True Емес → Не → Not Және → И → And Немесе → Или → Or |
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика. |
|
Алдыңғы білім |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы
2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Мұғаліммен амандасады. Сабаққа дайындалады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта |
|
|
5 мин.
|
Ұжымдық жұмыс Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта |
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы мысал есепті Программалау тілінде көрсетеді.
|
Дәптермен жұмыс Мұғалімнің түсіндірген мысалдарын дәптерге түртіп алады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта Кітап Дәптер |
|
|
. Сабақтың ортасы
31 мин.
|
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Оқулықтағы 168-169 беттегі мысал есептерді Python программасында орындау.
Дескриптор:
4 балл |
Компьютер |
|||
|
(ЖЖ) 2-тапсырма. Программалау тілінде күрделі шарттарды жазуда қолданылатын логикалық амалдарды өзара салыстырыңдар.
Дескриптор:
4 балл |
|||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты бекіту Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Сабақты қорытындылау. Рефлексия. Classroom screen |
|
|||
|
|
Үй тапсырмасы 169 бет 4 тапсырма |
||||
шағым қалдыра аласыз



















