Қызылорда облысының білім басқармасының
Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «№277 мектеп-лицейі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітілді»
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары _____________ Н.Жанузакулы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
1-2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу. 2. «Шапалақ» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Мұғаліммен амандасады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин Жеке жұмыс 5 мин Топтық жұмыс. 10 мин
Жеке жұмыс 15 мин
|
Үй жұмысын тексеру. «TRUE, FALSE» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. |
Оқушылар есептің дұрыс жауабын, яғни True, False карточкаларын көтереді. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 2 балл беріледі |
|
|
«Мәнін тап» әдісі Программа үзіндісі орындалғаннан кейін a айнымалысының мәнін анықтаңдар
|
Дескриптор:
|
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Әр тапсырмаға 1 балл. |
Үлестірме қағаздар |
|
|
«Шатасқан логикалық тізбектер» әдісі І топ. Қымыздың сапасын бағалау Шарт: Қымыздың сапасы оның қышқылдығы (pH деңгейі) арқылы анықталады. •Егер pH 3.0-4.0 аралығында болса, қымыз керемет. •Егер pH 4.1-4.5 аралығында болса, қымыз жақсы. •Егер pH 4.6-5.0 аралығында болса, қымыз орташа. •Егер pH 5.1-ден жоғары болса, қымыз сапасыз. Тапсырма: Пернетақтадан қымыздың pH деңгейін енгізіп, оның сапасын анықтайтын бағдарлама жазыңыз. ІІ топ. Тұлпардың жарысқа дайындығы Шарт: Ат жарысына қатысатын тұлпардың жасы мен жылдамдығы маңызды рөл атқарады. •Егер ат 3-5 жас аралығында болып, жылдамдығы 60 км/сағ-тан жоғары болса – жарысқа дайын. •Егер ат 5 жастан үлкен болса және жылдамдығы 50 км/сағ-тан төмен болса – жарысқа жарамсыз. •Басқа жағдайларда аттың дайындығын қосымша тексеру керек. Тапсырма: аттың жасын және жылдамдығын сұрап, оның жарысқа дайындығын анықтайтын бағдарлама жазыңыз. ІІІ топ. Ұшақ дүйсенбі және бейсенбі күндері ұшады. Аптаның күн нөмірін енгізіп, сол күні ұшақтың ұшатынын анықтаңыз. (Екі шарттың біреуі орындалғанын тексеру керек) |
Оқушылар есептерді топта талдап, тақтаға шығып түсіндіреді. Шешімі:
ph = float(input("Қымыздың pH деңгейін енгізіңіз: ")) if ph >=3.0 and ph<=4.0: print("Қымыздың сапасы: Керемет!") elif ph >=4.1 and ph<=4.5: print("Қымыздың сапасы: Жақсы.") elif ph >=4.6 and ph<=5.0: print("Қымыздың сапасы: Орташа.") elif ph > 5.0: print("Қымыз сапасыз.") else: print("pH деңгейі дұрыс емес!") Шешімі: jas = int(input("Тұлпардың жасын енгізіңіз: ")) zhyldamdyk = float(input("Тұлпардың жылдамдығын (км/сағ) енгізіңіз: ")) if 3 <= jas <= 5 and zhyldamdyk > 60: print("Бұл тұлпар жарысқа дайын!") elif jas > 5 and zhyldamdyk < 50: print("Бұл тұлпар жарысқа жарамсыз.") else: print("Тұлпардың жағдайын қосымша тексеру керек.") Шешімі: d=int(input()) if d == 1 or d == 4 : print(«Ұшады") else: print(«Ұшпайды") |
Топтар бірін-бірі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 2 балл беріледі. Дескриптор: -Енгізу және шығару операторларын дұрыс орналастырады; -Күрделі шартты операторлардың құрылымын дұрыс анықтай алады; |
Үлестірме қағаздар, маркерлер.
|
|
|
Практикалық жұмыс. Киіз үйдің қанат саны Шарт: Киіз үйдің көлемі оның қанат санына байланысты. Әдетте: • 2-4 қанатты киіз үй – шағын • 5-8 қанатты киіз үй – орташа • 9 және одан көп қанатты киіз үй – үлкен болып есептеледі. Тапсырма: Пайдаланушыдан қанат санын сұрап, киіз үйдің қандай екенін анықтайтын бағдарлама жазыңыз. |
Дескриптор: -Кіріс ақпараттарын дұрыс енгізеді; - Күрделі шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алады; -Нәтижесінде барлық шарттар дұрыс орындалады.
qanat = int(input("Киіз үйдің қанат санын енгізіңіз: ")) if qanat < 2: print("Бұл толыққанды киіз үй емес.") elif qanat >= 2 and qanat <=4: print("Бұл шағын киіз үй.") elif qanat >= 5 and qanat <= 8: print("Бұл орташа көлемді киіз үй.") else: print("Бұл үлкен киіз үй.") |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 3 балл беріледі.
|
Тапсырмалар парағы |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия
Үй тапсырмасы Оқулықтан 169-бет. 1-ші тапсырма. |
Кері байланыс жүргізу. Оқушылар өздерінің осы сабақта алған білімдерін бағалайды. Дәптерге үй тапсырмасын жазып алады. |
Бағалау парақтарына қорытынды балл қойылады. Оқушыларды ауызша бағалау |
Сабақтың соңындағы білім шкаласы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күрделі шарттарды программалау. Практикалық жұмыс
Күрделі шарттарды программалау. Практикалық жұмыс
Қызылорда облысының білім басқармасының
Қармақшы ауданы бойынша білім бөлімінің «№277 мектеп-лицейі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітілді»
Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары _____________ Н.Жанузакулы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
1-2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу. 2. «Шапалақ» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. |
Мұғаліммен амандасады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин Жеке жұмыс 5 мин Топтық жұмыс. 10 мин
Жеке жұмыс 15 мин
|
Үй жұмысын тексеру. «TRUE, FALSE» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. |
Оқушылар есептің дұрыс жауабын, яғни True, False карточкаларын көтереді. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 2 балл беріледі |
|
|
«Мәнін тап» әдісі Программа үзіндісі орындалғаннан кейін a айнымалысының мәнін анықтаңдар
|
Дескриптор:
|
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Әр тапсырмаға 1 балл. |
Үлестірме қағаздар |
|
|
«Шатасқан логикалық тізбектер» әдісі І топ. Қымыздың сапасын бағалау Шарт: Қымыздың сапасы оның қышқылдығы (pH деңгейі) арқылы анықталады. •Егер pH 3.0-4.0 аралығында болса, қымыз керемет. •Егер pH 4.1-4.5 аралығында болса, қымыз жақсы. •Егер pH 4.6-5.0 аралығында болса, қымыз орташа. •Егер pH 5.1-ден жоғары болса, қымыз сапасыз. Тапсырма: Пернетақтадан қымыздың pH деңгейін енгізіп, оның сапасын анықтайтын бағдарлама жазыңыз. ІІ топ. Тұлпардың жарысқа дайындығы Шарт: Ат жарысына қатысатын тұлпардың жасы мен жылдамдығы маңызды рөл атқарады. •Егер ат 3-5 жас аралығында болып, жылдамдығы 60 км/сағ-тан жоғары болса – жарысқа дайын. •Егер ат 5 жастан үлкен болса және жылдамдығы 50 км/сағ-тан төмен болса – жарысқа жарамсыз. •Басқа жағдайларда аттың дайындығын қосымша тексеру керек. Тапсырма: аттың жасын және жылдамдығын сұрап, оның жарысқа дайындығын анықтайтын бағдарлама жазыңыз. ІІІ топ. Ұшақ дүйсенбі және бейсенбі күндері ұшады. Аптаның күн нөмірін енгізіп, сол күні ұшақтың ұшатынын анықтаңыз. (Екі шарттың біреуі орындалғанын тексеру керек) |
Оқушылар есептерді топта талдап, тақтаға шығып түсіндіреді. Шешімі:
ph = float(input("Қымыздың pH деңгейін енгізіңіз: ")) if ph >=3.0 and ph<=4.0: print("Қымыздың сапасы: Керемет!") elif ph >=4.1 and ph<=4.5: print("Қымыздың сапасы: Жақсы.") elif ph >=4.6 and ph<=5.0: print("Қымыздың сапасы: Орташа.") elif ph > 5.0: print("Қымыз сапасыз.") else: print("pH деңгейі дұрыс емес!") Шешімі: jas = int(input("Тұлпардың жасын енгізіңіз: ")) zhyldamdyk = float(input("Тұлпардың жылдамдығын (км/сағ) енгізіңіз: ")) if 3 <= jas <= 5 and zhyldamdyk > 60: print("Бұл тұлпар жарысқа дайын!") elif jas > 5 and zhyldamdyk < 50: print("Бұл тұлпар жарысқа жарамсыз.") else: print("Тұлпардың жағдайын қосымша тексеру керек.") Шешімі: d=int(input()) if d == 1 or d == 4 : print(«Ұшады") else: print(«Ұшпайды") |
Топтар бірін-бірі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 2 балл беріледі. Дескриптор: -Енгізу және шығару операторларын дұрыс орналастырады; -Күрделі шартты операторлардың құрылымын дұрыс анықтай алады; |
Үлестірме қағаздар, маркерлер.
|
|
|
Практикалық жұмыс. Киіз үйдің қанат саны Шарт: Киіз үйдің көлемі оның қанат санына байланысты. Әдетте: • 2-4 қанатты киіз үй – шағын • 5-8 қанатты киіз үй – орташа • 9 және одан көп қанатты киіз үй – үлкен болып есептеледі. Тапсырма: Пайдаланушыдан қанат санын сұрап, киіз үйдің қандай екенін анықтайтын бағдарлама жазыңыз. |
Дескриптор: -Кіріс ақпараттарын дұрыс енгізеді; - Күрделі шартты операторлардың құрылымын дұрыс жаза алады; -Нәтижесінде барлық шарттар дұрыс орындалады.
qanat = int(input("Киіз үйдің қанат санын енгізіңіз: ")) if qanat < 2: print("Бұл толыққанды киіз үй емес.") elif qanat >= 2 and qanat <=4: print("Бұл шағын киіз үй.") elif qanat >= 5 and qanat <= 8: print("Бұл орташа көлемді киіз үй.") else: print("Бұл үлкен киіз үй.") |
Оқушылар бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындағаны үшін 3 балл беріледі.
|
Тапсырмалар парағы |
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия
Үй тапсырмасы Оқулықтан 169-бет. 1-ші тапсырма. |
Кері байланыс жүргізу. Оқушылар өздерінің осы сабақта алған білімдерін бағалайды. Дәптерге үй тапсырмасын жазып алады. |
Бағалау парақтарына қорытынды балл қойылады. Оқушыларды ауызша бағалау |
Сабақтың соңындағы білім шкаласы |
шағым қалдыра аласыз


















