Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлімі:

    4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:

    Туткабаева С.

    Күні:

    20.02.2024 ж.

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Күрделі шарттарды программалау

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды

    қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

    Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

    Күнделікті өмірден қарапайым және

    құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

    Бағалау критерийлері

    • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

    • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға

    мысалдар келтіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

    • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт түрінде қалай сипаттаған болар едің?

    • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай мысалдар келтіре аласың?.

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, математика.

    Алдыңғы білім

    Тармақталу алгоритмдерін программалау

    Сабақтың барысы:


    Сабақ

    кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурста р

    Сабақт ың басы


    2 мин.

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

    4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

    Топтастыру «The Hаt» программасы арқылы

    І топ, ІІ топ, ІІІ топ деген атаумен үш топқа бірігеді.







    5 мин.

    Ұжымдық жұмыс

    «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы

    интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

    • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

    • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт

    түрінде қалай

    Бағалау: Оқушылар бір-бірін

    «Басбарма қ» әдісі арқылы бағалайды.



    сипаттаған болар едің?

    • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай

    мысалдар келтіре аласың?



    Сабақт ың ортасы




    31 мин.

    Практикалық тапсырмалар

    Топтық жұмыс

    1-тапсырма. Программалардың кодында жіберілген қателерді анықтаңдар.

    1. код – І топ a=int (input()) b=input ()

    if a > 0

    if a-b > 0 a:=a-b

    else:

    a=a+b+c

    else:

    a=a**2 print (a)

    1. код – ІІ топ a=input (int()) b=int (input ()) c== (input()) if a ‰ 2=0:

    if b‰2 ==1

    k:=b//c

    else: k=a//c else:

    k=(a+b)‰c print (‘k’)

    Дескриптор:

    • Программа кодында жіберілген қателерді табуда қиындық туындайды.

    • Программа кодында жіберілген қателерді жартылай табады.

    • Программа кодында жіберілген қателерді дұрыс табады.

    Бағалау: Топ мүшелері бір-бірін

    «Басбарм ақ» әдісі арқылы бағалайды

    .

    7-сынып оқулығы

    .


    Компью тер.


    3-код – ІІІ топ




    =int (input ( )




    =int (input )




    = (input())




    ax:=a




    if max < b




    max= =b




    if max < c




    max= =c




    print (‘max’)




    Shape1 (Ж) 2-тапсырма

    Тағы да сол ауа райы. Қазақстанның солтүстік, шығыс, оңтүстік, батыс және орталық өңірлеріндегі қыс маусымындағы бір күндік ауа райы жайлы деректер берілген (1-сурет). Осы деректерді пайдаланып, еліміздің өңірлерінде тіркелген ең суық және жылы температураның айырмашылығының модулін табатын программа құрастыр.

    Дескриптор:

    *Деректерді пайдаланып, еліміздің өңірлерінде тіркелген ең суық және жылы температураның айырмашылығының модулін табатын программаны құрастыруда қиындық туындайды.

    *Деректерді пайдаланып, еліміздің

    Бағалау: Оқушыла р бір-бірін

    «Басбарм ақ» әдісі арқылы бағалайды

    .

    7-сынып оқулығы

    Компью тер

    Мыса-лы Нәти-же Түсініөкңтіермлеерінде тіркелген ең

    суық және жылы

    -16

    25 |-16 -1т1е|=мп25ератураның айырмашылығының

    -12

    модулін

    табатын

    программаны жартылай

    11 құрастырады.

    5 *Деректерді

    пайдаланып еліміздің

    -8 өңірлерінде тіркелген ең

    суық және жылы температураның айырмашылығының




    (Ж) 3-тапсырма

    Даладағы қуғын. Қасқыр мен түлкі бір сәтте қоянды көріп қалып, оны қуа жөнелді (2- сурет). Қоянның жылдамдығы v, қасқырдың жылдамдығы m, ал түлкінің жылдамдығы k ға тең.

    1. Қоян қасқырға да, түлкіге де жеткізбеуі үшін, орындалуы керек шарттарды тауып, жаз.

    2. 2-суреттегі оқиғаның программасын құрастыр. Тапсырмада қоян екеуіне де жеткізбей кетсе, экранға «0», егер қоянға бірінші қасқыр жетсе, онда «1», ал түлкі бірінші жетсе, «2» жауаптары экранға шықсын. Енгізу деректерінің реті: v-қоянның, m-қасқырдың, k-түлкінің жылдамдығы.

    модулін табатын

    программаны дұрыс құрастырады.

    Дескриптор:

    • Қоян қасқырға да түлкіге де

    жеткізбеу үшін орындалуы керек шарттарды тауып, жазады.

    • 2-суреттегі оқиғаның программасын құрастырады.




    Бағалау: Оқушылар бір-бірін

    «Басбарма қ» әдісі арқылы бағалайды.

    15 12 14 0



    Shape2




    Сабақтың соңы



    7 мин.

    Рефлексия

    Сабақты бекіту

    «Табыс баспалдағы» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушы сабақты қай деңгейде түсінгенін

    бояйды. Таратылған парақтарды толтырып береді. Сол бойынша

    алдағы сабақты жоспарлаймын.

    Бағалау: Оқушылар бір- бірін

    «Басбармақ» әдісі

    арқылы бағалайды. Мақсаты:

    Сабақты

    қорытындылау.


    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлімі:

    4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    4.7. Практикалық жұмыс

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқу мақсаты

    7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды

    қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

    Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және

    құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

    Бағалау критерийлері

    • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

    • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға

    мысалдар келтіреді.

    Тілдік мақсаттар

    Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

    • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

    • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт түрінде қалай сипаттаған болар едің?

    • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай мысалдар келтіре аласың?.

    Құндылықтарға баулу

    “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыстар

    Жаратылыстану, математика.

    Алдыңғы білім

    Тармақталу алгоритмдерін программалау

    Сабақтың барысы:


    Сабақ

    кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурста р

    Сабақт ың басы


    2 мин.

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

    4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

    Топтастыру «The Hаt» программасы арқылы

    І топ, ІІ топ, ІІІ топ деген атаумен үш топқа бірігеді.







    5 мин.

    Ұжымдық жұмыс

    «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы

    интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

    • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану к

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Туткабаева Сауле Сатыбалдыевна
      17 Ақпан 2024
      1122
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Күрделі шарттарды программалау ҚМЖ 7 сынып
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқамерзімді жоспар


      Бөлімі:

      4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

      Педагогтің аты-жөні:

      Туткабаева С.

      Күні:

      20.02.2024 ж.

      Сыныбы:

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      Күрделі шарттарды программалау

      Оқу бағдарламасына

      сәйкес оқу мақсаты

      7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды

      қолдану.

      Сабақтың мақсаты

      Кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

      Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

      Күнделікті өмірден қарапайым және

      құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

      Бағалау критерийлері

      • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

      • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға

      мысалдар келтіреді.

      Тілдік мақсаттар

      Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

      • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

      • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт түрінде қалай сипаттаған болар едің?

      • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай мысалдар келтіре аласың?.

      Құндылықтарға баулу

      “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

      Пәнаралық байланыстар

      Жаратылыстану, математика.

      Алдыңғы білім

      Тармақталу алгоритмдерін программалау

      Сабақтың барысы:


      Сабақ

      кезеңі/ Уақыты

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурста р

      Сабақт ың басы


      2 мин.

      (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

      1. Сәлемдесу.

      2. Оқушыларды түгендеу.

      3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

      4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

      Топтастыру «The Hаt» программасы арқылы

      І топ, ІІ топ, ІІІ топ деген атаумен үш топқа бірігеді.







      5 мин.

      Ұжымдық жұмыс

      «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы

      интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

      • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

      • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт

      түрінде қалай

      Бағалау: Оқушылар бір-бірін

      «Басбарма қ» әдісі арқылы бағалайды.



      сипаттаған болар едің?

      • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай

      мысалдар келтіре аласың?



      Сабақт ың ортасы




      31 мин.

      Практикалық тапсырмалар

      Топтық жұмыс

      1-тапсырма. Программалардың кодында жіберілген қателерді анықтаңдар.

      1. код – І топ a=int (input()) b=input ()

      if a > 0

      if a-b > 0 a:=a-b

      else:

      a=a+b+c

      else:

      a=a**2 print (a)

      1. код – ІІ топ a=input (int()) b=int (input ()) c== (input()) if a ‰ 2=0:

      if b‰2 ==1

      k:=b//c

      else: k=a//c else:

      k=(a+b)‰c print (‘k’)

      Дескриптор:

      • Программа кодында жіберілген қателерді табуда қиындық туындайды.

      • Программа кодында жіберілген қателерді жартылай табады.

      • Программа кодында жіберілген қателерді дұрыс табады.

      Бағалау: Топ мүшелері бір-бірін

      «Басбарм ақ» әдісі арқылы бағалайды

      .

      7-сынып оқулығы

      .


      Компью тер.


      3-код – ІІІ топ




      =int (input ( )




      =int (input )




      = (input())




      ax:=a




      if max < b




      max= =b




      if max < c




      max= =c




      print (‘max’)




      Shape1 (Ж) 2-тапсырма

      Тағы да сол ауа райы. Қазақстанның солтүстік, шығыс, оңтүстік, батыс және орталық өңірлеріндегі қыс маусымындағы бір күндік ауа райы жайлы деректер берілген (1-сурет). Осы деректерді пайдаланып, еліміздің өңірлерінде тіркелген ең суық және жылы температураның айырмашылығының модулін табатын программа құрастыр.

      Дескриптор:

      *Деректерді пайдаланып, еліміздің өңірлерінде тіркелген ең суық және жылы температураның айырмашылығының модулін табатын программаны құрастыруда қиындық туындайды.

      *Деректерді пайдаланып, еліміздің

      Бағалау: Оқушыла р бір-бірін

      «Басбарм ақ» әдісі арқылы бағалайды

      .

      7-сынып оқулығы

      Компью тер

      Мыса-лы Нәти-же Түсініөкңтіермлеерінде тіркелген ең

      суық және жылы

      -16

      25 |-16 -1т1е|=мп25ератураның айырмашылығының

      -12

      модулін

      табатын

      программаны жартылай

      11 құрастырады.

      5 *Деректерді

      пайдаланып еліміздің

      -8 өңірлерінде тіркелген ең

      суық және жылы температураның айырмашылығының




      (Ж) 3-тапсырма

      Даладағы қуғын. Қасқыр мен түлкі бір сәтте қоянды көріп қалып, оны қуа жөнелді (2- сурет). Қоянның жылдамдығы v, қасқырдың жылдамдығы m, ал түлкінің жылдамдығы k ға тең.

      1. Қоян қасқырға да, түлкіге де жеткізбеуі үшін, орындалуы керек шарттарды тауып, жаз.

      2. 2-суреттегі оқиғаның программасын құрастыр. Тапсырмада қоян екеуіне де жеткізбей кетсе, экранға «0», егер қоянға бірінші қасқыр жетсе, онда «1», ал түлкі бірінші жетсе, «2» жауаптары экранға шықсын. Енгізу деректерінің реті: v-қоянның, m-қасқырдың, k-түлкінің жылдамдығы.

      модулін табатын

      программаны дұрыс құрастырады.

      Дескриптор:

      • Қоян қасқырға да түлкіге де

      жеткізбеу үшін орындалуы керек шарттарды тауып, жазады.

      • 2-суреттегі оқиғаның программасын құрастырады.




      Бағалау: Оқушылар бір-бірін

      «Басбарма қ» әдісі арқылы бағалайды.

      15 12 14 0



      Shape2




      Сабақтың соңы



      7 мин.

      Рефлексия

      Сабақты бекіту

      «Табыс баспалдағы» әдісі арқылы жүргізіледі. Оқушы сабақты қай деңгейде түсінгенін

      бояйды. Таратылған парақтарды толтырып береді. Сол бойынша

      алдағы сабақты жоспарлаймын.

      Бағалау: Оқушылар бір- бірін

      «Басбармақ» әдісі

      арқылы бағалайды. Мақсаты:

      Сабақты

      қорытындылау.


      Қысқамерзімді жоспар


      Бөлімі:

      4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

      Педагогтің аты-жөні:


      Күні:


      Сыныбы:

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      4.7. Практикалық жұмыс

      Оқу бағдарламасына

      сәйкес оқу мақсаты

      7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды

      қолдану.

      Сабақтың мақсаты

      Барлық оқушы үшін: кірістірілген шарттардың операторларын біледі.

      Оқушылардың көбі үшін: Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден қарапайым және

      құрамды шарттарға мысалдар келтіреді.

      Бағалау критерийлері

      • Python программалау тілінде кірістірілген шарттарды қалай құрастыруға болатынын біледі.

      • Күнделікті өмірден қарапайым және құрамды шарттарға

      мысалдар келтіреді.

      Тілдік мақсаттар

      Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

      • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану керек?

      • Күнделікті өмірдегі іс­әрекеттеріңнің бірін құрамды шарт түрінде қалай сипаттаған болар едің?

      • Күнделікті өмірімізден көрініс тауып отырған кірістірілген шарттарға қандай мысалдар келтіре аласың?.

      Құндылықтарға баулу

      “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

      Пәнаралық байланыстар

      Жаратылыстану, математика.

      Алдыңғы білім

      Тармақталу алгоритмдерін программалау

      Сабақтың барысы:


      Сабақ

      кезеңі/ Уақыты

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурста р

      Сабақт ың басы


      2 мин.

      (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

      1. Сәлемдесу.

      2. Оқушыларды түгендеу.

      3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

      4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру.

      Топтастыру «The Hаt» программасы арқылы

      І топ, ІІ топ, ІІІ топ деген атаумен үш топқа бірігеді.







      5 мин.

      Ұжымдық жұмыс

      «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы

      интербелсенді тақтадан көрсетіледі.

      • Қарапайым, кірістірілген және құрамды шарт тексеру операторын программа құруда қалай тиімді қолдану к

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
        17.02.2024
        1122
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Туткабаева Сауле Сатыбалдыевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации