Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Күрделі сөздер
Күні:07-желтоқсан
Пән аты:қазақ тілі
3-сынып |
4-сынып |
Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем. Мақсаты мен міндеттері:Оқу және жазу дағдыларын қалыптастасқан, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау. Білімділік: сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; жалаң және жайылма сөйлем туралы түсініктерін қалыптастыру; Дамытушылық: Сөйлемдерді сауатты жаза білу қабілеттерін дамыту; сөйлем мүшелерін ажырата білу қабілеттерін дамыту; Тәрбиелік: Ұқыптылыққа,ұйымшылдыққа тәрбиелеу; Сабақ түрі :аралас сабақ Көрнекіліктер:кесте,суреттер,қималы карточкалар., сызбалар. Әдіс-тәсілдер:жұптық,топтық, өзіндік Сабақ барысы 1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сабаққа дайындықтарын тексеру Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым Үй тапсырмасын тексеру. 2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: Дәптермен жұмыс Каллиографиялық минут: әріп элеметтерін жазу. 103-жаттығу Жай сөйлем Жалаң Жайылма Жалаң сөйлемдер- бастауыш пен баяндауыштан ғана тұрады. Ал жайылма сөйлемдер түрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелерден тұрады. Мысалы: Қар жауды.-жалаң сөйлем ,өйткені тұрлаулы мүшелерден ғана тұрады. Далада жапалақ қар жауды.- жайылма сөйлем, өйткені тұрлаулы мүшеден басқа тұрлаусыз мүшелері бар. 102-жаттығудағы жай сөйлемдерді сызба бойынша талдау.Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы барын түсіндіру 104-жаттығуЖалаң сөйлемді жайылма сөйлемдерге айналдырып жазу. 1.Түйе боталады.2.Сәуле үтіктеді. 3.Күн жылынды.4.Ара қонды. Керекті сөздер:Киім,ақ,бүгін,гүлге. 107-жаттығу. Жай сөйлемдердітүрлеріне қарай сәйкестендір: Жалаң сөйлем:
Жайылма сөйлем
Сергіту сәті: 3.Жаңа білімді бекіту: 106-жаттығу Венн диаграммасын қорғау Жалаң сөйлем Жайылма сөйдем
. Үйге тапсырма: 91бет 105-жаттығу,
|
Тақырыбы:Күрделі сөздер Мақсаты мен міндеттері:Оқу және жазу дағдыларын қалыптастасқан, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау Білімділік: Оқушыларға күрделі сөз туралы түсінік беру, оның сөздерінің бірігуі, қосарлануы, тіркесуі арқылы жасалатынын байқату. Дамытушылық:Сауатты көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу: танымдық қабілетерін, ақыл-ойын дамыту; Тәрбиелік:адамгершілікке, сұлулыққа, ұжымшылдыққа баулу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі: кесте, үлестірмелер Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың назарларын сабаққа аудару, құрал-жабдықтарын түгендеу. Күн жарығын алақанға саламын, Жүрегіме басып ұстай қаламын. Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді, Болып кетер сонда дереу жан-жағым ІІ Үй тапсырмасын тексеру ІІІ Жаңа сабақ Төмендегі сызбаға қарап, күрделі сөздің не екендігін түсіндіреміз Күрделі сөз Мағынасы Құрамы Ереже:Екі сөз бірігіп бір ғана мағынаны білдіреді.Кемінде екі сөзден құралады, бір ғана сұраққа жауап береді Мысалдар балабақша,тасбақа, мая-мая, Екібастұз, кәрі жілік, сары май Күрделі сөздің 4 түрі бар. 1.Біріккен сөз 2. Қос сөз 3.Қысқарған сөз 4.Тіркескен сөз ІҮ Оқулықпен жұмыс: 1-жаттығу. Екі бағандағы сөздерді салыстыру 2-жаттығу. Сызбамен жұмыс арқылы күрделі сөздің жасалу жолымен таныстыру 3-жаттығу. Сөздерді көшіріп жазып, сөйлем құрап жазу Ақсақал, айбалта, тасбақа, итмұрын, жас ұлан, сары май, әке-шеше, көзбе-көз, мая-мая. Ақжарқын Айзаданы көзбе-көз сөйлесуге шақырды. Менің досым Жанасылда тасбақа, тотықұс, балықтың түр-түрі бар. Біздің сынып ертең жас ұлан ұйымының мүшесі болады.
Күрделі сөз Сөз тіркесі -Кемінде екі сөзден құралады; -Ең кемінде толық мағыналы екі сөзден тұрады; -бір ғана сұраққа жауап береді; -Өзара грамматикалық тәсілдер арқылы бірі -екі не одан да көп түбірден жасалған; екіншісіне бағына (сабақтаса) байланысады; -қос сөздер -зат, құбылыс жайында кеңірек, нақтылы түсінік бе-і; -қысқарған сөздер; -1-ші сыңары бағыныңқы, 2-ші сыңары басыңқы сөз деп аталады; г) Күрделі сөздерді қатыстыртып «Қысқы бір күн» тақырыбына шығарма жазу /6/ Ү. Қорытындылау Балалар, бүгін біз не үйрендік? Үлестірмелермен жұмыс Сәйкестендір: Тіркескен сөз Қызыл алма Қысқарған сөз Ағалы-інілі Қос сөз Арман биледғ Біріккен сөз Жеті дәптерсан есім+зат есім Кг, см, АҚШЗат есім+етістік Келіп отырсын есім+зат есім Теміртау 4-жаттығу. Күрделі сөздерді оқып, мағынасын ашу. Біріккен сөз Тіркескен сөз Қос сөз Алатау жапан түз алыс-жақын Көлбақа қара торы қора-қора Нұргүл қызыл қоңыр елу-алпыс ҮІ Үйге тапсырма: 7–жаттығу. ҮІІ Оқушыларды бағалау
|
1.Кең көсілген жерім бар,
Айдын шалқар көлім бар
Адамдары ақпейіл
Қазақ деген елім бар
"Қазақ" асыл тегім бар
Батырым менбегім бар
Біз-Тәуелсіз ,ұлы елміз
Болашақтан сенім бар
Қайырмасы:
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсіз ел бақытты
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсіз жер бақытты
2.Әнұран боп әніміз
Оңнан атып таңымыз
Қазақ болып туылған
Саят атты таңымыз
Алдан шығып бағымыз
Жеке болды таңымыз
Елтаңба мен көк туды
Қастерлейік бәріміз
Қайырмасы:
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсіз ел бақытты
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсізжербақытты
1.Кең көсілген жерім бар,
Айдын шалқар көлім бар
Адамдары ақпейіл
Қазақ деген елім бар
"Қазақ" асыл тегім бар
Батырым менбегім бар
Біз-Тәуелсіз ,ұлы елміз
Болашақтан сенім бар
Қайырмасы:
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсіз ел бақытты
Қазақстан,Қазақстан
Тәуелсіз жер бақытты
2.Әнұран боп әніміз
Оңнан атып таңымыз
Қазақ болып туылған
Саят атты таңымыз
Алдан шығып бағымыз
Жеке болды таңымыз
Елтаңба мен көк туды
Қастерлейік бәріміз
Қайырмасы
Күні:
3-сынып |
4-сынып |
Пән аты: қазақ тілі Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем. Мақсаты мен міндеттері: оқу және жазу дағдыларын қалыптастасқан, жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік жасау. 1.Білімділік: сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру; жалаң және жайылма сөйлем туралы түсініктерін қалыптастыру; 2.Дамытушылық: сөйлемдерді сауатты жаза білу қабілеттерін дамыту; сөйлем мүшелерін ажырата білу қабілеттерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу; Сабақ түрі : жаңа сабақ Көрнекіліктер: кесте;, суреттер, қималы карточкалар., сызбалар. Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік Сабақ барысы 1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сабаққа дайындықтарын тексеру Сөйлем мүшелері Бастауыш Баяндауыш (Кім? Кімдер? Не? Нелер?Кімі?Несі?) (Не істеді? Қайтеді?) Сөйлем мүшелері Тұрлаулы Тұрлаусыз Үй тапсырмасын тексеру. 2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: Дәптермен жұмыс Каллиографиялық минут: әріп элеметтерін жазу. Сөйлемдер Жалаң Жайылма Жалаң сөйлемдер- бастауыш пен баяндауыштан ғана тұрады. Ал жайылма сөйлемдер тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелерден тұрады. Мысалы: Қар жауды.-жалаң сөйлем ,өйткені тұрлаулы мүшелерден ғана тұрады. Далада жапалақ қар жауды.- жайылма сөйлем, өйткені тұрлаулы мүшеден басқа тұрлаусыз мүшелері бар. 79 жаттығу сөздерден сөйлем құра, талда. сыныпқа Динара күн
кірді бұлттанды
Құрған сөйлемдерінді екі үйге орналастыр. 80 жаттығу сөйлемдерді көшіріп жаз. Өнерлі өрге жүзеді. Боран соқты. Жаңбыр сіркіреді. Екі дос мектептен қайтты.- сөйлем түрін анықта. Сергіту сәті: 3.Жаңа білімді бекіту: Өзіндік жұмыс дәптері 18 бет №1,2,3 Өзіндік жұмыс дәптері 19 бет №1,2,3 97 бет ребусты шеш: мақал шығады. 4.Үйге тапсырма: 97 бет 81 жаттығу, 98 бет 86 жаттығу. Күні: Пән аты:әдебиеттік оқу Тақырыбы: Т. Кәкішев «Мәңгі жасар өмір» Мақсаты мен міндеттер: мәтінді, өлеңді оқу арқылы оқушыны көркем шығарманың мазмұнын түсінуге жетелеу, 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық: талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: ізгілікті-елжанды дара тұлға төрбиелеу; патриоттыққа тәрбиелеу. Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: суреттер С. Сейфуллин портреті Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау, сипаттау; Сабақ барысы 1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Сабаққа дайындықтарын тексеру. Үй тапсырмасын тексеру: әңгімелеу 2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: 1937-138 жылдары қазақ зиялылары Кеңес үкіметіне қарсы үгіт-насихат жүргізді деген айыппен қудаланып, репрессияға ұшырады. 105 мың адам қамауға алынып, оның 22 мыңы атылды. Репрессия- мемлекеттің өз азаматтарына қолданатын қатаң жазалау шарасы. 1941-1945 жылдары Ұлы Отан соғысы болды. Соғыстың алғашқы күнінен бастап қазақ халқы да фашизмге қарсы аттанып, соғысты жеңіспен аяқтау үшін барлық күш-жігерлерін жұмсады. Фашизм-дүние жүзіне үстемдік орнату көксейтін басқынышшы топ. Бүгін репрессияға ұшыраған С. Сейфуллинның өлеңі туралы оқиймыз. Оқулық бойынша жұмыс 127-129 бет «Мәңгі жасар өмір», 130бет «Нүркен»
Сергіту сәті 3.Жаңа білімді бекіту: 129 бет сурет бойынша жұмыс: -Суретте қалай атар едіңдер? -«Халық жауы» деген жаламен атылып кеткен кімдерді білесің? -оларды атқан адамдарға көзқарастарыңды білдір -Берілген сурет пен мәтін арасында қандай байланыс бар? -Мәтінді, өлеңді мәнерлеп тұтас оқу -мәтінді іштей тұтас оқу -Мәтіннен соңғы азат жолды қайталап оқы. Өз сөзімен түсіндір. - мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру. 4. Үйге тапсырма: 127-129бет әңг., 130бет жатта.№6 тапсырма. |
|
Мәтінді көшіру диктанты
Қазақстанда шөл далалар көп.Бетпақдала,Мойынқұм,Қарақұм,Қызылқұм секілді шөлді,құмды жерлерде тіршілік ету қиын.
Шөлде жел үңгіген тас қуыстар,үңгірлер бар.Мұнда табиғи қалалар , табиғи сарайлар кездеседі.
Құмды шөлдің тағы бір тамашасы-құмның судыры.Құмның бетінде желдің салған неше түрлі өрнегі бар. (43сөз)
Мәтінді көшіру диктанты
Қазақстанда шөл далалар көп.Бетпақдала,Мойынқұм,Қарақұм,Қызылқұм секілді шөлді,құмды жерлерде тіршілік ету қиын.
Шөлде жел үңгіген тас қуыстар,үңгірлер бар.Мұнда табиғи қалалар , табиғи сарайлар кездеседі.
Құмды шөлдің тағы бір тамашасы-құмның судыры.Құмның бетінде желдің салған неше түрлі өрнегі бар. (43сөз)
Мәтінді көшіру диктанты
Қазақстанда шөл далалар көп.Бетпақдала,Мойынқұм,Қарақұм,Қызылқұм секілді шөлді,құмды жерлерде тіршілік ету қиын.
Шөлде жел үңгіген тас қуыстар,үңгірлер бар.Мұнда табиғи қалалар , табиғи сарайлар кездеседі.
Құмды шөлдің тағы бір тамашасы-құмның судыры.Құмның бетінде желдің салған неше түрлі өрнегі бар. (43сөз)
Мәтінді көшіру диктанты
Көкшетау
Күн ыстық.Көкшетау маңы.Айнадай тұнық сулы күлшүмектің қасы.Күлшүмектің жағасындағы көк ала қамыс,сулы құрақтар айнаның жиегіне салынған әдемі өрнек сияқты.Көктегі шыжыған қызыл күн өткір алтын шұғыласын көктен жерге бүркіп тұрғандай.Айнала- төңірек,жер-дүние,жан-жануар,жердегі өсімдік қазір маужырап,марғау тартып тұрған тәрізді.Ойпақ көк дала құрақты кішкене күлшүмек.Айнала,төңірек ылғи белес.Күншығыс жақтан Көкшетаудың басы көрінеді. (63 сөз)
Мәтінді көшіру диктанты
Көкшетау
Күн ыстық.Көкшетау маңы.Айнадай тұнық сулы күлшүмектің қасы.Күлшүмектің жағасындағы көк ала қамыс,сулы құрақтар айнаның жиегіне салынған әдемі өрнек сияқты.Көктегі шыжыған қызыл күн өткір алтын шұғыласын көктен жерге бүркіп тұрғандай.Айнала- төңірек,жер-дүние,жан-жануар,жердегі өсімдік қазір маужырап,марғау тартып тұрған тәрізді.Ойпақ көк дала құрақты кішкене күлшүмек.Айнала,төңірек ылғи белес.Күншығыс жақтан Көкшетаудың басы көрінеді. (63 сөз)

