Сілтеме
|
Сабақ №
47
|
Күні
24.02.2017
|
Сынып
6
|
Пәні:
Биология
|
Пән
мұғалім
Омарова
Г.А.
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Күрделігүлділер тұқымдасы.
Гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік
формалары.
Жабайы өсетін, мәдени,
дәрілік, маңызды халық шаруашылығының
өсімдіктері.
№26 зертханалық
жұмыс
|
Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
|
Күрделігүлділер тұқымдасын,
гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік формаларын,
жабайы өсетін, мәдени, дәрілік, маңызы халық шаруашылығының
өсімдіктерінің маңызын түсіндіру, меңгерту, өмірмен ұштастыру,
терең және жүйелі білім алуға жағдай
жасау
|
Оқу
нәтижелері
|
Барлық
оқушылар
|
Күрделігүлділер тұқымдысының
өсімдіктерін
ажыратады
|
Оқушылардың басым
бөлігі
|
А
Күрделігүлділер тұқымдасын,
гүлі мен жемісінің құрылысындағы ерекшеліктер, тіршілік
формаларын, ж
жабайы өсетін, мәдени,
дәрілік, маңызы халық шаруашылығының өсімдіктерінің маңызын
түсіндіре алады
|
Кейбір
оқушылар
|
Күрделігүлділер тұқымдысының
өсімдіктерінің маңызын өмірмен байланыстыра
алады
|
Сабақтың түрі,
типі
|
Жинақтау / Ойын
сабағы
|
Дерек
көздері
|
Оқу бағдарламасы,
Жалпы білім беретін мектептің 6 сыныбына арналған оқулық.
Биология Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов,
Ж.Қожантаева, Қ. Қайым, Қ. Жұмағұлова Алматы
«Атамұра» баспасы 2015 ж , §
46 .
|
Көрнекіліктер
|
Интерактивті тақта, электронды
оқулық, үлестірмелі кескін, тірек- сызба кестелері, слайдтар,
флипчарт , бөлме гүлдері, гүлдердің
макеті
|
Алдыңғы
оқу
|
Бұршақ
тұқымдасы
|
Әдіс-
тәсілдер
|
АКТ , ЭКСПО тәжі, Тайм аут
ойыны, Айналмалы бекет( себетке жеміс жинау ойыны), топтық тергеу,
Араның ұясы, Ой қозғау,Ой дамыту , Кері байланыс
(Желкен)
|
Бағалау
|
ЭКСПО тәжі, Бақыт
гүлі
|
Ж О С П А
Р
|
Жоспарланған
уақыт,
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Әдіс-
тәсілдер
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Басталуы-
16мин
2
мин
14
мин
|
Ұйымдастыру
(ОҚУШЫЛАРДЫ ОРТАҒА
ШАҚЫРУ, ӨЛЕҢ ШУМАҚТАРЫН ҚИМЫЛМЕН
ҚАЙТАЛАУ,)
Топқа
бөлу:
1 топ, 2 топ, 3
топ, 4 топ.
АҚ КӨК САРЫ
ҚЫЗЫЛ
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
ТЕКСЕРУ
Гүлімнің
формуласын тап
1.Тайм-аут ойыны
|
Таңертең көбелек
оянды, тартылды,
Қанаттарын
бұлғады, терең тыныс
алды,
Аз ғана айналып,
барлығына күліп қарады,
Қайта гүліне
оралды.
(Көбелек
болып,бір-бір гүлге қонамыз, сол гүл түстері бойынша топқа
бөлінеміз)
Сен қандай түсті
ұнатасың
Ақ – шаттықтың түсі
ақ түсті ұнататындар өте әсершіл қызба , тез
еліктегіш.
Қызыл – белсенділік
пен өмірлік күш қуаттың
белгісі.
Сары – жылу мен
жарықтың түсі. Бұл адамдар көпшіл, достыққа берік, еркіндікке
талпынғыш.
Көк – нәзік жанды
ұяң жандардың түсі.
Төмендегі
өсімдіктердің формуласын тауып жүппен
тексерту
1.Шомыр
2.Итмұрын
3.Бұрша
4.
Баклажан
Берілген сурет пен мәтін сәйкес
келсе-
қол шапалақтау,
сәйкес келмесе - “ ууу» деген дыбыс
шығару
|
ЭКСПО
ТӘЖІ
ГҮЛІМНІҢ ФОРМУЛАСЫН
ТАП
Тайм-аут ойыны
|
Ортасы-14мин
2
мин
10
мин
2
мин
|
2. Айналмалы
бекет
ЖЕМІСТЕРДІ СЕБЕТКЕ
ЖИНАУ ОЙЫНЫ
Май
алынатын
|
көкөністер
|
дәрілік
|
Сәндік,
арамшөп
|
|
|
|
|
III. Жаңа
сабақ
Топқа бөліну Қима
қағаз бойынша
КҮРДЕЛІГҮЛДІЛЕР
ТҰҚЫМДАСЫ
Күрделігүлділер
тұқымдасы тақырыбын өз беттерімен оқытуға арналған «Топтық тергеу»
әдісі
СЕРГІТУ
СӘТІ
ЖАПОНДЫҚ
ЕСІМ
А-ка
|
З-з
|
П-но
|
Ц-ми
|
Б-зу
|
И-ки
|
Р-ши
|
Ч-кэ
|
В-ру
|
К-мэ
|
С-ари
|
Ш-хи
|
Г-жи
|
Л-та
|
Т-чи
|
ЫЬЪ-зук
|
Д-тэ
|
М-рин
|
У-до
|
Э-мэй
|
Е-ку
|
Н-то
|
Ф-лу
|
Ю-фу
|
Ж-су
|
О-мо
|
Х-ри
|
Я-на
|
|
Әр тақырыпқа 2
өсімдік жазу. Әр топ келесі топтардың бекеттеріне барып, сол
бекетте тағы 2 өсімдіктен жазып кету, соңында үй топтарына
оралады.
Қима қағазға
жазылған сөздерді құрастырып
Топтарын
табу
1. дәрілік,гүлі, ақ,
түсті, өсімдік
2.дәрілік, желмен,
тозаңданатын, сары, өсімдік
3.май, алынатын,
себет, гүлшоғырлы, өсімдік
4.сәндік, тұқымы,
қосжарнақты, өсімдік
1- топ.
Баяндап берушілер.
Тақырыпты толық
оқып өсімдік атауларын айту
,
2-топ.
Зерттеушілер. Параграфтағы сандар бойынша
сөйлеу, деректер, уақыт т.б..
3- топ. Сұрақ
құрастырушылар. Тақырыпты оқып, . Тақырыпты
оқып, жоғары деңгейлі сұрақтар
дайындайды. 4- топ.
Дәнекершілер.
Өсімдіктердің
табиғаттағы, адам өміріндегі маңыздылығы қолданылуы, өмірден мысал
келтіреді.
Тақтадағы жапондық
әріптерге қарап әр оқушы өзінің есімін жазып
оқиды
|
Айналмалы
бекет
Себетке ЖЕМІС жинау
ойыны
Мазайка әдісі
бойынша топқа бөліну
«Топтық тергеу»
әдісі
СЕРГІТУ
СӘТІ
ЖАПОНДЫҚ
ЕСІМ
|
Аяқталуы-15мин
2
мин
2
мин
8
мин
2
мин
0.5
мин
0.5
мин
|
БЕКІТУ 1. Ойлан
тап
2.Ой
дамыту
«Гүл-дүние көркі»
десек қателеспейміз. Гүлдердің де біздер сияқты жаны бар. Олар
адамға үлкен пайда келтіреді. Кейбір гүлдер қоршаған ортаға
жағымды. Энергия бөледі. Әр адамның өзінің сүйікті гүлі болады. Гүл
адамды эстетикалық ляззатқа бөледі. Қазақ халқы қызды гүлге
теңеген. Жақсылықта гүл силау-үлкен құрметтің
белгісі.
Гүлдер, гүлдер,
көп гүлдер,
Қызыл гүлдер, көк
гүлдер.
Жайнар кезім
келді деп...
( Т.
Молдағалиев.)
3. Араның ұясы
ойыны
Б
А
КҮНБАҒЫС
в
С
д
Е
К
ағалау:
Әр оқушы өзінің
жинаған күлтежапырағының санына байланысты
бағаланады
Үйге
тапсырма
Рефлексия
Желкен
|
Ермен шөбі екенін
табу
Слайдта көрсетілген
гүлдерді табу
Қыздардың гүлге
байланысты есімдерін
Атау
Бақытгүл
Нарғызгүл
Оза оқыту: Үйге берілген
Жапониядағы Хризантема
мейрамы
Өсімдіктер:
1. күнбағыс 2.
түймедақ;
3. бақбақ, 4.
Бақытгүл
Берілген
өсімдіктердің:
А.Гүлшоғыры; В.өсу
формасы; С.жапырағы; Д.жемісі; Е.өсу узақтығы;
К.пайдалануы
Туралы
жазу
Үйге
тапсырма §46 Күнбағыс майының маңызы;
Бақытгүлінің
іріктемелері
|
Ой
қозғау
Ой
дамыту
Оза
оқыту
Араның ұясы
ойыны
Бағалау
ЭКСПО
Үйге
тапсырма
Кері
байланыс
|