Материалдар / Күріш туралы сыр 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Күріш туралы сыр 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күріш туралы сыр атақты күрішші Ыбырай Жақаев атамызға арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2820
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: әдебиеттік оқу

Мектеп: Қарасу ЖОББМ

Күні: 15.11.2017

Мұғалімнің есімі: С. Мухамбеткалиева

Сынып: 4

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Б. Исаев Күріш туралы сыр

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар : Әңгімені оқып, мазмұнын түсінеді.



Оқушылардың басым бөлігі: Әңгімені түсініп, ондағы негізгі ойды тауып, әңгіме мазмұнын бейнелеп,құстарға мінездеме бере алады.

Кейбір оқушылар:. Әңгімені түсініп, бес жолды өлең құрастырып, өмірмен байланыстырып, сатылай кешенді талдай алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Жаңа сабақты меңгереді, әңгімедегі негізгі ойды табады

Негізгі сөздер мен тіркестер: «Ыбырай Жақаев», «күріш», «Сыр» елі

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Әңгімедегі жағдайға қалай қарайсың? Ыбырай Жақаев кім? Мақсұт әкесінен қандай әңгіме естіді?

Талқылауға арналған тармақтар: Тақырыпты түсінеді, әңгімедегі негізгі ойды тауып, өз пікірін білдіре алады.

Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықпен жұмыс, тапсырмалар

Алдыңғы оқу

Қайталау: Күріш туралы ақпараттарын еске түсіру

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған

жаттығулар, ескертпелер

Ресурстар


Басталуы 6 мин

Ұйымдастыру1 мин


Tопқа бөліну- 2мин

Өткен сабақты пысықтап алайық

-3мин

Психологиялық дайындық

Қуан шаттан, қуан шаттан

қуанатын күн бүгін

қайырлы күн, қайырлы таң!

күліп шықты күн бүгін

Қима қағаздарды таратату.

«Ыстық микрафон » әдісі арқылы үй жұмысы тексеріледі.





қима қағаздар

Ортасы 34 мин

Жаңа сабақ

Ой қозғау:2 мин

(топтарға тапсырма)-

2мин






/Жаңа сабақпен танысу 5 мин

Оқулық бойынша жұмыс

20 мин











АКТ пайдалану











IV. Жаңа материалды меңгерту бөлімі

Жұмбақтың мағынасын ашу

Аласа терек,

Алпыс бұтақ.

Бұтақ сайын ұя,

Ұя сайын жұмыртқа.

Ол не? (Күріш)

Ортақ түйін шығару, ойларын ортаға салу

Табыс критерийлерін құру

1.Әңгімені оқып, мазмұнын түсіне аламын

2.Әңгімені түсініп, мазмұны бойынша сурет сала аламын

3. Әңгімені талдап, еңбек туралы бес жолды өлең құрастыра аламын

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар әңгімені өз беттерінше түсініп оқиды, түсініксіз сөздерді белгілеп отырады

«Тізбектеп оқу» әдісі

Жоғарғы, төменгі деңгейлі сұрақтар

-Әңгіме не туралы?

- Әңгімедегі Ыбырай кім? Ол не істеді? Мақсұт не естіді?

-Әңгімеден қандай ой түйдің?

«Менің ойымша.... , өйткені» әдісімен талдау

-Ыбырай елі үшін не істеді? Неліктен?

-Мақсұт қандай бала?

-Мақсұттың арманының орындалуына не себепкер болды?

АББҚ бар балаларға көмек

Дарынды балаларға арналған тапсырма

Әңгімеге жоспар құр

Дәптермен жұмыс

Ақ күріштің атасы туралы ақпаратты жаз.

Топтық жұмыс

1.Бес жолды өлең

2. Сатылай кешенді талдау

3. Әңгіме мазмұнына сурет салу

4. Шығармалар кестесін толтыр.


Үнтаспа











Оқулық, дәптер









Аяқталуы 5 мин

Бекіту 2 мин

Кері байланыс:

Үй жұмысын беру

1мин

Бағалау 2мин

Топтардың тапсырмасын тексеру Бір -бірін бағалау

-Не үйрендің? –Не қиын болды?

Жарайсыңдар.

Үйге: Мәтінді оқып мазмұнын айтып келу

«Блоб ағашы» арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайды

Критерий арқылы мұғалімнің қорытынды бағалауы





Стикер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!