Сабақ: әдебиеттік оқу | Мектеп: Қарасу ЖОББМ |
Күні: 15.11.2017 | Мұғалімнің есімі: С. Мухамбеткалиева |
Сынып: 4 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Б. Исаев Күріш туралы сыр |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар : Әңгімені оқып, мазмұнын түсінеді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: Әңгімені түсініп, ондағы негізгі ойды тауып, әңгіме мазмұнын бейнелеп,құстарға мінездеме бере алады. |
| Кейбір оқушылар:. Әңгімені түсініп, бес жолды өлең құрастырып, өмірмен байланыстырып, сатылай кешенді талдай алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар: Жаңа сабақты меңгереді, әңгімедегі негізгі ойды табады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: «Ыбырай Жақаев», «күріш», «Сыр» елі |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Әңгімедегі жағдайға қалай қарайсың? Ыбырай Жақаев кім? Мақсұт әкесінен қандай әңгіме естіді? |
| Талқылауға арналған тармақтар: Тақырыпты түсінеді, әңгімедегі негізгі ойды тауып, өз пікірін білдіре алады. |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: оқулықпен жұмыс, тапсырмалар |
Алдыңғы оқу | Қайталау: Күріш туралы ақпараттарын еске түсіру |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар, ескертпелер | Ресурстар
|
Басталуы 6 минҰйымдастыру1 мин
Tопқа бөліну- 2минӨткен сабақты пысықтап алайық-3мин | Психологиялық дайындықҚуан шаттан, қуан шаттанқуанатын күн бүгінқайырлы күн, қайырлы таң!күліп шықты күн бүгінҚима қағаздарды таратату. «Ыстық микрафон » әдісі арқылы үй жұмысы тексеріледі. |
қима қағаздар |
Ортасы 34 минЖаңа сабақОй қозғау:2 мин(топтарға тапсырма)-2мин
/Жаңа сабақпен танысу 5 минОқулық бойынша жұмыс 20 мин
АКТ пайдалану
| IV. Жаңа материалды меңгерту бөліміЖұмбақтың мағынасын ашуАласа терек,Алпыс бұтақ.Бұтақ сайын ұя,Ұя сайын жұмыртқа. Ол не? (Күріш)Ортақ түйін шығару, ойларын ортаға салуТабыс критерийлерін құру1.Әңгімені оқып, мазмұнын түсіне аламын2.Әңгімені түсініп, мазмұны бойынша сурет сала аламын 3. Әңгімені талдап, еңбек туралы бес жолды өлең құрастыра аламын Оқулықпен жұмысОқушылар әңгімені өз беттерінше түсініп оқиды, түсініксіз сөздерді белгілеп отырады «Тізбектеп оқу» әдісіЖоғарғы, төменгі деңгейлі сұрақтар-Әңгіме не туралы?- Әңгімедегі Ыбырай кім? Ол не істеді? Мақсұт не естіді?-Әңгімеден қандай ой түйдің? «Менің ойымша.... , өйткені» әдісімен талдау-Ыбырай елі үшін не істеді? Неліктен?-Мақсұт қандай бала?-Мақсұттың арманының орындалуына не себепкер болды?АББҚ бар балаларға көмекДарынды балаларға арналған тапсырмаӘңгімеге жоспар құрДәптермен жұмысАқ күріштің атасы туралы ақпаратты жаз.Топтық жұмыс1.Бес жолды өлең2. Сатылай кешенді талдау3. Әңгіме мазмұнына сурет салу4. Шығармалар кестесін толтыр. |
Үнтаспа
Оқулық, дәптер
|
Аяқталуы 5 мин Бекіту 2 минКері байланыс: Үй жұмысын беру 1мин Бағалау 2мин | Топтардың тапсырмасын тексеру Бір -бірін бағалау-Не үйрендің? –Не қиын болды?Жарайсыңдар. Үйге: Мәтінді оқып мазмұнын айтып келу«Блоб ағашы» арқылы оқушылар өз-өздерін бағалайдыКритерий арқылы мұғалімнің қорытынды бағалауы |
Стикер |