Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Мектеп: № 2 мектеп-гимназиясы
Механика
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қуанова А
Сынып: 7 Қатысқандар : Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
Күш
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
7.2.2.2 Күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: күш ұғымының физикалық мағынасын түсініп, күштің әрекетіне мысалдар келтіреді.
Көпшілік оқушылар: күштің өлшем бірлігін біліп, күнделікті өмірде қолданысының маңызын түсінеді.
Кейбір оқушылар: тұрмыста және техникада, күнделікті өмірде қолданылуына талдау жасай алады.
Бағалау критерийі
Күш ұғымының физикалық мағынасын түсінеді, күштің әрекетіне мысалдар келтіре алады.
Күштің өлшем бірлігін біледі, күнделікті өмірде қолданысының маңызын түсінеді.
Күштердің бағытын анықтай алады, күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіре алады.
Тілдік мақсаттар
Күш әрекетін ауызша сипаттай алады.
Пәнге тән терминология: Масса, күш, жылдамдық, Ньютон, вектор, динамометр
Денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайды...
Сандық мәнмен және бағытпен сипатталады...
Күш бірлігі ...
Құндылықтарға баулу
Өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, күнделікті өмірде және техникада қолданады.
Пәнаралық байланыс
Сабақта төмендегідей пәндермен байланыс:
Әдебиет: Күш сөзіне әдеби балама ретінде мақал-мәтелдер айтады
Информатика: Ғаламтор желісінде ақпарат жинау.
Дене шынықтыру: қолдың күшін өлшеу
Тарих: Исаак Ньютонның өмірбаяны
Алдыңғы білім
Оқушылар күнделікті өмірден, жаратылыстану пәнінен алған білімдерінен күшті, күштің түрлерін, инерция, салмақсыздықты біледі.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
/Барлық сынып/
Әдіс
Топтастыру. Әртүрлі динамометр көмегімен оқушылар топқа бөлінеді
Қол, тарту , мектеп динамометрі
Ширату жаттығуы
Күш сөзіне ассоциация жасау. Кластер әдісі.
Сабақтың ортасы
10мин
/Барлық сынып/
/Топтық жұмыс/
10мин
Тапсырма 1
Суреттер сөйлейді стратегиясы бойынша тапсырманы орындайды.
А) Бұл әрекеттер қалай жүзеге асады? Ненің әсерінен болады? Қандай нәрсе?
В) Жүк көлігі, қайық, ұшақ және ғарыш кемесі
қозғалыс кезінде қандай денелермен
өзара әрекеттеседі? Олардың әрекеттесу күшінің бағытын анықтаңыз.
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалайды.
Тапсырма 2 Бірге ойлаймыз стратегиясы арқылы топта талқылайды.
Қолдың күшін өлше.
Мектеп динамометрімен денені өлше.
Қол, тарту, мектеп динамометрі
Тұрмыста қолданылуына сипаттама бер.
Ойды аяқта әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Бүгін мен білдім...
Мен үйрендім...
Қолымнан келді...
Қиындық тудырды...
Медиобьекті көрсету
Слайд
1. Қол динамометрі
2. тарту динамометрі
3.мектеп динамометрі
/Барлық сынып/
5мин
Тапсырма 3
Серпілген сауалдар әдісі
1. Оқ тақтайды тесіп өтті. Тақтайдың оққа әрекеті болды ма?
2. Бұтаққа қонған құс тік жоғары ұшып кетті. Сонда ағаш бұтағы қай жаққа, қай сәтте және неліктен қисайды.
3. Кейбір теңіз жануарлары өз денесінен сұйықты үлкен күшпен айдап, бір орыннан екінші орынға жылжиды. Бұл қозғалыс қандай құбылысқа негізделген?
4. Массасы 1кг денеге қандай күш әрекет етеді?
Топтар өзара стикерлер арқылы бағалайды.
Есептер мен жаттығулар жинағы.122-б
/Жұптық жұмыс/
10мин
Эксперименттік тапсырма
Қысқыш пен тығынды пайдаланып, магниттің әсерінен денелердің қозғалысын сипаттау.
Бағалау критерийі Дескриптор
Күш ұғымын түсінеді Денелердің өзара әрекетін
сипаттайды. Мысалдар
келтіре алады
Ашық микрофон арқылы кері байланыс жасайды
1.Магнит, 2.суы бар ыдыс,
3. қысқыш, 3.тығын
Сабақтың соңы
5мин
2 мин
Сауал бізден, жауап сізден әдісі арқылы ойды жинақтау, білімдерін қорыту
1.Бір дененің екінші денеге әсері қалай байқалады?
2.Физикада күш деген сөзді біз қалай түсінеміз?
3.Күш немен сипатталады?
4. күш сызбада қалай кескінделеді?
5. Күш бірлігі ретінде не ұқабылданған?
Мадақтау сэндвичі әдісі арқылы кері байланыс жасайды.
1бөлік- позитивті коментарий, не ұнады
2-бөлік- сындарлы сын, не нәрсені жақсарту керек
3-бөлік- келешекке арналған коментарий:
Маған ұнады, бірақ келесі жолы...
Бағалау парағы
Үйге тапсырма
Қарапайым динамометр жасап келу
Саралау
Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік
- сіз оқушыға қандай тәсілмен көмектесесіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
– оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға тапсырмалар беріледі, критерийлерге сүйене отырып, оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу. Қабілеті жоғары оқушыларға салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мәселенің бірегей шешімдерін табу.
Сұрақ –жауап арқылы, суреттермен жұмыс
Бағалау парағы
Кері байланыс
Қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер
Википедия арқылы ұғымдармен танысу..