Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
Пәні:
Жаратылыстану Арман
ПВ
Бөлім:
Табиғат
физикасы
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
2сынып
Сабақтың
тақырыбы:
№23
сабақ.Күш және
қозғалыс
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
2.5.1.1 - түрлі денелердің
әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал
келтіру;
2.5.1.2 - жылдамдықты
түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам,
баяу);
Сабақтың
мақсаты
Түрлі
денелердіңәртүрлі жылдамдықпен
қозғалуын біледі
Құндылықтар
Талап: Ізденімпаз, жасампаз
ұрпақ
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
Сағатпен
жұмыс
Өзіңнің күн тәртібіңді жасап
кел.
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Сен Алматы қаласынан Астана
қаласына тез жету үшін қандай көлік түрін таңдар
едің?Неге?
2-тапсырма
Дискідегі тапсырманы
орында
3-тапсырма
Суретке мұқият
қараңдар.Айбектің жылдам қозғалуына не кедергі боп жатыр? Сен оған
қандай кеңес берер едің?
Ж: Ауыр
жүк
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Неліктен әр жануар әртүрлі
қозғалады? Мысалы піл мен жолбарысты салыстырып, өз ойларыңды
айтыңдар.
4-тапсырма
Қызықты есепті оқы.Шешімін
тап.
Жауап:
1-ші
Жандос
2-ші
Марат
3-ші Айбек
келеді
Үй
тапсырмасы
Зертте.
1минутта неше сөз
оқисың?
1 минутта не жасап
үлгересің?
1 минутта неге
үлгермейсің?
Ата-анаңмен бірге жаса: 10
секундта қанша қашықтыққа
жүгіресің?
ҚЖ:
Қашықтықты табуға арналған
есеп шығарып көр
(5+3)*х=16
8*х=16
Х=16:8
Х=2
Жауабы: 2 сағаттан
соң
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Сұраққа жауап
береді
Жаңа тақырыпты түсініп
алады
Өз ойын
айтады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Логикалық есепті
шығарады
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
жасайды
Кері байланыс
береді
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Өзінің күн тәртібін жасап
келеді-1б
ҚБ:
« Попкорн»
әдісі
Дескриптор:
Көлік түрлерін ажырата
алады-1б
Дескриптор:
Жылдам қозғалуға кедергі
болатын жайтты
анықтайды-1б
Тамаша
жауап!
Дескриптор:
Есептің шешуін
табады-1б
Дескриптор:
Зерттеу жұмысын
жүргізіп,нәтижесін
айтады-1б
Дескриптор:
Есеп арқылы жылдамдық пен
қашықтықты табуды
пысықтайды-1б
«Білім заряды»
әдісі
Суреттер
Оқулық
оқулық
Суреттер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз