+7 (771) 234-55-99

Жұмыс күндері: Дс-Жм, 09:00 - 18:00

Күшік неге көңілсіз?

Материал туралы қысқаша түсінік

Мектеп алды даярлық тобы тәрбиешілеріне керек

Серикова Назгул Тулебаевна

05 Маусым 2019

10

0

Материалдың толық нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
« »
ортаңғы тобы №29 13.04 2018 жыл

Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Тіл дамыту.
Тақырыбы: Күшік неге көңілсіз? ( сурет бойынша шығармашылық әңгімелеу)

Мақсаты: а) Балаларды сурет бойынша әңгіме құруға, күшік сөзіне қандай анықтауышты үйлестіруге болатынын көрсету.

а) Жануарларға қамқор бола білуге тәрбиелеу.

б)Тілдік қорын дамыту..

Алдын - ала жүргізілетін жұмыс: Сурет бойынша әңгімелеу.

Әдіс - тәсілдері: сұрақ ,жауап, жұмбақ, қортынды.

Қажетті құрал-жабдықтар:жұмсақ ойыншық күшік.

Қостілдік құрам: ит –собака, мысық-кошка.

Оқу іс –

әрекетінің

кезеңдері

Педагогтің іс әрекеті

Балалардың іс – әрекеті

Мотивиациялық - қозғаушылық

Жұмбақ жасырылады:

Адамға серік,

Күзетке берік

-Балалар, ит қандай жануар түріне жатады?

-Иттің баласын не деп атаймыз ?

-Күшік қандай дыбыс шығарады?

-Кәне, ендеше бәріміз күшік сияқты үрейікші (Әуеп –әуеп)

Жұмбақтың жауабы ит екндігін табуға ат салысады.

Иттің үй жануары екенін атайды.

-Иттің баласын күшік деп атаймыз.

Күшік үретінін баяндайды.


Ұйымдастырушылық- ізденістік

-Балалар, суреттегі күшік туралы әңгімелейік.

-Күшіктің көңіл күйі қандай?

-Ол неліктен көңілсіз,жабырқаулы деп ойлайсыңдар?

-Күшік көңіл күйі қандай?

-Ол неліктен көңілсіз,

жабырқаулы деп ойлайсындар?



-Күшік кіп-кішкентай, сүп-сүйкімді, ақылды, құлақтары ұп-ұзын, жүні жұп-жұмсақ, бірақ күшік көңілсіз, жабырқаулы?

Неге ол көңілсіз, жабырқаулы?

-Мүмкін өзінің атын ұмытып қалған шығар? Кәне, оған ат қойып көрейікші.

-Бәлкім, ол өзінің атын естігенде көңілденетін шығар?

-Ол көңілденбеді, әлі де жабырқаулы.

-Балалар, біз күшікке сергіту жаттығуын жасап көрсетейік. Ол сол кезде көңілденер?



Сергіту жаттығуы:

«Қолғабысы күшіктің»

Тақиясын ұшырып

Жел інімді жылатты

Әкеп беріп жұбатты


Дидактикалық ойын: «Ненің құйрығы, ненің басы»

Шарты: Жануарларды айырып,орналастыра білу.




-Күшік кішкентай, сүйкімді, бірақ оның көңілсіз екенін суретке қарап жеткізеді.




«Досын,анасынжоғалтып алды, мүмкін ауырып тұрған шығар, сондықтан көңілсіз», -деп әртүрлі жорамалдар айтады..





Өздері білетін әртүрлі аттарды атайды. Мысалы: Ақтөс,Бөрібасар, Бим.



.






Сергіту сәтіне белсене қатысты.




Ойынды қызыға ойнады..



Рефлексиялық - түзетушілк

-Біздің күшігіміздің көңіл күйі көтерілмеді. Біз енді үйге барған соң ғаламтор, телефон арқылы хабарласып күшік туралы мағлұматтар жіберіп, оның иесін табуға көмектесейік.Сендер де ата-аналарыңнан көмек сұрап, күшікті сипаттап ғаламтор желісіне жіберіңдер.Күшікпен қоштасып оған жылы сөздер мен тіліктер арнау.

Балалар ата-аналарынан, аға-әпкелерінен көмек сұрап, күшікке қол ұшын беретіндіктерін баяндайды.

Күшікпен қоштасып, ертең-ақ оның иесінің табылып қуанатынына тілектестік білдіреді.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: өз ойын жеткізе білуді, суретке қарап әңгіме құрауды.

Игереді: шешім қабылдауды, сұраққа толық толық жауаб беруді:

Меңгереді: жылы сөздер ментілектер айтып жұбатуды біледі.



Әдіскер:____________ Тәрбиеші:



Сертификатты жүктеу

Сертификатты “Менің материалдарым” бөлімінде де жүктей аласыз

http://ust.kz/word/kusik_nege_kongilsiz-157918.html