|
Сынып
|
8
|
мерзімі
|
16.11.2017
|
Сабақ тақырыбы
|
§19. Есту мүшесінің құрылысы
мен қызметі
|
Сабақтың
мақсаты
|
Есту мүшесінің
қызметі жайлы түсінік беру.
Құлақтың
құрылысымен
таныстыру. Есту мүшесінің гигиенасы және оның ауруларына
түсінік
қалыптастыру.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Есту мүшесінің
гигиеналық ережелерін
сақтау.
Қоршаған ортаны есту арқылы танып -
білу.
Биология пәніне деген
қызығушылығы артады
|
Сабақтың
әдісі
|
Топтық жұмыс, сұрақ – жауап, мозайка, попс,
т.б.
|
Көрнекілігі
|
Суреттер, интерактивті тақта,
оқулық, муляж, т.б.
|
|
Уақыты
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
2 мин
1 мин
1
мин
|
Кіріспе
|
Ой
сергіту
Оқушыларды түрлі түсті
қағаздармен 4 топқа
бөлемін.
«Миға шабуыл»
әдісі
Жаңа тақырыпқа байланысты
сұрақтар қоямын.
|
Ой сергітуде балалар еркін
сезінеді және өзін жақсы
ұстайды.
Оқушылар топқа бөлінеді, топ
басшысы сайланады.
Сұрақтарға жауап бере отырып,
жаңа тақырыптарды естеріне алады және диалогтық
қарым-қатынасқа
түседі.
|
Оқулық
|
5
мин
4
мин
4
мин
|
Негізгі
бөлім
Тапсырма
|
Жаңа
сабақ
Есту анализаторының
маңызы, есту мүшесінің құрылысы, Ортаңғы құлақ, сыртқы құлақ, ішкі
құлақ. Есту сүйекшелері, есту мүшесінің қызметі, есту
гигиенасы
1.Бос кестені толтыру ( толық
құрастырылса – 5
ұпай)
2.Мозайка (жоғалған суреттерді
құрастырамыз -10
ұпай)
|
Есту мүшесінің
құрылысы мен қызметі туралы мәлімет алған соң, берілген
тапсырмаларды толық
орындайды
Балалар бос кестені
толық орындайды.
Жасырынып қалған суреттерді
тауып, орындарына қояды
|
Слайд, маркер,
оқулық.
Оқушы
дәптері.
|
3
мин
|
Қорытынды
|
1.Тест
2.Биологиялық
диктант
3.Сұрақ-жауап арқылы
қорытындылаймын.
|
Тапсырмаларға жауап беру
арқылы сабақты
пысықтайды.
|
Оқулық
|
2
мин
|
Бағалау.
|
Топтық бағалау
жүргіземін.
«ПОПС»
әдісімен бағалау.
|
Топтық бағалау
жүргізеді.
Сабақтан алған білімдерін
«ПОПС»
белгілерімен бағалайды.
|
Бағалау парақшасы,
Сөздер
|
2
мин
|
Рефлексия
|
Кері байланыс -
Бағдаршам
|
Бүгінгі тақырып бойынша өз
пікірлерін жазды.Оқушыларға үш түсті белгілер
беріледі.
Қызыл
түс – «Маған мұғалімнің көмегі
қажет, тапсырманы орындауда
қиналамын.»
Сары
түс - “Көңіл-күйім жақсы,
сыныптастарымның көмегімен тапсырманы
орындадым.”
Жасыл
түс – «Мен бәрін жақсы орындадым
деп ойлаймын: менің көңіл–күйім
тамаша.»
|
Стикер
|
1
мин
|
Үйге тапсырма
беру
|
§19 оқып келу, суреттер салу,
терминдер жаттау
|
Күнделікке
жазады.
|
Күнделік
|