Материалдар / "Күз ханшайымы" атты сайыс (бастауыш сыныптар)

"Күз ханшайымы" атты сайыс (бастауыш сыныптар)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып қыздары арасындағы сайыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1178
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 Сынып8


мерзімі16.11.2017


Сабақ тақырыбы§19. Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі


Сабақтың  мақсатыЕсту мүшесінің қызметі жайлы түсінік беру. Құлақтың құрылысымен таныстыру. Есту мүшесінің гигиенасы және оның ауруларына түсінік қалыптастыру.


Күтілетін нәтижеЕсту мүшесінің гигиеналық ережелерін сақтау. Қоршаған ортаны есту арқылы танып - білу.Биология пәніне деген қызығушылығы артады


Сабақтың әдісіТоптық жұмыс, сұрақ – жауап, мозайка, попс, т.б.


 КөрнекілігіСуреттер, интерактивті тақта, оқулық, муляж, т.б.




УақытыСабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіРесурстар
2 мин  

1 мин 



1 мин
КіріспеОй сергіту  

Оқушыларды түрлі түсті қағаздармен 4 топқа   бөлемін.

«Миға  шабуыл» әдісі Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар қоямын. 
Ой сергітуде балалар еркін сезінеді және өзін жақсы ұстайды.  Оқушылар топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады.

Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыптарды  естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.
        Оқулық
5мин    









4 мин



4 мин
Негізгі бөлім



















Тапсырма
Жаңа сабақ Есту анализаторының маңызы, есту мүшесінің құрылысы, Ортаңғы құлақ, сыртқы құлақ, ішкі құлақ. Есту сүйекшелері, есту мүшесінің қызметі, есту гигиенасы

1.Бос кестені толтыру ( толық құрастырылса – 5 ұпай)2.Мозайка (жоғалған суреттерді құрастырамыз -10 ұпай)
 Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі туралы мәлімет алған соң, берілген тапсырмаларды толық орындайды









Балалар бос кестені толық орындайды.

Жасырынып қалған суреттерді тауып, орындарына қояды
 Слайд, маркер, оқулық.    Оқушы дәптері.
3 минҚорытынды1.Тест2.Биологиялық диктант3.Сұрақ-жауап арқылы қорытындылаймын. Тапсырмаларға жауап беру арқылы сабақты пысықтайды.

Оқулық
2 минБағалау.Топтық бағалау жүргіземін.«ПОПС» әдісімен бағалау. Топтық бағалау жүргізеді.Сабақтан алған білімдерін «ПОПС» белгілерімен бағалайды.



Бағалау парақшасы,  Сөздер
2 минРефлексияКері байланыс - БағдаршамБүгінгі тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Маған мұғалімнің көмегі қажет, тапсырманы орындауда қиналамын.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

 
Стикер
1 минҮйге тапсырма беру§19 оқып келу, суреттер салу, терминдер жаттауКүнделікке жазады.Күнделік


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ