Материалдар / "Күз ханшайымы" атты сайыс (бастауыш сыныптар)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Күз ханшайымы" атты сайыс (бастауыш сыныптар)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып қыздары арасындағы сайыс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1212
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

 

Сынып

8

мерзімі

16.11.2017

Сабақ тақырыбы

§19. Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі

Сабақтың  мақсаты

Есту мүшесінің қызметі жайлы түсінік беру. Құлақтың құрылысымен таныстыру. Есту мүшесінің гигиенасы және оның ауруларына түсінік қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже

Есту мүшесінің гигиеналық ережелерін сақтау.

Қоршаған ортаны есту арқылы танып - білу.

Биология пәніне деген қызығушылығы артады

Сабақтың әдісі

Топтық жұмыс, сұрақ – жауап, мозайка, попс, т.б.

 Көрнекілігі

Суреттер, интерактивті тақта, оқулық, муляж, т.б.


Уақыты

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

2 мин

 

 



1 мин

 





1 мин

Кіріспе

Ой сергіту

 

 



Оқушыларды түрлі түсті қағаздармен 4 топқа   бөлемін.



«Миға  шабуыл» әдісі 

Жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтар қоямын.

 

Ой сергітуде балалар еркін сезінеді және өзін жақсы ұстайды. 

 

Оқушылар топқа бөлінеді, топ басшысы сайланады.



Сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа тақырыптарды  естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

5

мин

 

 

 

 











4 мин





4 мин

Негізгі бөлім











Тапсырма

Жаңа сабақ

 Есту анализаторының маңызы, есту мүшесінің құрылысы, Ортаңғы құлақ, сыртқы құлақ, ішкі құлақ. Есту сүйекшелері, есту мүшесінің қызметі, есту гигиенасы



1.Бос кестені толтыру ( толық құрастырылса – 5 ұпай)

2.Мозайка (жоғалған суреттерді құрастырамыз -10 ұпай)

 Есту мүшесінің құрылысы мен қызметі туралы мәлімет алған соң, берілген тапсырмаларды толық орындайды







Балалар бос кестені толық орындайды.


Жасырынып қалған суреттерді тауып, орындарына қояды

 Слайд, маркер, оқулық.

 

 

 

 

Оқушы дәптері.

3 мин

Қорытынды

1.Тест

2.Биологиялық диктант

3.Сұрақ-жауап арқылы қорытындылаймын.

 

Тапсырмаларға жауап беру арқылы сабақты пысықтайды.


Оқулық

2 мин

Бағалау.

Топтық бағалау жүргіземін.

«ПОПС» әдісімен бағалау.

 

Топтық бағалау жүргізеді.

Сабақтан алған білімдерін «ПОПС» белгілерімен бағалайды.




Бағалау парақшасы,  Сөздер

2 мин

Рефлексия

Кері байланыс - Бағдаршам

Бүгінгі тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі.

Қызыл түс – «Маған мұғалімнің көмегі қажет, тапсырманы орындауда қиналамын.»

Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.”

Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»


 

Стикер

1 мин

Үйге тапсырма беру

§19 оқып келу, суреттер салу, терминдер жаттау

Күнделікке жазады.

Күнделік



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!