Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Күз кереметі
Оқу қызметінің мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы сөйлем, әңгіме құрастыру. Күз мезгілі ,адамдардың күзгі еңбегі туралы әңгімелеуге үйрету. Адамадар үшін жемістер мен көкөністердің маңызы туралы түсінік беру. Жазуға қолдарын жаттықтыру .
Сөздік жұмысы: бау-бақша.
Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері :суреттер ,слайдтар.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, ароматерапия.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Балалар шаттық шеңберінде дөңгелене тұрып, төмендегінің бәрі бірге қосылып айтады. Кел, балалар, күлейік ! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек! Көңілді боп жүрейік! |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Жұмбақтар шешу. Аспай піскен, қайнамай түскен. ( Жеміс) Бақшадан жер қазып, Жиып алдым жез қазық.( Сәбіз) Көк ала костюм киеді,күннің көзін сүйеді. ( Қарбыз) Сөздік жұмысын жүргізу. Бақ-әртүрлі ағаш (алма ,ағаштар, өрік, алмұрт }өсірілетін жер. Бақша-көкөністер( қауын-қарбыз, қияр т .б )егілген жер. "Дәміне қарай ажырат" дидактикалық ойыны . Ойынның шарты: үстел үстіндегі көкөністер мен жемістердің бөліктерінен көзі байланған бала дәм татып, қандай жеміс немесе көкөніс екенін табады. Негізгі бөлім. Дәптермен жұмыс. 6-7 беттердегі суреттер бойынша<< Бақта және Бақшада>> тақырыптарында әңгіме құрастыру. Педагог балаларға жетекші сұрақтар қойып тұрады. Мысалы: -Суретте күз мезгілі бейнеленгенін қалай білуге болады? -Бақта не өседі?( Алма, алмұрт, шие, т. б). -Бұларды бір сөзбен қалай топтап айтуға болады ?(Жемістер). Үзік сызықтармен берілген алма, алмұрт, шиені салу оларды бояу.(6- бет) << Жемістерді себетке жина>> дидактикалық ойыны. Суретте бақта өсетін жеміс, көкөністердің және себеттік суреттері берілген. Себетке тек жемістердің суретін сызық арқылы себетке сызып көрсетеді. Дәптердің 7- бетіндег(і бұрыш, сәбіз, қызанақ )көкөністердің суреттерін үзік сызықтармен қосу және бояу.<< Бірдей шелекті штрихта>> тапсырмасын орындату. Сергіту сәтін өткізу. Жайдары күз, Жарқын күз, Аяулы күз, алтын күз. Дәнге толы ен далам, Дариядай шалқып жүр. ( Қимылмен көрсетеді)
|
Жұмбақты шешеді. Көкөністер мен жемістер туралы. Сөздік жұмысын жүргізгенде білгендерін ортаға салады. Үстел үстіндегі көкөністер мен жемістердің бөліктерінен көзі байланған бала дәм татып, қандай жеміс немесе көкөніс екенін табады. «Бақта және Бақшада» тақырыптарында әңгіме құрастырады. Суретте бақта өсетін жеміс, көкөністердің және себеттік суреттері берілген. Себетке тек жемістердің суретін сызық арқылы себетке сызып көрсетеді. Тәрбиешімен бірге қимылдарды қайталайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Оқу іс- әрекетін қортындылау. Сұрақ-жауап және көрнекілік әдістері арқылы сабақтың тақырыптары пысықталады. 1. Күздің қандай кереметін сездіңдер? 2.Күз мезгілінде қандай жеміс-жидектер мен көкөністер піседі? 3. Суреттен жемістерді атаңдар. 4. Көкөністер қайда өседі? |
Алған білімдерін тиянақтайды, бекітеді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы сөйлем, әңгіме құрастырады.
Нені игереді:
Күз мезгілі ,адамдардың күзгі еңбегі туралы әңгімелеуге үйренеді.
Нені біледі:
Адамадар үшін жемістер мен көкөністердің маңызы туралы түсініктері қалыптасады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күз кереметі
Күз кереметі
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылған
оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлім: Сауат ашу және жазу негіздері
Тақырыбы: Күз кереметі
Оқу қызметінің мақсаты: Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы сөйлем, әңгіме құрастыру. Күз мезгілі ,адамдардың күзгі еңбегі туралы әңгімелеуге үйрету. Адамадар үшін жемістер мен көкөністердің маңызы туралы түсінік беру. Жазуға қолдарын жаттықтыру .
Сөздік жұмысы: бау-бақша.
Оқу іс-әрекетінің көрнекіліктері :суреттер ,слайдтар.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, түсіндіру, ароматерапия.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Балалар шаттық шеңберінде дөңгелене тұрып, төмендегінің бәрі бірге қосылып айтады. Кел, балалар, күлейік ! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек! Көңілді боп жүрейік! |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру-іздестіру |
Жұмбақтар шешу. Аспай піскен, қайнамай түскен. ( Жеміс) Бақшадан жер қазып, Жиып алдым жез қазық.( Сәбіз) Көк ала костюм киеді,күннің көзін сүйеді. ( Қарбыз) Сөздік жұмысын жүргізу. Бақ-әртүрлі ағаш (алма ,ағаштар, өрік, алмұрт }өсірілетін жер. Бақша-көкөністер( қауын-қарбыз, қияр т .б )егілген жер. "Дәміне қарай ажырат" дидактикалық ойыны . Ойынның шарты: үстел үстіндегі көкөністер мен жемістердің бөліктерінен көзі байланған бала дәм татып, қандай жеміс немесе көкөніс екенін табады. Негізгі бөлім. Дәптермен жұмыс. 6-7 беттердегі суреттер бойынша<< Бақта және Бақшада>> тақырыптарында әңгіме құрастыру. Педагог балаларға жетекші сұрақтар қойып тұрады. Мысалы: -Суретте күз мезгілі бейнеленгенін қалай білуге болады? -Бақта не өседі?( Алма, алмұрт, шие, т. б). -Бұларды бір сөзбен қалай топтап айтуға болады ?(Жемістер). Үзік сызықтармен берілген алма, алмұрт, шиені салу оларды бояу.(6- бет) << Жемістерді себетке жина>> дидактикалық ойыны. Суретте бақта өсетін жеміс, көкөністердің және себеттік суреттері берілген. Себетке тек жемістердің суретін сызық арқылы себетке сызып көрсетеді. Дәптердің 7- бетіндег(і бұрыш, сәбіз, қызанақ )көкөністердің суреттерін үзік сызықтармен қосу және бояу.<< Бірдей шелекті штрихта>> тапсырмасын орындату. Сергіту сәтін өткізу. Жайдары күз, Жарқын күз, Аяулы күз, алтын күз. Дәнге толы ен далам, Дариядай шалқып жүр. ( Қимылмен көрсетеді)
|
Жұмбақты шешеді. Көкөністер мен жемістер туралы. Сөздік жұмысын жүргізгенде білгендерін ортаға салады. Үстел үстіндегі көкөністер мен жемістердің бөліктерінен көзі байланған бала дәм татып, қандай жеміс немесе көкөніс екенін табады. «Бақта және Бақшада» тақырыптарында әңгіме құрастырады. Суретте бақта өсетін жеміс, көкөністердің және себеттік суреттері берілген. Себетке тек жемістердің суретін сызық арқылы себетке сызып көрсетеді. Тәрбиешімен бірге қимылдарды қайталайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Оқу іс- әрекетін қортындылау. Сұрақ-жауап және көрнекілік әдістері арқылы сабақтың тақырыптары пысықталады. 1. Күздің қандай кереметін сездіңдер? 2.Күз мезгілінде қандай жеміс-жидектер мен көкөністер піседі? 3. Суреттен жемістерді атаңдар. 4. Көкөністер қайда өседі? |
Алған білімдерін тиянақтайды, бекітеді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы сөйлем, әңгіме құрастырады.
Нені игереді:
Күз мезгілі ,адамдардың күзгі еңбегі туралы әңгімелеуге үйренеді.
Нені біледі:
Адамадар үшін жемістер мен көкөністердің маңызы туралы түсініктері қалыптасады.
шағым қалдыра аласыз













