Материалдар / Күз кереметі

Күз кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз еліне деген сүйіспеншілігін арттыру, елін, жерін сүюге тәрбиелеу. Күз мезгілінің ерекшеліктерін ажырата білу, күз туралы өз ойларын жетілдіру Балаларды хабарлы сөйлемді қолдана отырып, сурет мазмұнына қарай әңгіме құрауға үйрету. Көкөністердің адам ағзасына пайдасы туралы мағұлмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2021
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ересек «Айгөлек» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Өткізу күні: 22.09.21ж

Тәрбиеші: Қабдыжамитова Ы.Қ

Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық»

Бөлім: Тіл дамыту,Мүсіндеу

Өтпелі тақырып: Қош келдің алтын күз

Тақырыбы: Күз кереметі.

Мақсаты: 1.Күз мезгілінің ерекшеліктерін ажырата білуге, күз туралы өз ойларын жетілдіру.

2. Суретке қарап әңгіме құрастыру

Міндеттері:

Тәрбиелік: Өз еліне деген сүйіспеншілігін арттыру, елін, жерін сүюге тәрбиелеу.

Білімділік: Күз мезгілінің ерекшеліктерін ажырата білу, күз туралы өз ойларын жетілдіру Балаларды хабарлы сөйлемді қолдана отырып, сурет мазмұнына қарай әңгіме құрауға үйрету. Көкөністердің адам ағзасына пайдасы туралы мағұлмат беру

Дамытушылық: Байланыстырып сөйлеу дағдыларын жетілдіру.Балалардың айтылған ойды тыңдауға және ұғынуға, әңгімеге араласып, сұрауға және сұраққа жауап беруге деген білігін дамыту, саусақ моторикасын дамыту. Көкөніс пен жеміс атай білу.

Қажетті құрал: күз туралы суреттер, көкөніс пен жеміс тиелген себеп, үлестірмелі материалдар.

Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап, көрсету.

Бингвильдік компонент: алтын күз-золотая осень, көкөністер-овощи, жемістер-фрукты

Оқу қызмет кезендері

Балалардың қызметі

Мотивациялық –оятушылық

Ғажайып сәт: Бірігіп балаларға қол бұлғап амандасады

Желдің дыбысы шығып тұрады

Балалар ненің дыбысы?

Жел дыбысы

Жапырақ ұшып келеді

Бұл не?

Жапырақ

Дұрыстар айтасындар

Ұйымдастырушылық- ізденушілік

Сұрақ-жауап -қазір жылдың қай мезгілі? -күз айларын кім атап береді? -күз мезгілінің ерекшеліктерін кім біледі? -ал жауын қалай жауады? -оның дыбысы қандай? Кәп-кәп -салқын жел қалай соғады? «У» дыбысына жаттығу жасату. У-у-у-у-у-уылдырық. у-у-у-у-у- улы -балалар, ең бастысы күз мезгілінде жапырақтар не істейді?

Сергіту сәті:

Күзім-ау, күзім-ау,
Мінезің бұзық – ау
Жаңбырың сіркіреп,
Келгенің қызық – ау

Дид/ойын: «Кім шапшаң?»

Мақсаты: балалардың күз мезгіл туралы түсніктерін жетілдіру, жылдамдыққа тәрбиелеу

Барысы: Күз мезгіліне сәйкес суреттерді алып күзгі ағашқа орналастыру керек

(қыстырғаштарды алып суреттерді ағашқа іліу)

Балалар күзде нелер піседі?

Кім көкөністер мен жемістер туралы тақпақ айтып береді?

Тәрбиеші: көрініс пен жеміс салынған себеп жинап алып келеді

-Көкіністердің атын айтып, көрсетіңдерші.

-Қияр, қызанақ, бұрыш, пияз.

-Көкөністер қайда өседі?

-Жемістер қайда өседі?

-Ал жемістер бақта, ағаш басында өседі

-Енді жемістерді атаңдар

-Алма, алмұрт, жүзім.

-Балалар, көкөністерді қалай сақтайтынымызды білесіңдер ме?

Салаттар жасаймыз, қияр мен қызанақ тұздаймыз т.б

Менің қолымда не бар?

Банка

Ал балалар біз кәзір банкадағы қияр мен қызанақ тұздаймыз, банканы алып ішіне укроп және жапырақтарды саламыз.

Бірінші апайға қараймыз сосын сендер жасайсындар маған қарап

Ермексазды алып қызанақты екі қолымызбен алақанынасалып домалақтаймыз,

енді Қиярды жасаймыз екі қолымызды ортасына салып сопақшалаймыз.

Ереже: 1.Ермексазбен ойнауға, ауызға салуға болмайды

2.Жұмыс аяқталғанда жұмыс орнын тазалап, жинастыру қажет.

Балалар жұмыс бастамас бұрын саусақтарымызды шынықтырып алайық.

Саусақ жаттығуы:

Он қолымды бес саусақ

Сол қолымда бес саусақ

Бесті беске қосқанда

Шыға келеді он саусақ


Енді жұмысымызды бастаймыз

Баяуда музыка қосылып тұрады

Балалар жұмыстарымызды аяқтап

Енді істен қияр мен қызанақты алып себепке саламыз

Жаңа піскен қияр мен қызанақ жасап шығарайық

Жасаған жұмысымызды себепке саламыз, үстіне орамал жабамын

Сиқырлы сөз айтайық

1,2,3,4,5

Қияр мен қызанаққа айнал тез!

Ал қарандаршы бізде қияр мен қызанақ тайда болады.

Балалар енді банкамызды алып қияр мен қызанақты саламыз, тұз, қант, суымызды құю

Енді біздің қысқыға азығымыз дайын

Енді біз қыс мезгілінде алып дәмін татып көреміз.

Балалар менің қолымда не бар?

Ия менің қолымда қоян бар

Ол да қысқыға дайындалып жатыр

Қолында сәбізі бар
Қоян мен сабақты қортыңдысы жасаймыз

Бүгіңгі сабақта сендерге ұнадыма?

Қандай ерешелікпен ұнады

Рефлекциялық түзетушілік Тәрбиеші балаларды мақтап, аналарына көмекші екенін айтады.

Сабақта немен айналыстық? -күз ерекшеліктерін атаңдар? Сұрақтарға толық жауап береді.

-Жарайсыңдар, балалар, қысқа біз қаншама азық дайындап алдық!

Қуаныштарын білдіреді. Дайын жұмыстарын көрмеге іледі.

Балалар енді сабаққа жақсы қатысқандар үшің сендерге сыйлығым бар?

Қортынды:

Өңдіреді:күз мезгілінің ерекшеліктерін, мүсындеу ережесін сақтап, бұрыштарын қайырып, шаршыдан шеңбер, тіктөртбұрыштан сопақ пішінді еремексазбен жасауды.

Түсінеді: «у» мен «кәп» дыбыстарын дұрыс айтуды, көкөніс пен жемістердің айырмашылығын, көкөністен жасалатын тағамдардың адам ағзасына пайдасын.

Қабылдайды: күз мезгілі туралы, оқу іс-әрекеті барысында алынған дағдыларды









Д/ойын: «Кім тез жинайды» балалар жерде жатқан жапырақтарды түстеріне қарай екі себетке жинайды.



















Ересек «Айгөлек» тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі

Өткізу күні: 22.09.21ж

Тәрбиеші: Сатымбаева А.К

Білім беру саласы: Шығармашылық

Білім бөлімі: Жапсырма

Өтпелі тақырып: Қош келдің алтын күз

Тақырыбы: Банкадағы қияр мен қызанақ.

Мақсаты:

Міндеттері: 1.Көкөністер адам ағзасына пайдасы туралы мағлұмат беру.

2.Көкөністерді атай білу

Тәрбиелік: Желім мен сулықты ұқыпты қолдану. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Білімділік: Көкөністердің адам ағзасына пайдасы туралы мағұлмат беру

Дамытушылық: Бұрыштарын қайырып, шаршыдан шеңбер, тіктөртбұрыштан сопақ пішінді қиюды үйрету.

Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: көкөніс пен жеміс тиелген арбалар, сулық, үлестірмелі материалдар.

Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, көрсету, әңгімелесу

Бингвильдк компонент: көкөністер-овощи, жемістер-фрукты

Балалардың қызметі

Мотивациялық –оятушылық

Ойын жағдаяты Екі бала топқа көрініс пен жеміс тиелген арбаны сүйреп әкеледі. -Балалар, не сүйреп келеді?

-Көкіністердің атын айтып, көрсетіңдерші.

-Енді жемістерді атаңдар

-Көкөністер қайда өседі?

-Жемістер қайда өседі?

Сөздік жұмыс: егіс жинау.

-Балалар, «Егіс жинаймыз» ойынын ойнайық. Ойын жағдаяты Екі бала топқа көрініс пен жеміс тиелген арбаны сүйреп әкеледі.

-Балалар, не сүйреп келеді?

-Көкіністердің атын айтып, көрсетіңдерші.

-Енді жемістерді атаңдар

-Көкөністер қайда өседі?

-Жемістер қайда өседі?

Сөздік жұмыс: егіс жинау.

-Балалар, «Егіс жинаймыз» ойынын ойнайық. Арбаны қарайды.

-Көкөніс пен жемістерді.

-Қияр, қызанақ, бұрыш, пияз.

-Алма, алмұрт, жүзім.

-Көкөністер бау-бақшада өседі.

-Ал жемістер бақта, ағаш басында өседі. Қайталайды Бірігіп қол бұлғап балалармен амандасады

Ұйымдастырушылық- ізденушілік

-Балалар, көкөністерді қысқа қалай сақтайтынымызды білесіңдер ме?

Сергіту сәті «Орамжапырақты тұздау» Тық-тық-тық-тық Орамжапырақты кесеміз, Оны біз тұздаймыз,

-Балалар, көкөністерді қысқа қалай сақтайтынымызды білесіңдер ме?

Сергіту сәті «Орамжапырақты тұздау» Тық-тық-тық-тық Орамжапырақты кесеміз, Оны біз тұздаймыз, Балалардың жауабы Балалар үстел үстін ұрып, алақандарын Бірігіп көкөніс муляждарын тамашалайды

Ыдысқа біз саламыз, Дайындаймыз қысқа азық, Оңға түзу тұр. Солға түзу тұр. Алға бір адым Оңға бұрылып, Солға үңіліп, Жоғары, төмен қарайық. Орнымызды табайық. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіру.

-Шаршының түсі қандай?

-Бұл шаршыдан дөңгелек қиямыз. Бұл қызанақ болады. Бұрыштарын дөңгелетіп қиямын, дөңгелек шығады.

-Тіктөртбұрыштың түсі қандай? Неге ұқсайды?

Ереже: 1.Жұмыс істегенде тек өз үстелінде отыруға міндеттісің

2.Қайшымен қиятын белгіні ұстауға болмайды

3.Қолындағы қайшымен жүруге болмайды.

4.Жұмыс аяқталғанда жұмыс орнын тазалап, жинастыру қажет. Жапсырма жасау. Алдымен сопақ пішінді қияр мен дөңгелек пішінді қызанақты қойып көреміз, содан кейін бір-бірден желімдейміз. Ыдысқа біз саламыз, Дайындаймыз қысқа азық, Оңға түзу тұр. Солға түзу тұр. Алға бір адым Оңға бұрылып, Солға үңіліп, Жоғары, төмен қарайық. Орнымызды табайық. Үлестірмелі материалға назарларын аударады. Жұмыстың орындалу ретін түсіндіру.

-Шаршының түсі қандай?

-Бұл шаршыдан дөңгелек қиямыз. Бұл қызанақ болады. Бұрыштарын дөңгелетіп қиямын, дөңгелек шығады.

-Тіктөртбұрыштың түсі қандай?

Неге ұқсайды?

Ереже: 1. Жұмыс істегенде тек өз үстелінде отыруға міндеттісің

2. Қайшымен қиятын белгіні ұстауға болмайды

3. Қолындағы қайшымен жүруге болмайды.

4. Жұмыс аяқталғанда жұмыс орнын тазалап, жинастыру қажет. Жапсырма жасау. Алдымен сопақ пішінді қияр мен дөңгелек пішінді қызанақты қойып көреміз, содан кейін бір-бірден желімдейміз. үйкелейді. Өлең мәтініне байланысты қимыл қозғалыстар жасайды. Үлестірмелі материалды қарастырады. Жұмыстың орындалу ретімен танысады. Бірігіп қимыл-қозғалыстар жасады Бірігіп дайын бөлшектерден қиярмен қызанақ жапсырады

Рефлекциялық түзетушілік Тәрбиеші балаларды мақтап, аналарына көмекші екенін айтады.

-Жарайсыңдар, балалар, қысқа біз қаншама азық дайындап алдық!

Қуаныштарын білдіреді. Дайын жұмыстарын көрмеге іледі.

Күтілетін нәтиже:

Өңдіреді:аппликацияда пропорциялар ережесін сақтап, бұрыштарын қайырып, шаршыдан шеңбер, тіктөртбұрыштан сопақ пішінді қияды.

Түсінеді: көкөніс пен жемістердің айырмашылығын, көкөністен жасалатын тағамдардың адам ағзасына пайдасын.

Қабылдайды: оқу іс-әрекеті барысында алынған дағдыларды.

Толтырған тәрбиеші:




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ