МДС
|
Бәрін білгім
келеді!
|
Күні:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Күз
кереметі?
|
Сілтеме
|
әдістемелік
құрал.
|
Жалпы
мақсаты
|
Күз мезгілінің ерекшеліктерін
тани білуге үйрету.Сөйлем құрастырып өз ойларын толық жеткізе
білуге, анық сөйлеуге дағдыландыру.
|
Күтілетін
нәтижелері
|
Оқуүйрету.шылар
берілген тапсырмаларды орындауды, оларға сұрақ қоя білуді үйренеді,
сын тұрғысынан ойлай білуге дағдыланады, өз пікірлерін айтып,
қорытуға үйренеді. Өзін-өзі және басқаларды
бағалау дағдысы, топтық ынтымақтастық
қалыптасады.
|
Көрнекілігі
|
Ақ
қағаз,үлестірме материалдар, жеке
суреттер.
|
Тапсырмалар
|
АКТ. «Сұрақ жауп», Жұмбақ «Не қайда
өседі» ойыны. Топтық жұмыстар. Шығармашылық тапсырма.
.
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Психологиялық ахуалды
қалыптастыру
|
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса.
Табиғатты аялап,
Жүрейінші жараса.
Сәлем саған жер ана!
Сәлем саған нұрлы күн!
Аман - есен болайық
Бейбітшілікті қалайық.
|
Оқушылар
қимыл- қозғалыстарды
қайталайды.
|
АКТ
Топ ережесі жазылған
постер
|
Ұйымдастыру
|
Ой, балалар тоңып кеткен
жоқсыңдар ма? Мен тоңып кеттім.
- Мына жапырақтар қайдан түскен?
- Ағаштан.
- Түсі қандай?
- Сары.
- Бұл қай мезгіл?
- Күз мезгілі.
Дұрыс айтасыңдар
- Күзде күн салқындайды, аспанды бұлт торлайды. Жиі - жиі жаңбыр
жауады. Адамдар жылы киінеді.
Балалар менсендерге жұмбақ
жасырамын.
Бұлттар төніп, жерге
төгіліп,
Дымқыл тұман басады.
Шөп сарғайып, өңі тайып,
Дала нұры қашады.
Ойнай алмай,
Денең мұздап тоңады.
Бөбектерім айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады? (Күз)
Күз туралы бейне жазба
көрсетіледі.
Күз айларын атап кету.Топқа
бөлу
«Қыркүйек»«Қазан»«Қараша»
Күз айында жиын терін
болатынын. Күннің салқын түсе бастайтынын
түсіндіру.
-Күз мезгілінде
қандай табиғи құбылыстарды байқайсыңдар?
|
Оқушылыар берілген сұрақтарға
жауап береді.
Ағаштан
Әр
түрлі
Күз
мезгілі
Күз
Жаңбыр жауады күн
суыта бастайды жапырақтар сарғайп түседі адамдар жылы
киінеді.
|
Тақта
Жеке сөздер жазылған
қағаздар
|
Талдау
|
Мен сендерге жапырақтарды
таратайын,ал сендер жапырақтарда не салынғанын айтып бересіңдерде
тақтаға апарып жапсырасыңдар.
1-жапырақт — күн мен бұлттың
суреті, 2-жапырақта-жаңбырдың суреті, 3 — жапырақта — ағаш сары
жапырақтармен, кейбір жапырақтары жерге
түскен,
4-жапырақта –ұшып бара жатқан
құстардың суреті)
(Алдын ала тақтаға ватманға
салынған, аяқталмаған сурет
ілінеді)
Үстелдің үстінде қағаздан
қиылған бұлт, жапырақтар, тамшылар,құстардың суреттері
жатыр.
Мысалы:1-жапырақтағы сурет
Қазір бір бла жапырақта салынған суретті айтады:(күн бұлттанды),ал
екінші бала үстелдегі бұлтты алып,тақтада ілініп тұрған суреттегі
күннің жанына бұлтты жапсырады.
|
Оқушылар топпен сол
суреттерге байланысты сөздерді айтады.
|
Суреттер
|
Тіл ұстартуға
арналған жаттығулар
|
Үз – үз – үз,
Жаңбырлы Күз.
Рақ – рақ – рақ,
Саулайды жапырақ.
Ел – ел – ел,
Соғады жел.
Іс – іс – іс,
Піседі жеміс.
Дай – дай – дай,
Жинаймыз бидай.
|
|
|
Сергіту
сәті.
|
Аспанда бұлт торлайды
Жаңбыр жауды себелеп
Кішене бұтақ астына
Тығылып алды сұр көжек.
Жел
үрлейді у-у,
Құйын келіп билейді гу-гу,
Қатты – қатты жел соқты.
Жапырақтар қол соқты.
|
Оқушылар сергіту
жаттығуларын жасайды
|
Сергітту
тапсырмалары жазылған парақшалар
|
Жинақтау
|
Дидактикалық ойын: «Суретті
жұмбақта?» топ болып сабақта алған
білімдерін, ойларын ортаға салады.
Ойын шарты: Бір баланы үстелге отырғызып оқушыларға қаратып
қоямыз.Екінші баланы сол баланың артында жасырынып тұрады қолына
сурретті береміз ол бала алдында отырған балаға суреттегі түрін
түсін қандай зат екенін сипаттап жасырады. Алдыда отырған бала
тапса кезекпенен ойын жалғасады.Ол таппаса оқушылардан шығарып
кезекпенен жалғасады.
Дәптермен
жұмыс:17-бет.1,2-тапсырма
|
Тақтаға шығып
тапсырманы орындайды
|
Тақта
|
Рефлексия
|
Сабақты пысықтауға арналған
сұрақтар:
1.Күз мезгілінің қандай
ерекшелік бар?
2.Күз айларын атап
беріңдер?
3.Қандай сөздермен
таныстыңдар?
4.Кім көп сөз
біледі?Бүгінгі сабақта жаңадан
үйренген сөздерін қайталап айтып берулерін сұрау. Мысалы:күн суыта
бастайды,Қыркүйек,Қазан,Қараша,жапырақтар,жаңбыр,
т.б
Бағалау: сабақты қалай
түсінгендерін бармақтарымен көрсету.Әр топ бір-бірін
бағалайды.
Балаларды мақтау мадақтау
сөздерімен сабақты бекіту.
|
Тапсырмаларды әр бала
өз ойларын айтып береді.
күн суыта
бастайды,Қыркүйек,Қазан,Қараша,жапырақтар,жаңбыр,
|
Стикерлер,
суреттер.
|