Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Тақырыбы: «Күзгі бау-бақшаға саяхат»
Бөлімі: Ағылшын тілі
Мақсаты: «Fruits », «Vegetables» тақырыбындағы жаңа лексикалық материалдармен таныстыру. «I like» тіркесін енгізу.
Міндеттері: а) Өз еркімен жақсы көретін жемісті немесе көкөністі ағылшын тілінде айтып
беру;
ә) Есте сақтау қабілеттерін дамыту.
б)Салауатты тамақтануға баулу. Шет тіліне деген
қызығушылығына тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілі: Түсіндіру, тыңдау, қайталау, сұрақ-жауап, монолог.
Қажетті материалдар мен құрал жабдықтар: жемістердің суреттері, дидактикалық карточкалар, АКТ.
Оқу іс әрекетінің белсенді лексикасы: fruit, apple, orange, pear. I like.
Билингвальді компонент: fruit - жидек, apple - алма, orange - апельсин, pear - алмұрт. I like-жақсы көремін.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Оқытушының іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық Қозғаушылық Өткенді қайталау Ұйымдастырушылық ізденістік Сергіту сәті Дидактикалық ойын Ойын «Flash card» Қоштасу |
Балалармен амандасу. “I say, Hello” өлеңін тыңдатқызу, қолды былғап, әр балаға сөзді айтқызу.
2. Жаңа fruit, apple, orange, pear лексикалық материалдарды енгізу. Сөздерді балаларға хормен және жеке-жеке айтқызу, дыбысталуына, дауыс ырғағына назар аудару. Stand up, hands up, hands down, sit down. 3. « I like» сөз тіркесімен таныстыру. Әр балаға айтқызу. Келесі кезеңде балаларға осы жаңа сөздерді пайдаланып «I like» тіркесін айтқызу.
4. Әр балаға жемістердің суреттері бар карточкаларды тарату. 5. Келесі кезеңде керісінше мұғалім көрсеткен жемісті, балалар ағылшын тілінде атау керек.
6.Әр балаға допты лақтыру арқылы сөздердің аудармасын айтқызу. “Goodbye” өлеңін тыңдатып айтқызып қоштасу. -Goodbye children |
Балалар амандасады. -Hello Балалар қайталайды Өлеңді айтады. Тыңдайды, қайталайды. fruit, apple, orange, pear. Балалар жаттығуды орындайды. -I like apple. -I like orange. Балалар айтылған сөздің суретін көрсетеді. -Fruit, apple, orange, pear Ch1, ch2, ch3, ch4, ch5. Балалар сөздерді аударады. - Goodbye қолды былғап, қоштасады. |
Күтілетін нәтижелер
орындайды: Жаңа fruit, apple, orange, pear сөздерін;
түсінеді: «I like » «I Don’t like » сөз тіркесін;
қолданады: «I like » сөз тіркесін, fruit, apple, orange, pear жаңа сөздерді; Yes, No. сөздерін қолдана отырып жауап беру.


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Күзгі бау-бақшаға саяхат»
«Күзгі бау-бақшаға саяхат»
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Коммуникация
Тақырыбы: «Күзгі бау-бақшаға саяхат»
Бөлімі: Ағылшын тілі
Мақсаты: «Fruits », «Vegetables» тақырыбындағы жаңа лексикалық материалдармен таныстыру. «I like» тіркесін енгізу.
Міндеттері: а) Өз еркімен жақсы көретін жемісті немесе көкөністі ағылшын тілінде айтып
беру;
ә) Есте сақтау қабілеттерін дамыту.
б)Салауатты тамақтануға баулу. Шет тіліне деген
қызығушылығына тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілі: Түсіндіру, тыңдау, қайталау, сұрақ-жауап, монолог.
Қажетті материалдар мен құрал жабдықтар: жемістердің суреттері, дидактикалық карточкалар, АКТ.
Оқу іс әрекетінің белсенді лексикасы: fruit, apple, orange, pear. I like.
Билингвальді компонент: fruit - жидек, apple - алма, orange - апельсин, pear - алмұрт. I like-жақсы көремін.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Оқытушының іс - әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
|
Мотивациялық Қозғаушылық Өткенді қайталау Ұйымдастырушылық ізденістік Сергіту сәті Дидактикалық ойын Ойын «Flash card» Қоштасу |
Балалармен амандасу. “I say, Hello” өлеңін тыңдатқызу, қолды былғап, әр балаға сөзді айтқызу.
2. Жаңа fruit, apple, orange, pear лексикалық материалдарды енгізу. Сөздерді балаларға хормен және жеке-жеке айтқызу, дыбысталуына, дауыс ырғағына назар аудару. Stand up, hands up, hands down, sit down. 3. « I like» сөз тіркесімен таныстыру. Әр балаға айтқызу. Келесі кезеңде балаларға осы жаңа сөздерді пайдаланып «I like» тіркесін айтқызу.
4. Әр балаға жемістердің суреттері бар карточкаларды тарату. 5. Келесі кезеңде керісінше мұғалім көрсеткен жемісті, балалар ағылшын тілінде атау керек.
6.Әр балаға допты лақтыру арқылы сөздердің аудармасын айтқызу. “Goodbye” өлеңін тыңдатып айтқызып қоштасу. -Goodbye children |
Балалар амандасады. -Hello Балалар қайталайды Өлеңді айтады. Тыңдайды, қайталайды. fruit, apple, orange, pear. Балалар жаттығуды орындайды. -I like apple. -I like orange. Балалар айтылған сөздің суретін көрсетеді. -Fruit, apple, orange, pear Ch1, ch2, ch3, ch4, ch5. Балалар сөздерді аударады. - Goodbye қолды былғап, қоштасады. |
Күтілетін нәтижелер
орындайды: Жаңа fruit, apple, orange, pear сөздерін;
түсінеді: «I like » «I Don’t like » сөз тіркесін;
қолданады: «I like » сөз тіркесін, fruit, apple, orange, pear жаңа сөздерді; Yes, No. сөздерін қолдана отырып жауап беру.


шағым қалдыра аласыз














