Мотивациялық-қозғаушылық | «Вальс», Майкапар әуенімен балаларды қарсы алып, ырғаққа ілесе, аяқ ұшымен шеңбер бойымен жүруді үйретеді.Бір-бірлеп орындарына отырады. -Балалар, барлығымыз әуенмен әдемілеп қонақтармен сәлемдесейік-Балалар, әдемілеп ән айту үшін жаттығу жасайық.Дауыс жаттығуы:«Күзгі жел»Балалардың жаттығуды дұрыс жасауын қадағалау. Жаттығу кезінде дұрыс тыныс алуын, бір-бірін тыңдауын қадағалау | «Вальс» ырғағымен жүруге тырысады
Дауыс жаттығуларын таза орындауға дағдыланады |
Ұйымдастырушылық-ізденістік | (Қонақ келу)-Балалар, біздің әдемі дауысымызды естіп ортамызға Күз ханшайымы келіп қалыпты-Сәлеметсіз бе, Күз ханшайымы!Күз ханшайымы:-Сәлеметсіздерме!Әсем өрен достарымӨмірге көп қосқанымҚымбатты сый алыңдарҚызығыма қаныңдарМолайттыңдар шаттықтыӘн айтайық бақытты.Педагог:-Балалар, Күз ханшайымымен бірге ән айтамыз ба?-Ендеше барлығымыз орнымыздан тұрып, «Урожай собирай» әнін орындайықҚызықты сәт ( Жаңбырдың дауысы естіледі. Көк түсті шарлардан жасалған бұлттар ұшырады)-Ой, балалар, жаңбыр жауып кетті. Қане барлығымыз қолшатырдың астына тығылайық-Балалар, күз мезгіліндегі жаңбыр салқын болады-Сондықтан күзгі жаңбыр кезінде жаңбырдың астында ойнауға болмайды-Балалар, жаңбыр басылғанша әдемі ән тыңдайық-Күз мезгілі салқын. Күзгі жаңбыр да салқын болады.(Күз мезгілінде жаңбыр жауып тұрған суреттерді көрсету. Балалармен бірге әңгіме құрастыру)-Балалар, сендердің көңіл күйлеріңді көтеру үшін тамаша көңілді ән орындап беремін.-Бүгінгі тыңдайтын әнімізді композитор Кеңес Дүсекеев ағамыз жазған екен. Композитор К.Дүйсекеев туралы мәлімет беріп,суретін көрсетіп таныстырады. Ақын Ш.Сариев туралы айтып өту.Ән тыңдау: «Жау-жау,жаңбыр»(К.Дүйсекеев, Ш.Сариев). -Балалар, күзгі жаңбыр қандай болады-Дұрыс айтасыңдар. Салқын, ызғарлы, көңілсіз болады-Ал біздің тыңдап отырған әніміз көңілді ме көңілсіз бе?-Дұрыс айтасыңдар, балалар, көңілдіӘн мәтіні туралы сұрап,балардың жауаптарын тыңдап,толықтырып, түсіндіреді.-Балалар, әннің қайырмасын «ля» дыбысына айтып көрейікшіӘннің мәтінін балалармен бірге қайталау, жаттау. Сөздердің анық айтылыуын қадағалау.-Ой, балалар, жаңбыр басылған сияқты. Ендеше барлығымыз Шеңберге тұрып бойларымызды сергітіп алайық.
Сергіту сәті:Күркіреді күн-күн,Терезелер шың-шың (қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды)Жауды жаңбыр топ-топ, (аяқтарын топылдатады)Шелек-шелек көп-көп (қолдарымен жаңбыр жауғанын көрсетеді)Жон арқаңды тос-тос, (тізелерін бүгіп отырып қалады)Күнбағыс боп өс-өс.(қолдарын жоғары созып орындарында секіреді)Аспапта ойнау:-Балалар, бүгін біз металлафон аспабында ойнауды үйренеміз «Тамшылар» (румын халық әні,өңдеген Т.Попатенко)әуеніне металлофонда ойнап үйрету.Таяқшаны дұрыс ұстап соға білуге, әуенді тыңдап, аспапта ойнауға дағдыландыру. |
-Салқын, ызғарлы, көңілсіз-КөңілдіБалалар сұрақтарға жауап береді,ән мазмұнын толық түсінеді.Композитор туралы мәлімет алады.
Тақпақты бірге қосыла қайталап,қимылдарын көрсетеді.
Металлофонда әуенді дәл ырғағымен,таза орындауға машықтанады. |
Рефлексиялық-түзетушілік | -Күз мезгіліндегі құбылыстарды айтып беріңдерші-Қай композитор туралы естіп,білдіңдер?-Бүгінгі танысқан әніміз қалай аталады?Педагог:Балалар, бүгінгі оқу іс- әрекетіне барлығың да жақсы қатыстыңдар.-Күз ханшаймы, сізге бізбен бірге болған ұнады ма?Күз ханшайымы:- Ия. Педагог:-Күз ханшайымы, сіз балалармен бірге серуенге барғыңыз келе ме?Күз ханшайымы:-ИяПедагог:-Балалар, Күз ханшайымын серуенге бірге ерітіп кетесіңдер ме?
Ендеше сау болыңдар! | Балалар сұрақтарға жауап береді.Оқу іс-әрекетінде үйренгендерін еске сақтауға талпынады.
Ия
Сау болыңыз! |