Материалдар / «Күзгі жаңбыр»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Күзгі жаңбыр»

Материал туралы қысқаша түсінік
музыка жетекшілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
1580
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметіің технологиялық картасы

Білім беру саласы: ШығармашылықБөлімі: МузыкаТақырыбы: «Күзгі жаңбыр»Мақсаты: әннің сипатын түсініп, эмоцияларымен көрсете білуге дағдыландыру. Әуеннің ауыспалы сипатын беруге,табиғат құбылысын музыкамен байланыстыра білуге үйрету. Дикцияның тазалығын, әнді анық айту қабілетін дамыту. Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Қолданылатын көрнекі құралдар: күзгі жаңбырды бейнелейтін суреттер.Қажетті құрал-жабдықтар: металлофон аспабыСөздік жұмыс: дикция, эмоция.
Оқу іс -әрекетінің кезеңдеріМузыка жетекшісінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық«Вальс», Майкапар әуенімен балаларды қарсы алып, ырғаққа ілесе, аяқ ұшымен шеңбер бойымен жүруді үйретеді.Бір-бірлеп орындарына отырады. -Балалар, барлығымыз әуенмен әдемілеп қонақтармен сәлемдесейік-Балалар, әдемілеп ән айту үшін жаттығу жасайық.Дауыс жаттығуы:«Күзгі жел»Балалардың жаттығуды дұрыс жасауын қадағалау. Жаттығу кезінде дұрыс тыныс алуын, бір-бірін тыңдауын қадағалау«Вальс» ырғағымен жүруге тырысады





Дауыс жаттығуларын таза орындауға дағдыланады
Ұйымдастырушылық-ізденістік(Қонақ келу)-Балалар, біздің әдемі дауысымызды естіп ортамызға Күз ханшайымы келіп қалыпты-Сәлеметсіз бе, Күз ханшайымы!Күз ханшайымы:-Сәлеметсіздерме!Әсем өрен достарымӨмірге көп қосқанымҚымбатты сый алыңдарҚызығыма қаныңдарМолайттыңдар шаттықтыӘн айтайық бақытты.Педагог:-Балалар, Күз ханшайымымен бірге ән айтамыз ба?-Ендеше барлығымыз орнымыздан тұрып, «Урожай собирай» әнін орындайықҚызықты сәт ( Жаңбырдың дауысы естіледі. Көк түсті шарлардан жасалған бұлттар ұшырады)-Ой, балалар, жаңбыр жауып кетті. Қане барлығымыз қолшатырдың астына тығылайық-Балалар, күз мезгіліндегі жаңбыр салқын болады-Сондықтан күзгі жаңбыр кезінде жаңбырдың астында ойнауға болмайды-Балалар, жаңбыр басылғанша әдемі ән тыңдайық-Күз мезгілі салқын. Күзгі жаңбыр да салқын болады.(Күз мезгілінде жаңбыр жауып тұрған суреттерді көрсету. Балалармен бірге әңгіме құрастыру)-Балалар, сендердің көңіл күйлеріңді көтеру үшін тамаша көңілді ән орындап беремін.-Бүгінгі тыңдайтын әнімізді композитор Кеңес Дүсекеев ағамыз жазған екен. Композитор К.Дүйсекеев туралы мәлімет беріп,суретін көрсетіп таныстырады. Ақын Ш.Сариев туралы айтып өту.Ән тыңдау: «Жау-жау,жаңбыр»(К.Дүйсекеев, Ш.Сариев). -Балалар, күзгі жаңбыр қандай болады-Дұрыс айтасыңдар. Салқын, ызғарлы, көңілсіз болады-Ал біздің тыңдап отырған әніміз көңілді ме көңілсіз бе?-Дұрыс айтасыңдар, балалар, көңілдіӘн мәтіні туралы сұрап,балардың жауаптарын тыңдап,толықтырып, түсіндіреді.-Балалар, әннің қайырмасын «ля» дыбысына айтып көрейікшіӘннің мәтінін балалармен бірге қайталау, жаттау. Сөздердің анық айтылыуын қадағалау.-Ой, балалар, жаңбыр басылған сияқты. Ендеше барлығымыз Шеңберге тұрып бойларымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәті:Күркіреді күн-күн,Терезелер шың-шың (қолдарын жоғары көтеріп, шапалақтайды)Жауды жаңбыр топ-топ, (аяқтарын топылдатады)Шелек-шелек көп-көп (қолдарымен жаңбыр жауғанын көрсетеді)Жон арқаңды тос-тос, (тізелерін бүгіп отырып қалады)Күнбағыс боп өс-өс.(қолдарын жоғары созып орындарында секіреді)Аспапта ойнау:-Балалар, бүгін біз металлафон аспабында ойнауды үйренеміз «Тамшылар» (румын халық әні,өңдеген Т.Попатенко)әуеніне металлофонда ойнап үйрету.Таяқшаны дұрыс ұстап соға білуге, әуенді тыңдап, аспапта ойнауға дағдыландыру.








































































-Салқын, ызғарлы, көңілсіз-КөңілдіБалалар сұрақтарға жауап береді,ән мазмұнын толық түсінеді.Композитор туралы мәлімет алады.













Тақпақты бірге қосыла қайталап,қимылдарын көрсетеді.















Металлофонда әуенді дәл ырғағымен,таза орындауға машықтанады.
Рефлексиялық-түзетушілік-Күз мезгіліндегі құбылыстарды айтып беріңдерші-Қай композитор туралы естіп,білдіңдер?-Бүгінгі танысқан әніміз қалай аталады?Педагог:Балалар, бүгінгі оқу іс- әрекетіне барлығың да жақсы қатыстыңдар.-Күз ханшаймы, сізге бізбен бірге болған ұнады ма?Күз ханшайымы:- Ия. Педагог:-Күз ханшайымы, сіз балалармен бірге серуенге барғыңыз келе ме?Күз ханшайымы:-ИяПедагог:-Балалар, Күз ханшайымын серуенге бірге ерітіп кетесіңдер ме?

Ендеше сау болыңдар!
Балалар сұрақтарға жауап береді.Оқу іс-әрекетінде үйренгендерін еске сақтауға талпынады.











Ия











Сау болыңыз!




Күтілетін нәтиже:Біледі: естіген әннің сипатын, екпінін, динамикасын ажыратуды, табиғат құбылысын музыкамен байланыстара білуді.Игерді: металлофон аспабында бірге ойнауды, әнді бірге және жеке нақышына келтіре орындауды.Меңгерді: әуеннің ауыспалы сипатын ажыратуды, әннің көңіл күйін динамикаларымен көрсете білуді.





















































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!