Ұйымдастырылған оқу
қызметінің
технологиялық
картасы
Өткізген: Каримжанова Т.
К.
Топтың жас
ерекшелігі: ересек
топ
Білім беру
саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: сурет
салу
Тақырыбы: «Күзгі жапырақтар».
Түстану.
Мақсаты: балаларды жұмсақ бор қарындаштармен сурет салу тәсілдерімен
таныстыру.
Міндеттері:
БМ: акварель бояуы мен борды араластырап пайдалану дағдыларын
қалыптастыру.
ДМ: бояу түстерін таңдай білу сезімдерін, көркемдік талғамын
дамыту.
ТМ: ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданатын
құралдар: күзгі
жапырақтар, ақ қағаз, жұмсақ борлар, бояу,
қылқалам, палитра, су, сүлгі.
Сөздік
жұмыс: күзгі
жапырақтар.
Қостілділік
компонент: жапырақ-лист, күз- осень,
күзгі жапырақтар- осенние листочки.
Қызметтің
кезеңдері
|
Педагогтың іс -
әрекеті
|
Балалардың іс -
әрекеті
|
Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Балаларды ұйымдастырып,
назарларын сабаққа аудару. «Шаттық шеңберін» құру. «Амандасу
рәсімін» айту:
Амансың ба, Алтын
Күн!
Амансың ба, Жер –
Ана!
Амансың ба,
достарым,
Сендерді көрсем
қуанам!
|
Балалар шаттық шеңбер
құрады.
|
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
|
- Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
Балаларға әр түрлі
күзгі жапырақтарды көрсету.
Балаларға күзгі
жапырақтардың суретін салатынымызды
айту.
Балаларды
түрлі-түсті жұмсақ борлармен таныстыру. Олардың жұмсақ және онымен
сызса өте жалпақ із қалдыратынын
айту.
Балалар
жапырақтардың пішіндері, түстері туралы айтады. Түрлі-түсті
борларды ұстап, қарап
шығады.
Қостілділік
компонент:
жапырақ-лист, күз-
осень,
күзгі жапырақтар-
осенние листочки.
Ақ қағазға күзгі
жапырақтардың суретін салып көрсету. Оларды борлармен бояу. Содан
соң, акварель бояуын алып, қою түстерді таңдап алып, жапырақтардың
айналасын тегіс бояймыз. (қағаз бетінде ашық жерлер қалмауы керек.)
Қызыл немесе көк, қара түспен бояуға болады. Қою түсті фонда күзгі
жапырақтар әдемі көрінеді.
Саусақ
жаттығу.
Бас бармағым тіпті
де,
Ұстай алмас жіпті
де,
Екі саусақ
бірікті,
Ине қолға
ілікті
Үш саусағым
орамды,
Жүгіртеді
қаламды,
Өнерлі екен он
саусақ,
Қала салсақ, жол
салсақ.
Жұмыс барысында түстердің үйлесімділігіне назар аударылады.
Кейбір балаларға жеке нұсқау
беріледі.
|
Балалар салу әдісіне
мұқият қарап отырады.
Балалар саусақ
жаттығуын жасайды:
Балалар үлгі бойынша қағаздарына жапырақтардың суретін
салады. Оларды
бояйды.
|
Рефлексиялық -
түзетушілік
|
Балалар шығармалары
көрмесі және талдау.
-Жұмыс ұқыпты
орындалған ба?
Балалардың жауаптарын
қортындылап, барлық жұмыстарды
мақтанады.
|
Балалар салған
суреттерін, алған әсерлерін көрсетіп
айтады.
Сурет салуға деген
қызығушылықтарын білдіреді.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: жұмсақ бор қарындаштармен сурет салу тәсілдерімен
танысады;
Игереді: бояу түстерін таңдай білу сезімдері, көркемдік талғамы
дамиды;
Меңгереді: акварель бояуы мен борды араластырып пайдалану арқылы
жапырақтың суретін салады.