Абай облысы, Семей қаласы
Білім бөлімінің КМҚК № 12 «Ажар»
бөбекжайы
«Аяла» ортаңғы
тәрбиеленушілермен ұйымдастырылған шебер
сынып
Жиенбаева
С.С.
Тақырыбы: "Күзгі орманға
саяхат"
Мақсаты: Қоршаған ортаға деген
көзқарасын кеңейтіп, табиғатты сүйюге, қамқор бола білуге , табиғат
байлығын ,сұлулығын сезіне білуге сурет көрінісін әңгімелеп,
бейнелей білуге үйрету. Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы
айту.
Көрнекіліктер:
Табиғатқа байланысты суреттер,
жылдың төрт мезгілі,
проектор,теледидар.
Әдіс-тәсілдер:
Күтпеген сәт, дидакикалық
ойындар, сұрақ-жауап, түсіндіру,оқу ,
әңгімелеу.
Барысы:
Жылулық шеңберіне тұрып, жылы
сөздер айту.
Тәрбиеші: -Балалар, қуанышымызды
бір-бірімізге жеткізейік.
Біз қандаймыз,
қандаймыз,
Шұғылалы
таңдаймыз.
К үлімдеген
күндейміз,
Ренжуді
білмейміз.
Қуанамын
менде,
Қуанасын
сенде.
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан
күнге.
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар балалар, енді
бәріміз күнге қарайықшы.
-Күн бізге не береді?
Олай болса күнмен амандасып
алайық.
Сәндетіп даламыз,
Сәулетті қаламыз,
Сәлем күн анамыз!
Тәрбиеші: --Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Дұрыс айтасыңдар. Қараңдаршы,
мына экранда берілген суреттен күздің қандай белгілерін
байқадыңдар?
Балалар:
- Күз мезгілі. Жапырақтар
сарғаяды.Құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жаңбыр жауады,күн
салқындайды.
Тәрбиеші:
- Балалар, бүгін біз сендермен
күзгі орманға саяхатқа барамыз. Саяхатқа немен барсақ болады
екен.
Балалар
жауабы
Т
әрбиеші:
Қимылды ойын:
«Поезд»
Қатар, қатар
тұрайық,
Кәне, кәне
сұрайық
Кімнің болса бойы
ұзын-
Паравозы ол
поездың.
Ал,паравоз, баста
алға
Бәрімізді
басқара
Пыш-пыш, пыш-пыш біз
кеттік,
Жүрісті біз
үдеттік.
Ал, кәне, балалар,
тоқтайық,
Пыш –
ш-ш-ш-ш,
Енді поездан
түсейік.
Тәрбиеші:- Міне балалар орманға да
келдік. Қараңдаршы айнала бәрі
сап-сары.
Мына белгілерге қараңдаршы.
Бұл белгілер нені білдіреді екен?
Балалар суретте көрсетілген
белгілер бойынша: орманда жәндктер мен аңдардың үйлеріне тисуге,
саңырауқұлақтарды жұлуға және от жағуға т.б болмайтынын
айтады)
(Дауыс естіліп балалар дауыс
шыққан жаққа қарайды)
Тәрбиеші:- Балалар қараңдаршы, мына
ағаштың түбіне жасырынған не болды
екен?
Балалар: - Ағаштың түбінде кірпі
екен.
Тәрбиеші:- Дұрыс айтасыңдар, бірақ кірпі
көңілсіз сияқты. Сұрайықшы кірпі неге
көңілсіз.
Кірпі:
- Сәлеметсіңдерме, балалар.
Балалар жан-жақтарыңа қараңдаршы, орманға демалуға келген адамдар
орманды ластап, қоқыстарын шашып кетті. Мен сол үшін көңілсіз болып
отырмын.
Балалар: - Кірпі біз саған
көмектесеміз.
(Барлығы орманда шашылған
қоқыстарды жинап өз ыдыстарына салады (жасыл-тамақ қалдығы, сары –
пластик ыдыстар, көк
ыдысқа-қағаздар)).
Кірпі:- Рахмет балалар,
жарайсыңдар.
Тәрбиеші:- Балалар, кірпіге көмектестік
енді демалып, орманның таза ауасында тыныс алу жаттығуын
жасайық.
Тыныс алу жаттығуын
жасау
Барлығы кірпімен қоштасып
орманға саяхатын ары қарай жалғастырады,
жолда
Қоянды
кездестіреді.
Тәрбиеші:- Сәлеметсің бе, қоян. Сен неге
көңілсізсің?
Қоян: - Мен орманға келип едім,
мында саңырауқұлақтан басқа ештеме таппадым. Маған сәбіз, достарыма
алма т.б жеміс-жидектер керек еді.
Тәрбиеші:
- Қоян сен оған бола көңіл –
күйіңді түсірмей, оданда бізбен бірге балабақшаға бар. Бізде дүкен
бар . Дүкеннен керек заттарыңды өзің сатып ала
аласың.
(Қоян қуана келіседі, барлығы
бақша жолға шығады)
Д\ойын: «Дауыстарын
ажырат»
Шарты: Аудиожазбадан (Тоқылдақ,
қарға,сауысқан,торғай) құстардың дауысы естіледі. Балалар ажырату
керек.
Тәрбиеші:
- Қане балалар, поезға отырып
бақшамызға оралайық.
Қ имылды ойын:
«Поезд»
Қатар, қатар
тұрайық,
Кәне, кәне
сұрайық
Кімнің болса бойы
ұзын-
Паравозы ол
поездың.
Ал,паравоз, баста
алға
Бәрімізді
басқара
Пыш-пыш, пыш-пыш біз
кеттік,
Жүрісті біз
үдеттік.
Ал, кәне, балалар,
тоқтайық,
Пыш –
ш-ш-ш-ш,
Енді поездан
түсейік.
С\рөлдік
ойын: «Дүкенші»
Шарты: бір бала сатушы, бір бала
сатып алушы болып дүкенші ойынын ойнайды. Ойын жалғаса
береді.
Тәрбиеші:
- Қоян, міне дүкенге келдік. Сен
ормандағы достарыңа керекті жеміс-жидек, көкөністерді ала аласың.
Біздің балалар саған көмектеседі.
Балалар: -Иә, біз қоянға
көмектесеміз.
Балалар қоянға дүкеннен
жеміс-жидек,көкөністерді сатып алып береді. Қоян мәз
болып,балаларға алғыс айтып орманға
қайтады.
Қортындылау:
Тәрбиеші:
- Міне, балалар біз бүгін күзгі
орманға саяхатқа бардық.
Балалар бағытталған сұрақтарға
жауап береді.