. Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Білім беру саласы: «Әлеумет», «Шығармашылық», «Коммуникация».
Бөлімі: Қоршаған орта. Тіл дамыту. Сурет салу. Жапсыру.
Тақырыбы: «Күзгі табиғат».
Мақсаты: Балаларға жылдың күз мезгілі туралы түсінік беру. Күз
мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру.Табиғат құбылыстарына
қызығушылық таныту дағдыларын жетілдіру. Грамматикалық
сөйлеуді дамыту.Дәстүрден тыс тәсілдермен сурет салудың
техникаларын жетілдіру, жапсыру дағдыларын жетілдіру.
Табиғатқа деген сүиіспеншілігін тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Табиғат құбылыстары бейнеленген сурет.
Құрал-жабдықтары: Тіс пастасы, желім, дайын жапырақтар.
Сөздік жұмыс: найзағай ойнайды, кемпірқосақ.
Билингвистикалық компоненттер: жапырақ-листья, жаңбыр-дождик.
Инклюзивтік әлеумет:
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
|
Мотив-лық қозғаушы Рефлек-ті түзету. |
Қараңдаршы балалар! Айналамыз қандай тамаша! Осы бөлмеге шуағын төгіп, нұр беріп тұрған күнге қарайықшы. Сол күннен жылу алып, алған жылуымызды қонақтарға, бір-бірімізге береміз. Бұлттар төніп, жерге төгіп, Дымқыл тұман басады. Шөп сарғайып, Өңі тойып, Дала сұры қашады. Ойнай алмай, денең мұздап тоңады. Бөбектерім, айтыңдаршы, бұл қай кезде болады? Күз айларын атаймыз. Күздің қандай ерекшеліктері болады? Дұрыс. Қане елестетейік, біз күзгі жапырақтармыз. Олардың жерге түскенін көрсетейік. -Олар қалай сылдырлайды? -Жапырақтар қайдан түседі? Балалар бүгін бізге қонаққа кірпі келді. Кірпі бізге қызықты суреттер әкеліпті. Қане суретке қарайықшы. Ойын: Қандай құбылыс. Кірпі балаларға құбылыстар бейнеленген суреттерді көрсетеді, (құбылыстардың дыбысын есту). -Осы құбылыстар балалар қай мезгілде болады? Дұрыс. Сергіту сәті: Біз биік болып өсеміз. Ендеше балалар маған жапырақтарды жапсыруға көмектесесіңдерма? Ендеше бүгін осы күзгі жапырақтарды жапсырайық,жапырақтардың түстерін еске алайық. 2 топқа бөлу. 1 жапырақ жапсыру. 2 жаңбырдың суретін салу. Тіс пастасымен краска қосылған ұжымдық жұмыс жапсыру, сурет салу ережелерін көрсету. Балаларға көмек көрсету,жеке жұмыс жүргізу. Балалар жасаған жұмыстарымызды кірпіге көрсетейік. -Балалар біз бүгін қай мезгіл туралы білдік? -Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер, құбылыстар болады? -Бізге қонаққа кім келді? Қорытындылау,балаларды мадақтау. |
Балалар: Әрқашан әдемі болайық, Еліміз тыныш болсын! Аспанымыз ашық болсын! Деніміз сау болсын! Достарымыз көп болсын! -Күзде. -Қыркүйек, қазан, қараша. -Күзде күн салқын болады.Ағаштардың жапырақтары сары түске боялып түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Балалар қимылмен көрсетеді. ш-ш-ш. -ағаштан. Сәлемдеседі. Сәлеметсізбе! -күзде болады. Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Табиғатты сүйеміз, Шетімізден шеберміз, Денемізді бос ұстап Билеп-билеп аламыз. -иә. Жапырақ-листья, Жаңбыр-дождик. Көрме ұйымдастыру. -күз мезгілі туралы. -жаңбыр жауады, найзағай ойнайды. -кірпі. |
Сәлемет- Сіздерме! 1.қатты жел тұрып тұр. 2.Найзағай ойнап тұр. 3.Жаңбыр жауып тұр. 4.Ағаш-тардан жапырақ-тар сарғайып түсіп жатыр. Кірпі балаларды мадақтай-ды. |
Күтілетін нәтижелер:
Не білді: Балалар күз мезгілін білді.
Не алды: Күзгі құбылыстарды есте сақтай алды.
Не істей алды: Дәстүрден тыс саусақпен жаңбырдың суретін сала алды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Күзгі табиғат"
"Күзгі табиғат"
. Ұйымдастырылған ашық оқу іс-әрекеті
Білім беру саласы: «Әлеумет», «Шығармашылық», «Коммуникация».
Бөлімі: Қоршаған орта. Тіл дамыту. Сурет салу. Жапсыру.
Тақырыбы: «Күзгі табиғат».
Мақсаты: Балаларға жылдың күз мезгілі туралы түсінік беру. Күз
мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру.Табиғат құбылыстарына
қызығушылық таныту дағдыларын жетілдіру. Грамматикалық
сөйлеуді дамыту.Дәстүрден тыс тәсілдермен сурет салудың
техникаларын жетілдіру, жапсыру дағдыларын жетілдіру.
Табиғатқа деген сүиіспеншілігін тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Табиғат құбылыстары бейнеленген сурет.
Құрал-жабдықтары: Тіс пастасы, желім, дайын жапырақтар.
Сөздік жұмыс: найзағай ойнайды, кемпірқосақ.
Билингвистикалық компоненттер: жапырақ-листья, жаңбыр-дождик.
Инклюзивтік әлеумет:
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
|
Мотив-лық қозғаушы Рефлек-ті түзету. |
Қараңдаршы балалар! Айналамыз қандай тамаша! Осы бөлмеге шуағын төгіп, нұр беріп тұрған күнге қарайықшы. Сол күннен жылу алып, алған жылуымызды қонақтарға, бір-бірімізге береміз. Бұлттар төніп, жерге төгіп, Дымқыл тұман басады. Шөп сарғайып, Өңі тойып, Дала сұры қашады. Ойнай алмай, денең мұздап тоңады. Бөбектерім, айтыңдаршы, бұл қай кезде болады? Күз айларын атаймыз. Күздің қандай ерекшеліктері болады? Дұрыс. Қане елестетейік, біз күзгі жапырақтармыз. Олардың жерге түскенін көрсетейік. -Олар қалай сылдырлайды? -Жапырақтар қайдан түседі? Балалар бүгін бізге қонаққа кірпі келді. Кірпі бізге қызықты суреттер әкеліпті. Қане суретке қарайықшы. Ойын: Қандай құбылыс. Кірпі балаларға құбылыстар бейнеленген суреттерді көрсетеді, (құбылыстардың дыбысын есту). -Осы құбылыстар балалар қай мезгілде болады? Дұрыс. Сергіту сәті: Біз биік болып өсеміз. Ендеше балалар маған жапырақтарды жапсыруға көмектесесіңдерма? Ендеше бүгін осы күзгі жапырақтарды жапсырайық,жапырақтардың түстерін еске алайық. 2 топқа бөлу. 1 жапырақ жапсыру. 2 жаңбырдың суретін салу. Тіс пастасымен краска қосылған ұжымдық жұмыс жапсыру, сурет салу ережелерін көрсету. Балаларға көмек көрсету,жеке жұмыс жүргізу. Балалар жасаған жұмыстарымызды кірпіге көрсетейік. -Балалар біз бүгін қай мезгіл туралы білдік? -Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер, құбылыстар болады? -Бізге қонаққа кім келді? Қорытындылау,балаларды мадақтау. |
Балалар: Әрқашан әдемі болайық, Еліміз тыныш болсын! Аспанымыз ашық болсын! Деніміз сау болсын! Достарымыз көп болсын! -Күзде. -Қыркүйек, қазан, қараша. -Күзде күн салқын болады.Ағаштардың жапырақтары сары түске боялып түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді. Балалар қимылмен көрсетеді. ш-ш-ш. -ағаштан. Сәлемдеседі. Сәлеметсізбе! -күзде болады. Биік болып өсеміз, Жапырақтай жайқалып. Табиғатты сүйеміз, Шетімізден шеберміз, Денемізді бос ұстап Билеп-билеп аламыз. -иә. Жапырақ-листья, Жаңбыр-дождик. Көрме ұйымдастыру. -күз мезгілі туралы. -жаңбыр жауады, найзағай ойнайды. -кірпі. |
Сәлемет- Сіздерме! 1.қатты жел тұрып тұр. 2.Найзағай ойнап тұр. 3.Жаңбыр жауып тұр. 4.Ағаш-тардан жапырақ-тар сарғайып түсіп жатыр. Кірпі балаларды мадақтай-ды. |
Күтілетін нәтижелер:
Не білді: Балалар күз мезгілін білді.
Не алды: Күзгі құбылыстарды есте сақтай алды.
Не істей алды: Дәстүрден тыс саусақпен жаңбырдың суретін сала алды.
шағым қалдыра аласыз













