8
минут
|
Ұйым дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Қима
қағаздар арқылы сынып оқушылары 4 топқа бөлінеді.
Топ
басшыларын сұрақтар қою арқылы анықтайды.
-
Бір жұмыртқа 5минутта
піссе, 4 жұмыртқа неше минутта піседі?
-
Қораз бір аяғымен
тұрғанда 6кг, екі аяғымен тұрса неше кг?
-
Алматы мен Ақтаудың
ортасында не бар?
-
Айқынның әкесінің 4 ұлы
бар, үлкені Дүйсенбі, екіншісі Сейсенбі, үшінші ұлының аты Сәрсенбі
болса кенже ұлының аты кім?
Топтарға
бағалау парақтары үлестіріледі.
Үй
тапсырмасы экранға көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерін ауыстырып
тексереді.
«Парабола
-шынайы өмірде» танымдық видео көрсетіледі.
Бүгінгі
сабақта:
Біз
білеміз
|
Бүгін
үйренеміз
|
түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және
графиктерін салу;
|
түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және
графиктерін салу;
|
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын
алу.
Сұрақтарға
жауап беру
Үй
тапсырмасын тексеру.
|
|
Түрлі түсті
фигуралар
|
10мин
|
Негізгі
бөлім
|
Оқушыларға y=a(x-m)2+n
функцияның графигін геогебра
бағдарламасында түсіндіреді.
Мысал ретінде оқушылармен
диалог жүргізе отырып, y=(x+1)2-4
функциясының графигін сызып,
әрбір қасиетін қалай анықтауға болатынына
тоқталады.
1. Парабола төбесі – (-1;-4)
нүктесі
2. Парабола тармақтары жоғары
бағытталған
3.
Параболаның симметрия осі – x=-1
4. Функцияның анықталу
облысы-
5. Функцияның мәндер
жиыны-
6. Функцияның нөлдері: 1
және
-3
7. Оу осімен қиылысуы – (0;-4)
8. Таңба тұрақтылық аралығы: -3<
x
< 1 болғанда y<0;
x < -3 және
x>1 болғанда y>0
9. Функцияның өсу, кему аралықтары:(-∞;
-1]-кемиді, [-1; +∞)-өседі
10. Функцияның ең
үлкен/ең кіші мәндері: ең кіші мәні -4-ке тең, ең үлкен мәні
жоқ.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Жаңа сабақтың негізгі
элементтерін дәптерге белгілеп
алады.
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
Сабақты ашуға ат салысқан
оқушыларға «Жарайсың», «Өте жақсы» т,с,с мадақтау сөздерін
айту
|
Desmos/ geogebra қосымшасы,
интерактивті тақта
|
20 мин
|
Бекіту
тапсырмасы
Жеке
жұмыс
8 мин
2мин
Топтық
жұмыс
10мин
|
№1.
Берілген функциялардың
графиктерін салыңыз.
функциясының графигін салыңыз
және төмендегі кестеге оның қасиеттерін
жазыңыз:
Функцияның анықталу
облысы
|
|
Функцияның
мәндерінің жиыны
|
|
Функцияның
нөлдері
|
|
Оу осімен қиылысу
нүктесі
|
|
Сергіту сәті.
«Парабола биі»
Сәйкестендіру
тапсырмасы
«Фигуралар
әлемі»
Оқушылар функциялар мен
графигін сәйкестендіру керек:
|
Өз бетімен
жұмыс.
Функцияның графиктерін салып,
қасиеттерін жазады:
Оқулықпен жұмыс. №425, №428
а, в тапсырмалары
Слайдта көрсетілген
функцияның графигінің параллелді көшірілуін
көрсетеді
Оқушылар
графиктерге сай формуларды анықтап жабыстырады.
|
Дескриптор:
-
y =
x2 функциясының анықтамасы мен
қасиетін біледі
- квадрат функцияның графигін
салады
-графиктерді түрлендірулерді
орындайды
Бағалау:2
балл
Дескриптор:
- квадрат функцияның графигін
пайдаланып функцияны анықтай алады
Бағалау:
Әр тапсырмаға 0,5
балл
|
Оқулық
Фигуралар
|
4мин
|
Жеке
жұмыс
|
тақырыптық тест
-
функцияның графигін
көрсет
-
-
функцияның графигін көрсет
сызу алгоритмін көрсетіңіз
-
функциясының төбе нүктесінің
координатасын көрсет.
|
Тапсырманы
орындайды
|
Мониторинг
Әр дұрыс жауап үшін 1
балл
|
https://www.plickers.com/
|
3 мин
|
|
Рефлексия
Бүгінгі
сабақта:
. функция
графиктерін сызу алгоритмдері қандай?
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау.
Оқушылар жауап
береді
Үйге
тапсырма.
№425, №428 ә, б
тапсырмалары
Бағалау.
|
Кері
байланыс
|
|