Қысқа мерзімді сабақ жоспары №1 8 сынып Алгебра
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Малкен Анар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
03.11.25 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар: Әділдік: тапсырмаларды орындау барысында есептің шешімін дұрыс жолмен табуға, топтық жұмыс кезінде әркімнің пікірін әділ бағалауға, өз еңбегі мен сыныптасының еңбегін әділ мойындауға үйренеді. Жауапкершілік: есеп шығарудағы қателерін талдап, өз жұмысының нәтижесіне жауап беруге, тапсырмаларды уақытылы әрі мұқият орындауға дағдыланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру; |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру П.6. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері Анықтама. ах2+ bх+с=0 (1 ) түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы а,b,с-нақты сандар және а≠0, ал х- айнымалы. а –бірінші коэффициент, b-екінші коэффициент, с- бос мүше. b немесе с,немесе b мен с нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу- толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулер былай жазылады: 1) ах 2 +bх=0 (с=0 ) . 2) ах 2 +с=0 (b=0) 3) ах 2 =0 (b=0,с=0) Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу алгоритімі:
Квадрат теңдеулер келтірілген және келтірілмеген квадрат теңдеулер болып бөлінеді х2+ рх+q=0 түріндегі теңдеуді келтірілген квадрат теңдеу дейміз Ал, ах2+ bх+с=0 ( а≠0 және а≠1)болса келтірілмеген квадрат теңдеу |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Оқулықтан бекіту тапсырмаларын орындату №6.1
Теңдеулерінің қайысы квадрат теңдеу болады? Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Берілген есептерді шығарады №6.2 Берілген квадрат теңдеулердіңкоэффициентерін атаңдар
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін таба алады. |
Бағалау ҚБ: + және –әдісі Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. |
8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке тапсырма |
№6.4 тақтары Берілген квадрат теңдеулердің ішінен толымсыз квадрат теңдеулерді көрсетіңдер
-0.8 Дескриптор: -толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритімін біледі; -теңдеудің түбірін анықтайды |
Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды. |
Тақта; Слайд; Оқулық 8-сынып, Алгебра оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұппен жұмыс |
№6.3
Теңдеулерін ах2+ bх+с=0 түріне келтіріңдер. Және олардың коэффициенттерін атаңдар Дескриптор: -жақшаларды ашып, өрнекті түрлендіреді; -квадрат теңдеу түріне келтіреді 2) Квадрат теңдеулердің түрін анықтаңдар:
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
Слайд Тақта Бор
Кітап Дәптер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс |
№610 1 топтың есебі 4 х2 -3х=3(12-x) теңдеудің түбірін тап Дескриптор: -жақшаларды ашады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -толымсыз квадрат теңдеуді шешеді |
2 топтың есебі 12 х2 -5x=3(12-2x)+x теңдеудің түбірін тап
3 топтың есебі - х2 +6x=2(12+2x)+2x теңдеудің түбірін тап |
Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Слайд Тақта Бор
Кітап Дәптер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: |
Сабақтағы белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу
Квадрат теңдеу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №1 8 сынып Алгебра
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Малкен Анар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
03.11.25 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
-квадрат теңдеудің анықтамасын білу; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылыққа баулу |
Құндылықтар: Әділдік: тапсырмаларды орындау барысында есептің шешімін дұрыс жолмен табуға, топтық жұмыс кезінде әркімнің пікірін әділ бағалауға, өз еңбегі мен сыныптасының еңбегін әділ мойындауға үйренеді. Жауапкершілік: есеп шығарудағы қателерін талдап, өз жұмысының нәтижесіне жауап беруге, тапсырмаларды уақытылы әрі мұқият орындауға дағдыланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Үй тапсырмасын тексеру Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру; |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру П.6. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері Анықтама. ах2+ bх+с=0 (1 ) түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Мұндағы а,b,с-нақты сандар және а≠0, ал х- айнымалы. а –бірінші коэффициент, b-екінші коэффициент, с- бос мүше. b немесе с,немесе b мен с нөлге тең болатын дербес жағдайлардағы квадрат теңдеу- толымсыз квадрат теңдеу деп аталады. Толымсыз квадрат теңдеулер былай жазылады: 1) ах 2 +bх=0 (с=0 ) . 2) ах 2 +с=0 (b=0) 3) ах 2 =0 (b=0,с=0) Толымсыз квадрат теңдеулерді шешу алгоритімі:
Квадрат теңдеулер келтірілген және келтірілмеген квадрат теңдеулер болып бөлінеді х2+ рх+q=0 түріндегі теңдеуді келтірілген квадрат теңдеу дейміз Ал, ах2+ bх+с=0 ( а≠0 және а≠1)болса келтірілмеген квадрат теңдеу |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Оқулықтан бекіту тапсырмаларын орындату №6.1
Теңдеулерінің қайысы квадрат теңдеу болады? Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Берілген есептерді шығарады №6.2 Берілген квадрат теңдеулердіңкоэффициентерін атаңдар
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің коэффициенттерін таба алады. |
Бағалау ҚБ: + және –әдісі Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды. |
8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп 2017 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке тапсырма |
№6.4 тақтары Берілген квадрат теңдеулердің ішінен толымсыз квадрат теңдеулерді көрсетіңдер
-0.8 Дескриптор: -толымсыз квадрат теңдеуді шешу алгоритімін біледі; -теңдеудің түбірін анықтайды |
Оқушылар дайын жауаппен, жұпта қатар отырған оқушылар бірін-бірі тексеріп бағалайды. |
Тақта; Слайд; Оқулық 8-сынып, Алгебра оқулығы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұппен жұмыс |
№6.3
Теңдеулерін ах2+ bх+с=0 түріне келтіріңдер. Және олардың коэффициенттерін атаңдар Дескриптор: -жақшаларды ашып, өрнекті түрлендіреді; -квадрат теңдеу түріне келтіреді 2) Квадрат теңдеулердің түрін анықтаңдар:
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
Слайд Тақта Бор
Кітап Дәптер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топпен жұмыс |
№610 1 топтың есебі 4 х2 -3х=3(12-x) теңдеудің түбірін тап Дескриптор: -жақшаларды ашады; -ұқсас қосылғыштарды біріктіреді; -толымсыз квадрат теңдеуді шешеді |
2 топтың есебі 12 х2 -5x=3(12-2x)+x теңдеудің түбірін тап
3 топтың есебі - х2 +6x=2(12+2x)+2x теңдеудің түбірін тап |
Топтар бір-бірін «Басбармақ» әдісімен бір – бірін бағалау жүргізіледі |
Слайд Тақта Бор
Кітап Дәптер |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Сабақ соңында оқушылардан рефлексия алу: |
Сабақтағы белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық; |
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
































