Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері (Қайталау сабағы)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері (Қайталау сабағы)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім Квадрат теңдеулер Педагогтың аты-жөні Рысбаева Айгүл Сайлауқызы Күні 25.11.2024жыл Сабақтың тақырыбы Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері (Қайталау сабағы) Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату 8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешу 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану Сабақтың мақсаты - Квадрат теңдеулерді шешеді , вадрат теңдеулердің түрлерін ажырата біледі, толымсыз квадрат теңдеулерді шеше біледі;есептер шығаруда Виет теоремасын қолданады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар



Бөлім

Квадрат теңдеулер

Педагогтың аты-жөні

Рысбаева Айгүл Сайлауқызы

Күні

25.11.2024жыл

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері (Қайталау сабағы)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу

8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату

8.2.2.3 Квадрат теңдеулерді шешу

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

Сабақтың мақсаты

- Квадрат теңдеулерді шешеді , вадрат теңдеулердің түрлерін ажырата біледі, толымсыз квадрат теңдеулерді шеше біледі;есептер шығаруда Виет теоремасын қолданады



Сабақ барысы

Уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру

Оқушыларды түгелдеу

Сабақ мақсатымен таныстыру

Үй тапсырмасын тексеру

Мұғаліммен сәлемдесу

Бір-біріне жақсы тілектерін білдіру

Сабақтың мақсатына мұғаліммен бірге жету,сұрақтар туындаса мұғалім көмегіне жүгіну

Үй тапсырмасын тексеруде оқушылар бірін-бірі тексертеді

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Тақта

Дәптер


Сабақтың басы

Квадрат теңдеулер тақырыбына сұрақтар қойылады

1.Квадрат теңдеу дегеніміз не?

2.Түбірлерін қалай табамыз?

3.Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?

4. Толымсыз квадрат теңдеу түрлері

5.Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?



Анықтама.  2+вх+с=0 (мұндағы х-айнымалы, а,в,с-қандай да бір сандар,а≠0 ) түріндегі  теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.

ax2+вх+с=0

Толымсыз квадрат теңдеу үш түрде болады:

1) aх2+с =0;    с≠0

2)  aх2+вх=0; в≠0

3)   aх2=0

х2+вх+с=0 түріндегі теңдеу, яғни а=1 болса,   келтірілген квадрат  теңдеу деп аталады

Виет теоремасы: Келтірілген квадрат теңдеудің  түбірлерінің  қосындысы  қарама-қарсы таңбамен алынған  екінші коэффициентке, ал көбейтіндісі  бос мүшеге тең болады:

                   х12 =-в, х1 х2=с  Shape1 Shape2

Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Оқулық 8-сынып.

Интер белсенді тақта

Слайд

Сабақтың ортасы

1)Жеке жұмыс

х2-5х+6=0

2 +4х+6=0

2-5х+18=0 теңдеулерін шешу





2)Жұппен жұмыс

2-5х=0

х2-10=0

2-7х=0

2х-5х2=0



3)Түбірлердің көмегімен квадрат теңдеулерді жаз

Х1=7, Х 2 =2

Х1=3, Х 2 =-4

Х1=-2, Х 2 =5

Деңгейлік тапсырмалар

1)Жеке жұмыс

х2-5х+6=0

2 +4х+6=0

2-5х+18=0 Оқушылар теңдеулер түбірлерін табады.

Слайд арқылы жауабын тексереді

2)Жұппен жұмыс



2-5х=0

х2-10=0

2-7х=0

2х-5х2=0

Слайд арқылы жауабын тексереді

Топпен жұмыс



х2 -9х+14=0

х2 +х-12=0

х2 -3х-10=0

1

2 -27=0 (А-деңгей)

2 -8х=0 (А-деңгей)

х2 +6х+8=0 (А-деңгей)

2

Теңдеу шеш:3 х2 +6х= 8х2 -14х

Кв үшмүшеге келтір: 2х2 +3х-5=0

Теңдеу түбірлерін тап (х+4)2 = 3х +40

Сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Интер белсенді тақта

Сабақтың соңы

1.Квадрат теңдеу дегеніміз не?

2.Түбірлерін қалай табамыз?

3.Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?

4. Толымсыз квадрат теңдеу түрлері

Сұрақтарымен сабақты қорытындылау.

Рефлексия БББ

Үйге тапсырма беру №2.111,2.113




Білемін

Білдім

Білгім келеді



Оқушылар кері байланыс жасайды



































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі