Материалдар / Квадрат теңдеу сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеу сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пән мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
395
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы 2

Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері

Мақсаты

Квадрат теңдеудің түрлері туралы түсініктері қалыптасады.


Жалпы мақсат

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдылару арқылы адамның сезім мүшелерін, көз-көру қызметін толығымен түсінеді қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже

Оқушылар математика тілінде квадрат теңдеуге сипаттама беруді үйренеді.

Жұмыс туралы мағлұматтарды игереді,

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Кім шапшаң, Сөзімді аяқта,Топтастыру

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, тақта, стикерлер, ноутбук, телефон

Ұйымдастыру кезеңі



Тренинг

Оқушыларды 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу

Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.

Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру

Психологиялық ахуалды жақсарту

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім



«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру


Мұғалім берген тапсырманы орындау

Түсіну

«Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады


Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.


Қолдану

Квадрат теңдеу»(10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау


Осы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату Постер арқылы тақырыптарын қорғату

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді

Талдау

«Топтастыру» арқылы жалпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау есептер шығарту


Квадрат теңдеу.

  1. 2 + 3х -7 = 0

  2. Х2 -81 = 0

  3. (3х-2)(3х+2) = 0


(2) Квадрат теңдеу

1) 4х2 + 6х = 0

2) 2х2 + 5х +4 = 0

3) 5х2 - 36х +7 = 0


(3) Квадрат теңдеу

1) х2 - 6х +5 = 0

  1. 2 - 21х -23 = 0

  2. 10х2+3х-4 =0


(4) Квадрат теңдеу

  1. 2 -16х + 28 = 0

  2. 28х2 - 16х +2 = 0

  3. -5х2+14х -8 =0


Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады

(1) Квадрат теңдеу.

  1. 2 + 3х -7 = 0

  2. Х2 -81 = 0

  3. (3х-2)(3х+2) = 0


(2) Квадрат теңдеу

1) 4х2 + 6х = 0

2) 2х2 + 5х +4 = 0

3) 5х2 - 36х +7 = 0


(3) Квадрат теңдеу

1) х2 - 6х +5 = 0

  1. 2 - 21х -23 = 0

  2. 10х2+3х-4 =0



Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек

Жинақтау

Шығармашылық тапсырма

«Квадрат теңдеудің түрлері

(Сурет арқылы тақырыпты жинақтау, бағалау)

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты суреттер мен тапсырма қағаздарын таратады, топпен оқушылар өз ұстаздары жайлы реттеп жазып көрсеттеді

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу, суретті сипаттау

Бағалау

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

Мұғалім әр топқа балау критерийлерін таратады,бағалау парақшаларын береді

Оқушылар бағалау критерийлерін пайдаланып бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!