Материалдар / Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары.

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар квадрат теңдеуді шешуді үйренеді. Дискриминант формуласын жатқа біледі. Формуланы пайдаланып оқушылар есептер шығара алады. Мұғалімдер ашық өту үшін пайдаланса болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
388
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ТексерілдіДОІЖО А.АбдуллаеваКүні: 24.11.2017ж.Сыныбы: 8аПәні: математика

Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары.

Мақсаты: Бұл тақырыпты игеру барысында келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын біледі, дискриминант шығара алады, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтауды, түбірлерінің формулаларын қолданып квадрат теңдеуді шешуді біледі.

Күтілетін нәтиже: Тақырыпты еркін меңгереді, формуланы пайдаланып, есепті қатесіз шығара алады.Оқыту әдістері: «ОБжҚ» (Оқытуды бағалау және көшбасшылық), «ОЖТ» (Оқытудың жаңа тәсілдері), «АКТ», «СТО», «Топтық жұмыс», «Мозайка» әдісі.

Оқытудың түрі: Ұжымдық-танымдық оқыту.

Ресурстар: Интерактивті тақта, ғаламтор желісі, ресурстар, маркер, стикер.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, ағылшын, орыс тілі.

Кезеңдері Сабақтағы іс-әрекетОқушының іс-әрекеті
1.Ұйымдастыру кезеңі 2 мин.1.Оқушылармен амандасып, сынып оқушыларын түгелдеу.2. «Мозайка» әдісімен топқа бөлінеді.Қағаз қиындыларын алу арқылы топқа бөлінеді.
2.Үй тапсырмасын сұрау.5 минҮйге берілген №135, №136 есептерді тексеру. «Мен саған, сен маған» әдісі.Интерактивті тақтада есептің жауаптары тұра- ды. Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауысып тексереді.
2.Негізгі бөлім. 5 мин Оқулықпен жұмыс. «Стоп кадр» әдісі арқылы оқушылар жарыса есептер шығарады.№137Есеп шығарады. Оқушылар тенгемен бағаланып отырады.
2.Жеке жұмыс5 мин«Өзіңді тексер» әдісі.Оқушылар бастарына қалпақтарын киіп есепті жеке өзі орындайды.
3.kahoot. 10 минЖаңа форматты тест көрсету.Интернет, ұялы телефон. Теңгемен бағаланады.
6.Сергіту сәті2 минЕкі қолмен бірдей 1 ден 9-ға дейінгі сандардың ішінен қалаған сандарын жазу.Бір, екі, үшБіз жинаймыз күш.Төрт, бесКемеңді алға ес. 1,3 мен бақыттымын2,4 мен іскермін5,7,9 мен ақылдымын6,8 мен өз-өзіме сенімдімін
7.Жұптық жұмыс5 мин





«Адасқан сандар» әдісіӘр орындаған тапсырманың көлеміне қарай теңгемен бағаланады.
3Қорытынды бөлім. 3 минЛогикалық тапсырма. «Ой қозғау» әдісі.1. 1,4,9,16,25,36... келесі санды табыңдар.2. санының аяғы қандай цифрмен аяқталады?3. саны қандай цифрмен аяқталатынын анықтаңыз.4.Есепте: Топпен бірлесіп, шығарып жауап береді.
9.Кері байланыс3 мин «Чемодан, ет тартқыш, қоқыс жәшігі»Бүгінгі сабақтан түйгендерін кестеге жазады. Топ басшылар бағалауға түсіндірме (коментарий) береді.
9.Үйге тапсырма Өздерің 10 есеп құрап, шығарып келу.



Дайындаған пән мұғалім Қ.Міркенова















































№135

  • 2; 2) -0,45; 0,05 3) -; 4)10; 14


№136

  • 2; - 2)1; 3) -3; 8 4); -5
































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ