|
А |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант |
||
|
Мақсаты |
Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау |
||
|
Бідімділік: Квадраттық теңдеулерді
формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін
бекіту. |
|||
|
Сабақтың әдісі |
Интербелсенді тақта, bilimland.kz тапсырмалары, бағалау |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. |
||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды топпен орындау дағдысын жетілдіру. |
||
|
Тапсырмалар |
Пікірлесу,есептерді шығару және талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап |
||
|
Жұмыс түрлері |
Сыныппен жұмыс |
Топтық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Психологиялық ахуал /2 мин/
Топ басшысын сайланады. Екі топқа бағалау парағы таратылады.
Үй жұмысын тексеру. № 133 (2;5,6).

Жауабы: -1; -7/3 Жауабы: ½; 11/14 Жауабы; -1/23; 1
Анаграмманы
шешу.
Таиимдкисрнн (дискриминант), детуең
(теңдеу), тваракд
(квадрат), ірітңрбліүне
(түбірлерінің),
ррыллафаома (формулалары)
- Әріптерді дұрыс жинап, тақырыпты айтыңдар
(Квадрат теңдеу
түбірлерінің формулалары.
Дискриминант)
- Иә, біз бүгін квадрат
теңдеулермен танысуды жалғастырамыз, өткен сабақтарда алған
білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.
file:///C:/Users/user/Desktop/BilimLand.html
Қайталау – білім анасы. Кір жаю әдісі (балалар теорияны айтып, қағазға формуланы жазып, жіпке қыстырғышпен іледі)
1) Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Мұндағы а,в,с дегеніміз нелер? Мысал келтіріңдер.
2) Квадрат теңдеудің қандай түрлері бар? Әрқайсысына анықтама беріңдер.
3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4) Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз?
5) Дискриминанттың неше жайы бар. Оларды ата.
1. Өзіңді тексер (топпен жұмыс)
|
№ |
Теңдеулер |
|
1 |
2x2 + 3x +1 =0 |
|
2 |
9x2 + 6x +1 =0 |
|
3 |
x2 + 5x - 6 =0 |
|
4 |
2y2 – 9y +10 =0 |
|
5 |
2p2 + 7p -30 =0 |
2. Кварат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңдар:
а)14у² – 5у – 1 = 0 а)16х² – 8х + 1 = 0
a = 14, b = − 5, c = −1. a = 16, b = − 8, c = 1.
б) 1 − 18у + 81у² = 0 б)18 + 3у² – у = 0
а = 81, b = − 18, c = 1. a = 3, b = − 1, c = 18.
Қателеспес үшін, алдымен теңдеуді
81у² −18у + 1 = 0 3у² − у + 18 = 0
Осы түрге келтіріп аламыз.
3. Дискриминант. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу
а) 2х² + 3х + 1 = 0 а) 9х² + 6х + 1 = 0
D = b² − 4ac D = b² − 4ac
D = 3² − 4∙2∙1 = 9 − 8 = 1. D = 6² − 4∙9∙1 = 36 − 36 = 0.
D = 1, D > 0 екі түбірі бар D = 0, бір ғана түбірі бар

Жауабы: -1: -0,5 Жауабы. -1/3
3) 2х² + х + 2 = 0 4) х² + 5х − 6 = 0
D = b² − 4ac D = b² − 4ac
D = 1² − 4∙2∙2 = 1 − 16 = −15. D = 5² − 4∙1∙(−6) = 25 +24 = 49.
D = −15, D < 0, теңдеудің шешімі жоқ. D = 49, D > 0, екі түбірі бар.

Жауабы: -6; 1
5. 2у² – 9у + 10 = 0.
Жауабы: 2,5;
2
6. у² – 11у – 152 = 0
Жауабы: 19;
-8
7. 2р² + 7р – 30 = 0
Жауабы: 2,5;
-6
8)

Жауабы: 4; 3
5. Рефлексия:
|
Не білдім сабаққа дейін? |
Не білдім сабақта? |
Не білгім келеді келешекте? |
|
|
|
|
6. Үй тапсырмасы. №135 (2;4); 136 (2;4). 53- бет.
7. Бағалау:
|
Оқушылардың аты-жөні |
Үй жұмысы |
Теорияны қайталау |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
Қорытынды баға |
|
Боранкулова Роза |
|
|
|
|
|
|
|
Есмуратова Мөлдір |
|
|
|
|
|
|
|
Исиргепов Рамазан |
|
|
|
|
|
|
|
Жаканова Мадина |
|
|
|
|
|
|
|
Жауынбай Азат |
|
|
|
|
|
|
|
Мирашқызы Назира |
|
|
|
|
|
|
Өте тамаша! Жарайсын! “5”. Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Жақсы! Алға!
“4”. Тарауды жақсы меңгерген. Есеп
шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!
“3”. Әлі де дайындалуды қажет
ететін оқушы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант 8 сынып
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант 8 сынып
|
А |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант |
||
|
Мақсаты |
Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау |
||
|
Бідімділік: Квадраттық теңдеулерді
формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін
бекіту. |
|||
|
Сабақтың әдісі |
Интербелсенді тақта, bilimland.kz тапсырмалары, бағалау |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. |
||
|
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды топпен орындау дағдысын жетілдіру. |
||
|
Тапсырмалар |
Пікірлесу,есептерді шығару және талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап |
||
|
Жұмыс түрлері |
Сыныппен жұмыс |
Топтық жұмыс |
Бірін-бірі бағалау |
Психологиялық ахуал /2 мин/
Топ басшысын сайланады. Екі топқа бағалау парағы таратылады.
Үй жұмысын тексеру. № 133 (2;5,6).

Жауабы: -1; -7/3 Жауабы: ½; 11/14 Жауабы; -1/23; 1
Анаграмманы
шешу.
Таиимдкисрнн (дискриминант), детуең
(теңдеу), тваракд
(квадрат), ірітңрбліүне
(түбірлерінің),
ррыллафаома (формулалары)
- Әріптерді дұрыс жинап, тақырыпты айтыңдар
(Квадрат теңдеу
түбірлерінің формулалары.
Дискриминант)
- Иә, біз бүгін квадрат
теңдеулермен танысуды жалғастырамыз, өткен сабақтарда алған
білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.
file:///C:/Users/user/Desktop/BilimLand.html
Қайталау – білім анасы. Кір жаю әдісі (балалар теорияны айтып, қағазға формуланы жазып, жіпке қыстырғышпен іледі)
1) Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Мұндағы а,в,с дегеніміз нелер? Мысал келтіріңдер.
2) Квадрат теңдеудің қандай түрлері бар? Әрқайсысына анықтама беріңдер.
3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4) Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз?
5) Дискриминанттың неше жайы бар. Оларды ата.
1. Өзіңді тексер (топпен жұмыс)
|
№ |
Теңдеулер |
|
1 |
2x2 + 3x +1 =0 |
|
2 |
9x2 + 6x +1 =0 |
|
3 |
x2 + 5x - 6 =0 |
|
4 |
2y2 – 9y +10 =0 |
|
5 |
2p2 + 7p -30 =0 |
2. Кварат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңдар:
а)14у² – 5у – 1 = 0 а)16х² – 8х + 1 = 0
a = 14, b = − 5, c = −1. a = 16, b = − 8, c = 1.
б) 1 − 18у + 81у² = 0 б)18 + 3у² – у = 0
а = 81, b = − 18, c = 1. a = 3, b = − 1, c = 18.
Қателеспес үшін, алдымен теңдеуді
81у² −18у + 1 = 0 3у² − у + 18 = 0
Осы түрге келтіріп аламыз.
3. Дискриминант. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу
а) 2х² + 3х + 1 = 0 а) 9х² + 6х + 1 = 0
D = b² − 4ac D = b² − 4ac
D = 3² − 4∙2∙1 = 9 − 8 = 1. D = 6² − 4∙9∙1 = 36 − 36 = 0.
D = 1, D > 0 екі түбірі бар D = 0, бір ғана түбірі бар

Жауабы: -1: -0,5 Жауабы. -1/3
3) 2х² + х + 2 = 0 4) х² + 5х − 6 = 0
D = b² − 4ac D = b² − 4ac
D = 1² − 4∙2∙2 = 1 − 16 = −15. D = 5² − 4∙1∙(−6) = 25 +24 = 49.
D = −15, D < 0, теңдеудің шешімі жоқ. D = 49, D > 0, екі түбірі бар.

Жауабы: -6; 1
5. 2у² – 9у + 10 = 0.
Жауабы: 2,5;
2
6. у² – 11у – 152 = 0
Жауабы: 19;
-8
7. 2р² + 7р – 30 = 0
Жауабы: 2,5;
-6
8)

Жауабы: 4; 3
5. Рефлексия:
|
Не білдім сабаққа дейін? |
Не білдім сабақта? |
Не білгім келеді келешекте? |
|
|
|
|
6. Үй тапсырмасы. №135 (2;4); 136 (2;4). 53- бет.
7. Бағалау:
|
Оқушылардың аты-жөні |
Үй жұмысы |
Теорияны қайталау |
1 тапсырма |
2 тапсырма |
3 тапсырма |
Қорытынды баға |
|
Боранкулова Роза |
|
|
|
|
|
|
|
Есмуратова Мөлдір |
|
|
|
|
|
|
|
Исиргепов Рамазан |
|
|
|
|
|
|
|
Жаканова Мадина |
|
|
|
|
|
|
|
Жауынбай Азат |
|
|
|
|
|
|
|
Мирашқызы Назира |
|
|
|
|
|
|
Өте тамаша! Жарайсын! “5”. Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.
Жақсы! Алға!
“4”. Тарауды жақсы меңгерген. Есеп
шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма!
“3”. Әлі де дайындалуды қажет
ететін оқушы.
шағым қалдыра аласыз
лгебра 8 «А» сынып
24.11.17












