Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік: Квадраттық теңдеулерді формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін бекіту. Дамытушылық: Квадраттық теңдеулерді формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін бекіту. Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

А лгебра 8 «А» сынып 24.11.17


Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант

Мақсаты

Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау

Бідімділік: Квадраттық теңдеулерді формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін бекіту. 
Дамытушылық: Квадраттық теңдеулерді формула көмегімен шығару, квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін бекіту. 
Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу. 

Сабақтың әдісі

Интербелсенді тақта, bilimland.kz тапсырмалары, бағалау

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды топпен орындау дағдысын жетілдіру.

Тапсырмалар

Пікірлесу,есептерді шығару және талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап

Жұмыс түрлері

Сыныппен жұмыс

Топтық жұмыс

Бірін-бірі бағалау


Психологиялық ахуал /2 мин/


Топ басшысын сайланады. Екі топқа бағалау парағы таратылады.

Үй жұмысын тексеру. № 133 (2;5,6).

Жауабы: -1; -7/3 Жауабы: ½; 11/14 Жауабы; -1/23; 1

Анаграмманы шешу.
Таиимдкисрнн (
дискриминант), детуең (теңдеу), тваракд (квадрат), ірітңрбліүне (түбірлерінің), ррыллафаома (формулалары)

- Әріптерді дұрыс жинап, тақырыпты айтыңдар (
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант)
- Иә, біз бүгін квадрат теңдеулермен танысуды жалғастырамыз, өткен сабақтарда алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз. file:///C:/Users/user/Desktop/BilimLand.html

Қайталау – білім анасы. Кір жаю әдісі (балалар теорияны айтып, қағазға формуланы жазып, жіпке қыстырғышпен іледі)


1) Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Мұндағы а,в,с дегеніміз нелер? Мысал келтіріңдер.

2) Квадрат теңдеудің қандай түрлері бар? Әрқайсысына анықтама беріңдер.

3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

4) Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз?

5) Дискриминанттың неше жайы бар. Оларды ата.


1. Өзіңді тексер (топпен жұмыс)

Теңдеулер

1

2x2 + 3x +1 =0

2

9x2 + 6x +1 =0

3

x2 + 5x - 6 =0

4

2y2 – 9y +10 =0

5

2p2 + 7p -30 =0









2. Кварат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңдар:

а)14у² – 5у – 1 = 0 а)16х² – 8х + 1 = 0

a = 14, b = − 5, c = −1. a = 16, b = − 8, c = 1.

б) 1 − 18у + 81у² = 0 б)18 + 3у² – у = 0

а = 81, b = − 18, c = 1. a = 3, b = − 1, c = 18.

Қателеспес үшін, алдымен теңдеуді

81у² −18у + 1 = 0 3у² − у + 18 = 0

Осы түрге келтіріп аламыз.

3. Дискриминант. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу

а) 2х² + 3х + 1 = 0 а) 9х² + 6х + 1 = 0

D = b² − 4ac D = b² − 4ac

D = 3² − 4∙2∙1 = 9 − 8 = 1. D = 6² − 4∙9∙1 = 36 − 36 = 0.

D = 1, D > 0 екі түбірі бар D = 0, бір ғана түбірі бар

Жауабы: -1: -0,5 Жауабы. -1/3

3) 2х² + х + 2 = 0 4) х² + 5х − 6 = 0

D = b² − 4ac D = b² − 4ac

D = 1² − 4∙2∙2 = 1 − 16 = −15. D = 5² − 4∙1∙(−6) = 25 +24 = 49.

D = −15, D < 0, теңдеудің шешімі жоқ. D = 49, D > 0, екі түбірі бар.

Жауабы: -6; 1

5. 2у² – 9у + 10 = 0.

Жауабы: 2,5; 2

6. у² – 11у – 152 = 0

Жауабы: 19; -8

7. 2р² + 7р – 30 = 0

Жауабы: 2,5; -6

8)

Жауабы: 4; 3







5. Рефлексия:

Не білдім

сабаққа дейін?

Не білдім

сабақта?

Не білгім келеді келешекте?










6. Үй тапсырмасы. №135 (2;4); 136 (2;4). 53- бет.

7. Бағалау:

Оқушылардың

аты-жөні

Үй

жұмысы

Теорияны қайталау

1 тапсырма

2

тапсырма

3

тапсырма

Қорытынды баға

Боранкулова Роза







Есмуратова Мөлдір







Исиргепов Рамазан







Жаканова Мадина







Жауынбай Азат







Мирашқызы Назира








Өте тамаша! Жарайсын! “5”. Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.

Жақсы! Алға! “4”. Тарауды жақсы меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.
Ойлану керек! Қалма! “3”. Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
2820
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі