Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
6
мин.
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл
бөлу.
2. Топқа
бөлу:
Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай
түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа
бөлемін.
I топ
II
топ
III
топ
IV
топ
Әр топ бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
3. Үй тапсырмасын
тексеру.
«Көршіңді
тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері
интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының
дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада
көрсетемін.
|
Сабақ құралдарының дайындығын
тексереді, мұғаліммен амандасады.
Көршілерімен дәптерлерін
алмастырып, үй жұмысын тексереді.
|
Оқушылар бір-бірін смайликтер
арқылы бағалайды
|
LearningApp бағдарламасы
|
5
мин.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі
қолданылады.
|
Окушылар жауап
береді.
Тиімділігі:
Оқушының танымдық дағдысы
артады.
Оқушылар оқулықтан жаңа
сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ
қорғайды:
|
талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Жалпы білім беретін мектептің
10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра,
2019
|
Топтық
жұмыс
|
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы
қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрініс
табады.
Топтық жұмыс: Пазл
құрастыру
|
Берілген тапсырма бойынша
есепті орындайды
|
Дескриптор:
-
формуланы
біледі
-көбейткіштерге
жіктейді
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Сабақты бекіту.
Сұрак-жауап
«Өрмекші торы» әдісі арқылы
кері байланыс алу.
Жіпті лақтыру арқылы әр топ
кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.
Үйге тапсырма
беру
(түсіндіме
жұмыс)
|
Оқушылар өздерінің тақырып
бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап
береді,
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
1.Маған бүгін не
ұнады.
2. Маған бүгін не
ұнамады.
3.Менің
күдіктерім.
4. Менің
тілектерім.
|
Дескриптор:
-сұрактарға жауап
береді
-есептерді
шығарады Бағалау:
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
ДК
экраны
10-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
|