Материалдар / Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныптың алгебра пәнінен 3-тоқсанындағы "Көпмүшелер" тарауындағы "Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелер" тақырыына арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
348
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Көпмүшелер

Мектеп:

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.2.1 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолдану;

10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ;

Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады

Кейбір оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады;

Бағалау критерийлері




- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ;

- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады

-жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.




6 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу:

Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін.

I топ

II топ

III топ

IV топ

Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Көршіңді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.


Сабақ құралдарының дайындығын тексереді, мұғаліммен амандасады.






Көршілерімен дәптерлерін алмастырып, үй жұмысын тексереді.








Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды

LearningApp бағдарламасы






5 мин.









Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Окушылар жауап береді.

 Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды:





талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.







Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019




Топтық жұмыс



Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Топтық жұмыс: Пазл құрастыру


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды




Дескриптор:

- формуланы біледі

-көбейткіштерге жіктейді




Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады



ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019



Жеке жұмыс.


Оқулықпен жұмыс

33.14, 33.15

Оқулықта берілген тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды



10-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия



7 мин.

Сабақты бекіту. Сұрак-жауап

«Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу.

Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды.



Үйге тапсырма беру

(түсіндіме жұмыс)




Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап береді,

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

1.Маған бүгін не ұнады.

2. Маған бүгін не ұнамады.

3.Менің күдіктерім.

4. Менің тілектерім.


Дескриптор:

-сұрактарға жауап береді

-есептерді шығарады Бағалау:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


ДК экраны

10-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!