|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпмүшелер |
Мектеп: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.2.1 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолдану; 10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады Кейбір оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады -жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 6 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ IV топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Сабақ құралдарының дайындығын тексереді, мұғаліммен амандасады. Көршілерімен дәптерлерін алмастырып, үй жұмысын тексереді. |
Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды |
LearningApp бағдарламасы |
|
5 мин. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар жауап береді. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019 |
|
Топтық жұмыс |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. Топтық жұмыс: Пазл құрастыру |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
Жеке жұмыс. |
Оқулықпен жұмыс № 33.14, 33.15 |
Оқулықта берілген тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды |
|
10-сынып оқулығы.
|
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Сабақты бекіту. Сұрак-жауап «Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды. Үйге тапсырма беру (түсіндіме жұмыс) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап береді, Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 1.Маған бүгін не ұнады. 2. Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің күдіктерім. 4. Менің тілектерім. |
Дескриптор: -сұрактарға жауап береді -есептерді шығарады Бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көпмүшелер |
Мектеп: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.2.1 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін қолдану; 10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; Оқушылардың басым бөлігі: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады Кейбір оқушылар: жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
|
Бағалау критерийлері |
- жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін біледі ; - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолданады -жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде көбейткіштерге жіктеу әдісін есептерде қолданады; |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 6 мин. |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу. 2. Топқа бөлу: Оқушыларды танымдылық деңгейіне қарай түрлі-түсті кеспе қағаздары арқылы топқа бөлемін. I топ II топ III топ IV топ Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін. |
Сабақ құралдарының дайындығын тексереді, мұғаліммен амандасады. Көршілерімен дәптерлерін алмастырып, үй жұмысын тексереді. |
Оқушылар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды |
LearningApp бағдарламасы |
|
5 мин. |
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. |
Окушылар жауап береді. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019 |
|
Топтық жұмыс |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. Топтық жұмыс: Пазл құрастыру |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: - формуланы біледі -көбейткіштерге жіктейді Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
|
Жеке жұмыс. |
Оқулықпен жұмыс № 33.14, 33.15 |
Оқулықта берілген тапсырмаларды дәптерлеріне орындайды |
|
10-сынып оқулығы.
|
|
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Сабақты бекіту. Сұрак-жауап «Өрмекші торы» әдісі арқылы кері байланыс алу. Жіпті лақтыру арқылы әр топ кезекпен бір-біріне сұрақтар қояды. Үйге тапсырма беру (түсіндіме жұмыс) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды,сұракка жауап береді, Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. 1.Маған бүгін не ұнады. 2. Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің күдіктерім. 4. Менің тілектерім. |
Дескриптор: -сұрактарға жауап береді -есептерді шығарады Бағалау: «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны 10-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
шағым қалдыра аласыз















