Материалдар / Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көмекші құрал
Авторы:
25 Қырқүйек 2023
346
30 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым минстрлігі

Махатма Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицейі

Қысқамерзімді жоспар

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Бөлім:

10.3А Көпмүшелер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

30.01.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу түріне келтірілетін жоғары дәрежелі теңдеулер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.2.2.2 - жоғары дәрежелі теңдеулерді шешуде жаңа айнымалы енгізу әдісін қолдану

Сабақтың мақсаты:


- Түрлендірулерді орындай отырып жоғары дәрежелі теңдеулерді квадрат теңдеуге келтіру;

- Симметриялы теңдеулерді шешу;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Үй жұмысын тексеру.

Әр оқушы өзінің сыныптастарына сәттілік тілейді.


Үй жұмысына берілген есептер жауабын оқушылар өзін-өзі тексереді.

Бағалау

Мақтау, мадақтау


Барлығы -3 ұпай

Оқулық, жұмыс дәптері,

слайд



«Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы өткен тақырыпты бекіту мақсатында ой қозғау сұрақтарын талқылау.

Яғни, оқушылар арасынан кезек – кезек оқушылар шығып конверттен сұрақ алып жауап береді.

  1. Қандай теңдеулерді жоғары дәрежелі теңдеу деп атаймыз ?

  2. Жоғары дәрежелі теңдеудің қандай түрлерін білесіңдер?

  3. Жоғары дәрежелі теңдеулерді шешудің қандай тәсілдерін білесіңдер?


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап береді. Ақпараттық-коммунативтік дағдылары дамиды.

Алған білімдерін қайта жаңғыртады.

Бағалау

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсене қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзбен ынталандыру.


Жалпы балл – 2 ұпай

слайд


Сабақтың ортасы

10 мин.



Жеке тапсырма

«Кім жылдам» әдісі


Мақсаты: Алған білімдерін есеп шығаруда қолдану және математикалық тілде сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

Оқушылар тапсырмаларды жеке-жеке тақтаға келіп шығарады.

Жауаптары:

  1. ;

  2. -1,2;

Дескриптор:

  • Түрлендірулерді орындай отырып жоғары дәрежелі теңдеулерді квадрат теңдеуге келтіру;[1]

  • - Симметриялы теңдеулерді шешу;[1]

  • Теңдеудің түбірлерін табады; [1]


Барлығы – 12 ұпай


Слайд

15 мин

Жұптық тапсырма.

«Сұхбаттасқан жұп» әдісі

Мақсаты: Бірлескен жұмысты ұйымдастыру.

Тақтамен жұмыс. Берілген есептерді шығаруға байланысты өз идеяларын ұсынады.

Жауаптары:

  1. 2, 0.5

Дескриптор:

  • Түрлендірулерді орындай отырып жоғары дәрежелі теңдеулерді квадрат теңдеуге келтіру;[1]

  • - Симметриялы теңдеулерді шешу;[1]

  • Теңдеудің түбірлерін табады; [1]


Барлығы – 9 ұпай


Слайд

5 мин

Бекіту тапсырмасы

1. Кез келген тақ дәрежелі симметриялы теңдеудің бір түбірі
А) -2 В) 3 С) 1 Д) -1
2.Кез келген үшінші дәрежелі көпмүшені көбейткішке жіктеу формуласы
А) (х - d)( ax2 + bx+c) B) (a – b) (c – l )

C) ( ax2 + bx+c)x

3. Шеттерінен бірдей қашықтықта орналасқан коэффициенттері тең болатын n-ші дәрежелі теңдеу?

А) квадрат теңдеу В) симметриялы теңдеу

С) биквадрат теңдеу

4. Симметриялы теңдеулерде қолданылатын алмастырулар

А) В) С)

Оқушылар жауап парақтарына дұрыс варианттарын белгілейді белгілейді.

Барлығы – 4 ұпай

Слайд, үлестірме қағаздар

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Таңдау» рефлексиясын қолдану

  1. Мен сабақ қызықты/қызықсыз болды деп ойлаймын.

  2. Мен көп нәрсе үйрендім/ештеңе меңгермедім.

  3. Мен өзгелерді мұқият/зейінсіз тыңдадым.

  4. Пікірталасқа мен белсенді қатыстым. Жиі/сирек

  5. Сабақ үстіндегі өз жұмысыма көңілім толды/көңілім толмады.

Үй тапсырмасы: С тобы есептері

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды бағалайды.

25-30 ұпай – «9-10»

15-24 ұпай – «6-8»

10-14 ұпай «5-6»

Слайд, үлестірме қағаздар





Оқушыларды бағалау парағы: 30.01.2023


Оқушының аты - жөні

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Аружан











2

Айбар











3

Камшат











4

Асылмұрат











5

Темірлан











6

Алишер











7

Айдын











8

Бейбіт











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!