Материалдар / Квадрат теңдеуді шешу

Квадрат теңдеуді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
квадрат теңдеу шешу жолдарын түсіну
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім :

9.2

Педагогтің аты-жөні

Шамбетова Дурия Абдрахмановна

Күні:

24.11.2023ж

Сынып: 9 А

ҚShape1 атысушылар саны 9 Қатыспағандар саны 0

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеулерді шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

Сабақтың мақсаты

Квадрат теңдеулерді формула арқылы шешу, теңдеудің түбірін табу

Shape2 Shape5 Shape4 Shape3 Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушының назарын сабаққа шоғырландыру үшін «Сандар сөйлейді» әдісі қолданылады. Олар бұл жерде берілген сандардың квадрат түбірін табады.

Оқу мақсаты жетелеуші сұрақтар арқылы анықталады:

а) ах2+вх+с=0 түріндегі теңдеу қандай теңдеу деп аталады?

б) Дискриминант дегеніміз не? Формуласын жаз.

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар квадрат теңдеуді формуланы қолданып, шешімін табады.

Окушылар үш-үштен топтасады

(Алфавиттегі орналасуы бойынша)


Квадрат түбірді есептей алады

=

=

=

=

=


Теңдеудің квадрат теңдеу екенін айтады.

Дискриминанттың формуласын айтады. жазып корсетеді.

D=b2-4ac

x1=


x2=

















«Сұрақ-жауап» әдісімен бағаланады


Слайд








Оқушылардың жазған формулалары

Сабақтың ортасы


















































Сабақтың соңы

Оқушыларға сабақ мақсатын айқындау мақсатында бейне сабақты көруді ұсынамын.

Үй тапсырмасын тексеремін.

1-тапсырма. Берілген квадрат теңдеуді шешуді тапсырамын.

Дұрыс жауапты көрсетіп отырамын.







2-тапсырма топтық жұмыс. Оқушыларға әдістің шартын түсіндіремін.

«Диалог және қолдау көрсету» әдісімен оқушыларды тапсырманы орындауға жетелеймін.

-Саған есептің қай жері қиындық тудырып тұр?

-Саған қандай көмек қажет боп тұр?

Тапсырманың дұрыс жауабын слайдта көрсетемін





3-тапсырма.Оқушыларға квадрат теңдеу түрлеріне мысал келтіруді тапсырамын.








Сабақ соңында оқушылармен

«Таза тақта» әдісімен кері байланыс жүргіземін.Мұнда слайдта өткен сабақ бойынша сұрақтар беріледі. Оқушылар слайдтағы сұраққа жауап беріп, оны өшіріп отырамын.соңында таза тақта қалады.



Оқушыларға жалпы бағалай отырып, үйге тапсырма беремін





Берілген квадрат теңдеудің коэффициенттерін ата.

  1. х2-6х+8=0

  2. 2х2+3х+1=0

Оқушылар жауаптарын А4 қағаздарға жазып көрсетеді.

Оқушылар дұрыс жауап арқылы өз қателерін түзетіп отырады


2-тапсырма.Топтық жұмыс.

Берілген квадрат теңдеулердің дискриминантын тауып,түбірлерлің санын көрсетіңдер

  1. х2-6х+2=0

  2. 2+8х-1=0

  3. х2+8х+3=0








3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Тапсырма» әдісі

  1. Толымсыз квадрат теңдеуге мысал келтір.

  2. Келтірілмеген квадрат теңдеуге мысал жаз




Оқушылар жауап береді.

  1. Квадрат теңдеуде неше түбір болады?

  2. Дискриминант 0-ге тең болса , неше түбір болады?

  3. 2+3=0 түріндегі теңдеу қандай теңдеу?


Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы көрсетеді.

Үйге тапсырма. №7.3 есеп. 63-бет






«Сен маған, мен саған» әдісімен бағаланады












«Еркін микрофон» әдісімен топтар арасында бағалайды.







Әр оқушы бір мысалдан жазып кқрсетеді







Өзін-өзі бағалау әдісімен бағалайды

















































А4 формат қағаз






Слайд 1












Слайд 2



А4 форматтағы қағаз
























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ