Материалдар / Квадрат теңдеудің формулаларына есептер шығару

Квадрат теңдеудің формулаларына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
есептер шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы: 8«Ә» «Бекітемін» Пәні: алгебра Оқу ісінің меңгерушісі: Өтілетін курсы: 24.11.2017ж. ________ Е.М.Дәуренбекова Өтілетін орны: 18- кабинет, Пән мұғалімі: Байжегитова.Ғ
Оқу мақсатыКвадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларына есептер шығару
МақсатыОқушылар:осы тақырып бойынша білу,түсіну,талдау,қолдану,анализ,синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады
Күтілетін нәтижеОқушылар осы тақырып бойынша білу,түсіну ,талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.Өткен тақырыптардың салыстыра отырып, айырмашылығын, ортақтығын тауып, ой қорытындылай білу қабілеттері дамиды.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Кім жылдам» «салыстыру кестесі»
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесуТүгендеуТопқа бөлу.

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін.Топқа бөлдіремін.

Мұғаліммен сәлемдеседі. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.Әр оқушы айтқандары бойынша топ құрып орындарына отырады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім Қызығушылықтарын ояту «Сұрақ жауап» әдісі арқылы сұрақ жауап

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.
Түсіну«Кім жылдам» әдісі

Өтілген сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға есеп арқылы диалогқа түсіру, мағанасын аштыру.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу
Қолдану Деңгейлік тапсырма



Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін оқушылар өз ойларын тапсырмаларға қолданады



Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды
Сергіту сәті

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Талдау

Топтарға өтілген тақырып бойынша Тақтадағы жұмыс атқару үшін әр топқа жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау



Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.
БағалауБағалау критерийлері мен бағалау шкаласын Әр топқа бағалау парақтарын таратуБағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен жеке бағалау
Үй тапсырмасын беру№563

Есептің шығару жолын түсіндіру.

Рефлексия Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ