Материалдар / Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары

Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
334
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер Мектеп: Миялы орта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Қарылғаш РабайСынып: 8а Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыКвадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары
Оқу мақсаттарыКвадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары және «дискриминант» ұғымымен танысып біледі.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды түсінеді. Түбірлердің формулаларын есеп шығаруда қолданады.
Сабақтың мақсатыКвадрат теңдеудің түбірлерінің формулалары және «дискриминант» ұғымымен таныстыру.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды формулаларды қолданып теңдеуді шешуді үйрету.
Бағалау критерийіБастапқы білімді қолданады. Квадрат теңдеуді басқа теңдеулерден ажыратады, формуланы қолданып теңдеудің түбірлерін таба алады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер «Ой қозғау», «Кім зерек»,« Жұптық жұмыс», «Ыстық орындық»
Қолданылатын ресурстарАКТ, Bilimland.kz. сайты, слайдтар, Флипчарт, интерактивті тақта
Тілдік мақсаттар«Дискриминант» ұғымымен танысады
Құндылықтарға баулуадамгершілік, азаматтық жауапкершілік, ашықтық пен ынтымақтастық қалыптасады
Пәнаралық байланысҚазақ тілі (сұрақ-жауап), информатика
Алдыңғы білімКвадрат теңдеулер анықтамасын,түрлерін біледі
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Білу



Қызығушылық-Тарын ояту
«Ой қозғау».Үй тапсырмасына қатысты сұрақтар беріледі. Оқушыларменсәлемдесу,түгендеу. Өткен сабақта немен таныстық?Бүгінгі сабақта не істейміз? Сұрақ қоя отырып оқушылармен диалогқа түсе отырып сабақтың мақсатын,күтілетін нәтижені анықтау .

Математикалық формула арқылы топқа бөлу.Оқушылар өз беттерімен сабақтың мақсатын,күтілетін нәтижені анықтайды.

Топ жетекшілері бағалайды,өз-өздерін бағалайды. Бағалау парақшаларына қойылады.
Сабақтың ортасы

Кім зерек? Постер қорғау1 топ Квадрат теңдеу анықтамасы, жалпы формуласы.2 топ Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не? Оның түрлері?3 топ Квадрат теңдеу шешудің формуласы қандай? Дискриминантқа байланысты 3 жағдай.Сергіту сәті.Экранда сергіту жаттығулары көрсетіледі.ЖЖ. «Көршіңмен ақылдас» Слайд арқылы тест беріледі.



Деңгейлік тапсырмалар. А,В,С деңгейлері бойынша тапсырмалар беріледі.
Барлық топ өз ойларын тапсырма бойынша қағазға салып, ойларын, не білгендерін айтып қорғайды.









Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды.Жұптасып орындап,тақтада берілген дұрыс жауаптар арқылы алмасып тексеріп,Бағалайды.Оқушылар қабілеттеріне қарай тапсырмаларды орындап, тақтадағы жауап бойынша тексеріп,өз-өздерін бағалайды,то жетекшілері бағалайды
Сабақтың соңы





Жинақтау. Ыстық орындық





Үйге тапсырма $ 7. А.№133(1),В№136(3),С№141(2)Бағалау. Бағалау парақшалары бойынша формативті бағалау.

Қорытынды.Кері байланыс.«БББ» кестесін тарату
Әр топтан 1 оқушы шығады, тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Жеткіліксіз жерін мұғалім ыстық орындыққа отыру арқылы толықтырады.

Бағалау парақшаларын топ жетекшілері мұғалімге тапсырады.Оқушылар кестені толтырып береді






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ