Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер
Мектеп: Миялы орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Қарылғаш
Рабай
Сынып: 8а Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Квадрат теңдеудің
түбірлерінің формулалары
|
Оқу
мақсаттары
|
Квадрат теңдеудің
түбірлерінің формулалары және «дискриминант» ұғымымен танысып
біледі.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер
санын анықтауды түсінеді. Түбірлердің
формулаларын есеп шығаруда
қолданады.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Квадрат теңдеудің
түбірлерінің формулалары және «дискриминант» ұғымымен
таныстыру.Дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің
түбірлер санын анықтауды формулаларды қолданып теңдеуді шешуді
үйрету.
|
Бағалау
критерийі
|
Бастапқы білімді қолданады.
Квадрат теңдеуді басқа теңдеулерден ажыратады, формуланы қолданып
теңдеудің түбірлерін таба
алады.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
«Ой қозғау», «Кім зерек»,«
Жұптық жұмыс», «Ыстық
орындық»
|
Қолданылатын
ресурстар
|
АКТ, Bilimland.kz.
сайты, слайдтар, Флипчарт,
интерактивті
тақта
|
Тілдік
мақсаттар
|
«Дискриминант» ұғымымен
танысады
|
Құндылықтарға
баулу
|
адамгершілік, азаматтық
жауапкершілік, ашықтық пен ынтымақтастық
қалыптасады
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі (сұрақ-жауап),
информатика
|
Алдыңғы
білім
|
Квадрат теңдеулер
анықтамасын,түрлерін
біледі
|
Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Білу
Қызығушылық-
Тарын
ояту
|
«Ой
қозғау».
Үй тапсырмасына қатысты
сұрақтар беріледі.
|
Оқушыларменсәлемдесу,түгендеу.
Өткен сабақта немен
таныстық?
Бүгінгі сабақта не істейміз?
Сұрақ қоя отырып оқушылармен диалогқа түсе отырып сабақтың
мақсатын,күтілетін нәтижені анықтау
.
|
Математикалық формула арқылы
топқа бөлу.
Оқушылар өз беттерімен
сабақтың мақсатын,күтілетін нәтижені
анықтайды.
Топ жетекшілері
бағалайды,өз-өздерін бағалайды. Бағалау парақшаларына
қойылады.
|
Сабақтың
ортасы
|
|
Кім зерек? Постер
қорғау
1 топ Квадрат теңдеу
анықтамасы, жалпы
формуласы.
2 топ Толымсыз квадрат теңдеу
дегеніміз не? Оның
түрлері?
3 топ Квадрат теңдеу шешудің
формуласы қандай?
Дискриминантқа байланысты 3
жағдай.
Сергіту сәті.Экранда сергіту
жаттығулары
көрсетіледі.
ЖЖ. «Көршіңмен ақылдас» Слайд
арқылы тест беріледі.
Деңгейлік тапсырмалар. А,В,С
деңгейлері бойынша тапсырмалар
беріледі.
|
Барлық топ өз ойларын тапсырма
бойынша қағазға салып, ойларын, не білгендерін айтып
қорғайды.
Оқушылар сергіту жаттығуларын
жасайды.
Жұптасып орындап,тақтада
берілген дұрыс жауаптар арқылы алмасып
тексеріп,
Бағалайды.
Оқушылар қабілеттеріне қарай
тапсырмаларды орындап, тақтадағы жауап бойынша тексеріп,өз-өздерін
бағалайды,то жетекшілері
бағалайды
|
Сабақтың
соңы
|
|
Жинақтау. Ыстық
орындық
Үйге тапсырма $ 7.
А.№133(1),В№136(3),С№141(2)
Бағалау. Бағалау парақшалары
бойынша формативті
бағалау.
Қорытынды.Кері
байланыс.
«БББ» кестесін
тарату
|
Әр топтан 1 оқушы шығады,
тақырып бойынша сұрақтар беріледі. Жеткіліксіз жерін мұғалім ыстық
орындыққа отыру арқылы
толықтырады.
Бағалау парақшаларын топ
жетекшілері мұғалімге
тапсырады.
Оқушылар кестені толтырып
береді
|